Isompaa pesuetta haaveilevat (8)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tsau pitkästä aikaa!
Ei kuulu kummosii tänne suunnalle...aika vaan käy vähiin,iik!

Lueskelin kyl kaikkien kuulumiset,mut nyt ei jouda kommentoimaan yksitellen joten sanon vaa että tsemejä jokaiselle...niihin asioihin joka kullakin ajankohtanen.

Nyt herätää muksui.

Rasittava akka tuo täti, pahoittelut Safiirille!

Hyvä että Mirkulla on lähtenyt asiat rullaamaan! Kuullostaa hyvältä tuo munis juttu! Toivottavasti nyt asiat selkiää ja terot tuo tarvittua potkua kiertoon ja se tärppi tulis!

Niin ja piti kommentoida tuota Suurisydämmisyys juttua... empä tiedä onko se nyt niin suuri, ehkä mulla on masokistisia taipumuksia.
Ja todellakin, ihan synnytykseen asti olen menossa, ei niitten ukko enään kykene (oikeesti, pyörtyy sinne), on jo kolmessa ollut ja riesanahan se siellä on. Kaveri kysy että haluaisinko lähteä ja lupasin mennä. Saas nähdä miten käy, napsahtaako otsa lohkossa ja vien vauvan mukanani... saatte sitten lukea iltalehden lööpeistä....

Nyt varsinkin tuntuu ehkäpä vaikealta, nimittäin, sain jotain juttua aikaiseksi ukkoni kanssa. Ja vauvahaaveet saa heittä hevonhelvettiin. P@sk@! Oikeesti, kai musta tulee katkera vanha ämmä joka katsoo toisia naisia jotka odottavat, naama norsunvit@@@@a! Ja kovasti YRITÄN olla miettimäti sitä, jos ei sitä saakelin keskenmenoa olis, mulla olis laskettuaika toukokuussa. Jee jee, tosi kiva maanantai .

Tätä hommaa (haaveista luopumista) ehkä helpottaisi se jos olis joku kaveri joka kanssa haaveilis vielä vauvasta, mutta taidampa olla ainoa. Tuntuu kuin mulla olis joku pimeä, salainen fetissi!!! Vauva.

Suuurkiiitokset kuitenkin teille kaikille! Mulla olis pää hajonnut jo, ellei todellakaan olis muita jotka haluavat isomman perheen.
Mun tarvii nyt vaan yrittää keksiä jotain, että pääsis eteen päin.. toivottavasti.
Yritän jättää täällä käymisenkin, aivan varmasti käyn kuiteskin vilkaisee välillä plussatuulen mukana kuljettaneet.

Seonsoronoo! Ja jättiplussapuhku kaikille!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Voieivoiei....
Papu: arvelisin, että mulle kävis just niin, jos menisin jonkun mukaan synnytykseen.
Ottaisin pikkuihmisen ja juoksisin kauas, enkä ehkä enää palaisi....
Tiedän tarkkaan ton fiiliksen !

Meillä kanssa ukko on sanonut niin tasan tarkkaan, ettei lapsia meille enää tule,
mutta eipä suostu steriloitavaksi itse, vaan mun on pidettävä tätä he*#-tin kierukkaa, ja taas on hormonitoiminnat ihan sekaisin ja itkettää kaikki koko ajan.
Tekis mieleni otattaa pois koko värkki,
kun ei minkäänlaisia halujakaan enää ole, kierukka vei ne viimisetkin....

Meillä ei ukko suostu enää edes puhumaan vauvanteosta....ottaa pattiin,
et siis ole ainoa.
Täällä yritän parannella leikattua kättä, että pääsis töihinkin joskus, mutta iski pirullisen kova flunssakin nyt päälle, joten kai se on kotona makoiltava vielä.
Ottaa sekin aivoon, kun en saa mitään tehä oikeella kädellä,
henkisesti raskasta aikaa kaikkiaan.

Onneksi lapsilla meni jo pahin flunssa ohi, niin itellä on aikaa sairastaa rauhassa....

Zemiä & aurinkoista kevättä + plussatuulia kaikille !

Papu75*: oon tosi pahoillani et siun unelma vauvasta päättyy noi.Hali!

Voihan se käydä nii että täälläkii on syksyllä hyvin katkera eukko joka näkee vain joka paikas vauvoi ja odottavii äitei...miettien mist kaikest jää ite paitsi.

Papulle halauksia roppakaupalla!

Täällä olen jo paremmalla mielellä. Vissiin tuo aurinko vaikuttaa sen verran ettei jaksa raivota tädille enää. Pääsiski muuten sellaseen tilanteeseen ettei ajattelis vauvautumista ollenkaan. Mahdollisuudet tärppiin paranis aivan varmasti.

Nyt poistun takavasemmalle ja suihkuun. Terveisiä kaikille!

Hei taas. Tsemppiä Papulle ja isoja halauksia.. Itselläni on hieman sekavat tunteet nyt kun kierukka vihdoin poistettiin ja periaatteessa mitään estettä ei raskaaksi tulemiseen ole.Tällä hetkellä on vuotoa mutta sehän on normaalia kun hormonaalinen ehkäisy lopetetaan. Meillä oli myöskin mies ehdottomasti sitä mieltä että yhtään lasta ei meille enää tule ja piste!Mutta eilen totesi että täytyy varmaan jättää yrityksen aloittaminen tuonne toukokuulle että menee varmasti ensi vuoden puolelle vauvan tulo.(Kolme edellistä lasta ovat tärpänneet heti kun on yrittämään alettu ja kolmas lapsi syntyi 3 viikkoa ennen laskettua aikaa) Nyt täytyy lähteä laittamaan hiukset ja poikaa herättämään ja töihin,vaikkei yhtään huvittaisi kuulumisiin!

Täyty tulla purkautuun.
Meil kävi tuttava perhe kylässä...heil 2 lasta,ala-aste ikäisiä.
Tuli sitten puheeksi miun vauvakuume...ei ois pitäny kertoo.

Ekana rouva pikkase v...maisena kertoi kui vanha jo oon tekee vauvoi,puolileikillään. Sitten sain kuulla olevani outo ja lähes hullu,kuka nyt oikeesti haluu valvoo öitään ku lapset jo nii isoi et helpommallakii pääsis. Heitti miehelleen leikillään jotta nyt lähetään..pelkäsi vissiin vauvakuumeen tarttuvan tai jotai.
Ihmetteli et kui voi oikeesti hyväl omaltunnol edes vauvoi saaneita onnitella ku ne ei tiiä mitä se tulee oleen.
Tällasta kuntelin eri tavoin kerrottuna reilun vartin...lopulta meni hermo ja heitin et "kui heillä on muksui kaks jos ekan jälkee jo huomas kui vauvat on rasittavii?"
Olin varmaa todella ilkee,mut jäin miettii et minkä takii minuu sai mollata vain sen takii ku haluan 4 lapsen?!

Elä sinä sure kuule;
Noita ihan samoja juttuja mäkin oon kuunnellut jo jokusen vuoden.
Oon ihan mielenvikainen ja ihan liian vanha tuttujen - ja jopa parhaan ystävättäreni mielestä - kun edes ajattelen moisia....

Itellä vaan tuntuu, että ois se ihana, vaikka tosiaan on meikäläiselläkin kolmen lapsen jälkeen ihan realistinen kuva vauvanhoidosta...
Oikeestaan se, ettei saa nukkua silloin vauva-aikana, on mulle ollut se rasittavin juttu.
Sitte oon vihanen koko ajan...

Mutta mielestäni sanoit ihan aiheesta, ja pahemminkin oisit voinu paukauttaa,
kun noin loukkaavat sinua ja teitä.
Varmaan tuokin ihminen sen tajuaa, jos vähänkään ajattelee asiaa...

Hyvää viikkoa kaikille ;O)

Juu,realistinen kuva on vauvan hoidosta täälkii ;) En ees ajattele että olis niin helppoo yms. ku nuorin on valvottanu elämäsä ekat 3 v.

En omal kohalla osaa ajatella että elämä olis parempaa ku se olis ns.helpompaa...nyt jo on tekemise "puute" ku muksut noi isoja.Kaipaan sitä hoivaamista ja jonku näköstä vauva ajan kaaosta jos noin voi sanoo.
Raskauskin olisi ihanaa kertaalleen vielä kokea...olihan siinä omat juttusa ku miul kahen vikan kohalla raskaushepatoosi ja sairaalas pötköttelin yms...tressiä sen takii,mut elämä on :)

Ehä miekää arvostele ihmisii jotka ei niit vauvoi haluu lisää tai sit ollekaa.

Mukavaa maanantaita!

Aurinkoista huomenta kaikille!
saas nähdä, meinaako todellakin tulla se takatalvi, vettä ainakin tarvittais.

Juu, noi on ihania kommentteja. Niinkuin aikaisemmin sitä itsekkin sanoin, niin tuntuu kun olis joku sairas, pimeä mielihalu jota ei kyllä ääneen parane sanoa.
Itse menin kanssa hyvälle (??) ystävälleni kertomaan syksyisestä keskenmenosta ja piti jatkaa vielä että vauvakuume ei ole edelleenkään laantunut. Mutta jäikin sitten se loppu kertomati samantyyppisistä kommenteista. Mulla on kuulema nyt sellainen kolmenkympin kriisi ja siihen ei kyllä mitkään vauvat auta! Mun pitäisi kanssa selvittää asiat toisella tavalla!!
Öööh.. En kyllä ole sellaisesta ikäkriisistä kuullut jossa podetaan kovaa vauvakuumetta (No joo, ehkä jos ei olisi yhtään lasta, niin sitten kai). Tiedän kyllä satavarmasti sen ettei se ainakaan nuorenna!!! Heh..!

Vieläkö yksi, meillä on kanssa "samanlainen" perhetuttu, heillä on jopa kolme lasta, mutta heistä ei kumpikaan kykene ymmärtämään että joku ihan tosissaan voisi haluta vielä lisää! On kyllä hieman ruvennut yhteydenpidot jäämään, kurjaa sinänsä. Ja ihan oikein sanoa paukautit ! Itse ajattelin jossain vaiheessa, etten minä tyrkytä omaa vauvakuumettaan heille/hänelle, niin eihän heidänkään tarvis siunailla kuin karmeeta moinen on edes ajatuksena.

En tiedä johtuuko kaverini synnytyksen lähestymisestä (siis itseasiassa laskettu aika on ylitetty!), vai jostain aivojen pimeimmistä fantasioista, mutta olen nähnyt synnytys unia. (KÄÄK!) Joissain itse saan vauvan, tai olen mukana synnytyksessä ja vauva putkahtaa käsilleni. Näin taas viimeyönä moista, enkä mielestäni edellisenä päivänä edes kertaakaan miettinyt moista! (Freudii ???)
Käytiin muksujen kanssa virpomassa (meillä pakko kuskata muksut kun ollaan sen verran syrjässä), ja loppu päivä olikin paskaduunia, eli koiratarhojen kevät siivousta ja uusien sorien kuskaamista tarhoille.

Olikos sulla Marjuli hormooni vai tavallinen kierukka? Jänskiä aikoja tiedossa!! ;)

Ja taasen jatketaan ahkerasti töitä.

Papu joka ei ymmärrä sanaa ei...!!! Siis niinkuin silloin kun tahtoo jotain....