Nyt pääsin vasta tänne, kun ei ollut nettiä käytössä vähään aikaan.
Eli nyt on pankissa asiat selvät, molemmilla on omat lainansa. Auton paperiin laitoin nimeni, eli auto ei ole enää nimissäni. Exä jo yhdessä vaiheessa ilmoitti, että minun olisi pitänyt maksaa se rästissä oleva autonlyhennys kun MINÄ olen sen mokannut. Kun en suostunut tähän, sanoi ettei maksa bensalaskua. Eli tosi luotettava tyyppi onkin. Minä sitten alennuin hänen tasolleen (ainakin melkein) ja uhkasin että ellei maksa bensalaskua niin minä perin häneltä kolmen kuukauden elatusmaksut, joilla saan sen laskun maksettua. Johan alkoi lyyti kirjoittaa, ja ex sanoi maksavansa laskun ellen minä peri elatusmaksuja. Tähän suostuin ja katsotaan nyt mahtaako pitää sanansa.
Lapsia ei aio nyt tavata, ainakaan vähään aikaan, omien sanojensa mukaan. Ilmoittaa sitten kun on valmis. Eli tuskin koskaan! =(
Exän äidin kanssa puhuin nyt tänään, ja kysyin tuosta kun exä sanoi ettei takaa millainen vastaanotto siellä on. Erittäin hyvä ja lämmin vastaanotto olikin, ihan niin kuin ennenkin!! Ja sanoi vaan, että mehän ei olla toisillemme tehty mitään niin miksi meidän pitäisi olla riidoissa ja kulkea täällä nokat pystyssä. Ja että exän ja minun välit ei hänelle kuulu, eikä hän ota kantaa niihin asioihin. Että lapseni ovat kuitenkin hänen lapsenlapsiaan! =) Sanoin vaan, että mahtaakohan exää häiritä noin paljon että me ollaan väleissä, että yrittää jotain temppuja. Vastasi vain, että saattaa olla näin.
Exä ja tuo uusi nainen on muuten menneet kihloihin.. Huomasin vaan sormuksen pankissa, johon muuten tuli mukaan tämä uus. Johan ne onkin seurustellu varmaan 3 kk ja tunteneet nelisen kuukautta.. Mutta aivan sama minulle, mitä exä tekee. Eipä ole enää minun päänsärkyni, onneksi! =)
KOTITONTULLE: Kyllä se oli exä joka loppujen lopuksi otti minuun jatkuvasti yhteyttä ja valitti milloin mistäkin asiasta. Ite olin jo monet kerrat päättänyt etten ota yhteyttä, ja odotan vain että exä ilmoittaa miten ottaa lapsia. Tätä ei sitten loppujen lopuksi tapahtunut kovin usein, vaan yleensä otti yhteyttä haukkuakseen minua milloin mistäkin asiasta..
Sitten siihen parhaaseen uutiseen.. Mä olen tavannu aivan uskomattoman ihanan miehen, jota ei häiritse lapset tai se, että olen vielä raskaana. Alussahan tää juttu on, mutta tiedä vielä mitä siitä saattaa seurata =)))