Enpä sitten pystyny pitämään sitä eilistä lupaustani, etten lähde viestittelemään sen kanssa mitään. Ja kuvittelin että saisin edes tämän illan olla rauhassa.
Sain sitten viestin, että exä on tässä päivän mittaan miettiny asioita ja tullut siihen tulokseen ettei aio tulevaisuudessa ottaa lapsia ollenkaan joka toinen vkoloppu. Ja jutteli lv:n kanssa, joka oli sanonut ettei hän sitä päätä miten exän tulee lapsia nähdä. Kirjoittaa sitten uuden sopimuksen että sovimme sitten keskenämme koska lapsia tapaa ja ellein minulle sovi, luopuu tapaamisoikeudesta kokonaan

Ja syy tähän on se, että on jo pitkään halunnut aloittaa uuden elämän ilman että joutuu kuuntelemaan mun valittamista ja luuli tosissaan että ero auttaa siihen mutta ei. Kurjaa että lapset joutuu kärsimään,mutta ei halua olla mun kanssa missään tekemisissä, edes lasten merkeissä. Eikä luota enää siihen, etten keksi mitään valittamisen aihetta. Ja tähänki asti homma on toiminut niin, että hetken jaksan olla ihmisiksi mutta sitten taas keksin jotain

Eilinen oli hänelle vika tikki ja on varma että olisin siitäkin keksiny jotain kun lasten olis pitäny mennä heille vkoloppuisin. Ja mun marinoista kärsii ulkopuolisetkin ja jos joku kysyy, niin hän ei edes tunne mua..
Mä en kyllä ymmärrä ollenkaan!! Mihinhän ne mun kirjoittamat viestit on menneet, ja mitkä viestit exä on saanut mun kirjoittamina?? Vai onko se niin sekaisin, että jos mä sanon että ulkona sataa vettä, niin sekin on valittamista?!??!
Juu ja sitten mä varmaan haluaisin olla vapaa ja varmaan tekee mieli juosta baareissa hulluna kun vauva syntyy kun siellä täytyy jo maha pystyssä juosta
Tosiaan, kävin tasan kerran maha pystyssä baarissa ennen juhannusta, koska en ole baareissa tai missään muuallakaan ollut juhlimassa pitkiin pitkiin aikoihin. Ja tosi juhlimista oli nytkin, kunhan istuin kavereiden kanssa siellä ja juttelin ja litkin vettä. Kai sitä nyt kerran saa käydä vielä ennenkuin vauva syntyy, silloin ei tule taas mentyä mihinkään pitkään aikaan. Enkä koskaan ole edes ollut mikään baari-ihminen. Kotona mielummin istuskelen kuin baarissa..
Ja heistä tää tuntuu kurjalta lapsia kohtaan (niin varmasti!! |O ) mutta mun olis pitäny vähän miettiä (miettiä mitä??). Hän elää nyt hyvässä suhteessa ja ei kaipaa vittu mitään muhun liittyvää. Ja se suhde tulee kestämään yli 5 vuotta.
Yksi esimerkki mun valituksista on kuulemma se kun eron jälkeen hakivat uuden kanssa lapset niin mun piti ihan perään soitella ja ulista (?!!?) kun lapset puhuu tästä uudesta.
Ulisin tosiaan ihan tästä. Tai sitten mainitsin sellaisesta, että kannattaako sitä uutta nyt jo tuoda lasten eteen kun eivät ymmärrä koko eroa vielä ollenkaan eikä tiedä kuinka kauan tuo uusi on kuvioissa. Ja että ei tiedä missä vika kun eivät minusta pahemmin puhu mitään.. (Niin miksihän eivät puhu minusta mitään..)
Ja minä kuulemma saan päättää yksin lasten asioista ihan rauhassa, koska hän ei aio keskustella minun kanssa enää mistään kun tämä asia on selvitetty. Ja hän on niin täynnä tätä mun paskaa! Ja hänellä on sellainen tunne et mulla on pakko olla joku kontakti häneen ja olen todistanut sen aika monesti ja kruunasin sen eilen aika lailla. Kun ensin minulla oli hirveä kiire saada nimi pois auton papereista ja sitten en suostunutkaan laittamaan nimeäni siihen. Ja että häntä ottaa päähän, että hänellä on MINUN kanssani yhteisiä lapsia.
Ja ei aio mennä isyyden tunnustamiseen. Tähän vastasin, että menet sitten isyystestiin koska sinähän et yhtä lasta jätä ulkopuoliseksi ja mieti nyt oikeasti lapsia. Tuohon sainkin vastaukseksi että minähän en määrää mitä hän tekee, eikä ole siihen tunnustamiseen menossa. Tuokin todistaa sen, ettei kovin paljon asioista tiedä :/
Kirjoitin sitten, että miettii miten haluaa lapsia tavata ja tekee lv:lla sopimuksen siitä. Koska hulluahan tuo on, että ei halua olla mun kanssa tekemisissä ollenkaan ja sitten haluaa sellaisen sopimuksen missä me sovitaan tapaamisista keskenämme.. Ja ehdotin, ettei oltaisi yhteyksissä vähään aikaan edes puhelimitse, ja ilmoittaisi vain jos haluaa tavata lapsia lähiaikoina. Vastaukseksi sain, että hän onkin odottanut että ehdotan tuota mutta hänen yhteydenottoaan saan odottaa kuukausia. Sen verran tarvitsee etäisyyttä.
Lisäksi kysyin jos veisin hänen täällä olevat tavaransa äitinsä luokse ja siihen vastasi, että senkun viet tavarat sinne muttei tosin takaa millainen vastaanotto mua siellä odottaa
Tuohon en enää vastannut mitään,mutta hetken päästä tuli taas viesti ( :headwall: ), että meni äsken sekaisin sanoissa, että yhteydenpito saa loppua kokonaan. Ja hän kertoo koska on sopimuksen kirjoittanut ja sovitaan sitten ajat lasten tapaamisista ja sen enempää hän ei minun kanssa keskustele..
Tekis nyt piru vieköön sellaisen sopimuksen, missä on KAIKKI ajat ja paikat sovittuna, niin ei tarvisi niistä keskustella. Tietäisi koska tulee hakemaan ja koska tuo takaisin. Eiköhän tuo nyt olisi helpompaa? Ainakin niin kauan kun noudattaa sitä sopimusta..
Ja lapset saan tästä lähin viedä pihalle (mitähän sekin hyödyttää?) ja aikoo poistaa mun numeron kokonaan. Millähän se sitten keskustelee noista lasten tapaamisista?
Ja minä olen kuulemma sanonut kaikille kuinka kusipää hän on. Vaikka todellisuudessa olen kertonut vain näistä exän tempauksista samalla tavalla sukulaisilleni ja ystävilleni kuin tässä ketjussa. Ja kaiken lisäksi jostain kumman syystä vielä yrittänyt puolustella exän tekoja ja käyttäytymistä.. Miksihän ihmeessä?? Että miksi hänen olisi pitänyt äidilleen valehdella kun se on jotain kysynyt. Eikä ollut kuulemma pahemmin tykännyt minun eilisestä toiminnasta.. Kummallista että on tähän asti pitänyt äitinsä ulkopuolella tästä asiasta, mutta nyt on sitten avautunut..
Taas ihmetteli miksi on viettänyt mun kanssa nuo 5 vuotta ja että minä olen tän tilanteen ajanut tähän niin elä nyt sen mukaan sitten. Ja häntä ottaa päähän ettei voi edes omia lapsia hakea niin ettei mua tarvitsisi katsella.. Minä olen hänelle se ongelma eikä lapset. Ja lapset tässä kärsii minun takiani. Ja hän on onnellinen, eikä minun tarvitse sitä murehtia
Sitten laittoi, että täällä on työssäkäyviä ihmisiä, että anna olla nyt vaan että täällä saa nukuttua. Ja yhtäkään soittoa/viestiä ei minulta halua ja yhden viestin tulen häneltä saamaan mut sitten se jää siihen. Sääli sille ketä mut seuraavaksi saa..
Itehän se koko ajan vastaa joka viestiin, ja laittaa taas uutta mihin haluan kyllä oman kantani tuoda esille.. Olisi itse jättänyt kokonaan viestimättä tänään!! Tuohon vastasin vielä tuon minkä tohon ylle kirjoitin, noista sukulaisilleni kertomisista ja hänen puolustamisestaan, siihen vastasi että missä mahtaa olla vika kun ei mun sukulaiset enää edes moikkaa? No ei häntä kyllä kiinnosta, eikä hänen tarvii olla niidenkään kanssa missään tekemisissä.
Taitaa kyllä pahemman kerran harmittaa, jos mun sukulaiset eivät ole hänelle moikanneet. Olen kyllä jutellut tästäkin heidän kanssaan, ja kaikki ovat sanoneet että moikkaavat kyllä jos exän näkevät (vaikka mieli tekisikin pikemminki räkiä päälle..)
Tuli taas pitkä juttu, niinkuin on iltakin ollut taas pitkä :/