ISOmpaa pesuetta haaveilevat 30

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Titti*
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenet ketjuun !

Vieläkö yksi on saanut levätä, se on hienoa ;o) !
Ja baariinkin päässyt ( ei ois meikä selvinpäin varmana jaxanu kattoo
baarissa muiden örvellystä, juuei !! ) jaksat nyt taas valvoskella Viljamin kans...ehkä.

Ei oo täälä sun menkat, eikä mun.... mites Haidilassa ?
Tulix täti sinne ??
Mulla kyllä oli sellasta kivipallo-tuntua massussa taas koko yön,
et varmaan tänää sitte... katotaan ny.

Lumet meni ihan löröksi eilen, ei liukunu pulkka,ei.
Sain kuiteskin ukonkin jopa olemaan 2 tuntia meidän kans ulkosalla,
eikä se itkeny yhtään....
oli jännää puuhaa,katottiin kun naapuritalossa kävi asunnonkatsojia,
meni kaupaks eka näytöllä sekin ... näistä taloista on tainnu
mennä lähes kaikki aina eka näytöllä,
paitsi yksi jossa on sauna-ja pesutilat alkuperäiskunnossa - eli
vaatii isoa remonttia,
joten eivät sittenkään myyneet, vaan aloittivat remontin itseään varten
ja jäivät meidän pikku kylään hekin.Onneksi !

Jahas, sain kunnialla pojat kouluun, nyt aamupalalle ja tukanleikkuuseen ( värin laitan ite päiväsellä sitten =)

Tänään on tärkeä päivä ; Pinkkiksellä
on eskariin ilmoittautuminen !
Sitä on kuulkaa odotettu ja siitä on puhuttu viikkotolkulla....
ihana, kun neiti on niiiiiiin innoissaan asiasta !!

Hälle se on niin tärkeä juttu, otan tytön mukaan sinne ilmoittautumiseen, se tuntuu sitten konkreettisemmalta ;o)

Huomenet vaan täältäkin
Ei ole tätiä vielä näkynyt, tosin ei ole vielä aikakaan, mut eilisestä energian määrästä päätellen tulossa se on.
Eilen oli taas se kuuluisa virtapiikki joka saapuu aina ennen menkkoja. Aamulla olin ennen 8 tallilla mätin käsipelissä 10 hevoselle heinät, sitten vein pollet ulos, siivosin kaikkien karsinat ja kärräsin paskat pihan perälle lantalaan. Kotona tän jälkeen kävin koiran kanssa metsässä kävelee reilun tunnin samalla kouluttaen sitä. Sitten pesin 6 koneellista pyykkiä ja viikkasit puhtaat kaappeihin. Tuuletin peitot, tyynyt ja petarit ja vaihdoin puhtaat petivaatteet ja lopuksi vielä laitoin ojennukseen likkojen huoneen kun kuopus kaverinsa kanssa siellä vikonlopun touhusi. Illalla olin niin poikki ja paikat kipeenä, että luulin tänään jääväni sängynpohjalle, mutta ei mulla olekaan paikat kipeenä:) vähän tuntuu käsissä se paskan mättö. Tää tarkottaa siis takuuvarmasti sitä, että täti todellakin tulee...nyt ei sit tartte kuukauteen mitään tehdäkään:)))))))
Lähden heittää kohta yhden tukkakeikan ja palailen sitten juttuun.

Tää nukku sohvalla viime yönä, joten on aatokset siinä pisteessä että nappasen hieman etäisyyttä näihin vauvahaaveisiin...että en siis mihkään katoa, käyn hiljaksiin taustailemassa välillä, mutta että älkää huolestuko, ei ole maa niellyt :}

Huomenta!!

Ohdiksella perheriitaa, voi... Toivottavasti asiat kuitenkin selviää!! Ja kuten on sanottu satoja kertoja, ei täällä tarvi haaveilla, enhän mäkään enää mutta en aio lähteä mihkään ennenkuin pakotetaan... ; ) Mutta ilmoittele nyt itestäs aina välillä, voidaan tukea sua hädän hetkellä... Tai sit siellä suljetulla. Voimia ja halaus!!!

Ei mitään erikoista täällä, eilen oli ihan vee päivä... Mutsi ripitti mua kun en kuulemma ole perhettä valistanut siskon sairaalakeikasta, mikäs velvollisuus mulla on siitä kenelläkään ilmoitella?!?!? Mutsille siitä ilmoitin, eikös se riitä... Sit se rupes neuvomaan kuka pitäis kummiksi pyytää, meillä kun on edelleen toinen kummipaikka avoinna kun toiset ei kuulu kirkkoon ja toisilla on jo niin paljon kummilapsia ettei vaihtoehtoja vaan enää ole. Huoh, ihan perseelleen menee sekin, ketä tässä nyt viikkoa ennen edes kehtaa pyytää??

Sit exältä tuli taas käskyjä, esikolla on pientä ihottumaa kädessä, se kuulemma heidän kotidiagnoosinsa mukaan johtuu kalasta, nyt pitäisi viedä allergiatesteihin se... Joopa joo, kälyni kanssa eilen sitä kateltiin ja ihan aidon ja oikean lääkärin kanssa todettiin että hydrokortisonia vaan, on vaan likka vähän kuivaihoinen, ruoka-aineallergiat tuon ikäisillä oireilee aivan täysin toisin. Tästä alkaa sit taas parin vuoden köydenvääntö kun toinen meuhkaa kala-allergiasta joka paikassa ja kuinka mä oon taas huono äiti kun en vie likkaa testeihin. Huoh.

Onneksi tuo napero on edelleen aivan ihana, ei nyt jaksais muuten venyä mihkään, sapettaa sen verran... Kolmosenkin voisin myydä eniten tarjoavalle, se on taas ollut ihan kauhea koko viikonlopun!!!!

Joo, olio tuli himaan, mentävä taas...

Meillä on niin huono sohva nukkua, että ei mitään rajaa...mutta voisin hyvin Ohdiksen seurana nukkuakin sohvalla, en siks että vauvahaaveita olisin hylkäämässä jne. mutta sylettää tuo ukko niin paljon.
Hänestä jos kenestä näkee, miten paljon lapsuus vaikuttaa aikuisena olemiseen, käyttäytymiseen jne. kun on ollut liian vähän leluja, pipo liian kireellä ja ikkuna mehtään päin niin lopputulos on nähtävissä...perkele...kun ottaa pattiin. Joskus tekis mieli sanoa anopille kun se lässyttää, että olisit toiminut silloin kun piti, ettei tartteis lässyttää paskaa nytten. No se siitä...kyllä oliot on niin ihania<---lue kaikki vaan sinne samaan laivaan ja atlantinpohjaan!!!

Mulla olis hommaa tänään vaikka kuinka, mutta siitä eilisestä virtapiikista ei näy jälkeäkään:( yritän jos löytäisin sen jostain...tais vaan keretä lähtee ja on jo todella kaukana:))))))))))))))))))))))

Phäh ja HÖH....
Täti tuli meille, ja ihan just sillä sekunnilla kun olin ovesta ulos menossa
sinne kampaajalle....ärsklprskl !!!!
Ei näkyny tälläkertaa edes mitään siivousintoilu-virtapiikkiä meilläpäin... :o(
Kyllä vinottaa.
Mut ainaski tukka on ny parempi.

Meillä kans olio möksöttää jostain tuntemattomasta syystä,
sinne vaan samaan paattiin lipari sillekin, kiitos !

Nyt mä keitän itellein päiväkaffet -- ehin nauttimaan vielä hetken
kupposen kanssa soffanpohjalla, ennenku pikku-ukot tulee koulusta.

Eilinen meni ihan päin p:tä ja tää päivä alkaa ihan samalla tavalla.......mäenala !!!

Eilen siis pojat kuppas jossain kun piti kotiin tulla ja tehdä läksyt,
että ehditään syödä ja sitten sinne eskariin ilmoittautumiseen...
Pojat tuli yli tunnin myöhemmin ku normisti, taas oli toisella ollu läksyjä tekemäti
( raivokohtaus )ja aiheesta taas kammo vääntöä...
Tyttö tuli tarhasta ja riehui ja heitteli tavaroita niin,
että sellainen iso ihana posliininukke jonka sai ekana joulunaan pukilta ja
jota on pidetty kaapin päällä "turvassa", sai osuman jostain ja tuli alas,
ja tietenkin siltä jalat särkyi hian pirstaleiksi....
(raivokohtaus ) ja täs vaiheessa ruuat paloi pohjaan,
kun menin yläkertaan setvimään, mitä siellä tapahtuu ( olio pelaa koko tän ajan tietokoneella soffanpohjalla ) ja siis tätärataa........(raivokohtaus)
Sitten olio vetää herneen nenään, kun saa itekseen tytön kans lähtee sinne ilmoittautumaan...
Ilta siis mykkistä soffalla.jihuu.

Tänäaamuna toisen pojan kello ei soinu, aamukaffea en saa(raivokohtaus )
kun eilen unohin kaupasta hakea kaffee ja maitoo....ja vuodan ku niagaran putoukset
kaiken lisäks..
Heeeel-ve-tin hy-vin meneeeeeeee ..........

Höh se tuli siis sittenkin, vaikka niin ahkerasti maalasitte niitä portaita...epäreilua!!!
Eilen oli olio tälläsuunnalla taas kun herranenkeli...voi jestas näitä ukkoja...ne on kyllä niin tuulella käyviä kun vaan olla voi ja aina meitä naisia siitä mollaavat.
No ehkä sitä sit vaivasi työmaalla vellonut epäselvyys palkasta, mutta kun tuo asia eilen selvisi niin ehkä helpotti. Kyllä muakin hymyilyttäs jos saisin 20€/h...harmi vaan, et tuo ei oo pysyvää, se on vaan hommakohtainen, eikä kestä kun 2,5kk...ja onhan se verottaja heti osingoilla:(
Arvon tässä et meniskö takas nukkuu, vai alkasko touhuu jotain...pitäs kirjottaa puhtaaks se hemmetin työpaikkahakemus, se on vieläkin vaiheessa ja torstai on viimenen mahdollinen päivä postittaa se.
Eilen mulle tarjottiin parin päivän saikuntuurauskeikkaa päiväkotiin, mutta kun meidän päikkäri on väliaikaisesti tuolla korvessa metsän keskellä, enkä saanut kyytiä niin pakko oli sano että kysykää jotain muuta. Harmittaa sillä juuri tuo päikkärin pomo joka mulle soitti, otti multa opiskeluaikana siellä näytön vastaan ja tietää tasan mitä meikäläinen osaa, eli oli tavallaan kunnianosoitus et se soitti just mulle. Olis ihan hyvä saada jalka ovenväliin, sillä uutta päiväkotia aletaan rakentaa nyt keväällä tuohon reilun 50m päähän ja mikäs sen mukavampaa kun päästä siihen hommiin:)
Entinenkin päikkäri on tuossa kadun toisella puolella, mutta evakkoon joutuivat kun se on jo vuosia ollut homeessa ja muutenkin käyttökelvoton.
Jaahas jos käyttäs koiran pissillä ja tuumailis samalla nukuttaaks mua vai ei:)

Huomenia...
Titti, tuntuu vaan jotenkin...kummalta vierailla täällä vauvahaave-puolella kun ite ei tiiä onko lintu vai kala..ja varmaan ois ihan hyvä miettiä näitä juttuja ilman puolueellista maaperää ;} meillä ois maanantaina aika sinne fertiliteettipuolelle, mutta..noh, en tiiä, kai me sinne mennään, eihän mun mikään pakko ole niitä hormoneja apteekista hakea.

Miksi tuntuu että olen jonkinlaisen selityksen velkaa?
Jos nyt lyhyesti briiffaan, niin meillä on ollut jo pitkään ongelmia siellä pupuilupuolella. Kun minä haluan mutta mies ei näe seksiä mitenkään tärkeänä, niin riitaahaan siitä syntyy vähän väliä.
Ja on muitakin asioita jotka meidän arkea kiristää, kuten talon kosteusvaurioita koskeva kiista..plus että viime aikoina olen ollut työn kautta yhteydessä yhteen mieheen johon olin ennen nykyistäni kovin rakastunut..en ole missään nimessä lähdössä vieraan matkaan, siitä ei ole kyse!!
Mutta se tuntuu korostavan kuitenkin niitä huonoja puolia omassa suhteessa. No, aikansa kutakin. Ohimeneväähän tää kai on.

Nyt on kuitenkin niin omituinen ilmapiiri kotosalla, kun minä olen todella vihainen ja pettynyt koko ajan ja ukko vaan luimistelee. Emme ole hipaisseetkaan toisiamme toissaillan jälkeen, hädintuskin edes pari sanaa vaihdettu. Silloin koitin saada miestä lämpeämään mutta vastaukseksi sain vain tokaisun "v*ttu että sä oot tollanen ÄIJÄ".

Meillä on siis roolit kotosalla ihan väärinpäin..aamulla kun läksin töihin, mies jäi imuroimaan :D

Se meistä, Jooxin niagaraa harmitellen :/

Haidilla ois työpaikka melkeen naapurissa, kuin tarjottimella. Ois aivan loistavaa kun töihin ois se pari minsaa matkaa. Vois nukkua vähän pidempään....

Ei taida tarvita siihen työpaikkaan lähelle havitella, kun paikkamäärät päikkärissä pienenee...tuskin riittää työt nykyisillekään hoitajille kaikille.
Naapuri yritti juuri puhua mua ympäri, että alkaisin perhepäivähoitajaksi...en helvetissä ala. Sillä palkalla mitä niille maksetaan makaan hyvin mielelläni kotona. Liitostakin tulee enemmän kun perhepäivähoitajille palkkaa. Päiväkodiss voisin olla töissä, mutta en alkaisi hoitaa omassa kodissani vieraita lapsia...ei kiitos!

GRRR...postiluukusta tipahti juuri vauvalehden mainoskuori...tilaa tilaa tilaa, saat vauvallesi sitä ja tätä lahjaa. Perkele kyllä nuokin tulevat pieksämään piestyä...juuri sopivasti näin menkkojen alla kun itse tietää oireita menkojen tulevan takuuvarmasti:)) Jos pyyhkäsis sillä tilauslapulla sitä itseään ja laittas kuoren menemään pikapostina.

Taitas olla jo välipalan aika, sillä aamulla jo ennen 6 aamupalaa nakertelin. Sit vois olla vuorossa eilen nauhoitettu uus poliisidokkari, näin aamupäivän ratoksi.
Sisuksissa kuplii eilen ahmitut sipulirenkaat...hyvät ilmavaivat ne aiheutti, mut oli sika hyviä. Lidlistä ostin kokeeksi ne oli jotain paneroituja sipulirenkaita, jotka voi pannulla tai uunissa paistaa...voi pojat uunimakkaran ja pottumuusin kanssa...vieläkin kuola valuu:)

Noita sipulirenkaita meidänkin pesue rakastaa ............ njams!
Ne on vaan sikarasvasia, aina tulee äklö olo kun niitä on syöny.... ja haju...

Perhepäivähoitajaks meilläkin on naapurit mua yllyttäneet,
mut tosiaan NO THANKS !
Ei mun hermoilla....... ne ei ehkä edes tajua, mitä ehdottelevat.
Mä vuodan niin, ettei mikään tumpe riitä,
joten ulos ei voi haaveillakana menevänsä tänää.perskele.
Oisin menny hautaamaan tädin lumeen, pääsis vasta kesällä vapaaks...ehkä.

Ohdis; Eihän tossa "roolijaossa" ole mitään vikaa ;o)
Oikein hyvinhän hommat noinkin sujuu, jos vaan kumpikin on
työnjaosta samaa mieltä...
Mut makkarissa työnjako pitäis saada ( myös tässä osoitteessa! ) kuntoon.
Alkaa ahistaa.
Tiedän- tai aavistan- minkälaisissa fiilareissa siellä mennään...

Tsemiä sinnepäin - ehkä toi on vaan tuoreen avioliiton mukanaan tuomia pikku mausteita ....

Non ni se on päivän hyvätyö tehty...vihdoin se työhakemus on valmis ja kirjekuori enää postimerkkiä vaille. Voinhan tietysti vielä viruttaa sen postiin viemistä torstaihin juuri ennen klo 16 kun postilaatikko käydään tyhjentämässä:)))

Ai jooxikin sipulirenkaiden ystävä...siks ne juuri onkin niin hyviä kun ne on sikarasvasia:)
Tänään herkutellaan sit kebabilla...no ei oikeesti ulkona vaan kotikutoisesti. Ruokaa valmiista kebab-lastuista. Vähän niin kun kinkkukiusausta mut kebabista, eli sipuliperunat ja kebabit vaan kerroksittain vuokaan ja ruokakermaa niskaan.

Omanapa oireisiin...tissikipu hävinnyt...joka sinänsä outoa. Viimeksi se vaan yltyi menkkoja kohti? Aamuisin ja yskiessä yököttää<---tää on ihan normaalia. Eilen oli mielitekona banaani ja piimä<---hemmetin hyvää yhdessä...älkää yhtään naurako.

Nyt lähden viemään koiran päivälirille ja sit suuntaan kauppaan hakee sitä kermaa ruokaan. Ei tuo jääkaapissa oleva yksi purkki riitä mihinkään. Matkalla lupaan viedä postiin tuon hakemuksen.

Huh...löyty menkat :D Kannattaa huudella koval äänel jotta perille löytäävät ;)

Höh,Ohdiksel kurjaa...noi parisuhde jutut o välil täysin persiist! *kokemusta*
Jospa se taas siitä. ...ja saa nainenkii äijäillä ja varsinkii joskus myös siel makkarin puolella ;)

Joo en miekää varsinaisesti enää haaveile,mut en vaa raaski teit kokonaa jättää :)

Meil ol taas yö niiiiiiiin persiist jos noi saa sanoo :/
Jäbä huus ekan klo 22.15-23.00 ja sen jälkee möngers,itki,kiukkus ja vaik mitä aamuun asti...on niinsanotusti pikkasen väsy!
Huomen 8kk nla ja lekuri...taidan kitistä noist öistä jos osaisivat neuvoo tai jotai.

Jooxille lähetän paksuakin paksumpii tumppusii jotta pääsisit edes ulkon käväsee ;)

Ikävän ahkeria te ootta olleet taas aamusta.. Meitsu on taas heräillyt vähintään kahden tunnin välein koko yön, aamulla tunnin välein kainalosta on kuulunut natinaa. Mihin ihmeeseen toi kakru vetää sitä maitoa niin paljon??? Yöllä yritän ekan tissin jälkeen tarjota toisenkin että nukkuis vähän pidempään niin toinen on jo yhestä tissistä niin kanttu vei ettei edes suuta jaksa aukasta. Aika huvittava on toi napero, kun saa masun täyteen niin samantien on ihan tajuton, hih... Noh, kiva että kuitenkin nukkuu yöllä, ei passaa valittaa.

Sain sit kuitenkin eilen kysyttyä vanhalta ystävältäni tulisiko hän kummiksi, ja suostuihan hän. Vähän pelotti kysyä kun ovat miehensä kanssa lapsettomia, miehen simpoissa on ainakin vikaa eikä ystäväkään ihan kaikkein tervein ole. Ja ilmeisesti eivät meinaa hoitoihin mennä. Se on tietysti oma valinta mutta silti mietitytti olisiko niille kova paikka vaavin kummiksi. Mutta suostui hän!! Yksi stressin aihe vähemmän. Vaatteet alkaa olla ok, tarjottavat vielä vaiheessa mutta pikkuhiljaa valmistuu. Nimeä vielä piti vatvoa viime viikolla vähän aikaa, yhtäkkiä tykästyttiin molemmat samaan nimeen kuin Vieläkö yhden nuorimmalla mutta ei sitten viitsitty enää vaihtaa. Hyvä tämäkin.

Mäkin oon Ohdis kuullut varsinkin nuorempana monesti että oon "hyvä jätkä", musta se oli ihan kohteliaisuus!! Mut tietty tuolla tavoin sanottuna ja omalta mieheltä ei ehkä ihan niin kiva.. Toivottavasti saatte asiat pian selvitettyä, tuon halujen kohtaaminen on meilläkin aika iso ongelma, toisin päin vaan...

Jahas, jos jatkais matkaa taas, palaillaan!!!

Vieläkö yhdelle voimia poitsun kanssa, samanlainen humina varmaan päässä sulla kuin mullakin... Toivottavasti siellä kohta alkaa helpottaa, meillä ei taida ihan vielä...

Pikaisesti pyörähtää vain taas...

Ohdis se sitten onkin kertonut sen, mitä sinulta ajattelin kysäistä.. Tämä vainunenä kokemuksella ja näkemyksellä on aika tarkka :-)
Siis piti sinulta kysymäni, että sekoittaako joku kaksilahkeinen kenties jollakin tasolla ajatuksiasi. Valmistaudu siihen, että sitä kysäisee kohta myös siippasi..

Jooxille tätipahoittelut, voi pöh.

Naaman ryhmässäkin sitä sitten tosiaan ollaan, mutta eipä ole kauheasti ehtinyt vielä pyörähdellä.. Sen verran ehdin lukaista, että siellä olin "puhuttu selänä takana". Ihan oikein olitte päätelleet mun fiilikset. Ehkä joskus sillä puolella jotain lisää.

Hautajaisviikonloppu takana ja vähän on väsähtänyt olo edelleen.
Muutenkin ajatukset tökkii erinäisten asioiden suhteen. Mutta eiköhän se tästä taas joku päivä...

Ihanaa talvista viikkoa kaikille!

Tehis

Titti: Kiva ku meil sama nimimaku ;)
Joo,kyllähä sitä jo toivos et nää yöt rauhottus...kun sitä ikääkin jäbäl on jo iha koht se 8kk!
Tais kyl viimeyön itkuje syy selkiintyy ku suuhu kurkkasin...ylös puhkeemas 3 hammasta! Nyt annoin yöunille mennes lääkettä jos se vähä helpottas.

Hoo, mä oon päivän eka!!

Tehis, joo pohdimme tätä sun asiaa siellä, toivottavasti et pahastu siitä... Ja olihan siitä puhetta jo aiemmalla suljetulla, ei kai tilanne siitä ole muuttunut...

Vieläkö yhden poitsulle hampaita tulossa, toivottavasti lääke auttoi!! Tosi kiva kun niitä tulee monta kerralla, mahtaa tehdä kipeetä. Mut jos se sit helpottaisi siellä kun pääsevät kunnolla puhkeamaan.

Kelassa pitäis käydä tänään viemässä jälkitarkastuslappu, olion pitäis kai isyyslomalaputkin täyttää vaikka ei kotona ole juurikaan ollut... Eipä toi yrittäjä niin pystykään olemaan, aina sit välillä päivän ja puoli päivää on kun tarvii.

Vitsi että eilen taas alkoi risoo se exä... Kuten jo aiemmin ennustin niin tästä "kala-allergiajutusta" tulee taas elämää isompi asia niin johan se äijä oli soittanut likan koulun terkkarille ja kertonut että sillä on selvästi allergia!! Se oli sit kutsunut likan luokseen ja todennut että kuiva iho, hydrokortisonia vaan. Se jätkä ei kyllä luovuta millään kun jotain saa päähänsä!! Eikö jumakauta mitään tärkeämpiä asoita maailmassa sillä ole pohdittavana... Vituttaa aivan sikana että se sotkeutuu asioihin joista se ei oikeesti tiedä mitään, tämäkin diagnoosi heiltä on ihan päin hanuria!! Se eukko siellä kuvittelee olevansa maailman paras lääkäri, onhan sillä ehkä parin vuoden hoitsuopinnot takana. Kaikkein pahin juttu oli kerran kun esikolla oli oksutauti niin ne kilvan soitteli ja kielsi tyttöä juomasta mitään!! Totahan voisi jo verrata melkein pahoinpitelyyn, äärettömän hengenvaarallista olla juomatta vatsataudissa!! Mitähän ihmettä niiden päässä oikein liikkuu?!?!?! Puuh, taas helpotti... ; )

Joo, jos jatkais smurffailua ja sit asioille..

Titti on joutunut samanlaisen terrorismin kouriin ku meikä aiemmin....
Soittivat kesällä,kun pojat oli isällään 2 viikkoa kesälomalla,
että toinen poika pitäs täällä sitte lääkäriin viedä,
kun se valittaa jalkasärkyjä.... " No ei tullu mieleen kasvukivut ?" kysyin,
ja sanoin että niitähän on kautta aikojen ollu, ihan tavallista särkyä.
Antakaa särkylääkettä ( jota minä poikien mukaan varoiksi laitoin,
ettei heidän atrvitse ostella sitten...)
Ne piti MUA ihan hulluna, ja "tekevät vielä ilmoituksen vaikka heitteillejätöstä,
jos en suostu lääkäriin kiikuttamaan poikaa"...hohhoijjaa.
Sanoin vaan, että viekää ite, siellähän sillä niitä koipia särkee....

Melkein päästiin tostakin käräjöimään, ainakin meitä sillä ukailtiin taas.
Kunens unohtui - ja tuli joku uus asia tilalle....
Joskus ( joo ihan vaan JOSKUS...) tuntuu,
että kun nuo exät ei sitä arkipäivää lasten kans elä,
niin eivät tajua siitä arjesta mitään ja luulevat olevansa asiantuntijoita
( ne uudet puolisot komppaa kivasti tässä ! ) joka asiassa ja neuvoja kyllä riittää.
Ja kivoja ideoita, jotka pitäis pakolla toteuttaa sitten,
kun ovat keksineet ne...

Vitsi Titti; tesmitykset sinne,
paljon on jaksamista noissa.....

Joo-o, tesmitystä tänne vaan... XDXDXD

Mut sama on huomattu että exällä (eikä enään sillä muijallakaan) ole mitään käsitystä lasten arjesta, esim ne ei voi millään tajuta miten lapsilla voi olla likaa vaatteissa?!?!? Joo, ne pääsee tosta ovesta pihalle niin ne on jo likaisia... Siitäkin ollaan tapeltu vuosikausia, kun exän mielestä Hänen lapsensa ei voi kulkea likaisissa vaatteissa. Jätesäkkiinkö ne sit pitää pukea??? Se on hinkunut monta vuotta että varavaatteet pitää olla siellä mukana käydessä, ja nyt kun ne on niin silti ne ei niitä vaihda... Ja kuulemma siellä on kaapeissa isot kasat vaatteita ja se eukko oli taas kesäksi lisää tilannut. WTF?? Mitä ihmettä siellä oikein tapahtuu?? Vallanhimo on vaan niin valtava, kunhan vaan pääsee määräämään kaikesta mitä mä teen. Joo, kahdeksan vuotta, kahdeksan vuotta enää...

Ja taas mä meen...

Samat 8 vuotta kärsitään täälläkin...
Ei pojillekaan koskaan oo vaatteita vaihdettu isällään,
vaikka kummallakin on isän sanojen mukaan "täydellinen garderoobi" siellä....
no kai ne sitten on niiiiiiiiiiin hienoja vaatteita, ettei niitä käyttää saa ??!

Ja yks mikä on superhullua;
matkoilla ne laittaa pojille SAMANLAISET vaatteet aina päälle.
Surullista.

Itelle ei tulis mielen viereenkään pukea kaksosia samanlaisiin vaatteisiin.

Järkky kiire!! Oon tasan sen verran laiska nyt että copy-pasteen txt tuolta kermeistä!!

Palailen paremmalla aikaa, varmaan tänään myöhemmin

Meillä on ollu tapahtumarikas pariviikkonen... ensin oltiin miehen kanssa siellä vuokatin reissussa, reissu meni loistavasti oli IHANAA! Täällä kotona mutsilla oli ollu vähemmän ihanaa... kaikki 3 muksua tuli vatsatautiin pe ja la... sunnuntaina kun kotiuduttiin niin koitin parhaani mukaan desinfioida koko talon ettei mekin sairastuttais. Huonolla menestyksellä... ke oltiin miehen kanssa molemmat kipeinä.

To illalla oltiin menossa saunaan kun meidän pikkuinen ÄrrÄ kaatui pesuhuoneen lattialla suoraan selälleen, nappasin äkkiä tytön syllin ja katsoin ihan kauhulla kun toinen meni tajuttomaksi sylissäni. Tyttö virkosi muutamien sekunttien kuluttua ja lähdettiin äkkiä ensiapuun. Vaaraa ei näyttänyt olevan mutta jäin tytön kanssa tarkkailuun yöksi.
Sairaalassa tyyneys sitten katosi ja itkin melkein koko yön samalla kun katsoin että tyttö hengittää... maailman kamalin kokemus...

Oloja on ollut vähän kaikenmoisia ja tein eilen kp25 aamulla testin, haalea plussa ! testaan huomenna udestaan kun yksi liuskatesti on vielä kaapissa. Toivottavasti saan vahvan viivan silloin =)

Tapahtunu on, todella !!
( varovaiset ONNITTELUT +:sta & liimaa& tarraa...=)
Voi surku, mä voin vaan kuvitella tuon yön tytön kanssa - onneksi ei pahempaa
sitten sattunu kuiteskaan ... Huh!

Tuntuu toi vatsatauti kiertävän koko suomen...
kohta se on meillä, mennään siskon luo huomenna, kummitytön 3 vee päiville,
niillä on juur toivuttu vatsataudista, joten eiköhän sieltä joku
pöpönen tuliaisiks saada...

NYT mä häivyn tästä koneelta, moips !!
PeeÄS: Nyt kyllä jänskättää ÄssÄn huominen testaus...iiikk !

Voi mitä uutisia!!!!!! Mörönpaskaa sinne myös ÄssÄ, varpaatkin on myös pystyssä että pieni pysyy kyydissä!!!!! Upeeta!!!!!!!!!!!!

Huh, me säästytty toistaiseksi kaikilta taudeilta, mitähän on vielä edessä kun sairastelujen määrä on yleensä vakio... Argh... Lauantaina varmaan ristiäisistä saadaan kivoja pöpöjä mekin. Uh, sit vielä illalla on veljen viisikymppiset, tulee muuten aika rankka päivä.

Nyt lähden siivoo yläkertaa kun pienin nukahti hetkeksi...