Isompaa pesuetta haaveilevat (8)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

UUSI KETJU

Vieras
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Safiiri 34v, poika -00, poika -03, tyttö -05
Papu 31v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
Mirkku 32v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04

Plussanneet:
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06, LA 20.9.
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05
Tehotyttö 35v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, LA 9.10.
Mama 40v. lapset tyttö -88, poika-89, tyttö -90 ja poika -03. Km:ja runsaasti.

Laitoin uuden ketjun, kun ajattelin, että varmaan tuo edellisen ketjun plussakiintiö tuli jo täyteen :-D

Tehis rv 6+2 (iltapäivän ultrassa toivottavasti tarkentuu...)

Kiitos onnitteluista! Vaikkakaan mä en ole päivääkään yli 25 :)

Haidi75: listasta hoksasin ett sähän olet ollut aikas nuori, kun olet ensimmisen lapsesi saanut? Mites lähipiiri reagoi aikoinaan tilanteeseen? Jos olen liika utelias, pyydän anteeksi ;)

Mulla on jotain tekeillä, en tosin tiedä mitä :) oon yrittäny bongailla sitä Oilia mutten joko hoksaa/älyä/liian aikaista vielä. Mutta valkovuotoa oli tänä aamuna kohtuudella?! Siis en kyllä aiemmin ole tähän aikaan kiertoa moista huomannu. höh.

Mirkku kp11

p.s. jos oon oikein ymmärtänyt, 28pvän kierrolla oilia voi odottaa 14. pvä, eikö? ja kun k-pituus venyy joskus jopa 42pvään, niin varminta olisi selättää ukko joka päivä 14.- 25. päivinä? Auttakaas hyvät rouvat ;)

Mirkku; kannattaa kirjautua sivuille www.yourdays.com, siinä tulee hieno kalenteri jossa on merkitty minä päivinä olis suotaavaa pöllyytellä petivaatteita ja ukkoakin!

Meillä oli kotona naseva riita ukkelin kanssa, näistä perusjutuista mistä vissiin aina ja (lähes) kaikilla tulee riitaa. On varmaan ukolla tullut synnytyksessä joku virhe korviin, kun kuulee vaan omat jutut ja mun jutuista vaan sen mitä haluaa kuulla.
Haidi, mites se Atlannin laiva, olisko piankin lähdössä... ;)
No illemmalla sitten hieman SS;ää (siis sitä sovinto juttua!) ja kuis ollakkaan, nyt saakin sitten taasen jännäillä alkaako vai ei... (olo kuin omenalla)

Mites onko kellään noista Teroluteista tietoa, että muuttaako kiertoa ja kuinka nopsaan? Ensimmäistä kertaa niitä nyt vasta popsin, eikä sitten ole hajuakaan koska pitäisi kuukautisten alkaa. Toivottavasti vasta sen 9kk jälkeen... (pöh, taas lataan ittelleni liikaa toiveita ja tippua läsähdän persuuksilleni.)

Tulehan Tehis kertomaan kun olet ultrauksessa käynyt!

Papu75: kiitti vinkistä! Hiukka epäilyttää toisaalta, koska kierrot ei koskaan ole säännölliset, joten tuo laskuri ei oikein ota niitä huomioon... mut antaapahan suuntaa :)

Laiva on lastattu juu ,mut aina sinne yks ukko lisää mahtuu...käytti rexonaa tai ei:)
Terävä huomio tosiaan...sen minkä nuorena aloittaa sen vanhana taitaa, eiks se niin menny ,vaikka taitaa tuo taito jo olla ruosteessa, ei enää hyppysissä.
Vaikka olin nuori vauva oli toivottu...ei mikään vahingon laukaus. Minulla oli senverran vauhdikas tuo ylä-asteikä ,että ei tehnyt yhtään tiukkaa rauhoittua kotiin vauvan kanssa. Senkoommin en ole viinaksia juonut enkä muutenkaan tuolla rientoloissa juossut...ei onnistu nykynuorilta. Tänäpäivänä monet 20-30v on ihan keskenkasvuisia.
Vastuullisuus puuttuu ja muutkin elämähallinta taidot.
Päivääkään en siis ole katunut sitä ,että 16v ekan lapsen sain...mieskin on muuten sama ,vaikka useaan otteeseen olen sen laivan atlantiin uhannut upottaa:))))))
Niin kait se menee kaikilla pareilla, välillä toisen voisi kuristaa ja karkoittaa maasta.
Tänään täyttyi yksi virstanpylväs opintourakassa:)) voi vähän hymyillä...hyviä arvosanoja muutamasta isosta tehtävästä ja hyväksytty näyttösuunnitelma jne. siitä on hyvä jatkaa.

Haidi75: toivottavasti et jäänyt käsitykseen että olisin arvostellut (?) jollain tapaa nuorta äitiyttäsi. En missään nimessä niin tehnyt.
Syy miksi kysyin, on se että tuttavallani on ensi kesänä 17v täyttävä tyttö, joka odottaa vauvaa. Tuttavani oli kovin järkyttynyt, eikä minustakaan tainnut mitään apua hänelle olla, kun soitteli minulle murheissaan...

Joo-o, kyllä se taitaa niin olla että joskus miehet vois ampua raketilla kuuhun, täytyyhän sekin pian asuttaa jokatapauksessa, miksei siis ÄRSYTTÄVILLÄ avo/aviopuolisoilla :)))
Vaan osaa ne joskus olla aika ihaniakin. Mun ukolla meni vähän törsäyksen puolelle syntymäpäivänäni. Sain jalkakylpylaitteen, siihen sopivaa jotainjalkavirkistettämitälie, relaxantia kylmille jaloille, lahjakortti kasvohoitoon (olikohan vinkki;)) ja kultaiset korvarenkaat, niinkuin siinä laulussa...
Höpö ukko.

Ai unohdinkin kommentoida tuota kysymystä lähipiirin reaktioista...mitenhän se nyt olikaan? Juu oma äiti panikoi ja ehdotti ensin aborttia...tämä johtui ihan puhtaasti siitä ,että mieheni siis silloin poikaystävä oli minua reilusti vanhempi, äiti kuvitteli ,että jään omanonneni nojaan ja mies häipyy ennen vauvaa tai välittömästi sen syntymän jälkeen. Itse olin vastaan heti ,pitäisin lapsen lähti sitten elämästäni äiti taikka mies...no kumpikaan ei oo lähteny, kyynelissä silmin tuli mummo 34v poikaa katsomaan sairaalaan...äitini oli siis 34v kun poika syntyi...hah oikea teinimummo!!!
Anoppi oli heti että ihanaa ja alko kutomaan sukkia:)
Kaverit hävisivät pikkuhiljaa kaikki ja nyt osa on löytynyt kun ovat alkaneet saada itse lapsia...joku jopa on soittanut ja kysynyt neuvoja mitä tehdä joko raskausaikana jossain ongelmassa tai sitten vauvan kanssa:)) aika koomista:)
Toisen lapsen kohdalla kukaan ei enää ihmetellyt kun tiesivät miten vauvan hoidan jne. samoin kolmannen kohdalla. Nyt sit kun nelosta on yritetty on taas kuulunut kommentteja ,että eikö nuo jo riitä...vaan kintaalla viittaan noille höpinöille!

Meinasin jo aloittaa uuden ketjun ku tätä numero kasia ei näkyny missään. Vaan sitte ku olin jo kopsannu tuon listan, tämä ketju putkahtikin jostain esille. Kummallista!

Mää hätähousuna testasin eilen Tehiksen sanoja lainatakseni tyylipuhtaan negan. Testipaketti vilkutteli iloisesti ruokakaupan hyllyllä ja pakkohan se oli napata mukaan. Kahden liuskatestin paketti nimeltä Pregent Stick. Ja tosiaankaan ei millään ilveellä eikä tiirailulla tullu toista viivaa. Ohjeissa tosin luki että testi näyttää positiivisen tuloksen jo sillon ku menkat on päivän myöhässä. Mulla siis vasta maanantaina. Mutta oishan siihen jo haamulainen voinu tulla....... Plääh, täti on takuuvarmasti tulossa lähiaikana.

Safiiri; silloin kun ite testasin haamun, niin sain sen haamun apteekin testillä ja just tuolla kaupan testillä (eikös se ollut punainen tai lila se paketti?) tuli nega!!!!
Teeppä ensi viikolla uudestaan, ISO plussapuhku!! *PUUH*

Haidi, musta kaikkein rasittavinta oli silloin kun ensimmäinen saatiin, että jotkut (jopa anoppi) tuli suoraan kysymään että olikos tämä vahinko!! Jollekkin tällaiselle kysyjälle sanoinkin jo, ettei ollut, tiedetään kyllä miten tämä homma hoidetaan ja rupesin jo selittelemään (tuulesta temmattua) meidän asentovalintoja vauvanteolle!
Eli, kyllä meillä lapset on tekemällä kanssa tehty ja kiitos korkeuksiin että ollaan saatu. Hassua mun mielestä, että moni oli enempi "järkyttynyt" kun odotin kolmatta kuin ensimmäisestä lapsesta... Eräs työtuttukin sanoi, että teillä taitaa olla liikaa aikaa kaksistaan! (Itellä on yksi lapsi, eikä lisää halua)
Kyllä tarvis taas miettiä, että meitä on moneen junaan, toiset tykkää toisista jutuista ja toiset ei.
Argh, menipäs paasaamiseksi, anteeksi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mulla on hirvee päänsärky, tuli valvottua taasen liian myöhään, pääs vähän venähtämään tuo nukkumaan meno, kun "tuunailtiin" vanhimman pojan kanssa meidän autoa. On se nyt komee (auto siis)! Kyllä sitä saa auton paljon uudemman ja paremman näköiseksi pikku laitolla.
Joo, ja taas mulla on hyvä kirja sängyssä, ei millään malta lopettaa lukemista. Siinä vaiheessa kun rivit hyppii silmissä, on pakko luovuttaa.

TEhiksen ultra kuulumiset luinkin kermiteistä, hyvältä vaikuttaa! Ja edelleen kyllä kadehdin sun rautahermojas. Mutta tosiaan, eihän siinä ole mitään hermoiltavaa, kun kerran kaikki oli niinkuin pitikin!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Joo, sama punainen paketti on kysymyksessä. Täytyy tosiaan tuhota tuo toinen tikku joskus ens viikolla - ellei "rakas" naissukulainen satu löytämään tänne uuteen kotiin...

idiooteista kommenteista: mulle kans yks tuttu sano täs joku aika sitten että eka lapsi on harjotuskappale, toka sitten täydellinen ja kolmanteen tulee huonot puolet :O
siis ihan käsittämätömiä kommennteja!

Myös tohon lapsilukuun on monella vissiin oikeus puuttua... miehen sisko sai monien monien vuosien yrittämisen jälkeen pojan ja kovasti haluaisi toista, hälle satelee näitä "eikö sulle nyt sitten riitäkkään se kauan hankittu lapsi" -kommentteja. Julmaa sanon minä! niinkun se kellekkään kuluis toisen perheen lapsiluku! stana (tulihan vuodatettua)

safiirille peukku ja varpas!!!!!

ÄssÄ

Juu, olen kanssa kuullut tuollaisen kolmenlapsen kommentin, hieman erilaisena, eli: Eka äitille, toka isälle ja kolmas varalle!!!!!!!!!!!!!!! Eipä sekään mitenkään järkevä ollut, vaikka vitsiksi olikin tarkoitettu.

Nyt mulle ollaan sitten sanottu, (varsinkin tuon km;n jälkeen, ne jotka siitä tietää), ettet kai sää nyt enään!!!! Siis oikeesti, vi***ko se kellekkään kuuluu. No, olen ainakin oppinut ilman lottovoittoa että ketkä on kavereita ja ketkä ystäviä...
Pää kyllä olis hajonnut ilman tätä palstaa, jotenkin ihmiset kuvittelee, että kun tossa on jo noita muksuja, niin ei tommonen menetys ja vielä noin alkutaipaleella (onneksi) tunnu missään.. Joo, ei ehkä niillä jotka ei halua lapsia.

Argh, sori taas, voisin soittaa johonkin anonyymiturputtajatlinjalle.

Perstaita:)
Se olis taas yks viikko ohi...ensviikolla se kauan odotettu/kammottu näyttöviikko...sit olis ekaosa neljästä näytöstä suoritettu...puuh, no seuraava menee sit varmaan jo helpommin kun tietää mitä pitää tehdä:)
Mussutan tässä maraboun pähkinäsuklaata...nam nam...elämän pieniäiloja:)
Kohta petivaatteita pihalle ja sitä rataa...saunapäivä niin puhdasta pitää saada punkkaan.
Hyvät viikonloput...pitäkään ensviikolla peukkuja, että osaan hoitaa hommat kotiin:)

Haidille menestystä näyttöihin! Mulla torstaina vihoviimeinen näyttö!! Niin se aika vaan vierähti ja kaikista selvittiin ihan kunnialla läpi. Jopa siitä viimeisestä, jonka tein pääkivussa. Siitä olin verotuksesta saanut 38/40 pistettä (!) ja tilinpäätöksestä yli kakskymmentä (en muista lukua) / 40. Meillä pitää puolet pisteistä olla kasassa jotta läpäisee näytön. Tilinpäätösosiossa se pääkipu paheni ja paheni niin tosi loistojuttu että meni läpi.

Haidille ja Safiirille onnenpotkut *POKS* näyttöihin!
Taidat Safiiri olla aikasmoinen kirjanpitäjä, vau!

No, hoidan itekkin tiliöinnit kuuseen ja lähden soffaostoksille veikan kanssa. (Silppuri tehotuotannolle! ;) )

Ai niin, se tilinpäätös oli siis tilinpäätöksen analysointia, ei menny kuulema muillakaan mitenkään loistavasti... Viimenen näyttö on sitte aiheeltaan osto- ja myyntitoiminta sekä operatiivinen laskentatoimi. Näissä voi hieman vitsit olla vähissä ku oon ollu niin paljo pois. Angiina, vesirokko, sondeeraus yms. Ja lisäksi tämä muutto.

Tuhosin illalla sen toisen tikun - ei toista viivaa näkyviin millään ilveellä. Ois pitäny hillitä itsensä ja tehdä testi vaikka tänään iltasella. Sillon ois kulunu pari päivää ekan testin jälkeen. No, tuli täti paikalle tai ei, tuhru on kuitenkin pysytelly pois! Ei ois uskonu että vyöhyketerapiasta ihan oikeasti on apua :)

Te ootte lisänneet mut tuonne plussariviin, jotenkin tuntuu ihan uskomattomalle!
Epätodelliselta! Kiitos!
Noista kommenteista senverran että olen saanut vuosien varrella eräänkin negatiivisen kommentin näistä lapsenteoistani, voi hyvänen aika. Tavallisin on se, ette kai te nyt enää?? ja Joku lääkäri on tokassut joskus, että onko tämä nyt sitten vahinko? Abortin kyllä saa heti. Taisin tyrmistyneenä jäädä silloin suu auki. No ei niitä parane miettiä, tulee vaan paha mieli.
Haidille onnea näyttöihin. Safiirille toivotan sitä plussaa tikkuun, mulla onkin aina ollut se apteekin raskaustesti luotettavin, mene ja tiedä:)
Keskenmeno ainakin itselleni on ollut aina suuri menetys, ja toipuminen on ollut kova urakka. Nyt olen jalat tiukasti maassa tai nilkkoja myöten maan sisässä. Ja tämä on viimeinen yritys, sitten pillit pussiin ja hormoonikierukka kehiin.
Sekavaa sepustusta kun mieli ja sielu on niin sekaisin. Mukavaa viikonloppua kaikille.

Alkuperäinen kirjoittaja UUSI KETJU:
Haidi 31v, poika-91 ,tyttö-94, tyttö-97...km 2/01, 5/03, 11/04
Safiiri 34v, poika -00, poika -03, tyttö -05
Papu 31v, lapset poika -94, poika -00, tyttö -04, km 09/06
Mirkku 32v, lapset poika -00, poika -02, tyttö -04

Plussanneet:
Kata 33v, poika-94, kaksoset (t+p)-99, tyttö-05, LA 1.6
ÄssÄ 28v, tytöt -00 ja -02, km11/06, LA 20.9.
Maisa 34V. Pojat -97, -99, -05 LA 8.9
Tehotyttö 35v., lapset poika -96, tyttö -98, poika -05, km 10/06, LA 9.10.
Mama 40v. lapset tyttö -88, poika-89, tyttö -90 ja poika -03. Km:ja runsaasti.

JAA. se tuli sinisellä...

Heippa rakkaat naiset!!!

Tehikselle ja Mamalle superonnittelut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Safiirille peukut pystyssä!!!

Tuntuu että olisi noin sata vuotta kulunut siitä kun tänne viimeksi kirjoitin. Muhun on iskenyt nettiväsymys. Muutenkin tuntuu siltä että, pää on usvassa koko ajan. Mies on ollut kaksi viikkoa työmatkalla ja olen tätä huushollia pyörittänyt yksin. Onneksi tulee huomenna kotiin. Kivaa!!!

Minä olen saanut kanssa kivoja kommentteja tästä raskaudesta. Paras oli että " eikö noi olisi jo riittäneet?" Vastasin vaan, että taidan vielä pari, kolme toivoa lisää... Tyyppi meni hiljaiseksi.

Täällä on kaikki ok. Eka lääkäri on ensi tiistaina ja np-ultra 28.2. Näin se homma vaan etenee...

T. Maisa ja poika rv 11+0