T
Tehotyttö.
Vieras
Reissu meni ihan hyvin. Eipä siinä ollut vastaan laittamista, kun menin hakemaan luokasta, jossa ope paikalla ja kaikki hiljaa paikallaan. Koputin vain oveen ja tuumasin, että E lähtee nyt sitten hammashoitolaan
Ei sitten kehdannut järjestää kohtausta siinä.
Täällä skanneri laulaa taas.
Menen käymään työterveyshuollossa reilu tunnin päästä. Pakko käydä tarkistuttamassa nämä poskiontelot, kun ei tämä flunssa nyt tunnu taintuvan. Mulla kova hinku jo mennä huomenna töihin, mutta katsotaan nyt, miten käy... Mikä on lekurin mielipide asiasta.
Tämän toisen asian kanssakin on niin sahailevaa. Eilinen päivä oli oikeastas aika huono. Pulpahteli niin paljon kaikkia negatunteita, joita taustalla häärii... Ei tietenkään isääni kohtaan. On vaan niin paljon MIKSI -kysymyksiä :-(
Jaahas, mutta ÄssÄlle pitäisi kyllä nyt pistää pläjäys suppareita?!?
Olikos Jooxilla jotain krapulameininkiä tänään? Ei kai...
Jep, jatkuu laulatus nyt.
Täällä skanneri laulaa taas.
Menen käymään työterveyshuollossa reilu tunnin päästä. Pakko käydä tarkistuttamassa nämä poskiontelot, kun ei tämä flunssa nyt tunnu taintuvan. Mulla kova hinku jo mennä huomenna töihin, mutta katsotaan nyt, miten käy... Mikä on lekurin mielipide asiasta.
Tämän toisen asian kanssakin on niin sahailevaa. Eilinen päivä oli oikeastas aika huono. Pulpahteli niin paljon kaikkia negatunteita, joita taustalla häärii... Ei tietenkään isääni kohtaan. On vaan niin paljon MIKSI -kysymyksiä :-(
Jaahas, mutta ÄssÄlle pitäisi kyllä nyt pistää pläjäys suppareita?!?
Olikos Jooxilla jotain krapulameininkiä tänään? Ei kai...
Jep, jatkuu laulatus nyt.