ISOmpaa pesuetta haaveilevat 28

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joox3 kirjautumati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulihan tänne jotakin.
Joox tässä siis laittaa ISOT ISOT ONNITTELUT MAISALLE *=O} !!!!!
Kyllä Maisa sut muistan ihan hyvin, mun pitkä tarina katosi vaan jennekin bittitaivaaseen jonka sulle piirustin.
Tässä siis lyhyenlaiset onnittelut vielä teille !!
Toivottavasti lääkäri antaa luvan olla rauhassa odotusajan ja kaikki menee hyvin.
Peukutan sille !

Punajuuria ei antanu meidän olio ostaa olelnkaan kaupasta----
se on superallerginen kaikelle mikä kuulostaakin terveelliseltä.Kökkö!
Mut huomena hipsin itekseen kaupalle ja haen niitä juureksia,
ja auraa...njams...kuolaan valmiiks jo...näppis parka....

Haidi; Tittidididittidii !: BÖRJE !! - eiks oo törkee ja ihana.
Just sellanen iso karvalössykkä ( siis mun mielestä =)
Muuta en ny keksiny.

Mutta ihanaa kun Maisa ( ja Tehiskin ! Jee! ) on poikennut täällä.
Sais käydä useimminkii...Papu kans.
Nyt meen ilatapalahommiin.
Huomena enempi...ötyä ;o)

Keskellä viikkoa ollaan...ja taas paukkui suomenmaassa...ikävää kuultavaa/luettavaa tuolta Kauhajoelta. Tässä taas nähdää miten mätä on suomessa terveydenhuolto jne. sellasia ihmisiä kulkee tuolla vapaalla jalalla joiden pitäs tiukasti olla lukkojen takana...MUR!

Joox kaikella kunnioituksella, mutta BÖRJEE ei ainakaan koirasta tule:))) ei näin just tentin jälkeen tuo ruotti oikein miellytä, sitä ei kunnioiteta etes koiran nimessä.
Jaahas ja taas kiireellä aamutoimiin...tänään onkin lyhyempi päivä...ehdin ajoissa takaisin ruotuun:)

Oukkei, Haidi - ei haittaa.
Naurattaa toi nimi mua ainaki....mut en tiiä, antasinko sitä millekään elävälle
nimeks...ehken ;o)

Nii, mä en eilen ollut kuulukkaan noista pohojammaan tapahtumista
kun ei ollu radio eikä telsu kokopäivänä päällä.
Sitte ilta 10:n uutisissa paukauttivat tollasta...mä olin aivan shokissa !!!
Mitähän mahtaa aatella kyseisen pojan vanhemmat...huhhuh!

Mut noita mielenvikaisahan tässä maassaa riittää,
jotka kaiken pahan isosta maailmasta ( usasta ) matkii...sääli !
Ja sitten ne ajetaan kaduille eikä apuja saa,
kun "ei ole määrärahoja".....ministerit ne mennä porskuttaa ulkomailla
ja ajelee hienoilal autoilla kuskeineen, mut nuorten mielenterveys-asiat on
päin persettä. AAAAARRRGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !
M`oon vihaaanen !!

Nyt lähen lenkille työkaverin kans, saan silel jaapattaa paatoksella kaiken,
ei tarvii teidän kestää mun paasausta (*pyytää nöyrimmästi anteex*)

- tuonnempana lisää taas .
Koittakaas jaksaa tämä(kin) päivä pinnertää eteenpäin *=o}

Huomenia.

Kyllä tässä joo miettii että miten sitä uskaltaa päästää kohta lapsiaan enää kouluun... Kun ei nää tästä lopu nää jutut, malli ja esimerkki on nyt annettu ja valitettavasti näitä kaistapäitä tosiaan aina löytyy jotka perässä näitä typeryyksiä tekevät. Huoh, Jokela on täällä meillä vielä niin tuoreessa muistissa, miehen lasten tuttuja meni siellä ja duunikaverin pojan kavereita. Onneksi yksi tutumpi poika pääsi siellä karkuun... Raivostuttaa vaan tekijän vellihousumaisuus ettei ole kanttia jäädä katsomaan tekojensa seurauksia. Pääsi liian helpolla.

Mirellallekin terkut täältä kautta kun en kerinnyt taaskaan suljetulle moikata, tulehan tännekin pian poikkeamaan! Ja toivottavasti pojan asiat menee hyvin jatkossa. Voimia!!!

Mä yritän joku päivä tässä masukuvan tänne laittaa, jos vaikka sillei "aijaan" kautta että meidän "hoitoon pääsemättömätkin" sen sit näkee... ; ) Paino alkaa olla kyllä olla sellaisilla lukemilla ettei ikinä ole ollut, argh!!! Oisi kohta niinku kymppä kiloo tullut lisää... Potra poika tulossa... ; )

Joo ja taas riennettävä...

Hieman alakuloinen moro,
ikävissä tunnelmissa eilisten tapahtumien johdosta. Olen samaa mieltä kuin Titti - mua harmitti että se pirulainen onnistui tappamaan itsensä. Niin hänestä tulee omissa piireissään "marttyyri", sankari jota voi ihailla. Olisin suonut hänen jäävän henkiin vastaamaan teoistaan.

Harmittaa myös medioiden tapa mässäillä tässä asiassa. Todellakin, ihmiset haluavat tietää ja itsekin luen iltapäivälehdet töissä, mutta kun niissä lehdissäkin on juttua siitä miten ihminen matkii ja saa ideoita toisiltaan. Daa-a?! Onko sitten pakko kertoa yksityiskohtaisesti tapahtumista?

Samoin pieni eettinen toimittajatonttuni (toimittajan koulutuksen saaneena) herää tuomitsemaan järkyttyneiden silminnäkijöiden avoimet haastattelut. Suurinta osaa heistä kaduttaa myöhemmin, kun ovat shokissa kertoneet kaiken "ymmärtävälle" toimittajalle.

No juu, tilitys päivässä pitää lääkärin loitolla. Järkyttävä ja pelottava tapahtuma kaiken kaikkiaan.

Jos nyt VAUVA-asioihin mennään, niin olin neuvolassa ja kaikki ihan jees. Mulla oli eilen kivuliasta paineen tunnetta "siellä", ihan kuin ennen loppuraskaudesta kun vauvan pää painaa alaspäin. Neuvolantäti pyysi soittamaan jos se jatkuu. Hain apteekista myös sekalaisia pillereitä, d-vitskua ja rautaa. Pysyy mamma virkkuna läpi talven.

Ai niin, jos ei läntinen naapurimme Börje miellytä, niin mennään itään: BOORIS! :-D

Nyt mä en enempiä jaksa tuota kammottavaa juttua jauhaa,
toivottavasti kaik ymmärtää....pelottavaa tosiaan omien lasten
kannalta, kohta ei ilman luotiliivejä+kypärää kouluun päästetä.Surku !

Tittillä vasta 10 kg kasassa ?
Nou hätä, ehtii toiset vielä hankkia ennen h-hetkeä...e-he.
Nimimerkillä " vikat 6 viikkoa ja 8 kg nousi"
Toivottavasti et oo samanlainen painonkerääjä ku mä.
Nestettä ei kertyny mulle, massuun vaan massaa.
koominen näky : tikkukoivet ja pallo ;o)

AaVee:n neuvolareissu menny hyvin, hienoa !

Talven , syysväsyn ja leikkauksen varalle mäkin olen jo alkanu vitskuja popsimaan,
nyt aloitin kräuterblut-saft kuurin just.
Pitää hempan korkeella, niin ehkä se toipuminen ei sitten ole niin
tuskaista ja kamalaa ton leikkauksen jälkeen....
Samaahan oon ottanu pullollisen / raskaus, hyvin tehokasta.

Minkäslaista pilleriyhdistelmää AaVee käyttää ??
( "tiistaisin sininen, punanen + 2 keltasta = hyvä fiilis koko päivän "...=)

Mirellalle kirjotin kans tarinan suljetulle,
mut onkohan tää meidän kone lopullisesti hajoomassa,
kun ei sekään menny mihkään ???! Äh.
Terkut siis Mirellalle ja pojalle pikaista paranemista.
Kirjoottelet sitte tänne meille, kun jaksat vaan.

Haidi: Bebe , Boogi ( = buugi ), Bobo, Bontso , täs muutama.
Älä anna nimeks Bimbo, mun nuoruuden yhellä poikaystävällä oli mummo,
jonka mopsi oli nimeltään Bimbo =oD !!!
Mummo se aina kummasteli,
kun muita niin nauratti koiran nimi....

Käytiin "lenkillä" eli 2,5 tuntia kierreltiin kylillä kauppoja,
terapeuttista ! Oispa vaan ollu rahaa ostaakin jotain...

Täällä taas...niin kun jo aamulla sanoin lyhyempi päivä. Meinasin, että tenttiin alan lukea kun on viel hiljaista, mut väsyttää ihan sikana. Istun hetken tässä ja otan pienet päikkärit sitten jaksan illalla lukea:)

Koiran nimiä alkaa tipahdella:) mut hei ei niitten tarvii alkaa B-kirjaimella:))))) Boogi olis kyllä menevä nimi:) en usko kuitenkaan, et meidän porukka sille lämpeis.

Mul on niin täys ja läskiolo...käytiin naisten kanssa hesessä kotimatkalla ja jotkut XL-kummeliateriat huitastiin...röyh...eipä tarvii tänään enää syödä mitään.
Kissa asettui jo tuonne sohvalle, taidan mennä tekemään sille seuraa päiväunille:)
Kuulumisiin!

tervehdys tällekki puolelle

Tuolla ex-kermeissä jo kävinki ja melkein aloin paasaan siitä tapauksesta-mistä-en myöskään-jaksa-enää-kommentoida xD

Röyh, johan kuulostaa super-hyper-jätti-suurelta toi haidin hamppari. mun tulee onneks vatta kipeeks hamppareista että kauheen useesti ei kyllä tu syötyä niitä.
Vai et oikein lämmenny "Börje The Berninpaimenkoira ehdotukselle" xDD Voin kuvitella miten Haidi huutelis "Börjeee!!! tänne" xD

titti kasvattelee potraa poikaa =O) Mulla on aina tullu 9-13kg raskausaikana ja lapset on kaikki olleet syntyessään alta 3kilosia, on tainnu tissit painaa joka kerta enemmän kun vauva xDD

Joox on ollu terapioimassa itteään, se TODELLA on terapeuttista! auttaa melki mihin vaivaan vaan!

Mistä päästäänki seuraavaan terapeuttiseen asiaan, meillä lähtee ukko kalareissuun lauantaina ja kaikki likat menee hoitoon! jihaa! Aattelin ensin käydä vaikka yksin saunassa ja nauttia saunasiiderin terästettynä Hiljaisuudella. luultavasti lähden likkaporukalla myös joraamaan =)

heipat kaikille tasapuolisesti, nyt ÄrrÄlle välkkypalaa --->

Aijoo, Haidi.
Miks mä jotenkii kässäsin, et B:llä alkavaa nimeä etittii ?
No, täs taas pari muuta ehdotusta,
lue ja naura kun päikkäreiltä heräät : Mambo ( must aivan ihana !! ) ,
Rufus, Rode, Simo, Tellu, Sohvi,Turre, Vallu, ...äh. tää on vaikeeta; mul ei oo ikinä ollu koiraa. Mut kuten lastenkin kans,
ton nimenhän voi antaa sitte ku näkee,
millainen pörrö-otus on.

.. mä kävin muuten myös postissa ja kaupassa täs välis,siis lenkin jälkeen,
tuo mun työkaveri haki mut autolla kyytiin, kun oli itekkin postille menossa.
Ihan kiva joskus kyydilläkin päästä,
ettei aina kävellen tarvii.

Hei kaikille!

Ihan ekaksi suuret onnittelut Maisalle! Vaikka ei entuudestaan "tunneta". Kuinka tuore tuo plussa on? Siis kun itselläkin laskettu toukokuussa.

Mites ois vähän kotoisempi nimi koirulille eli Pate? Heh-hee
Ei oo helppoa koirallekaan nimeä keksiä. Mä en oo ikinä pystynyt noin vaan antaan yhdellekään lemmikille nimeä. Aina siihen liittynyt tarina tai nimi jotenkin kuvastaa ko yksilöä.

Eilisiä tapahtumia en edes viitsi kommentoida. On se vaan niin järkkyä!!!!

Tällä kertaa näin vaan lyhyesti. Terkkuja!

Mambo...eh he heee...tai Tellu jolla on pallit:)))))))))
Jos meillä olis käärme voisin ristiä sen Mamboksi:)
Viikkojen kuluessa saadaan varmaan keksittyä nimet kaikille tuleville suomen koirille:)
Joox sulle jäi mieleen tuo B-kirjain siks, että mä sanoin sillä kirjaimella alkavan koko pentueen nimet. Kasvattajillahan on tapana antaa pentueelle nimet aakkosjärjestyksessä, eli eka pentue on A, toka B jne. kun kaikkien nimet alkaa samalla kirjaimella on kasvattajan helppo myöhemmin yhdistää, kenestä on kyse.
Lisää nimiä kiitos...niin saan nauraa ja makustella:)

Heihei, ei ihan vielä ole 10 kiloa täynnä, 9,5 vasta... XDXDXDXD Mut tosiaan ikinä ennen en ole näin paljoa painanut eikä näin paljoa lisää lähtöpainoon. Ja piru vie kun laitokselle koskaan jää montaakaan kiloa eikä imetys kuluta yhtään niin nyppii kyllä. Edelliset muksut kyllä kaikki olleet alle nelikiloisia että oikeesti en kyllä usko että tämäkään on, varsinkin kun sokerirasitustulokset oli täysin normaalit!!! No, ensi vuonna sitä kävellään ja kävellään ja kävellään... Nii ja yleensä ei ole viimeisinä viikkoina yhtään enää tullut, kyllä mulle alussa kaikki paino tulee. Pojan kanssa viimeiset 14 viikkoa ja 2 kiloa. Noh, katellaan miten tällä kertaa...

Oih, toukokuun vaaveja.. Meidän enkulityttökin olisi jo hmmm... yli neljäkuinen!! Siis jos olisi toukokuuhun asti jaksanut... Äh, ja tässä sitä edelleen kituutetaan, just eilen taas kirosin äijälle että ei IKINÄ enää!!!!! Ahistaa...

Jooxilla kestää yksi Kräuterblutsaftpullo koko raskauden ajan????? Eikös se ole käypää vain kuukauden... Viimeset huikat ainakin mulla oli jo aika pahaa kun oli yli kuukauden vanhaa.. Niitähän saisi nappeinakin, lisättynä joillain vitamiineillakin. Ainakin paketissa olevan esitteen mukaan...

Aah, kohta kotiin, enää 27 aamua.....

Joo, en minäkään enää jaksa pähkäillä sitä ampumista. Oli vaan tarve kirjoittaa edes johonkin.

Piti minunkin tulla onnittelemaan entuudestaan tuntematonta Maisaa! Jännittävä tilanne edessä, sulla on ilmeisesti ollut jokin vakavampi sairaus?

Joox, meilläpäin roskista sanotaan rodeksi. Herkullinen koiran nimi. Oikein haisuli jätemylly...

Meikämamma on ollut tyylikkäänä tänään töissä. Iltapäiväkaffella työkaveri huomautti, että housuni ovat repeytyneet takataskun kohdalla. Niinpä olivat, yli 15 cm pystysuora viilto josta pilkottivat tummansiniset alkkarit. Kankku housuista roikkuen olin sitten kävellyt ympäri taloa ties kuinka pitkään. Thank god pitkistä paidoista.

ÄssÄlle en puhu enää mitään. Liian kade. *mököttää* ;-) Ei vaiskaan, nauti mutta älä ressaa liikaa siitä että PITÄISI nauttia. Mulla oli peräti neljä kesäleskiyötä kesällä, kun mies oli lasten kanssa mökillä. Mutta perhanan alkuraskaus ja työ veti niin piippuun että makasin vaan sohvalla telkkarin edessä... No, kiva nukkua yöt! Vaikka olihan se vähän yksinäistä... :-/

Titti, mäkin painotin ukkokullalle pari päivää sitten, että muistuttaa mua kun hingun neljättä että raskausaika oli alusta asti TUSKAA kun odotin kolmatta. Oikeesti, kun nyt jo (rv 17) alkaa loppuraskauden vaivat, niin miten tästä selviää. Kroppa ollut paljon kovemmalla kuin aikaisemmin - en tiedä miten vaikkapa lestadiolaisten äitien kehot kestävät jatkuvaa raskautta ja imetystä. Tahdonvoimalla, rukouksilla vai lantionpohjan lihasten treenillä?

Näihin sanoihin päätän raporttini.

Tittiiii : Mä oon yhen 500 ml pullollisen vetässy vaan putkeen
siinä viikon 13-14 jälkeen...hyvin oon sillä pärjänny,
hempat aina paremmat ku muuten ikänä.

Mulla on aikas tasan 20 kg tullu kummassakin raskaudessa,
loppua kohden tosiaan muistutan säähavaintopalloa tikkujen päällä.
Koko 20 tullu vain massuun, ehkä kaksoileukaa hieman,
mut persettä tai reisiä kun en omista, ei niihin keräänny silloinkaan.Hö.
Tissit on luku sinänsä....poikien ajan imetysliivit 75 Ii -kuppia...huh.
Ne on varmana kans painanu jokusen kilon.
Laitokselle jääny ehkä 2 -3 kiloa, imetys ei vie multakaan yhtään mihinkään....
ja kun laiska oon jumppailemaan, vain kävelylenkit maittaa,
niin aika kauan on aina menny kilojen karsimiseen....( nyt aloin miettimään,
et tahtoisinks mä tosiaan puoliväkisin tota taas...??! ÖH ....en.ENenEN. Tai ...ehkä...joo, heti...en ikinä .... noh, ehkä....)

Tänään soitin töihin ja kerroin palaavani ehkä joulukuulla,
ihana oli kuulla, että kaipaavat mua kaikki kovasti ;o)
tekee (ehkä) helpommaksi tuon palaamisenkin.
Mut pihalla oon ku lumiukko kaikesta, täytyy aloittaa alusta koko homman opettelu.
Noh, saapa aivot töitä....

Mulal ei nyt tuu Haidi yhtään nimee mieleen,
ehkä hieman myöhemmin kun taas mietiskelen....saat sitte taas nauraa XD

Vatsakipujen vuoks valvottu yö takana...sisuksissa kiertää...joko tätillä on huono huumorintaju tai sit iskee joku mahatauti. Oksua ei oo tullu eikä toisestakaan päästä, mutta maha on niin pirun kipee. Jäin ihan suosiolla kotiin, sillä tänään olis ollu luennolla istumista useempi tunti. Yritän lukea huomiseen tenttiin jos ei tarvii ihan kaksinkerroin istua.

Noista oikeista koiran nimistä ei kyllä keksi mitään järkevää, pyysin ne eilen ja sain ne tekstarina Beethooffen, Botticelli, Biccu-keno ja Bartholomeus nämä ovat siis vaihtoehdot, vaikka vielä ei tiedä mikä pentu kukakin on. Kasvattaja tekee valinnan kun vie pennut mikrosirutettavaksi. Järkkyjä nimiä kaikki, eikä me keksitty noista oikein mitään...Beethooffenista tuli mieleen Peetu. Mitään noista nimistä emme halua tuollaisenaan käyttää. Jatkakaahan miettimistä:))
Hätistelen lapset kohta kouluun ja taidan hetkes mennä potemaan tuonne punkanpohjalle...jos sit sais vaikka luettua siihen tenttiin...palailen juttuun kun nämä mainitut toimet on ohi.

Huomenta, onpas Haidilla ikävän kuuloinen vatsatauti(?) tuloillaan!

Botticelli -> Potti
Biccu-keno (mitä sekin tarkoittaa?) -> Pikku (vitsikäs isolle koiralle) tai Keno
Bartholomeus -> Arttu, Arto, Patu, Pate

Ei tämän vitsikkäämpiä ennen aamukahvia. Iltapäivällä voi olla levottomampia juttuja.

Mulle on on tullut painoa jo 5 kg, eikä raskaus ole edes puolessavälissä. Ei ehkä kuulosta niin paljolta, mutta kun tavoitteena olisi max 10 kg niin ei taida onnistua. Edellisissä raskauksissa on tullut 17 kg ja ne ovat kyllä lähteneet lähes kaikki muutamassa viikossa, mutta huonoilla elämäntavoilla olen silti syönyt itseni 20 kg painavammaksi kuin 2004, kun aloin odottamaan esikoista. Ja olin ylipainoinen jo silloin... Viime raskaus meni vielä OK, mutta tässä painoluokassa ylimääräinen lasti, huono kunto ja istumatyö haittaa jo selvästi elämää. Se on vaan myönnettävä, oma vika. :-/ Raskausdiabetes huolettaa.

Kohdun seutua särkee edelleen, tosin painontunnetta ei ole enää samalla lailla. Eilen illalla tajusin yhtäkkiä, että sehän voi olla vanhoista sektioarvista johtuvaa särkyä. Perhana, se on vakavaa. Saas nähdä täytyykö vielä soittaa neuvolaan vai luottaa siihen että kyseessä on vain kasvukivut. Tokasta lapsesta ei ollut tällaista varmaankin johtuen lasten pienestä ikäerosta, mutta olisiko kroppa tällä kertaa unohtanut raskauden kahdessa vuodessa?

Huomenia!!

Aurora, mä itse olen sitä mieltä että mitä useampia raskauksia itellä takana niin sitä huonommassa kunnossa paikat on ja siksi tulee enemmän kipuja ja hankaluuksia.. Siis mulla ainakin kohtu on vähän laskeutunut, kaikki ympäröivät kudokset yms löystyneet ja sillein.. Eikä ne enää palaudu siten kuin ekalla ja tokalla kerralla. Siksikin tää mullakin tuntuu niin rankalta, ei kyllä ihan normaalisti pysty enää kävelemään eikä oikein muutakaan tehdä. Ja te naiset ihan haluamalla haluatte tähän olotilaan!!! ; ) Joo omaakin järkeä olisi syytä tässä epäillä...

Närästääkin taas niin saakelisti!!!!! Syöminenkin tuntuu jopa hankalalta kun sattuu ihan... Vitsit että tää on hienoa... Valivalivali...

Paletaan taas paremmalla tuulella... ; )

Tääl on vollotettu aamun päättex,
kun telsusta tuli joku sairaala-juttu ja siitä näin ( tietenki ) just sen pätkän,
missä oli pikkukeskosia hoitamassa joku nörsä....voi vinde, onnex
olin yxin kotosalla, vollotin niiiiiiiiiiiiiiiin kaameesti.
Tuntuu joskus, et tää ei oo enää todellista....

Eilen kysyin kesken ruuanlaiton ( huom ! yhdessä kokattiin =)
oliolta, et " millon me hani tehtäs se vauva ?" - ni tää pyöritteli silmiään ja sanoi
" seuraava kysymys, kiitos"....mutta hymyili kuitenkin,
ja hali mua kovasti,
joten mulla taas (turha ??) toivo herää ;o)

Noh, kohtahan tuo Titti pärähtää meille näyttämään pikkunyyttiä,
sitten siihen on PAKKO tarttua vauvankaipuu, tai mä en ala.
Niin, toi "kohta" on mun mielestä,
ehkä Titti on toista mieltä....alkaa jo hiukan kypsyttämään koko odotus,
jos oikein aistin.
Njoo, mut se on noita fiiliksiä jotka tulee ja menee,
huomenna on parempi päivä taas ;o)

No lisään tähän vähän hilpeempää juttua, ettei mene niin synkäx.
Eli PÄIVÄN PINKKIS :
Eilen kun oltiin suihkusta tultu tytön kans ja kuivattiin siinä,
niin Pinkkis tuijottaa mua ja sanoo :" Äiti hei, miks sulla on noiiiiiiiiin pullea napa
ja massukin ihan ryppynen..... jos kerta ei siellä vauvaakaan asu ?"
XD XD Hiukan taas nauratti ( mut teki kyllä mieli sanoa,
et älä tyttö kulta ole niin suora aina noissa sanomisissa...en sit raaskinu. )
Liikkis toi Pinkkis kuitenkin on *=o}

( selitin sitten tytölle, et kun vauvoja on saanut niin monilla se massu rypistyy
sitten kun on ensin venynyt isoksi palloksi ja sitten kun vauva tai vauvat on syntynyt,
ei siellä massussa olekaan enää tavaraa niin paljon, mutta se nahka on sillai venyny...)
Tyttö irvistää tässä kohden kieltään näyttäen ja sanoo " YYYÄÄÄÄKK!
Et Äiti puhu tommosia !" ( taas mua nauratti =)

Mitä ihmettä, mistä sä voit muka Joox aistia että olisin ihan valmis jo poksahtamaan.. Pelkkää hehkutustahan tää... XD. Joo kyllä me teidän olion pää vielä käännetään vaikka väkisin!!! Kai sekin jo innostuu kun ajattelee että pääset töihin (hetkeksi) ja sitä kautta elämä vähän helpottaa. Elä luovuta!!!

Joo meilläkin tytöt jo sanoo ettei ne haluu lapsia kun kattelee mun kroppaa ja valitusta kaiket päivät... Näitä hinkkejä ne jaksaa ihmetellä, naureskelee että ne on kuin mummilla!! EIKÄ!!!! Sillä on varmaan k-kuppi jo käytössä, mä en haluu sellasii... Nännitkin on jo isommat kuin nortinnatsat, miten ihmeessä se vauvaraasu saa niitä edes suuhunsa... Nyt alkaa napa myös jo naurattaa kun se on ihan ulospäin. Aiemmin siinä oli vielä sellainen lerpattava luomi keskellä mut se on nyt irronnut!! Hö, se oli hauska.. ; )

Joo ei mun pitänyt taas täällä olla narisemassa...

Mä olen ollut hiljaa viime aikoina ja nyt mun on pakko avata suutani..ja yllättäen vaan sitten valitan :(
Tulehduskierteestä on tullut mulle oikea pelko..kohtutulehduksen lääkitys päättyi, oireet katosivat ja nyt taas on limakalvot kipeet ja kuivat (olleet jo viikon, eikä parane millään) ja on alkanut pissittämään koko ajan. Joten epäilen että jälleen on luvassa..viime yönä heräsin vihlovaan munasarjaan ja senkin tulkitsin heti tulehduksesta johtuvaksi, koska viimeksi se alkoi juuri samalla tunteella..olen oikeesti aika rikki, eikä auta muu kun hakata päätä seinään. Mitä helvettiä mä teen? Odotan hiljaa ja kiltisti että päästään sinne sairaalalle? Vai pitäskö mun ottaa yhteyttä omalääkäriin ja vaatia, että laittaa mut samantien jollekin naistentautien lääkärille vai mitä hittoa..

Yhteistyössä