Aurinkoista huomenta kaikille!
saas nähdä, meinaako todellakin tulla se takatalvi, vettä ainakin tarvittais.
Juu, noi on ihania kommentteja. Niinkuin aikaisemmin sitä itsekkin sanoin, niin tuntuu kun olis joku sairas, pimeä mielihalu jota ei kyllä ääneen parane sanoa.
Itse menin kanssa hyvälle (??) ystävälleni kertomaan syksyisestä keskenmenosta ja piti jatkaa vielä että vauvakuume ei ole edelleenkään laantunut. Mutta jäikin sitten se loppu kertomati samantyyppisistä kommenteista. Mulla on kuulema nyt sellainen kolmenkympin kriisi ja siihen ei kyllä mitkään vauvat auta! Mun pitäisi kanssa selvittää asiat toisella tavalla!!
Öööh.. En kyllä ole sellaisesta ikäkriisistä kuullut jossa podetaan kovaa vauvakuumetta (No joo, ehkä jos ei olisi yhtään lasta, niin sitten kai). Tiedän kyllä satavarmasti sen ettei se ainakaan nuorenna!!! Heh..!
Vieläkö yksi, meillä on kanssa "samanlainen" perhetuttu, heillä on jopa kolme lasta, mutta heistä ei kumpikaan kykene ymmärtämään että joku ihan tosissaan voisi haluta vielä lisää! On kyllä hieman ruvennut yhteydenpidot jäämään, kurjaa sinänsä. Ja ihan oikein sanoa paukautit ! Itse ajattelin jossain vaiheessa, etten minä tyrkytä omaa vauvakuumettaan heille/hänelle, niin eihän heidänkään tarvis siunailla kuin karmeeta moinen on edes ajatuksena.
En tiedä johtuuko kaverini synnytyksen lähestymisestä (siis itseasiassa laskettu aika on ylitetty!), vai jostain aivojen pimeimmistä fantasioista, mutta olen nähnyt synnytys unia. (KÄÄK!) Joissain itse saan vauvan, tai olen mukana synnytyksessä ja vauva putkahtaa käsilleni. Näin taas viimeyönä moista, enkä mielestäni edellisenä päivänä edes kertaakaan miettinyt moista! (Freudii ???)
Käytiin muksujen kanssa virpomassa (meillä pakko kuskata muksut kun ollaan sen verran syrjässä), ja loppu päivä olikin paskaduunia, eli koiratarhojen kevät siivousta ja uusien sorien kuskaamista tarhoille.
Olikos sulla Marjuli hormooni vai tavallinen kierukka? Jänskiä aikoja tiedossa!!
Ja taasen jatketaan ahkerasti töitä.
Papu joka ei ymmärrä sanaa ei...!!! Siis niinkuin silloin kun tahtoo jotain....