ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Haidi ....
VOI KÖKKÖ !! P*ska - ja kaik muut vinotuxet nyt tähän ""##¤##""!!%%&¤¤!!

Mä en voi käsittää miten noikin jutut hanskataan - eiks ne voi tehdä jo melkeen sovittuja juttuja loppuun edes ?? no jo on kummaa toimintaa :o(
Kuiteski noi tropit on niin s*tanan kalliita - ja TE jos kuka
oisitte ansainneet jo vauvauutisia ! Äh.
Että mua kyrsii nyt teidän puolesta ! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKKKKK!

Mut eiks mikään yksityinen tekis tota inssiä teille ?
Nehän saa teidän hoitajalta kaiken asiaan liityvän tiedon,
mut vaikka se maksaa, niin ei montaa sataa mee tohon inssiin kuiteskaan.
Nehän osais heti kertoo sen hinnankin.... jos siis pienikin mahis on,
niin kysele yksit.puolelta tota juttuu - ei ainaskaan menis hukkaan nuo
"esivalmistelut" asian kans.

EEEEEIIII, Haidi!!! Voiko se todellakin olla niin, että yhtäkkiä vaan ilmoittavat tuolla lailla että laitetaan lappu luukulle? Milloin se laki muka astuu voimaan? Mä en tajuu!

Kirjahylly on jo pystyssä ja näyttää toistaiseksi jopa kuviteltua paremmalta. Projekti tosin on vielä kesken, ja päivämäärän muistaen tässä ehtii vielä sattua ja tapahtua. Kivan oloiset asentajaukotkin saatiin. :-)

Haidin kohtaloa harmittelen, en tosiaan ymmärrä tollasta alkuunkaan :(

Olette kuitenkin käyneet kunnallisella puolella?
Täällä meillä kun sanottiin heti kättelyssä että jos on kaksi yhteistä lasta, niin hoitoa saa vaan yksityiseltä.

Joox, kiitti naamakirjaviestistä :D mutta kuva tulee vasta ku saan värit siihen...eli parin viikon sisällä..

Näissä aatoksissa vetäydyn viikonlopun viettoon. Eli nukkumaan. Arjenkin vapaa-ajat meni nukkuessa..en tajuu mikä väsyttää mutta väsyttääpähän vaan ja aivan pirusti..

Pärkkele, heti on mulla nokka solmussa kun kakkosen puhelimeen saanut jonottaa PUK-koodia kun sen luokkakaveri oli saanut luurin ihan jumiin.. Uhkasin pieksää molemmat seuraavalla kerralla!! ; )

Voi Haidi, paska homma!!! Kumma että noin yllättäen tommoinen tulee eteen!! Toivotaan että asia jotenkin järjestyy! Mä oisin kyllä hajottanut pari seinää sieltä.. ; )

Mitäs täällä muuta, ed sivulle jäi nyt kaikki.. Aukkis ainakin saanut kirjahyllyn, vau!! Ja Jooxin simpat ihan väärässä paikassa, ei auta muuta kuin pitää peukkuja karkulaisten varalta!! Ja mitäs vielä, nyt hakkaa taas vaihteeksi ihan tyhjää täällä, imetysaikana sitä on vielä hatarapäisempi kuin raskausaikana! ; )

Mikäs sitä Ohdista vätystää, kevätväsymystä vai jotain muuta???

Hui, kello on jo paljon, tytöt lähtee puolen tunnin päästä reissuun ja mun pitää vaatteita laittaa!! Moro!!

Haidi, voi p*ska!!!! Hemmetin hemmetti!!!! Tosi viheliäinen uutinen. Miten ne muka ei oo aikasemmin osannu varotella tuollasesta. Nehän on ihan sikakalliita tosiaan ne lääkkeet mitä sitä joutuu käyttään ennen toimenpidettä. Yhtäkkiä kesken hoidon sanotaanki ettei jatketa enää. Joku hemmetin eu-direktiivi. Voi sonta! Mää oon ollu aina sitä mieltä että Suomella menis paljo paremmin jos ikinä ei oltas eu:hun liitytty. Hemmetti että kiukuttaa!

Voi hitsiläinen. Isonisot pahoittelut tilanteeseen sinne Haidille :-(
Onko se todellakin nyt sitten siinä? Ei oikein sanoja tahdo löytyä.

Ohdis, teitkös sen testin? ;-) Taisit vähän luvatakin... Koopeet huitelee kasikymppiä???

Toi imetysdementia on todellakin pahempi kuin raskaus-. Nimim. Kokemusta on.
Voi naiset, mä nautin nyt, kun en ole raskaana, en imetä, enkä edes oireita mieti.. YES! Olen VAIN nainen ja nautin siitä :-) Kroppa on oma ja pitsipökätkin taas näyttää joltain jalassa.. Tai ainakin luulen niin, hih.
Pienet on todellakin ilot, kuten ne c-kupit :-D

Hyvät viikonloput, mukavaa ystävänpäivää ja kivaa ensi viikkoa!

Tehis

Tää tuli just luistelukentältä ipanoitten kans, tassut on jäässä, hrrr....
tulin vaan toivottamaan ihan jokaiselle tänne oikein
SULOISEN HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ *=o} !

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE TEILLE TASAPUOLISESTI
En ehtinyt eilen seiniä kaataa, vaikka todella paljon veetätti. Näin se homma nyt kuitenkin on, että heillä ei osastolla ollut kuulemma missään ylhäällä kenelle hoidot nyt luvattu tehdä niin eivät voineet ilmoittaa asiakkaille. Labrasta olivat vain laittaneet osastolle lapun, että nyt se loppu. Laki on kait astunut voimaan muutamia viikkoja sitten, näin ymmärsin. Hoitaja sanoi viimeviikolla käännyttäneen ensimäiset inssiin tulijat. Helvetin helvetti...miks ei menty jo joulukuussa ja viimekuussa...ei ollut sinänsä mitään estettä muuta kun, että veivattiin sitä mun koulun loppumista...jos tän tiesin oisin mennyt kaikki olis jo ehditty tehdä, eikä asia koskisi meitä enää, oli sit tullut tulosta tai ei. Laitoin eilen johtavalle ylilääkärille tulenkatkuisen sähköpostin ja odotan siihen vastinetta. Olen kaikenkukkuraksi vielä töissä tuossa perkeleen puljussa. Osato ei niellyt tätä asiaa he ovat valitukset tehneet jne. ei auta kun odotella mihin se johtaa.

Oikein hyvää ystävänpäivää ystävät!!!

Haidille peukkuja että jotain muutosta tapahtuisi!! Mirkulle tännekin heipat!!

Vinottaa täällä taas toi olio niin paljon että voisin potkia itekin pari seinää nyt hajalle... = (

Painun seuraavalle sivustolle murisemaan...

Hyvää ystävänpäivää <3

Haidin hommaa edelleen harmitellen..josko se ylilääkäri jotakin selitystä osaisi antaa :/ tai mitäpä se selityskään lämmittää :(

Mä mitään testejä ole tehnyt. Ja kyllä, koopeet on jossain 80, vai jokohan meni ylikin (oliko se nyt sit maanantai ku oli kp76) ?
Mulla ei ole hitusenkaan raskaana oleva olo, ei mitään viitettä siihen suuntaan, joten vaikka apteekissa kävinkin (clomit kävin hakemassa valmiiksi) niin raskaustestiä mukaan ei tarttunut :D
Teroja napsin nyt, josko se vuoto sieltä sitten tulisi ensi vknloppuna :/

Mutta vauvakuume nostaa kyllä taas päätään, vaikka luulin sen hukanneeni jonnekin :O Näköjään se on sitkeessä....Kävin eilen jopa hypistelemässä vaavinvaatteita kaupassa....*huoks*

Se taitaisi olla korkea aika taas ottaa päikkärit, vätystää vaan. En yksinkertaisesti kykene olemaan 10 tuntia putkeen hereillä :D

Niisk ja kröhhöh... Täällä jo sianpieremän aikaan herätty,
vaik ois saanu nukkua.hö.
Siis ipanat heräsi - ja herätti mut.

Ollaan olion kans aivan tukossa, ei tunnu helpottavan...tai siis
mulla tuntuu pahenevan vaan.... tänää en kyl me ulos ollenkaan.

Ohdis; tuttu tunne toi *huoks* ... mul alkaa kans nostaa jostain
syystä taas päätään, vaikka päätin jo vakaasti, ettei enää....vaipäätinkö???
vaimitenseoli...

No nyt hei oikeestaan tajuankin,
mistä tuo vauvahaaveilu nyt johtuu....
kaiken toi mieleen tuo perjantai,13.2 ; silloin mulle laitettiin kohtuun 2 alkiota,
jotka nyt huutaa kitarisat suorana tuolla yläkerrassa =ò)

Meillä on Räp-weekend, eli lapset on kuunnelleet eilisen illan räppiä ja tanssineet
pukeutuneina räppäreiks.... hyvin menee, ainakin vanhuxet saa vatsalihaxet nauramisesta kipeix ;ò))
Toimispa vielä kamera, niin sais mainioita kuvia....
meidän yli 600 euron digikamera hajos pari viikkoa sitten, harmi!
( eikä kannata korjauttaa, oli kameraliikkeen tyypin arvio ...)

Juu niin, hairahtui juttu taas muille raiteille...sori.
Hyvää sunnuntaita jokaiseen pesueeseen !

Viikko alkoi pakkassäällä..ulkona -20 ja kotonakaan ei paljoa lämmitä..Oliolla on töiden takia stressi ja eilen saatiin taas känää aikaan. Nyt on morkkis.

Ihana se oikeesti on, mutta kun sillä on työmurheita, niin mä joudun jäähylle siksi aikaa ja mun hermot (saatika libido) ei yksinkertaisesti kestä sitä!
Ja tällä kertaa ne sen murheet on jättisuuria, koska paikallisen Nokian lopettaminen tulee vaikuttamaan Olion työnkuvaan ikävällä tavalla plus että suree työtuttavien työnmenetyksiä. Lisäksi on joutunut painamaan hulluna ylityötä tuon samaisen syyn takia ja oli lauantainakin 14 tuntia...

Osuipa tuokin nyt sitten vielä tähän saumaan, tuntuu että Olio kantaa nyt koko maailman murheita harteillaan ja minä oon vielä kotona marisemassa huomiota..

Jotakin hyvää sentäs, ulkona paistaa arska. Kevät on päivä päivältä lähempänä!

-Ohdis, koopeet huitelee 81 ja olo on kerrassaan p*ska

Jaksurutistuksia niitä tarvitseville!

Mää kävin aamulla sokerirasituksessa. Joudun myöhemmin meneen vielä uuestaan ku nelkun aikana oli paastoarvo vähä koholla. Aamulla on heti neuvola nii saapi tietää miten nyt on. Neuvolan jälkeen lähen heti ajeleen kohti kummitätini kotikaupunkia. Viedään yhdessä hänen luonaan asustava koiruutemme pohjosempaan leikattavaksi. Koiralta löyty pyrstöstä kasvain ja sitä huomenna koitetaan poistaa. Tällasia murheita meillä.

Terkkuja joka talouteen!

Joo se on näköjään maanantai.. = (

Aika huonosti nukuttu yö takana, kaikki perheen miehet on ihan kiitettävästi valvottaneet yöllä ja nyt on niin kiukkuinen olo että oksat pois!! MUR!!!

Sain eilen haettua vanhasta kotoa varaston tyhjäksi vaatteista, nyt ne on tuossa olkkarin lattialla odottamassa lajittelua, kaikki vaan pois!! Tyynesti roskiin vaan kaikki mikä ei kelpaa kierrätettäväksi, nyt on vaan homma hoidettava. Siinähän tämä viikko sit meneekin!! Mutta ekaksi lounaalle, ei kyllä huvittaisi yhtään ton yhden idiootin kanssa lähtee mihkää mutta kun se kerran maksaa...

Maanantaita kaikille!
Toivottavasti Ohdis ja Haidi ovat jo paremmalla mielellä. Ootko Haidi saanut jo mitään selitystä lääkäriltä?

Täällä on lähtölaskenta alkanut. Tasan viikon kuluttua meillä on hyvässä lykyssä jo vauva maailmassa. Huh! Olen kotona lasten kanssa hiihtolomaviikon, tarha on kiinni ja tästä eteenpäin lapset jäävätkin kotiin kokonaan. Oon ollut tosi haikeana tarhan loppumisesta, lapset ovat viihtyneet hyvin ja tädit ovat olleet tosi mukavia. Varmasti sekin lisää haikeutta, että jännittää miten pärjään kolmen kanssa kotona. Varsinkin virikkeiden tarjoaminen kahdelle vanhimmalle on huonolla tolalla verrattuna siihen, mitä kaikkea ovat puuhanneet päiväkodissa. Mamman tarttis opetella askartelemaan, ja pian!

Hetkinen, kirjoitinkohan virikedilemmasta jo aiemmin? Älä vaan Titti pelottele sillä tiedolla, että tämä olotila PAHENEE imetyksestä! Odotan jo niiiin paljon sitä että saan oman itseni takaisin. Tai ainakin jäänteet. Tuota Tehiksen mainostamaa pitsipökäaikaa kaipaan kanssa - pariakymmentä kiloa kevyempää olotilaa. Kunpa saisi painon edes kaksinumeroiseen lukuun. Olisi laiha olo! :-D (voinen puolustautua sillä että pituuttakin on siunaantunut enempi kuin keskiverrolle suomalaiselle miehelle)

Kirjahylly jäi kuin jäikin hieman kesken muutaman puuttuvan ruuvin takia, mutta isoimmat tavarat saatiin paikalleen. Jos vauva vaan ymmärtää pysyä tämän viikon mahassa, maailma ehkä saadaan valmiiksi ennen laitokselle lähtöä. Mieskin on aktivoitunut siivoamaan rojuja kotoa. Hyvissä ajoin liikenteessä, siis.

Likka tassuttelee takuulla kohta makkarista - päiväunet eivät ole oikein maistuneet viime päivinä - joten surffailen eteenpäin.

AaVee rv 38

Senverran tietoa sain, että joku serveri on välittänyt viestini johtavalle ylilääkärille...voi kuitenkin olla, että kun kasailen tässä ajatuksia, soitan sille huomenna suoraan mikäli herraan tavoittaa puhelimitse. Potilas asiamieskin voisi osata jotain sanoa, sitäkin voisi kokeilla.
Ne meinas tosissaan tehdä meikäläisestä orjan tuonne työmaalle...eilen piti olla viimenen työpäivä tätä komennusta, mutta illalla jo hätyytettiin, että töhin vaan tänään. Olin siis vapaalta töissä ja tänään loppuikin sopimus...vaan huomiseksi jo pitäisi mennä takaisin. En helvetissä mene, pakko saada yks päivä ainakin vapaata. Näin jos alkaa hyppii toisten pillin mukaan, menee äkkiä pari kolme viikkoa ilman vapaata...ei muuten onnistunut.
Mun pitäs alkaa tappaa matoa tästä koneesta...messengerin kautta on iskenyt eilen virus koneeseen, eristin sen ja nyt pitäs sit listiä se lopullisesti...saakelin ipanat kun ne ei lue loppuun saakka kaikkea vaan painelevat vaan hiirtä...grr!
Sit olis suunnitelmissa värkätä lehtijuttu tästä sairaalan tilanteesta...en minä tätä ihan niin vaan villasella paina...kirjoitan paikallislehteen jutun tästä ns. uudesta EU-laista jonka pillin mukaan labra nyt hyppii.

No empäs jaksanut selvitellä ajatuksia vaan soitin sille potilasasiamiehelle ja hän tietysti huuli pyöreenä kuunteli asiaani. Ei tietenkään ollut tietoinen tällaisesta muutoksesta, mutta lupasi selvittää asiaa. Tämä potilasasiamies olikin nainen ja tietysti heti oli sympatiat puolellamme. Sitä en tiedä mitä tuo ihminen pystyy tekemään, eikä hän tietysti luvannutkaan vielä mitään muuta kun, että käy ravistelemassa ylilääkäriä asiamme suhteen. Olo kuitenkin koheni kummasti kun se oli mun kanssa samaamieltä asioista.

Kuulkaas kamut, nyt rupes jännittämään.

Mulle soitettiin äitipolilta Naistenklinikalta, että mulla on vasta-aineet lisääntyneet yhtäkkiä (tiitteri kohonnut neljästä 64:ään!). Pyysivät ultraan huomisaamuksi, jossa katsotaan vauvan kunto. Riskinähän on siis ns. hemolyyttinen anemia, eli vauvan hemppa laskee ja hän kellastuu. Sitä voidaan seurata jonkin aivovaltimon virtauksista. Kannattaa kuulemma varautua siihen, että leikataan aikaisemmin kuin viikon kuluttua.

Meikälikka on nyt sitten täällä sekopäisenä pakannut laitoskassia (sovitin mm. vihdoinkin vanhoja imetysliivejä!) sekä lasten kassia, jos vaikka joudutaankin jäämään leikkaukseen heti huomenna ja lapset yöpyvät isovanhemmilla. Voi jumankauta, että jännittää!

Mutta tosiaan, jos musta ei kuulu muutamaan päivään, tiedätte missä oon... Kerron kuulumisia heti kun voin. Mitä todennäköisimmin kuitenkin tullaan kotiin vielä jännittämään pariksi päiväksi, jos tunnen äitipolien toimintatavat oikein. En tiedä kumpaa toivon enemmän.

Aukkis

Jaahas, Tittilässä ukot riivaa...kökkö!
Eikse entinen mökin eukkokin kironnut unen vähyyttä ?
( "Ikänä ei kunnon unia sa nukkua:
Jos nukun kylelläni, pentu imee ja jos nukun selälläni, ukko panee " ;o)vaimitenseoli.... teillä tieteskin vielä yks pikku-ukko näkee sitte
pahoja unia tai jtkn...voi napa! Toivottavasti saat kuiteskin kaiken järjestettyä
( ja saathan sä !) ja sitte unta palloon tarpeeks.

ja Aukkiksella ne päivät vaan vähenee, huih ja iik!
kohta se tuhisee jo kainalossa, tuo ihana pikku nuppunen ...

Haidin kanssa jo viestailtiinkin, toivottavasti kaikki menee hyvin
ja saatte tuon asian järkättyä parhain päin,
peukut on tässä osoitteessa kipsattu jo tönköiks !

Oltiin tänään muksujen kanssa Huimalassa (seikkailuhalli espoossa)
Ne riehui itsensä kipeiks siellä, just tultiin kotiin....
Mun kannalta ei ollu niin kiva reissu, istuin olion kans sen 3 tuntia, ja
katselin kaihoisana muiden vaaveja ja pallomasuja ( niitä muuten oli PALJON !! )
*huooooooooooooooooooooooooooooooohhhHHh*

Ja oon vielä s*tanan kipee ( se flussa ) ja sitten eilen kaaduin luistelukentällä
ihan suoraan tän kipeen käden päälle; kävin sen kuvauttamassa tänään,
ainakaan luut ei o poikki, mut pahimmassa tapauksessa kyynärpääleikkauksen
sijaan joudunkin ekaks olkaleikkaukseen.........hö ja pö.

Ohdiksella painaa kans murhetta päälle; voi napa sinnekin!
Noi työasiat ( vaikkei kotiin niitä sais tuodakaan...) on vihonviimosia
pinnankiristäjiä ! Ja sitten jos murehtii vielä toistenkin asiat,
ni on mörkki olo kokoajan... ja per(s)heellekin pitäis sitä huomioo jakaa
kuitenkin riittävästi... tasapainoo on vaikeeta pitää.
Tiietään.
Ja peukutetaan sillekin, että asiat loksahtelis paremmalle tolalle siellä.

Nyt pesueelle evästä laittamaan, muistinkohan kaikille jotakin ??
Jos en, mielessä olette kuitenkin päivittäin ;o)