Isompaa pesuetta haaveilevat (8)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!

Sopiskos yksi kuumeileva tänne lisää.Olen 29v ja mieheni on 31v.Meillä on -98 poika,-00tyttö,-03tyttö ja -04 tyttö.

Nyt pikkuhiljaa olemme lämmenneet ajatukselle,että vielä yksi.Meidän tätä yritystä kuitenkin haittaa mieheni työ.Välillä on niin poikki,ettei jaksa petivaatteita pöllyytellä.

Nyt lähden erotuomariksi.=}

minttukaisa: tervetuloa! Aina tilaa vielä yhdelle :))

Onnittelut toimissaan onnistuneille, ja halaukset niitä tarvitseville.
Nyt olen niin poikki etten jaksa muuta..........

Tervetuloa vaan minttukaisa :)
Jep,nyt käi nii että ei tärpänny vaik kui toivoin,menkat eile alko. Mies asiasta helpottunu. En ole osannut vieläään häntä puhua vauvan kannalle. ...kaivaa virkkuun esille ja tyytyy siihen...

Tervetuloa Minttukaisa!

Täällä vissiin ovis lähestymässä. Limailut alkaneet sen näköisesti. Heh, näin sitä vaan tjottaillaan eikä välitetä oviksesta. Ihan vanhasta muistista sitä tarkkailee limoja ja minkäs teet ku ne ilmestyy. Ei varmaan ikinä enää onnistu täydellinen tjottailu...

Pahoittelut tädistä Vieläkö yhdelle!

Hellou!

Käytiin eilen lasten kanssa Lumilinnassa, Kemissä. Olihan hieno pytinki, katseltavaa vaikka kuinka. Lapsillekin pieni puuhastelu/leikkipaikka. Ilma oli ihana, aamusta oli -20 mutta iltapäivän puolella oli jo lähellä nollaa joten kyllä se aurinko jo lämmittää!

Multa on jotenki puhti ihan pois, ja vaikka ukko-kulta houkuttelee kaiken maailman konsteilla, ei huvita yhtään :(
Pikkuhiljaa alan odotella tädin vierailua, alkaa pinna oleen jo niin kireellä, että varma tuosta visiitistä olen...

Ilma on nytkin kaunis, vaan töitä niin pirusti että pitää tyytyä vain ikkunasta katsomaan :) se on moro.

Jahas, yritän nyt muistaa kaikkia...

Maisalle onnittelut ihanista ultrakuulumisista!!

Haidille paranemisia, toivottavasti kaikki on jo ok!

Ja tervetuloa minttukaisa joukkohon komiaan!!

Sitten omaanapaa,,, ei mitään, ihan juu, menkat oli taasen sen viisi päivää myöhässä, jee ja sitten alkoi taasen tulvimalla.
Siis, selvennykseksi se että ollaan lähinnä tjottailtu, tosi kirjaimellisest, ukko ei ole vieläkään innostunut lisääntymisestä. Ukolla oli varmaan täysin sama fiilis kuin "vieläkö yksi";n ukolla.. jeejee. Masensi kieltämäti pirusti kun se täti pamahti paikalle, mutta sitten meidän keskimmäinen sairastui tosi rajuun kuumeeseen ja päänsärkyyn, niin ei sitä sitten ehtinyt omia napoja murehtia. Eilen poju sai lääkekuurin nielutulehdukseen, mutta kuume jatkuu vielä, onneksi ei niin korkeana. Toivottavasti nyt rupeaisi paranemaan päin.

Sitten, ystäväni synnyttää nyt hetkenä minä hyvänsä ja minä olen aivan paiseessa. Sen takia eniten, että varmasti ehdin ajoissa paikalle (ajomatkaa n100 km). Joteskin jännitän ihan hirveästi sitä laitokselle lähtöä ja tietty sitten omia tunteitakin, onneksi kumminkin voidaan hänen kanssaan puhua kaikesta. (Niin, tuskimpa hän nyt muuten olisi minua mukaansa pyytänyt)

Olen nyt hätäsesti töissä käymässä, kutistamassa paperikasaa (kuulettekos kuinka silppuri surisee) ja hoidan tietty nämä muutkin tärkeät tässä.

Yritän pitää sen ämmäpunaisen täällä, enkä laske sitä mirkun tykö laisinkaan!! Jos vaikka..!

Nyt loput paperit kasaan ja se on taasen moi!

Huomenet ketjuun
Täällä ei mitään uutta auringon alla...sairastaminen jatkuu:(
Paluu kouluun oli eilen harjoittelun jälkeen ja täytyy myöntää aika kankeeta oli. Toissailtana olin valmis heittämään hanskat tiskiin...olin niin väsyksissä tästä sairastamisesta ja siinä illalla vielä tuli ilmoitus serkkutytön synnytyksestä ,että se suisti hetkeksi minut raiteiltani...iloinen toki olen vilpittömästi hänen puolestaan ,mutta tuo vauvauutinen tuli just pahimmalla hetkellä. No nyt olen itseni jo koonnut ja yritän rutistaa tuota koulua eteenpäin.
Kuulumisiin siis...

Tämä sai eilen valmiiksi sen taloushallinnon ammattitutkinnon! Nyt oon yhden päivän työttömänä ja huomenna aloitan sitte sen uuden työkoulutuksen.

Terveisiä kaikille ja Haidille vielä erityishalaus!

Onnittelut, Safiiri ;O) !!!
Haidi; Vitzi mä toivoisin, että pian helpottaa sullakin !
Minttukaisa; Teretulemast !

Mutta kuulkaas, kysyisin teitlä viisaat naiset yhtä asiaa;
Mä olen ollut pian 3 kk sairiksella ja aina vaan enempi mun päässä pyörii
jo vuosikausia muhinut ajatus oman yrityksen perustamisesta.
Onko ideaa nykypäivänä ?
Mulla ei ole pääomaa, kaikki siis lainarahoilla tulis tehtäväksi,
ja nykyisten asuntolainojen lisäksi oisin...hmmm...noin 85- vuotiaana maksanut itseni kuiville.
Mutta siis ideana mulla olis että perustaisin käytettyjä lastenvaatteita ja tarvikkeita myyvän /välittävän liikkeen tänne Vihtiin, jossa me asutaan.
En omista edes ajokorttia, vaan kävellen tai bussilla matkustan aina,
mutta ajokortti olis haaveissa....piti ehtiä ennen 40-v.päivää,
mutta eipä taia enää ehtiä.

Nyt mieskin patistais vähän tähän omaan hommaan, kun se mua on ihan aina kiinnostanut ja paljon olenkin kauppaa lasten vaatteista ja tavaroista tehnyt
ihan yksityisenä persoonana.

Olen nyt ottamassa hieman selville tätä kuviota kaikkiaan ja sitä, että riittäiskö rahkeet, kun olen aikas stressaavaa sorttia kaikkiaan......
Mielipiteitä??
( sitten kyllä vauvasta haaveilu olis jätettävä...nyyh...)

Mutta kertokaa, oisko tässä järkeä? ( ei, tiedän...) Ostaisitteko te vaatetta ja tavaraa tällaisesta liikkeestä, jonka tietäisitte olevan monilapsisen äidin pitämä,
ja veisittekö omianne myyntiin??

Espoon kivenlahdessa on ainakin tällainen, siellä oli mullakin paljon tavaroita aikanaan myynnissä, ja sitä piti kahden lapsen äiti, ja siellä ainakin kauppa kävi...

Onnittelut Safiirille valmistumisen ja työpaikan johdosta!! :)

Haidille voimia !

Joox3; kuullostaa todella hyvältä! Lainarahallahan sitä nykyään kaikki tarvii laittaa pyörimään, ellei sattumoisin ole syntynyt kultalusikka suussa. Kandee ottaa selvää teidän paikkakunnan yrittäjyyskoulutuksesta ja starttirahasta! Tuo koulutus on tosi kannattava, sieltä saa tietoa kaikesta byrokratiasta ja autetaan perustamaan se oma yritys.
Ja, kyllä tulisin teille shoppailemaan jos oltaisiin hieman lähempänä, meillä päin ei moista ole, vaan ole perhetuttujen paikkakunnalla käydessäni käynyt lähes aina semmoisessa kaupassa.

ONNEA SAFIIRI !!! Mä haluan kouluun kans...
Haidi: Mikä on vointi?
joox3: Loistava idea. Mä tulen sitten sun kauppaan!!! Laita se pystyyn ennen syyskuuta ja myy mulle kaksosten vaunut!!!! Ja sitten vauvalle tarviin vähän vaatteita ja ehkä sitterin... ja mitähän muuta?
Minttukaisa: Tervetuluoa!!!

Mulla jatkuu hieman krapulainen olo. Ja väsymys.

T. Maisa 13+4

Hei vaan!!!

Kiitos tervetulo toivotuksista kaikille.Safiirille onnea!

Haa loma alkoi tänään!!!!!!!!!!!!!!!!!!On kylläkin vaan 4 päivää,mutta kuitenkin.
No lomalla sitten sopivasti alkaa myös menkat.Ehkä.Merkkejä on nyt ollu kumpaakin suuntaan.Tuhrua on tullut,mutta niin mulla on jokaisessa raskaudessakin tullut ja juuri silloin kun menkkojen olisi pitänyt alkaa.Hmmmmmmmmmmmm...........No eipä auta kun odotella.

Joox3 toi on kyllä hyvä idea.Minäkin olen ostanut kaikki tarvikkeet-jotakin pientä lukuun ottamatta-käytettynä.

Taas täytyy rientää erotuomariksi.

tervehdys emot! joox ja minttukaisa tervetuloa joukkoon! =)

onneks olokoon safiiri!!!!! hienolta kuulostaa! =)

Haidille voimia sairastamisen keskelle

joox: mulla on ollu kans ton kaltanen idea päässäni jonkun aikaa. hyväkuntoisia äitiys- ja lastenvaatteita ja tarvikkeita myyvä "kirppis". Jossain vaiheessa meidän piti 3 naisen voimalla (nää 2 muuta osaa esim korjausompelutaidon) laittaa just tämmönen putiikki pystyyn, jääny on kumminkin...
Mä luulen kyllä että kannatusta tulis olemaan!

ON: Tänään oli nlalekuri ja kaikki ok. iltayökötys on ilmavaivojen, finnien ja kipeiden rinnuksien kera seuranani =)

ÄssÄ rv 11+6

Tänään oli eka työpäivä. Kiirettä pitää niin etten kerkeä ollenkaan suunnitellakaan surffailua.

Iltarusko tuolla kyseli keskenmenosta. Toivottavasti hällä kuitenkin pelot on ihan aiheettomia.

Minttukaisalle toivotaan kerta kaikkisesti täditöntä lomaa! Kiiruhda heti pikimmiten tänne ilmoittamaan, käy miten käy. Peukkuja siis sinne kovasti!

Hienoa että Ässällä ja massulla on kaikki hyvin. Tästä on hyvä jatkaa vatsan kasvattelua :)

Täytyypä käydä pikaiset moikat tännekin heittämässä. Olen nyt oikein tosissani yrittänyt jättää tätä haaveilupalstaa. Tietysti lukemassa käyn, mutta viettelen hiljaiseloa :-)

Tänne on kivasti tullut uutta väkeä. Hienoa, että meitä isommasta pesueesta haaveilijoita riittää :-) Tsemppiä kaikille uusillekin miesten käännytyksiin ym.

Maisa oli käynyt jo np-ultrassakin. Onnittelut hyvistä näkymistä!
Täällä nyt aletaan vähitellen jännätä tuota kyseistä ultrausta. Meillä on myös se seerumiseula.
Ässälläkin kivasti raskaus etenee. Tsempit jatkoon! Oletko menossa ultraan?

Mitenkäs se Haidiliini tosiaan jakselee???

Palaillaan taas kun keritään!

Tehis rv 8+3

Kiitos kysymästä...täällä minä räkääni meinaan tukehtua, odotan lääkäriä joka 15.3. noiden jalkojen vuoksi...ehkä tässä välillä täytyy vielä käydä jotain kuurin TK:sta hakemassa, sillä räkätauti ei hellitä pokionteloissa tuntuu olevan tavaraa yllinkyllin.
Koulussa olen yrittänyt istua...tänään kotona kirjallisia tehden ja seuraavaa harjottelupaikkaa metsästäen.

Kohota, nosta, hinkkaa ja hankaa:
Kyllä on naisen elämä rankkaa.
Veltostuu vatsa, roikkuu rinta, eikä sileä ole enää reiden pinta.
Alkaa vaivaa tanttatauti, unohda se ja elämästä nauti!
Höyrytä, haudo ja itseäs helli, kylvetä, kuori ja yrteissä kelli.
Pääsee näin valloilleen kehon kieli, hohtavat silmät, virkistyy mieli.
Katsoo pian peilistä uusi nainen:
täydellinen, siis sinunlainen!

Hyvää naistenpäivää jokaiselle !!
Itse olen menossa tänään käsileikkaukseen, joten varppii en vähään aikaan kirjoittele, mutta "kuulolla" ollaan =O}

Meinasi ihan unohtua että on akkainpäivä...
OHJE NAISILLE: laittakaapa aamupuuroonne kaks lusikallista Kite Kattia, niin pysyy mirri virkeenä ja karvakin kiiltää:) Että hyvää naisten päivää vaan kaikille!

Kävelevä Katastrofi toivottaa hyvät huomenet...
Taas yksi lääkärireissu takana, siinä meni eilinen etäpäivä...saldona poskiontelo -ja keuhkoputkentulehdus...mut hei ei vielä synkistellä, vatsatautia en oo saanu (enkä edes koputa puuta) tulee jos on tullakseen:))) siis itkee jo pitäs kun tässä riepotuksessa on pitänyt olla ,mutta minuu naurattaa...ei yhelle ihmiselle voi tälleen kaikki kasaantua, mut pakkohan se on uskoa, kun sattuu olemaan se "yksi ihminen"!

Nyt lähden tästä zzZZZZzz pirteänä ZZzzzzzZZ kouluun, kaikkine räkineni...
Rentouttavaa viikonloppua kaikille:)))

Pikainen moikka kaikille...

jaahas, tänään bongasin elämäni ensimmäisen Oilin :) heh. lapsia on "jo" kolme ja neljättä ollaan työstetty jo luvattoman kauan :/
nyt omien laskelmien mukaan luteaali=10 pvää, tosin kiertokin on hyvin epäsäännöllinen joten vaihtelee todella paljon...
mutta sitä vain, että voiko näin olla, että kolmen helposti alkaneen raskauden jälkeen on lähes "mahdotonta" onnistua neljännen kerran, kun vaikuttaa siltä että koko systeemi on sekaisin??!!
mutta kuten sanoin, ennen en ole kokenut tarpeelliseksi sitä oilia metsästää..

Haidia nyt taudit koittelee. Viheliäistä. Paranemisia siis sinnepäin!!!

Tikutitko Mirkku? Onnittelut Oilista! Mulla taitaa suurinpiirtein olla sama tilanne...

Mukavaa viikonloppua kaikille! Mää aion huomenna nukkua ainaki kahdeksaan asti. Mies menee aamuvuoroon ja aion hälle sanoa että hiippailee sillon kuudelta hipihiljaa ettei katras herää.

Safiiri, en tikuttanut, vaan seurailin omia "eritteitä" :DD
En tiiä, kuvittelenko vain, mutta kunhan tämä täti nyt sitten tulee ja lähtee, ostan niitä tikkuja :) ja menen yksityiselle gynelle..
Onnittelut tutkinnosta!!

Haidi, paranemissäteitä sinne, toivottavasti pian alkaa jo hellittää.

Joox3: kuulostaa hyvältä tuo sun yritysidea! Itsekin vierailen aika-ajoin kirppiksillä... Uskon että tuon kaltasille kaupoille on kysyntää :)

ÄssÄ: onnittelut hyvistä neuvolakuulumisista! Mä vaihtaisin koska vain sun kanssa osia, kaikkine yökötyksineen mahavaivoineen kaikkineen :))

Maisa: onnittelut hyvistä näkymistä!!

Huomenta!

haidia nyt koettelee... paranemisia sulle!

Mirkku: joo mä olen erittäin onnellinen ihan jokaikisestä oireestani, enkä antas mitään niistä pois! =) On se kumma tää naisen mieli..

Meillä pienemmälle nous eilen kesken päivän kuume, oli tosi muikeeta ilmottaa esimiehelle että lähen nyt kotiin kun meillä oli jo 6 työntekijää pois... mutta minkäs teet...
Pikkulikka vaan oli tosi murheellinen eilisen illan, heillä olis ollu yötarha viime yön ja oli intopiukkana sinne menossa. Koitin vaan lohdutella että tulee niitä vielä uusiakin

Nyt taidan mennä piteleen hetkeks tota soffaa selässäni , päivänjatkoja!

ÄssÄ 12+2

Miehen suomennusta,kiitos :)

Mieheni sanoo ettei halua enempää lapsia,kuitenkaan ei käytetä ehkäisyä ja kun kysyin hältä et jos "vahinko" sattuu nii riittääkö pullo viinaa ja vapaa vkonloppu poistamaan ketutuksen vai tarviiko siihen enemmän? Miehein siihen et "kyllähän tuo riittää".
Eliikäs: Mitähän tää nyt merkitsee? Onko "vahinko" vauva tervetullut ja eikö toi ei olekkaan ei vaan katotaan mitä tulevaisuus eteen tuo?

Oon pikkasen nyt ulalla :O