Isompaa "pesuetta" haaveilevat 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3b1.jpg

Näin määki ton asian pähkäilin. Näköjään pit paikkaansa. Ehkä jollain toisella konstilla pystys tuoman muualta, tallennettuja tiedostoja... Hälytetäänkös äitykkää taas;-)

Hyviä viikonloppuja, jos en ny enää kerkiä kääntyyn.

Pika kukkuu...mies meni kauppaan:)
Noita mun laittamia kuvia saa esim. www.buumi.net ja www.jamba.fi eli siis me on ihan tavallisia kännykän taustakuvia jne. koneella olevia kait omiakin kuvia voi tänne laittaa...ei kait kuitenkaan kovin järkevää...kun ei koskaan tiedä.
Ja onhan näitä paikkoja vaikka kuinka:)
Nyt meen opiskelee uuden puhelimen käyttöohjetta ,sillä muuten pääsen tänne ,vaikka sieltä koulunpenkiltä:)))))
Käytiin ukkelin kanssa upouudet vehkeet hakemassa molemmille:)
Viikonloput...alan ladata akkuja...maanantaina kouluun:)))))))))))))

Oho...kukaan ei oo tänne ehtiny viikonloppuna? Missäs ne naiset luuraa?
No tässä tulee nosto tähän päivään...alkakaas kömpiä sängyistänne ylös ja näppiksiin liikettä ,on mulle sitten luettavaa kun seuraavan kerran avaan koneen:)))))
Kello käy mut ei auta ,vaikka olis niin kivaa tässä istua ,pakko lähtee aamutoimiin ja kohti koulua:)

P.S tätiä ei oo näkyny ,mutta eilen oli sellaset vatsanväänteet et taisi vasta nyt se ovis olla ja täti tulee sit ajallaan ,eli kierrosta tulee se pitkä 68:(

Mukavaa päivää kaikille:))))))

Meillä siis tehtiin kylvöt pe, la ja su. Enää ei parempaa hetkeä ois voinu olla, vahva viivahan tuli siis perjantaina. Nyt ku vaan se hemmetin turhu pysys poissa, niin voiski olla hyvät mahkut tärppiin. Vaan oon sata varma, että rusehtava alkaa kuiteski. Keskiviikkonahan mää marssin lääkäriin...

On kyllä Haidilla pitkä kierto :(

Huomenia täältäkin!

Meillä mennäänkin sitten Safiiri ihan samoissa. Täällä se ovis sitten kans oli kuin olikin vasta todennäköisesti perjantaina. Niin se vaan kroppa huijaa vanhaa muijaa:-)
Kummallista, että ne kivut olikin vasta kypsymiskipuiluja, vaikka viimeksi niitä ihan samanlaisia kipuja oli myöhemmin. Täällä siis nyt kp 23/34-36.

Äläs nyt Haidi kuule, toihan vois ihan hyvin olla kiinnittymiskipuilua. Ihan totta! Kun eikös sulla niitä vihlontoja ollu noin viikko sitten. Oishan se aika hauskaa, jos nyt oiskin tullu tärppi ;-)

Täällä tuli sitten lauantaina maisteltua punkkua vähän liikaakin. Pari viimistä lasia ois voinu jättää maistelematta. Ja tietysti valvottiin kolmeen asti vieraiden kanssa. Eilinen päivä oli sitten vähän tööt-päivä.

Äsken unohdin mainita, että nyt tarkotus lipittää lasillinen punkkua joka ilta kierron loppuun asti. La ja su jo juotu. Ja sitä greippimehuahan mää ryystin perjantaihin asti lasillisen aamuin illoin. Ihan ku limailu ois ollu runsaampaa ku ennen!

Heippa ketjuun...nyt ei ehi enempää kun heipat huutaa...ekan koulupäivän kuulumiset aurinkovauvat ketjussa...en oo viel opetellu tuota leikkaa lainaa liimaa juttua et vois kopioida samat jutut useempaan ketjuun:))))

Täältä kans lähtee kassillinen opiskeluintoa Haidille! Ups, nyt se lähti se mun viiminenkin kassi sinne. Täällä motivaatio on ollut ihan hukassa jo pitkään. Oikein ottaa päähän. Kun taas sais sen innon päälle, niin tulis paljon valmista aikaiseksi. Pääsis edes ohjaajaa tapaamaan, mutta tuntuu olevan hankalaa... Argh!

Missäs Papu on luurannu koko päivän?! Hyi hyi, täällä pitää joka päivä käydä ilmottautumassa;-)

Mä en enää olekaan niin varma taas omasta kierrostani, voi plääh ja plaah! En tiedä, onko tämä kuumeiluolo nyt viime viikon flunssaan liittyvää vai ei. Viime viikolla tätä oloa ei ollut, ku flunssa oikein oli päällä. No, eiköhän se tästä muutaman viikon sisällä selviä :-) Heittelin taas isännälle korkeita prosentteja tuossa, mutta saattaapi tulla kolinalla alas. Eli kp 23/?

Ja nyt telkkarin ääreen, täydelliset naiset, jippii!

Huomenta...tämänpäivän ilmoittautuminen ,ettei tule hyi hyitä:)
Tänään pitäs saada tunnukset koulun koneille ,ni sit pääsisi tauolla koneellakin käymään ,niitä näkyi olevan vähän siellä täällä käytävillä ja vapaasti käytössä ,mutta nuorisoa näkyy olevan joka koneella ,et ei sinne taida aina päästä kun haluaisi...vaan käyhän tää näin aamutuimaankin.
Nyt täytyy kipaista tästä laittaa karvat ojennukseen ja aamupalalle...se on moro:)

Täällähän minä! Kotona olen luurannut, nuorimmaiselle nousi kuume su-ma yönä, joten
saikulla ollaan. Ei pahemmin ole koneelle päässyt kun on ollut likalla vallan sylihoitoa. Nyt jo rupeaa olemaan intoa piukassa, räkä vaan valuu... Naurettiin tytön kanssa että meillä onkin ollut yökkäri villasukkapäivä, ei olla vaihdettu eilen yökkäreitä olleskaan pois päältä!
Tänään pitäisi töihinkin mennä kun ukkeli tulee kotiin, plääh.
Olen epätoivoisesti etsinyt netistä kaavoja kintaille!! Meillä kun tuo hulivilipoju kuluttaa niitä enemmän kuin laki sallii.

Juh, mulla taitaa olla lukihärö, en meinaan taasen huomannut että safiiri oli kirjoittanut tuhru väärin!! Eli, luen väärät oikein ja oikeet väärin...hmmm...olisikohan mullakin kuumetta??

Kylläpä Haidin kierto venähtää... ei kiva.
Safiirille ja Tehikselle peukkuja pystyyn bd !

En ole vieläkään ehtinyt jutella rauhassa tuon ukon kanssa. Lauvantaina olisi ollut mahdollisuus kun tultiin ehtoolla kotiin, mutta meikätyttö otti ja nukahti sohvalle elokuvan alkutekstien jälkeen...
Juttelin yhden kaverini kanssa siitä että "tehdäänkö" lapsia lisää vai ei ja hän totesi että kyllä se hetki tulee kun tietää sata varmasti ettei enään lisää halua. Siis jos mielessä kaihertaa pienikin vauvakuume, niin romut torveen! Kun ajattelin jo sitäkin että jos häivyn täältä että jäisi nämä vauvajutut pois mielestä, mutta eipä se nytkään ole auttanut.
Niin ja siellä kyläpaikassa tosiaan oli se vauva!! Suloinen kuin mikä (totta kai kun nukkui melkein koko ajan), lykättiin mulle syötettäväksi ja sain siinä sitten samalla nuuskutella vauvatuoksuja!! Olin tietysti tosi "lunkisti" ja lykkäsin muille röyhytettäväksi, ei tarvinnut kenenkään ruveta paukuttamaan mua päähän!
Argh!
Kyllä minä vielä pyörrän tuon ukkelin pään, onhan se ennenkin tullut tehtyä...n.1432567535 kertaa!!

Mukavaa tiistain jatkoa kaikille!!!

Hö, mulla tuo ulosanti ei aina ole kovinkaan kehuttavaa, tarkoitukseni oli sanoa myös Haidille peukkuja, eihän sitä tiedä...ja pitkän kierron epävarmuudelle = ei kiva!
Sori jos nämä meikäläisen jutut on välillä vähän ahterista, se on tämän ajatusten liian nopean kulun syytä, ei sormet pysy näpytellessä mukana!

Huhuu ??*
Misäs kaikki nyt on kun minä itteksein täällä häärään??
Huomasitteko kun tuolla kyseltiin vuodenaikoja synnyttämiseen? Minkä vuodenajan vauvoja teillä on?

Pikavisiitti täältäkin.
Meillä lapset huhti, heinä ja elo. Eli siis kevättä ja kesää löytyy. Lisää kesävauvoja on tilauksessa, mutta kaikki kelpaa ;-)

Täällä jänskät oireet kyllä päällä. Miten ihmeessä tässä saa ne jäät pidettyä hatussa, kun poskien kuumotus ne meinaa sulattaa :-D Yritän vaan järjellä kumota noi oireet ja pistää ne flunssan ym. piikkiin.

Meillä on loka, maalis ja kesä. Katotaanpa, neljäs voipi siis olla mikä vaan. Se keväinen plussaus ois ollu joulukuussa...

Huomenna pääsen vihdoin lääkärin puheille. Siitä viikko, niin on vyöhyketerapia. Nyt on kaikki mahdolliset aseet jo käytössä!

Safiiri- huhuu? Mitäs tohtori sanoi? Oletko ennen käynyt vyöhyketerapiassa? Itse en ole, mutta tutuilta jotka ovat käyneet, olen kuullut pelkkää positiivista.

En huomannutkaan itse vastata omaan kysymykseeni, eli meillä on syys, maalis -ja heinäkuu vauvoja.

Voi Tehis, jännään sun puolesta ja tuon kottikärryllisen jäitä ettei rupea kone käryää. ;)

Miten on Haidi koulu pyörähtänyt käyntiin?

Heeeiii... oonkos minä yksin täällä. Kävinkin lukaisemassa tuolta aurikoisista safiirin ja tehiksen kuulumisia, joten ei tarvi suotta samaa tekstiä tänne naputella.

Kyllä tehis rupeaa vaan entisestään jännittää! Hassua, vaikkei ikinä olla nähtykkään, silti jänskään sun puolestas! ISO plussa puhallus!

Ja Safiiri oli laittanut kuntopyörän käryää, hienoa! Toivottavasti siitä vyöhyketerapeutista irtoaisi enemmän.

Jahas, takaisin töiden pariin..

Apua, tajusin etten oo ite tähän ketjuun ilmottautunu ollenkaan. Mokomakin hyi hyi!

Mulla ei taas tällä hetkellä jänskätä itsellä yhtään :-) Mä olen jotenkin niin menkkoihin varautunu. Kai se on jotain puolustusmekanismia sekin (hienommalta nimeltään defenssi). Tätä tämä on... Ja muutama tunti sitten taas oli ihan eri mieltä. Olin tytskän kanssa vähän shoppailemassa ja tarkoitus oli ostaa itselle uudet musta housut. Sovittelin parit ja päätin olla ostamatta. Vatsaa turvotti niin, et tuli sellainen olo, että mitäs minä näitä kaappii homehtumaan ostan, kohta turvottaa vielä enempi. No, valitettavasti toi taitaa kyllä olla menkkaturvotusta, sillä vatsassa ja tisseissä myös sen suuntaista nipistystä. Kai ne sieltä tulollaan on. Ja hyvä niinkin. Mutta myönnetään, että kyllä se kuitenkin on vasta toiseksi paras vaihtoehto :-)

No, mitäs muut haaveksijat? Ei kai tää meitin loistava ketju kuihdu vallan. Uutta väkeä taas huhuillaan... :-D
Haidii, onkos siellä jotain tuntemuksia suuntaan tai toiseen?

Huomenta:)

Tuntemykset aivan samat kun viimeksi pitkässä kierrossa ,niiden kovien vatsakipujen jälkeen oli hetki tasaista ja nyt on taas oikea rinta tuolta ulkosyrjältä kipee ja kipenee päivä päivältä enemmän:( täti tulee ,päivää vaan ei osaa veikata.

Nyt on iskenyt väsymys...päivät kun istuu paikallaan (mulle todella vaikeeta) ja kirjottaa niin et savu nousee paperista niin nyt se alkaa vaikuttaa ,vaikka vasta muutama päivä on takana.
Eilen ajattelin teitä ketjulaisia kun istuttiin ATK-tunnilla ja opeteltiin laittamaan konetta auki jne. manasin itseäni kun en älynnyt mennä takariviin ,olisin voinut toisten opetellessa tulla tänne höpisemään kun minulla on hallinnassa nää jutut. En kuitenkaan viitsinyt ketjua avata kun takana istuja olisi nähnyt missä olen ja ehkä sit kotikoneellaan käynyt lukemassa...ei kiva juttu ,täytyy vähän suojautua tältä ,ettei tieto pääse leviämään.
Vapautusta en halunnut ottaa ,koska myöhemmin tulee sellaista jossa kertausta tarvitsee...siellä nyt kärvistelen kun toiset opettelee ihan alusta kaiken.

Kello kiitää joten toimiin on aletava ,et ehtii taas nää aamujutut ennen kun täytyy lähtee...palaillaan...hauskaa päivää kaikille.

Jeps, täällä on nyt erittäin liikunnallinen rouvasihminen langanpäässä. Kertakaikkisesti kuntsikka jytisee tasasen tappavaan tahtiin joka toinen päivä. Hyvä mainostaa täällä näin julkisesti, tällä tavoin mun on ihan pakko noudattaa päätöstä :)

Ope saapu luokkaan, joten ei enempiä...

Tää on tosiaan muuten aika hankalaa, ku on ilmottautunu ketjuun jos toiseenki. Meinaa välillä joko mennä itsensä toistamiseksi tai sitte joku ketju unohtuu vahingossa välistä.

Yhteistyössä