Ä
ÄssÄ!
Vieras
laskiais-sunnuntaita vaan kaikille! Me täällä pirtissä kökötetään, viime vkolla oli toi isompi kuumeessa ja nuoremmalle iski eilen. Että *köh-atshiii* =)
Laskias-pullat on kuitenkin syöty, täytyyhän sitä nyt vähän perinteitä vaalia
Mulle kun maistuu toi suolanen niin pohdiskelin sitä pulla syödessäni, että mitäs jos laittaski aromattia... jätin kuitenkin kokeilemati =)
safiirilla tuhrua... hö... Onkos se VT kuitenkin auttanu siihen aikaiseen tuhruiluun ? ei muuta kun peukku seur.kiertoon!
niijuu ja safiirille ja haidille voimia näyttöihin!!!!!!!!
mama on kans näemmä saanu nauttia erittäin asiallisista kommenteista... Me ei olla VIELÄ kuultu kommentteja...
Maisakin piipahtanu =) koitahan jaksella...
on: olen oma valloittava itseni elämää suurempine finneineni ja messevine ilmavaivoineni xD. Huomena menenkin ekaan neuvolaan =)
ÄssÄ 9+3
Laskias-pullat on kuitenkin syöty, täytyyhän sitä nyt vähän perinteitä vaalia
Mulle kun maistuu toi suolanen niin pohdiskelin sitä pulla syödessäni, että mitäs jos laittaski aromattia... jätin kuitenkin kokeilemati =)
safiirilla tuhrua... hö... Onkos se VT kuitenkin auttanu siihen aikaiseen tuhruiluun ? ei muuta kun peukku seur.kiertoon!
niijuu ja safiirille ja haidille voimia näyttöihin!!!!!!!!
mama on kans näemmä saanu nauttia erittäin asiallisista kommenteista... Me ei olla VIELÄ kuultu kommentteja...
Maisakin piipahtanu =) koitahan jaksella...
on: olen oma valloittava itseni elämää suurempine finneineni ja messevine ilmavaivoineni xD. Huomena menenkin ekaan neuvolaan =)
ÄssÄ 9+3