Isompaa "pesuetta" haaveilevat 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehotyttö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli, sori taas, täällä pölötän.
Haidi, katsoin tuota rimpsua jonka olit laittanut. Pistä se img isolla ja "Alt Gr" nappulalla saat ne [ tällaiset ] sulkumerkit sen img;n ympärille. Ja rimpsun perässä olevaan [sulkuun] laitetaan kauttaviiva sen img; seuraksi /img.

Pakko testaa uudelleen aiheeseen sopivalla kuvalla :-)

images

Mulla on pää ihan sekasin olen koittanut vaikka miten perin tuota img:tä isolla ja pienellä terävien sulkujen sisällä ja ulkona kauttaviivalla jne. eikä mulle vaan AVAUDU...p*rkele!!!!

Jipiiiii..........järjenriemuvoitto...hahaaaaaa:))))))))))
Paitsi et vielä tuli väärä kuva piti tulla nuo tehiksen siittiöt...pientä hienosäätööö vielä...voi elämänkevät tätä touhuu:))))))))))))))))))))))))))

Dlong.gif

Tämä kaveri tahtoo lisää ...KERMAA!!!

Nyt jätän teidät rauhaan tältä päivältä ja meen tekee ruokaa...ja listalla on muuten ne kermaan upotetut possunfilee pihvit:)))

Taisit sittenkin laulaa sen Maamme laulun Haidi kun opit sen! Eikä aikaakaan menny juur mitään
033.gif

Aploodit:
022.gif

Näin se taas nähtiin: mikään ei ole mahdotonta jos usko on luja ja yritystä peliin!!!!! Pakko oli tulla tänne kurkkimaan, utelias kun olen, kun niin nauratti päivällä meidän kuvansiirto-oppitunti, heh, heh! *taakse poistuu ja
033.gif
mennessään*

Huomenet huomenet!

No menipäs varsinaiseksi tietsikkakurssiksi tosiaan tuo eilinen viestittely :-)
Kiitokset vaan Äitykälle neuvoista! Saakos tänne muuten muita kuin netistä lainattuja kuvia, esim. omia kuvia. En nyt tarkoita, että haluaisin oman lärvini tohon heittää ;-) Mutta jotain muita omista kansioista.

Jaahas, ja tänään sitten jatkuu siivoukset. Illalla sain yläkerran ja tänään vuorossa alakerta. Tosin täytyy vielä yläkerran lattiat käydä pyyhkäsemässä. Ja iso kauppareissukin tässä pitäis heti aamutuimaan lähteä tekemään. Yövieraita tulossa huomenna, joten kaappiin saakin sulloa paljon tavaraa. Ajattelin muuten tehdä jonkinnäköisen suikalepaistin naudasta. Jos heittäis mukaan vähän KERMAA, konjakkia, pippurisekoitusta, hillosipuleita ja herkkusieniä. Koklataan tommosta. Ja kaveriksi lohkoperunat. Ne on kätsy tehdä itse, kun käyttää niitä valmismaustejuttuja. On kyllä itekin heitelly jotain mitä-keksii-mausteita, mut toi on varmempi.

Ai niin, siitä poronkäristyksestä. Oon maustanu ihan vaan suolalla ja mustapippurilla. Meillä uppoaa hyvin hyvän perunamuussin kanssa.

Jaahas, täytyykin varmaan vähän käyttää hyväksi tuota yhtä vierasta. Kaverini, joka perheineen meille tulee, on gynekologi ja vielä lapsettomuusasioihin perehtynyt. Hällä varmaan aika hyvin hanskassa pco:t sun muut. Täytyypi vähän jutskailla :-)

Palaillaanpas myöhemmin asiaan, niin voi vähän taas pitää taukoa siivouksissa...

Ole hyvä vaan Tehotyttö, meikä häipyy nyt eetteriin kun ei näille ketjuille kuulu ollenkaan. Kävin vain opettamassa oppimani asian ja toivon kuvien piristävän teitä kaikkia ja antavan voimia arkeenne!! Näin uskon! Kaikille kaikkea hyvää tähän ketjuun ja tällaisia
952.gif
jokaiselle toiveenne mukaan!

Kiitos äitykkä opetuksesta! Kävin ne opiskelemasta toisesta ketjusta mihin ne olit kirjoittanut!
Juu, olis kiva jos joku kertois miten voi omista kansioista liittää kuvia? Liikkuvista kuvista en tiedä mistä niitä löytyy, ihania vauva kuvia löytyy annegeddes.com .

Jahas, minä saankin olla laittamati ruokaa viikonloppuna kun menemme kyläilemään tuttavaperheen luoksi. (En ole siis se tehiksen gyne) Tässäkin tietysti, minun tuurillani on yksi pikkuinen juttu. Sinne tulee lauvantaina kaverin siskon vauva muutamaksi tunniksi hoitoon. Saas nähdä miten meikäläisen pää kestää....

Minä sain eilen siivottua huushollin loppuun, vanhimman pojan huoneen jätän, saa siivota itse.
Eipä kai tässä ihmeempiä, tulen tänne sitten vollaamaan kun mua hakataan päähän kun en anna toisen vauvaa pois sylistäni.... heh, toivottavasti ei nyt kuitenkaan näin. Kannattaa aina varautua pahimpaan, niin saattaa päästäkkin yllättävän helpolla!

Aurinkoista viikonloppua kaikille!

Yhteistyössä