Jahas, yritän nyt muistaa kaikkia...
Maisalle onnittelut ihanista ultrakuulumisista!!
Haidille paranemisia, toivottavasti kaikki on jo ok!
Ja tervetuloa minttukaisa joukkohon komiaan!!
Sitten omaanapaa,,, ei mitään, ihan juu, menkat oli taasen sen viisi päivää myöhässä, jee ja sitten alkoi taasen tulvimalla.
Siis, selvennykseksi se että ollaan lähinnä tjottailtu, tosi kirjaimellisest, ukko ei ole vieläkään innostunut lisääntymisestä. Ukolla oli varmaan täysin sama fiilis kuin "vieläkö yksi";n ukolla.. jeejee. Masensi kieltämäti pirusti kun se täti pamahti paikalle, mutta sitten meidän keskimmäinen sairastui tosi rajuun kuumeeseen ja päänsärkyyn, niin ei sitä sitten ehtinyt omia napoja murehtia. Eilen poju sai lääkekuurin nielutulehdukseen, mutta kuume jatkuu vielä, onneksi ei niin korkeana. Toivottavasti nyt rupeaisi paranemaan päin.
Sitten, ystäväni synnyttää nyt hetkenä minä hyvänsä ja minä olen aivan paiseessa. Sen takia eniten, että varmasti ehdin ajoissa paikalle (ajomatkaa n100 km). Joteskin jännitän ihan hirveästi sitä laitokselle lähtöä ja tietty sitten omia tunteitakin, onneksi kumminkin voidaan hänen kanssaan puhua kaikesta. (Niin, tuskimpa hän nyt muuten olisi minua mukaansa pyytänyt)
Olen nyt hätäsesti töissä käymässä, kutistamassa paperikasaa (kuulettekos kuinka silppuri surisee) ja hoidan tietty nämä muutkin tärkeät tässä.
Yritän pitää sen ämmäpunaisen täällä, enkä laske sitä mirkun tykö laisinkaan!! Jos vaikka..!
Nyt loput paperit kasaan ja se on taasen moi!