Täällähän minä! Kotona olen luurannut, nuorimmaiselle nousi kuume su-ma yönä, joten
saikulla ollaan. Ei pahemmin ole koneelle päässyt kun on ollut likalla vallan sylihoitoa. Nyt jo rupeaa olemaan intoa piukassa, räkä vaan valuu... Naurettiin tytön kanssa että meillä onkin ollut yökkäri villasukkapäivä, ei olla vaihdettu eilen yökkäreitä olleskaan pois päältä!
Tänään pitäisi töihinkin mennä kun ukkeli tulee kotiin, plääh.
Olen epätoivoisesti etsinyt netistä kaavoja kintaille!! Meillä kun tuo hulivilipoju kuluttaa niitä enemmän kuin laki sallii.
Juh, mulla taitaa olla lukihärö, en meinaan taasen huomannut että safiiri oli kirjoittanut tuhru väärin!! Eli, luen väärät oikein ja oikeet väärin...hmmm...olisikohan mullakin kuumetta??
Kylläpä Haidin kierto venähtää... ei kiva.
Safiirille ja Tehikselle peukkuja pystyyn bd !
En ole vieläkään ehtinyt jutella rauhassa tuon ukon kanssa. Lauvantaina olisi ollut mahdollisuus kun tultiin ehtoolla kotiin, mutta meikätyttö otti ja nukahti sohvalle elokuvan alkutekstien jälkeen...
Juttelin yhden kaverini kanssa siitä että "tehdäänkö" lapsia lisää vai ei ja hän totesi että kyllä se hetki tulee kun tietää sata varmasti ettei enään lisää halua. Siis jos mielessä kaihertaa pienikin vauvakuume, niin romut torveen! Kun ajattelin jo sitäkin että jos häivyn täältä että jäisi nämä vauvajutut pois mielestä, mutta eipä se nytkään ole auttanut.
Niin ja siellä kyläpaikassa tosiaan oli se vauva!! Suloinen kuin mikä (totta kai kun nukkui melkein koko ajan), lykättiin mulle syötettäväksi ja sain siinä sitten samalla nuuskutella vauvatuoksuja!! Olin tietysti tosi "lunkisti" ja lykkäsin muille röyhytettäväksi, ei tarvinnut kenenkään ruveta paukuttamaan mua päähän!
Argh!
Kyllä minä vielä pyörrän tuon ukkelin pään, onhan se ennenkin tullut tehtyä...n.1432567535 kertaa!!
Mukavaa tiistain jatkoa kaikille!!!