Isompaa "pesuetta" haaveilevat 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenia täältäkin!
Eilen kävi hassusti iltapäivällä alkoi rusehtavaa limaista tuotoa tulemaan vähäsen.Masu oli koko päivän oudon turpee ja vähän oli viiltelyä tuolla kohdunsuullakin..Onneks vuoto ei lisääntynyt,ihan pyyhkiessä tuli vaan paperiin ja vähän pikkareihinkin.Viikolla 11 nyt mennään.
TÄytyy tarkkailla,mietin että johtuisko kun jouduin Maisaa kantamaan tosi paljon päivällä,käytiin kaverin raksalla ja siellä ei voinut tuota kävelemään päästää.
Sama kauppareissun,unhotin Ergon ja rattaat joten se oli kanneltava vaan tyttöä.
Voiskos tuollanen vaikuttaa?En tiiä kun ei ole ennen ollut vuotoja.
Mutta kun ei oli lisääntynyt,en varmaankaan ala soitteleen minnekään.
Niskapoimu on 1 joulukuuta ja se jännää.Voiko vielä viides terve lapsi syntyä...No,tuo ei vielä vastaa siihen,saa murehtia koko raskauden ja päällekin vielä.
Voih kyllä murehtia saa!!
Naisen asema kaiketi..=)

Bonuspojan äiti teki kauheen uhrauksen kun lupas ottaa poikaansa joka keskiviikko tästä lähin.Poika oli ihan sekaisin että mikä on se keskiviikko kun äiti hakee,nyt ei tarvii miettiä!!
Eipä siiinä paljoa ehdi,kun koulusta hakee 14 ja vie to aamulla takas 9 kouluun.Mutta on se enemmän kuin ennen!!

Nyt aaamupalalle,koululaiset on jo koulussa ja Maisa vetelee vielä sikeitä!!

Plussia kovasti tänne ketä sitä kaipailee ja kiva lukasta välillä teidän kuulumisia!!!

-kata-

Noooo, eipä tässä hätiä mitiä, kyllähän minä niitä teidän kuulumisia toisistakin keskusteluista luen.
Kiva kuulla kata sun kuulumisias, ota vaan rauhallisesti sen masun kanssa, ei parane liikaa revitellä! Niin, olen itsekkin huomannut että mun elämäntehtävä on murehtia ja huolehtia, kun ei sitä muutkaan tee!! Joskus tarvii oikein ottaa itseään niskasta kiinni ja käskeä ittensä lopettamaan, kuten sanotaan, ei asiat murehtimalla miksikään muutu!

Noooo, eipä tässä hätiä mitiä, kyllähän minä niitä teidän kuulumisia toisistakin keskusteluista luen.
Kiva kuulla kata sun kuulumisias, ota vaan rauhallisesti sen masun kanssa, ei parane liikaa revitellä! Niin, olen itsekkin huomannut että mun elämäntehtävä on murehtia ja huolehtia, kun ei sitä muutkaan tee!! Joskus tarvii oikein ottaa itseään niskasta kiinni ja käskeä ittensä lopettamaan, kuten sanotaan, ei asiat murehtimalla miksikään muutu!

Oho, laitoinkin tuplana...
2.jpg

Määki oon kirjautuneena kolmeen ketjuun. Kermiteissä en ookkaan Safiiri vaan Sipria. Hauskaa vaihdella nimiä. Aikoinaan kesäkuu -05 -odottajissa mut tunnettiin Sirduna. Mikähän lie nimenvaihtobuumi meikäläiselle on iskeny?

Ilmottaudun... :-)

Jos jotakuta kiinnostaa oirekuvaukset, niin löytyy vasta-alkajat ketjusta. Jaa, miksikö minä olen Vasta-alkajissa :-) Satuin sitä ketjua taustailemaan aluksi, kun meillä tämä nelosprojekti vasta alettiin. Mutta prosentit siis taas on nousussa, kunnes taas romahtaa... :-D Tätä tämä on...

Kurjalta kuulostaa nuo Katan vuotelut! Fiilikset varmasti aika sekavat. Toivotaan parasta!

Nyt ei kerkiä enempiä, pitää mennä. Moiks!

Kuittaan päivän avatuksi...
Opiskelu maistuu hyvälle ja paljon mielenkiintoista juttua on tullut jo vastaan:)
Tätiä ei vielä näy ,mutta tulossa se on.
Viikonloput kaikille ja erityisesti kaikille ISILLE:)
Meillä juhlitaan samalla myös miehen synttäreitä ,jotka oikeesti oli eilen:))
Kuulumisiin:))))))

Opiskelu maistuu täälläki hyvältä, varsinki näin etäpäivänä :) Oli mukava käydä lasten kanssa pitkästä aikaa pehekahvilassa. Siellä tehtiin ukille kortti. Isälle lapsoset onki jo väsänneet päikkärissä. Tänään mummi ja ukki tulevat pikavisiitille. He tuovat meille hoitoon mun toisen koiran (hän on ollut hoidossa veljelläni kohta vuoden). Veljelläni on toinenki koira, jolla on parhaillaan juosku, joten tämä mun koiraherra täytyy toistaiseksi saada tämän koiraneidin luota pois...

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!

Heippa Safiiri, etkös sinä ollut myös Sipria? Missä on perhekahvila? Kuullostaa kivalta, ei meillä täällä mettässä ole mitään. Paitsi puita. Ja käsityöliikkeitä. Niin ja kirkko, jee jee.

Meillä on kanssa kaksi koiraa, tosin ne on ulkona aina. Kesät ja talvet. Teidän pitäisi nähdä kun yritän raahata niitä sisälle pesulle! Mulla on yks aivan ihana kuva kun odotin nuorimmaista, mulla on pieni toppi päällä ja masu pullottaa komiasti ja pesen toista meidän koiraa. Ollaan aivan märkiä ja vaahtosia molemmat! Niin, siis nämä meitin koirat on aikas isoja.

Nyt on pakko lähteä koululle vanheimpainvartille!
Viikonloppuja kaikille! :)

Meillä nämä hännänheiluttajat on japaninpystykorvia. Sopivan kokoisia "kaupunkilaiselle". Ou jees, tuossa vähä aikaa sitte mainostinki tätä mun nimenvaihtobuumia. Olin jo aurinkoplussaajissa pitkään kirjotellu ku sitte alko tuntuun, että ois mukava vaihtaa ajatuksia myös kermien kanssa. Niin, oisinhan mää tietenki voinu kirjautua sinne myös tällä nimellä, mutta vaihtelu virkistää :) Heh, muita nimimerkkejä mulla ei oo käytössä, kunniasanalla!!!

Täällä paikkakunnalla pyörii se Mannerheimin lastensuojeluliiton perhekahvila aina kerran viikossa. Äippälomalla siellä vierailtiin ihan ahkerasti, nyt on jääny vähä vähemmälle.

Käsityöliikkeistä tuli mieleen, että vuosi sitte iski taas pikkukaupungin kirous. Mun ois ehottomasti pitäny saada tietyn kokonen virkkuukoukku, eikä kerta kaikkisesti mistään sitä löytyny. Vähä meinas mennä hermot! Oon luonteeltani nimittäin sellanen, että innostun jostain tosi nopeasti (niinku tässä tapauksessa pipon virkkauksesta) ja pitää aivan saman tien päästä toteuttamaan uus idea.

Jahas, nyt ei muuta. Kaks vanhinta on kohta lähdössä kaverinsa 6-vuotissynttäreille. Mää ajattelin käyttää tilanteen hyväkseni ja kiiruhtaa nuorimman kanssa naapurikaupunkiin ostoksille. Mies aikoo mennä kuntosalille.

Edelleen mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!

Ilmoitan vaan ettei oo mitään ilmoitettavaa! Paikalla kuitenki ollaan. Oireita tietenki ois muka vaikka millä mitalla, mutta niihin kaikkiin löytyy ihan järkevät selitykset. Siis sellaiset, jotka on ihan muut ku raskautumisesta johtuvat...

Mamalle nyt peukutuksia että sulkulaiset pysyy kaukana poissa,täti-ihmiset varsinkin!!!=)

Täällä vuotoa ei tullut sen enempää,parina päivänä ja kakkareissun jälkeen.Että oisko jotain vanhoja limoja olleet...Kun on tuo "huolto" ollut aika laiskaa,mutta tänään isänpäivän kunniaksi sain viritettyä itteni oikeelle taajuudelle!!
Oli isukki onnessaan,paras isänpäivälahja!!

Vihlonut on masua mutta uskon että johtuu tästä kun on vaan vuosi viime raskaudesta.Masu ei ole vielä kasvanut,mutta se ei uutta.

Vielä ei olla kerrottu lapsille,ehkä tämän päivän aikana voisi kertoa.Mies on niin intona että haluasi kertoo lapsillekin.On jo puhunut vaikka kelle!!=)

Tehotytöstä ei ole kuulunut,eikös kohta pitäsi olla tilanne käsillä??Plussaa puhkun ja puhallan sinnesuuntaan myös isosti!!=)
Päästäis jouluostoksillekin tästä joku torstai!!

Nyt herättelemään pikkuisinta,on jo nukkunut 3 tuntia päikkäreitä ja meitä ootellaan kahveelle!!

kata 12 viikko alkamassa....

Joo, tämä täällä ei ole vielä testannut, mutta itsekseen on tehnyt jo analyysin ,että tän on pakko olla raskautta :-) Neljä alkanutta takana, niin tästä ei voi erehtyä. Nyt vain vielä rauhassa kuitenkin odottelen, kun eihän tuota tiedä, jos ne menkat kuitenkin saapuu. Sitten on mukavampi ajatella, että erehdyin kuitenkin ;-)
Tein analyysini ja perjantaina, mutta tämän päivän aikana olo on vielä muuttunut dramaattisesti. Luulin, että joudun jo ykälle ja tissejä särkee aivan älyttömästi. Isänpäiväkahvit pikkasen pahasti närästi, huh. Lämmöt ollu yli 37:n tässä nyt viikon verran, sitä ennenkin oli jo koholla.

Nyt en kerkiä enempi, jatkuu huomenissa.

Tehis kp 29/30?

Huomenet:)
Minä täällä tätiä kestitän ,tuli kylään tuossa lauanataina ,eli enää ei tarvii jännittää yhtään ,vaan nyt opiskellaan sit täysin rinnoin.
Olen tänään kuopuksen kanssa kotona ,hänellä hammas kipuilee perjantaina kävi jo lääkärissä ,mutta lääkärin mukaan mitään ei olut vialla...joopa joo ,nyt on poski turvoksissa ja lämpöäkin illalla piti ,että lääkäriin käy tiemme kunhan ovet aukeevat...palaan myöhemmin eetteriin.

Voi kun ihanaa Tehis!!Susta näyttää hyvää vauhtia tulevan siis heinämamma taasen!!=)

Haidi nyt nauttii tädin vierailusta ja opiskeluintoa isosti vaan.Vaavin aika koittaa aikanaan sitten.

Täällä lääkäriin myös tie iltapäivästä,Maisalla loppui kuuri viime to ja perjantaina jo kaamee yskä taas...Ja meillä oli se sairaala-ukaasi tuossa kun keuhkoissa ritinää..Paras käydä tarkastuttamassa.HAssua vaan kun yöllä yskii vain,päivällä ihan ok..Paitti päikkäriaikaan köhii myös...
No,katotaan mitä tohtori sanoo.

Heipat!

Yhteistyössä