ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Safiirin nelkulle isot onnitteluhalaukset <3

Hitto, mulla on nyt probleema. Osaiskohan joku auttaa...
Naaman puolella on iskeytynyt estot päälle postilaatikkoon. Oon vissiin jotain laitonta tehty. Ensin kyllä herjas varoitusta.
Oon tässä nyt yrittänyt kaivella, että mites tuon eston saa pois, vaan enpä löydä, PÖH.
Tietääkös joku???

Kokeilinkin muuten pienenä syöttinä tuota töihin lähtemisen kertomista.. Katsoin, että kysyykö kukaan mitään :-)

Nelkku kiittää onnitteluista. Kävin äsken naamaan laittamassa näkyviin synttäri-ilmoituskuvan, joka oli tän päiväisessä siipan kotipaikkakunnan paikallislehdessä.

Naamasta mieleen. En oo kyllä törmänny siellä tollasiin postiestojuttuihin. Sääkö Tehis et pysty lähettään postia vaiko et pysty saamaan postia?

Täällä ollaan...
ISO kiitos kaakaosta ja villasukista ;o) !
ja kiva kun täällä on kaivattu .
Sängyssä on vietetty aikaa juu tänään ihan kiitettävästi,
vaan ihan muissa puuhissa kuin taudin kourissa niiskuttaen =o)))))
Olio oli kotona ja oltiin KAKSIN =o)........

Nyt ehtii smurffailemaan, kun pojat meni partioon ja olio hallituksen kokoukseen.
Pinkkiksen kans suunnitellaan huomista, sillä on vapaapäivä isin kanssa !
Menevät varmana uimaan tai jtkn...
Ylihuomenna Pinkkis saakin olla prinsessana,
kun tarhassa on prinsessa/prinssi-päivä,
niin ihania pikku rinsessoja ja rinssejä on paikat väärällään...
jos tuo vaan silloin vielä suostuu rinsessailemaan.

Safiirin nelkulle onnittelut ja Tehiksellekin terkkuja !
( mä en osaa kylläkään onkelmassa auttaa...)

Titti ; katotaanks talvilomaviikon jälkeen sitä kyläilyhommaa ?
Siis viikolla 9 ....kääks! Aika kiitää...justhan tää vuosikin vasta alkoi ??!?!
Oliokin sanoi, et mun pitäis nopaa saada vauvaa sylkkyyn,
etten ahdistele sitä enempää,
kun saan pikahoitoa vauvan sylkyttelystä ....

Muttamutta; taas kyselin, niin eipä tuo osannu sanoa,
oisko pahoillaan jos "vahinko" kävis...( joskus tuntuu, et se ihan toivoo sitä )
ja nytkin oli ihan selkeesti oilin aika, kun keilailtiin jopa useempana päivänä....
ettäpä että....
entiiää....herääkö mulla toivo vai kauhu...et juupas- ei. Ehdottomasti ei enää...mut jos- ei kai ? josko sittenkii...hmmm...emmätiiä <---- taas tää on tätä.
Koittakaa kestää, ja onneks te tajuutte, kun muut ei ;o)

Tosta " nyt tämä perhe on tässä"- fiiliksestä...
Meikä on aina ihmetellyt, miksi ei sitä fiilistä ole tullu....
jaarittelenkohan lopun ikääni tän asian suhteen, mummonakin ?
Tiedä hänest....hullumikähullu .

Huomenet ruotuun !
Missäs kaikki luuraa ??
=o} Meillä keilattiin taas iltasella
( - jihuu! olio on seonnu lopullisesti - ei haittaa ...=)

Ja nyt koitetaan saada päivää käyntiin, valvottu liian myöhään.
Ei jaksais ny mid.
Lähtisköhän nuo kohta uimareissulle ni saisin ottaa päikkärit...

Huomenta!!

Vai sellaisissa puuhissa Joox ollut, ja me kun ihan huolissaan oltu että onko tauti kaatanut ihan tosissaan!!! Hö teitä!! ; ) Mutta nyt saapi vähän peukutella suakin, hienoa!!!

Juu vierailu onnistuu talviloman jälkeen, eihän meillä koskaan mitään ole, ellei se tauti nyt sit jostain meitä löydä...

Pahan probleeman posti heitti eilen... Kolmosen kanssa oltiin pneumokokkirokotetutkimuksessa aikoinaan ja paha mieli jäi siitä piikittämisestä ja verikokeista kun poika huusi aina niin paljon. Nyt on tullut jo muutama kutsu uusiin tutkimuksiin mutta eilen tuli mielenkiintoinen tarjous: Laajennettu pneumokokkirokote ja Rotavirusrokote kaupan päälle! Voi vitsi, toi rota kyllä kelpais!! Apua, mitähän sitä tekis, päätös olisi tehtävä nopsaa... Mitenhän sitä kestäisi ne huudot?? Osa näytteistä on ilmeisesti nielunäytteitä, ei varmaan vähemmällä huudolla sekään kyllä onnistu.

Aah, tunnin päästä on hieroja, mahtavaa!!!!!!!! Kyl onkin ollut hartiat jumissa tuon naperon kanssa tissitellessä, tulee todella tarpeeseen. Iltapäivällä onkin sit se neuvolalääkäri, kauppaankin pitäisi keritä joskus. Kiirus päivä tulee... Paree mennä kohta sutii hiuksia ojennukseen, ja näköjään vaipanvaihtoon.

Kylläpä oli makeat vapaapäivän unet...nyt oon vaan ihan pökerryksissä kun nukuin pitkään, muta haitanneeko tuo mitään:)
Inssikeskustelurintamalla edelleen hiljaista...clomit kyllä napsin naamaani ensiviikolla pitäs mennä jos on menossa. Maanantaina olis kp15 ja viimekierrossa viivat ovistikkuun tuli kp15, eli alkuviikkoon se sattuu ja ei ainakaan viikonloppuun kaatuisi. Täytyy ottaa kiristys, uhkailu, lahjonta systeemit käyttöön:)

Mulle iski ikäkriisi kun pojalle tuli kirje lääkärintarkastukseen kutsuntoja varten...mun vauvalla on intti edessään tuotapikaa...sniif!
Miniäkokelaskin uskaltautui meille viimeviikonloppuna. Olion kanssa saottiin poitsulle, että voi sen tytön tännekin tuoda niin ei tartte aamuyöhän tuolla kylillä juoksennella. No sit ne leiriytyi meille ja luulin tytön jäävän yöksi, mutta äitinsä hakikin aamuyöstä 3 jälkeen hänet kotiin:)
No tyttökin päätti sit eilen, että hänkin tuo omansa kun kerran velikin niin teki:) Tulimme kaupunkireissulta niin entinen naapurinpoika toivotteli moikat tuossa eteisessä:)) tuttu on tuo poika kun on meidän poitsun kanssa ollut aina samalla luokalla ja muutenkin kaveri, mutta tässä ominaisuudessa ei ole meillä vielä käynyt.
Meillä siis perhe kasvaa haluttiin tai ei:) ovi on kuitenkin aina auki noille ylimääräisille perheenjäsenille. Parempi et ne lojuu tuossa sohvalle porukassa ja kattelee leffoja kun, että ne tosiaan yökaudet tuolla ulkona pyörii niin saa sydän kylmänä aina odotella kotiintuloa. Olen niin hölmö (äitisyndrooma?) että en osaa nukkua ennen kun kaikki on kotona. Tällaista tänne tänäpäivänä...nyt taidan vetää vaatteet päälle ja lähteä koiran kanssa tuonne jäälle vähän kävelemään.

Nyt on punaiset posket ja rauhallinen koira:)
Tekipä terää tuo ulkoilu, vaikka aika viileetä olikin...tuuli enemmän kun kuvittelin ja mulla oli ehkä liian vähän päällä. Nyt jaksaa huhkia kotihommat täällä sisällä. Täytyy alkaa lastata koneita täyteen ja pyörimään ja alkaa suunnitella tuota ruokapolitiikkaa tälle päivälle.
Jooxin ukolla on tainnut olla pahakin kuumetauti kun ovat noin viettäneet aikaa sängynpohjalla:))))))))
Jaahas nyt kutsuu pyykkipino jne.

TÄH ??
Alkaax toi sama sekoilemaan täälläkin ??!
VAi kukas....

Meikä lähtee tänäaamuna lenkille piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa työkaverin kans,
ihanaa !!
Saa terapiat taas hoidettua, ja kaffittelut ;o)

Juu, ja keilattiin taas iltasella ---> sanoin oliolle " Mitä ikinä ootkin alkanu syömään,
ni jatka sitä,jos vaikutus on tämä, ni jees pleeeeez!" =o}

Pojat ottaa tänään oikein isot pussit mukaan, on penkkaripäivä
ja ne niin odottaa saavansa kilotolkulla namia pyydystettyä, liikkiksiä !
Ja saivat vielä tietokonepeli-tunninkin, kummankin luokka.
Ja Pinkkis lähti prinsessana tarhaan ;o)
Kiva päivä siis tiedossa kaikin puolin ....
flunssakin on meillä helpottanut , enää nokat vaan vuotelee meillä aikuisilla.
Ja ääni on hiukan kadoksissa, muuten ihan ok olo.

Ensviikko onkin sitten sutinaa, kun kaikki on talvilomilla....
mitähän keksis ? Toivottavasti on ainakin hyvät ilmat .

Tittille oon kyllä kade, kun hierontaan pääsee .... meikä on niin jumissa,
ettei voi antaa hieroakaan ( siis niska-hartiaseutua =) - mut ehkä sit
kesällä taas laukee tuo jumi, jos toi kaularanka luutuu vaan kunnolla - se ei
ole sen leikkauksen jälkeen oikein luutunut, en tiä mix.

Haidilassa vaan kaikki mahdolliset lailliset ( ja laittomatkin - on sallittua ! =)
keinot käyttöön, et saatte käytyä sen inssin ja päästään peukuttamaan teitä !

Ny meen lähettään ukot koulutielle...tsau!

Pikaisesti taas kuulumiset lukemassa..
Siis mitämitä, Jooxilassa on pantu tuulemaan, kirjaimellisesti??? :-D

Hauska tuo Haidin perheen kasvu, niin se menee... :-)
Meilläkin on välillä "bändiharkkoja".. Siis tällä hetkellä yksi poika ja yksi tyttö oman esikoisen lisäksi kuuluu tähän poppooseen. Viimeksikin kävi niin, että poika sitten lähti aika paljon aikaisemmin pois. Ups :-) No, eihän tuo mitään vakavaa ole, mutta taitaa pientä vispilänkauppaa olla, kun niin noita bändiharkkoja odotellaan. Sööttiä. Meidän poju siis täyttää vasta 13v. kohta, mutta hormonit kyllä hyrräilee aikas vikkelästi jo..
Niin, mutta toivottavasti se Haidilan perhe kasvaa vielä muullakin tavalla!!! BEEDEETÄ MILJOONA!

Voi, pienistä ne tulee riemut...
Eilen suureksi ilokseni sain ostaakin edelleen c-kupit näille nahkapaloille :-D
Olin ihan varma, että nyt tipahti kupit pienemmäksi, kun tullut sitten 4v. näillä utareilla jälkikasvua syötettyä. Vaan onneksi sentään vielä jotain jäljellä.
Ja Titti&Joox on tässä kohtaa vaan ihan hiljaa!!!! :-D :-D :-D TIEDÄN!

Nyt ei kerkiä muuta,
Tehis

Heip vaa.
Ns.hiljais eloo vietetty...unikoulu vaan jatkuu ja jatkuuuuuu,argh!
2 yötä täst ajast menny hyvi ja taas viime yö ol yhtä heräämistä :/

Meil mies vaa jatkaa samaa tahtii...elikkäs touhuamist ilma suojaa ja mie oon sanonu et se käyttää joka sitä tuntuu tarviivan.
Su ol taas peittoje heilutust ja ti tais olla ovis :O Noooooo,taas odotellaa ja toivotaa...jaaa mitä ,en tiiä enäää!

Tehikselle oon kade...mie saan koht käyttää näille nahkapaloille pyykkipoikii....tissit rullalle ja pyykkipojil kii ;) Eipä ainakaa mee rahaa liiveihin :D

Jotai muutaki piti ...no joskus toiste sitte.

Tehis; juu, ollaan hiljaa.... nauran
täällä ihanihan hiljaa kippurassa ku makarooni X`D!

Vieläx yhel on hyvä tilanne ; tohon pyykkipoika-look:iin mäkin pyrin,
nykysin lihotan ihan turhan paljon liivikauppiaiden kukkaroa.

Ihana oli käyä kävelylenkillä, piristi kummasti ja samalla päivitettiin tiedot
työkavereiden vauvanodotuksista, vauvan saamisista ja muusta "olennaisesta"
( nyt on pomon äitiyslomasijainen jäämässä ä-lomalle- tokaa odottaa,
tämä nyt siis hoitovapaalla oleva pomo sai jo 2. lapsen ( poika ), eka on tyttö, nyt 2 v,
ja yks sai 1. lapsen just, pojan....=)
ja paaaaaaaaaaaaaaaaaaaljon paljon muuta juttua riitti.
Nyt sovittiin, et lenkkeillään useemmin ni pysyn mäkin ajan tasalla noista hommista....

Näin meillä tänään.
Nyt tulee lunta mahottomasti, ja mä meen kohtapian hernesopan
keittoon - tänäänhän on rokkapäivä ja lettuja jälkkäriks! Jeeee!

Töistä palattu...nyt ruokaa pesueelle ja sit meen takas työmaalle terapoimaan vanhuksia koiran kanssa. Ihan vapaaehtoisesti sinne menen kun tuosta koirasta piti se ns. terapiakoira tehdä tai kaverikoira...tuota terapiakoira sanaa ei kait saisi käyttää kun hoitoalan ammattilaiset siis sellaiset, että koiran käytöllä esim. sokeita autetaan jne. Palailen aamusta juttuun taas:)

Ulkoilemassa käyty, muksujen koululla oli joku luisteluilta, siellä käytiin vähän syömässä grillimakkaraa, nam...

Onkos Tehiksen postilootaongelma ratkennut? Kummallinen juttu...

Jooxilla alkaa olla omenainen olo, vai onko simot laitettu kukkupurkkiin??? ; ) Kevättä rinnassa alkaa olla teidän oliolla...

Tehis, mä oon vaan sulle kade!!!

Jaa, jos jotain iltapalaa lähtis kaivaa...

Jaa-jaa, kevättä ja kevättä.... se tuli eilen uudestaan kipeex
ja makas vaan koko illan soffanpohjalla, ja oli tooooosi pahantuulinenkin....
alkoi muakin ottaa pattiin jo.
Nooh, ehkä se taas tästä ilox muuttuu, kun alkaa talvilomakin
( olio on 3 päivää kotona kans =)

Ja joo. Kukkupurkkiin on menneet, hyvät simot.
Mut jospa niistä joku ois ehtiny...tiiä sitte.

Missäs Haidi ny luuraa...ootko Oton kans pihalla hangessa kierimässä kilpaa ?

En minä missään luuraa, työt haittaa harrastusta:)
Aina me naiset valitetaan kun miehet ei puhu, minä myös kuulun tähän valittavien sarjaan. Tänään olin kuitenkin tyytyväinen yhteen ainoaan kahden kirjaimen sanaan. Laitoin aamulla oliolle viestin, että miten se nyt on se tohtorireissu ensiviikolla...pitäs vähän tietää järkkäillä aiktauluja ja soitella sairaalaan...vastaus tuli juuri äsken ja siinä luki OK...taktiikkani siis puri:))) hyvä minä:))) alan siis tikutella varmaan tuossa huomenissa. Niin kuin jo mainitsin viimeksi kp15 tuli viivat, eli jos samassa pysyy inssi on tiistaina. Nyt vaan kädet ja jalat ja kaikki muukin ristiin, että ei tuu olion kanssa mitään riitaa tai törmäyksiä, että se suuttuu mulle jostain ja panttaa tarpeensa...näinkin voi käydä kun olio on niin tuulella käyvä:))
Mulla olis tänään pitkä ilta 11-21 ja mietin juuri, että varmaan konttaamalla saan tulla kotiin, selkä on pirun kipee kun muutaman vuoron on tuolla jyrynnyt erästä potilasta.
Täytyy tästä käydä kiireellä hommiin, olis vaikka mitä tehtävää ennen lähtöä. Oliolle pitäs kipasta kaupasta voileipäkakkutarpeet, se sai eilen päähänsä, että nyt tekee mieli voileipäkakkua ja meinas sen tänään tehdä. Luulen vaan, että en saa vuokaleipiä kaupasta kun ne pitäisi sinne etukäteen tilata...joskus voi onnistaa, mutta tuskin perjantaina 13 päivä:) vaikka tää taitaakin olla nyt se onnen päivä jos tuota OK:ta miettii.
Viikonloput vaan kaikille, tuskin ehdin missään välissä poiketa ennen maanantaita kun olen duunissa vielä sunnuntainkin.

Et sää Jooxi mitään villasukkia ja kaakaota näemmä tarvitse, ihan eri rohdot teilläpäin käytössä flunssaa vastaan... *kateellisena* Miten joku voi jaksaa tuollaista FLUNSSASSA?! Ihan riittävästi tarttee rasittaa itseään terveenäkin. Jaa meilläkö jo kolmonen tulossa tällä asenteella? :-D

Haidi, on se ihme että joskus kaksi kirjainta riittää pelastamaan päivän. :-)

Ootkos Tehis tehnyt niitä sun kuutamokeikkojas terroristina taas, kun sähköposti on blokattu? Olisit uskonut niitä varoituksia. Ei vaiskaan, tosi ihme juttu! Mistä niissä varoituksissa sitten varoitettiin? Ootkos saanut asian selvitettyä?

Odottelen tässä kirjahyllyasentajien saapumista. Tänään se vihdoinkin saapuu! Vähänks jännittää, kun on perjantai kolmastoista päivä ja ollaan odotettu hyllyä pitkään korkein odotuksin. Se on varmasti ihan paska - siis jos kaikki osat edes saapuvat.

Sama kävi uudelle telkkarille - ajattelin sen olevan loistava verrattuna vanhaan kuvaputkirotiskoon, mutta se ei ole muuta kuin reistaillut ekan viikon aikana. Uusi monitoimikaukosäädin samoin. Kun mamman aivot ovat vielä ihan pehmenneet raskauden aikana (raskaus sen tekee, ihan tosi!), en omaksu uusia teknisiä taitoja lainkaan. Alan vaan kiukuttelemaan samoin kuin tuo meidän kohta nelivuotias likka.

Tähän asti olen yrittänyt välttää supistuksia aiheuttavia liikkeitä ettei vauva lähtisi tulemaan turhan aikaisin, mutta kunhan kirjahylly saadaan täytettyä ja syntsävieraat kahvitettua sunnuntaina, voisi jo yrittää saada synnytystä käyntiin. Vaikka tuskin mitään tapahtuukaan. Eilisiltana taas vannoin itsekseni, että tämä on viimeinen kerta kun rääkkään itseäni raskaudella! Liitoskivut, supistukset, turvotukset, väsymys, ristiselänkipu, iskias, yleinen jäykkyys ja veetutus, tällä kertaa en jää kaipaamaan olotilaani. Enhän..?

Auuuurora rv 37+4

Pikapikaiset huomenet!

Siis kukkupurkkiinko se Jooxin olio taas vaan kylvää, voihan perä! Mä aattelin, että ois ihan kunnon maalle siemenensä laskenut. HÖH HÖH HÖH.

Haidilaan sitten kovat tsempit päälle :-)

Siis NYT mun pääasiani on AURORA.
Joka hemmetin kerta, kun olen viestin jo lähettänyt ja alkanut muihin juttuihin, niin tajuan, että ai niin, se Aurora.. ;-)
Siis aivan MIELETTÖMÄN ISOT TSEMPIT loppumetreille.. Nyt tulee ne kaikki kerralla, mitä hatarapää on unohtanut lähettää!!! Siis nolottaa, harmittaa ja kaikkea sellasta.
Jänskätään sitten sitä sukupuolta.. Hmm. pitäiskös heittää veikkaus. Tyttö.
Jaksamisia siis kovasti <3

Tässä pitäis vähitellen valmistautua reissuun.. Lähdetään vasta maanantaina ja kohde on taas se perinteinen anoppila pohjoisessa. Appiukon synttärikemutkin vietetään.. Jos niitä ei olisi, niin tänä vuonna sinne olisi lähtenyt vain osa porukasta. Minä olisin jäänyt pikkuneidin kanssa kotiin. Toisaalta ei raaskiskaan porukkaa jakaa, mutta vaakakupissa on myös se, että joskus tarvis ihan oikeesti lomaa tämäkin mami :-) Ja anoppila.. ööö... ei jää paljosta paitsi sitten kuitenkaan. Mutta näin tällä kertaa ja kesällä sitten katsotaan onko mahista lähteä ollenkaan vai pistänkö tosiaan osan porusta vain.

Estot poistuneet :-) En tiedä, mistä tuo oikein tuli. En mitään laitonta mielestäni tehnyt..

Nyt kiire, moiks.
Tehis

Nou hätä Tehis, ja kiitos tsempityksistä! Kirjahyllyukot jo vartin myöhässä, veetutuskäyrä nousee taas. :-D

Vai estot ovat hävinneet? (Röh röh pikkupossu ajattelee täällä härskejä vertauskuvia)

Perkeleen perjantai 13 päivä
Nyt vituttaa aika rankasti...soitin sairaalaan alustavaa aikataulua varten ja hoitaja kertoo mulle uutisen. Joku helvetin EU-laki joka on tullut voimaan kieltää meidän sairaalassa inssien tekemisen. Laboratoriossa ei kuulemma ole tarpeeksi steriilit olot sperman pesuun jne...voi vitun vittu. Kaikki toiminta on jäissä ainakin jonkin aikaa ja epäilivät, että loppuu kokonaan näiden juttujen osalta. Tähän asti on homma toiminut moitteettomasti ja ihan varmasti steriilisti, mutta tällanen laki nyt sit on joku viisas päättänyt vetää läpi. Ensin sanoi toinen hoitaja, että ne kenelle suunnitelmat on tehty tehdään, mutta toinen hoitaja tiesi enemmän ja sanoi , että valitettavasti ei tehdä.
Todella hienoa kun on vetänyt kalliit lääkkeet naamaansa ja kärsii sivuvaikutukset ja sit evätään kaikki jonkun saatanan lakikiemuran vuoks.
Maaliskuulle varattiin uusi gyneaika ja samalla sitten tarkoitus keskustella jatkosta kohdallamme, mutta jos se tarkoittaa sitä, että hoidot siirtyvät Kuopioon meidän osalta hoidot loppuu siihen. Nyt on todella hienot fiiolikset lähtee töihin...pilaan kaikkien päivän:(

Mä koitan aina muistaa just nuo
Aukkiksen mainitsemat puolet raskaudesta,
kun siitä vähänkään haaveilen....mut...silti...Huooooooooooohh....

Ja tiettex mitä ? Mulla menee toi teknisten laitteiden
kans tutustuminen ihan samaa rataa ; kiukuttelen ku
pahainen pikkukakara kun en tajua niistä mid...
sitte ku just tuntuu, et alan päästä jyvälle niiden toiminnoista,
ne perskeleet hajoo ja on ostettava uus...Eikä siis tietenkään
samanlaista enää valmisteta, joten aloitetaan
harjoittelu ( ja kiroilu+kiukuttelu )alusta.

Jos jääkaappi ois yhtä tekninen vehje kuin kamera tai digiboxi,
ni meillä kuoltais nälkään....tai lihotettais paikallisen Kebab-yrittäjän lompakkoa ;o)

Jokohan ne kirjahyllyasentajat saapui ?
Toivottavasti ovat syötävän hyvän näköisiä edes, kun kerran myöhästelevät noin .

Tehis ; eihän se uskalla tuo olio niitä simoja suoraan antaa oikeeseen paikkaan,
se kun muka ei halua lapsia enää...
ei silti ole valmis mitään asian eteen tekemään, ettei niitä tulis...eikä
oikeen tunnu suuttuvan, jos vahinko käis...
Että nii.. Tiiä tost sitte.. Outo Olio !! Ei noista ota erkkikään selvää...
mut ei mua haittaa näinkään mennä...Ainakaan viimeaikojen
piristyminen ei haittaa ollenkaan =o) mulla vaan aina toive ( pelko?) herää...