ISOmpaa pesuetta haaveilevat 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ohdis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Komppaan Mipsaa tossa operaatio-asiassa.
Olio sanoo et nää ois tässä, mulla haave yhestä vielä.... ratkaisu ois ihan ok mulle,
jos tuo laitattas piuhansa nipsnaps.
( vai eikö se haluu MUN kans enempiä vaan...?)

Justiin näin tuon naapurinrouvan vilahtavan kotiin,
joten keskiviikkona sitte heilläki lienee totuuden hetket...
Parhaassa tapauksessa syntyvät samana päivänä, Jänskis ja naapurinpoika.

Ja Huh! Onneks ei o hätää Safiirilassa ,
taitaa sitä äksöniä näinä päivinä
piisata muutenkin, ilman possuilutauteikii !

Ja mä en sitä ainakaan meille taho, jos saa valita....
Mutta veikkaanpa, että kun nuo pianat on niin isossa koulussa,
ei siltä voi mitenkään välttyä.murrr.

Me ollaan kans siipan kans alustavasti keskusteltu kerran (no ei sitä kyllä keskusteluksi voinu sanoa, parin lauseen heittoja vain) tulevasta. Siippa sano heti että hän ei ainakaan ala itteltään katkomaan yhtään mitään. Mää otin nokkiini ja sanoin että ai munko se pitäs heti automaattisesti laittaa nipsuja sun muita. Ois armas siippa ees voinu reagoida jotenki niin että pähkitään yhessä, kumpi tekee ja mitä. Miehet!

Huomenet rouville !

Meillä lähti jo neiti eskarilainen matkaan ja poikia odotan herääväksi just,
puuro on kiehumassa ja kahveet kans.

Juu en oo supermami, mut jotenkin on ny hommia niin paljon täs kotosalla,
ja PiMSsit päällä, ni odotan että pääsen ihan rauhassa tekemään siivousurakkaa....
tai sit ottamaan tänviikon vimoset auringot.
Katotaan ny, kumpi mua hotsittaa ku pojat lähtee.

Hyvää ekaa koulupäivää silletielle lähteville ja hyvää päivää muille muuten vaan ;o)

Huomenet!
Tässä muutamia omia (ja toisten) asioita yritän hoidella ennen työmaalle lähtemistä. Meillä ei oppilaat vielä saavu, eikä siis omatkaan mukelot lähde koulutielle.
Eilinen päivä oli tosi mukava. Tosi upea työporukka meillä!

Nyt ei ehdi muuta, jotta saa ne asiat hoideltua..
Safiirilaan armottomia suppareita! :-)
Jooxilaan LEPPOISAA AURINGONOTTOPÄIVÄÄ (älä edes harkitse muuta!)..

Ai ni, pikkuisen tuli kyllä rulettiakin pelattua viikonloppuna ;-)

Tehis

Alkuperäinen kirjoittaja safiiri:
Me ollaan kans siipan kans alustavasti keskusteltu kerran (no ei sitä kyllä keskusteluksi voinu sanoa, parin lauseen heittoja vain) tulevasta. Siippa sano heti että hän ei ainakaan ala itteltään katkomaan yhtään mitään. Mää otin nokkiini ja sanoin että ai munko se pitäs heti automaattisesti laittaa nipsuja sun muita. Ois armas siippa ees voinu reagoida jotenki niin että pähkitään yhessä, kumpi tekee ja mitä. Miehet!

Komppaan Safiiria.
Just toi muakin kyrsii ; Mähän se oon kuiteski hoitanu hommat tähän asti,
siis kaiken ehkäsyn ja raskaudet ja synnytykset ja taas ehkäsyt.... ja
HITTOHEMMETTI ; jos Olio ei halua lisää lapsia, kai se ois sitte HÄNEN hoidettava
niin, ettei niitä tu.... Vai oonksmä ihan väärässä ?????! Mitäh ???! MurRRrrrr ....

Alkuperäinen kirjoittaja jooXo):
Alkuperäinen kirjoittaja safiiri:

Komppaan Safiiria.
Just toi muakin kyrsii ; Mähän se oon kuiteski hoitanu hommat tähän asti,
siis kaiken ehkäsyn ja raskaudet ja synnytykset ja taas ehkäsyt.... ja
HITTOHEMMETTI ; jos Olio ei halua lisää lapsia, kai se ois sitte HÄNEN hoidettava
niin, ettei niitä tu.... Vai oonksmä ihan väärässä ?????! Mitäh ???! MurRRrrrr ....

Et oo väärässä... Murrr myöskin.

Kotiaamua ja työiltaa tänään täälläpäin...suihkuun pitsä mennä heräämään kunnolla, vaikka olenkin sängystä noussut jo ajat sitten. Olo on kun jyrän alle jääneellä, eli taitaa ovista pukata. Jäseniä särkee ja puukkoja vissiin on alavatsassa kun viiltelee.
Täytyy vaan purra hammasta ja yrittää pölyttyä:))

Aijoo, huomenaamunahan se olikii .......... Mikäs toi 11 tuntia sitte ois ? Hmmmmmm....?

Haidi, toi olotila vois olla sitäkii.... mut varmuudex vaan koitat satakymmenen kertaa viel saada täyskaatoa ;o)

Huomenta!
Olen vielä hidas liikkeissäni, hyvä kun olen herännyt. Huomisesta se sitten arki alkaa ja kello soittaa ties koska. Lapset on innoissaan. Saas nähdä kuinka vaikea on herätä, kun on pakko se tehdä. Meillä se menee monesti niin, että kun ei ole pakko herätä, noustaan jo kukonlaulun aikaan. Mutta kun on pakko nousta, niin se ei sitten onnistu millään.
Kolmosta käy vähän sääliksi, koska neiti 3v. kovasti haluaisi kanssa mennä jo vähintään eskariin;-)

Ai niin, noista nipsujen laitosta vielä. Eli meillä olio on ihan suostuvainen "katkaisuun", mutta silti ei tee asian eteen mitään. Niin, eikä enempää vauvojakaan halua. Joten mites tämä pitäisi tulkita?! Tarvis joskus jonku olio-suomi sanakirjan.

Hehhheh.... Nonnii; arrrvasinhan mä että sitä se on.
Huomenna sitte myös naapurien vauvaa käynnistellään,
osuikin samalle päivälle 2 iloista pikkuhenkilö-asiaa ;o) !!
( heille oli annettu arvio maanantaine, että reippaasti yli 4-kiloinen oisi tulokas....)

Mipsa; toi Olio-Suomi sanakirja ois just hyvä,
mut kuka hitto sen tekis, kun nuo oliot ei osaa juttujaan suomentaa
ja me ei niitä ymmärretä ??
Hmmmm..... tää meni jo osastoon "kumpi oli ensin, muna vai kana...."
Niin tai näin, ei nuista erkkikään ota selvää.

Kohtapian lähetään Pinkkis Eskarilaista hakemaan,
jännää on varmasti ollu ;o) !

Pojat jo palautui kotiin, ei tietoa lukkareista tai kirjoista tai läksyistä....
näinhän se menee melkeen ekat 2 viikkoo aina, sekoilua kaiken kans,
enkä ikinäkoskaan voi tajuta, et miksei noita lukujärjestyksiäkää voi ajoissa
tehdä valmiiks ?? TAi et ois ees kouluajat tiedossa ?( <---- Tehis ? osaatko sanoa ?? )
Menevät nyt sitte varmuudeks ysiltä joka aamu.

Harmi, että ovat vähentäneet rajusti apuopettajia ( avustajia )
niitä on toisella pojalla nyt 1 kpl luokassa entisen 4:n sijaan... :o(
Ja nää avustajathan toimii siis sijaisopena myös,
jos muissakin luokissa tarvitaan sijaistuksia...
Toisen (as-) pojan luokasta ei o tietoa vielä,
onko avustajia ollenkaan tälle kaudelle.MuRrrrrrr!!

PeeÄs: Koopee 28.Ei mitään oiretta tädin tulosta.

No emmää tiä .... jotenki tuntu tos parina päivänä oikein reipas
gorillafiilis jyskyttämässä takaraivoon,
mut ny ei mid.
VAi ressasinxmä vaan tätä koulunalotusta ?
Tiiä sitte ....( Ei sais kyl yllyttää itteens toivomaan turhia,
mut silti ... just sillon ovis-aikaanhan me......... äh. ei kuiteskaa.turha toivoo.)

Niin....saakohan safiiri nukuttua ollenkaan ?
Toivottavasti ;o)
SAtakuus tziljardia säkillistä onnea matkaan !

Heipat!

Safiirille tosiaan hyper-ziljoona tsemppisäkillistä matkaan huomiselle =O) Varmaan nukut ens yönä 'sika-hyvin'...

Joox: toivotaan että kun sitä vähiten odottaa... ;O)

Meillä muuten olio on puhunu kans siitä vasektomiasta, on sitä mieltä että ehdottomasti hälle se tehdään. Minä oon se joka hannaa vielä vastaan... vaikka olen sitä mieltä että tää nelonen ON kuopus.. mutku se on silti niin lopullista...

Meillä alkaa huomena koulut ja arki astuu tähänkin huusholliin. Vähän hirvittää aamuheräämiset, kun yöt on mulla joko huonoja tai sitten tosi honoja. Supistelut on lisääntyny selkeesti, eilen illalla tuli 5min välillä pari tuntia. Eivät kyllä satu sillai kun synnytyssupistukset muttei ne ihan kivuttomiakaan ole. Muistelisin kyllä että edellisissäkin on just näin 32 rv:llä lisääntyny supistukset. Että eipä nuo varmaan kauheesti mitään aikaan saa. Äitiysloman alkuun joku 4:sen viikkoa.

vilkutuksia kaikille! Ässä +kuopus 31+4

Vitsi mäkin oon puhellu, et meillä ois nelkku sit lopullisesti kuopus,
eikä ikinäenää tulis enempiä, ois parillinen määräkin lapsia, ja
se ois hyvä .... mut juu, tiedätte mitämieltä meidän olio (muka) on.
Taas se kyseli tosta naapurista ja silmät loistaen sitte sanoi,
et " Meillä on sitte ihan uus vauva loppuviikosta "...."siis meiän taloyhtiössä...heh".
JA mä tuijotin sitä vaan ku joku uuno.
Näänhän mä, että sekin tykkäis vaavista, mut miks se ei sitte
meille haluis ??
( no-tavallaan tiedänkii; taloudelliset syyt ja mun hermo ei muka kestäis...)
Mutta edelleen oon sitämieltä, ettei se pahastuis jos kävis
" vahinko" ...

Huomena sitten lähtee 2 käynnistystä ( jännää,jännää,jännää....rouskrousk....)
nuo naapurit ei saaneet suoraan aikaa,
vaan soittavat aamusta nkl:lle, et milloin sopis tulle käynnisteleen....
Oli kuulema kohdunsuu jo 3 cm auki, että oivasti ois tuloillaan,
ja sanoinkin, et saattaahan tuo ensyönä päättää tullakin.
Katotaan sitte, kumpi ehtii ekana; Jänskis vai pikkunaapuri ;o}.
IIIIHHH .......... Mä oon jo ihan täpinöissäni !
Smurffin laki ;o)

Täällä tää taas kurkkii...pakko istuu välillä alas, sillä täällä on kun tropiikissa, miljoona astetta lämmintä.
Meillä käynnisteltiin eilen ammattikoululaisen kouluviikkoa, tytöt aloittavat koulunsa torstaina, joten saavat vielä lepäillä ja hevostella muutaman hetken. Normaaliin arkeen kuitenkin menossa olaan jo vauhdilla ja ihan hyvä niin.
Tänään loppui haku sinne hakemaani kouluun ja mietin mitä tekisin. Minulle ehkä tarjotaan täältä nykyisestä duunipaikasta useamman kuukauden sopparia ja kyllä se pistää miettimään, osittain ihan jo talouden kannalta.Täytyisi nyt saada pikaisesti tieto pääsenkö haastatteluun ja valitaanko mut, että voisin tehdä päätöksen lähdenkö kouluun vai jatkanko töitä täällä.
Puhelu tuli tähän väliin ja sotki ajatukset mitä mun pitikään kirjotaa...joten taidankin lopettaa ja mennä laittamaan tälle väelle pötyä pöytään.

Saunassa käyty ihan yksinään. Läträsin löylyveteen hulluna tervantuoksua ja nautiskelin.

Pyysin huomenna sekä Tehistä että Kermien Senoraa käymään kertomassa kuulumisia, jos vaan suinki ehtivät. Laitan viestiä siis heille molemmille ku heiän numerot mulla on. Tehis meinas keretä illemmalla vasta, Senora luultavasti päivällä.

Oon varautunu siihen että Jooxin naapurissa tapahtuu ensiksi... Täällä kuitenki mennään taas pitkän kaavan mukaan.

Haidilla onki aikamoinen tilanne mietittävänä. Millon kouluhaastattelu ois?

Vaan nyt viimeisteleen laitoskassia. Mitähän sitä pitikään pakata mukaan???

S ja J 38+1

Ja NYT mä alan järsii kynsiä ............RouSkrOusKRRRRRrousKrouSsssk.....

Kuis hemmetissä kestän odotella Safiirin uutisia ????
IIIIKS !
( naapurista ei o vielä matkaan lähteneet, mut lupasivat,
että poika(?) syntyy tänään, eivät anna vaihtoehtoja...=)

Täällä alko aamuyöstä sade ja hanat on täysillä auki vieläki.
piti kukat pihalta pelastaa katoksen alle.hö.
Ei kai se kesä NY lopu ?????

( Koopee 29 - ei mitn fiiliksiä..)

IIIIIIIIIKKKKKKKKK !!
Nyt lähti naapuritkii - nkl:lla on kuulema "hyvin tilaa" - eli ei ainaskaa tänää
o synnytysruuhkaa.
( He ! Mitäs sitä näin sadepäivänä muutakaa tekis...? =)
JärsJäRsJÄRs RouSkRousK......

Nyt aamupalalle.

Uusimmat

Yhteistyössä