Itkettää ja pa**a olo!!!! ;(((((((

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Autoasiaa ensiksi, voihan sitä yrittää yksityisellekin myydä. Tälläinen tapaus, että on velkaa ja haluaa saada omansa pois ja velat maksuun, niin aina kannattais laittaa paikallisiin lehtiin ja keltaiseen pörssiin ilmoitus ensin.

Ja sitten muuten, en mäkään usko, että tämä tyttö pyörii mukana kuvioissa ilman syytä tai vaan kaverina ja se, että vastas sun tekstiviestiin, todistaa jo ihan muuta.

Jos olisin sun pöksyissäsi, en ikuna ottaisi miestä mukaan synnytykseen, oli kuinka isä tahansa. Synnytykseen kuuluu mukaan henkilö, joka nauttii luottamusta ja johon voi tukeutua. Itsepähän miehesi valitsi tiensä, kulkekoon nyt sitä sitten. Vauvaa ei tarvitse antaa tapaamisiin niin kauan kuin imettää ainakaan, näin mulla on käsitys.
Nostan kyllä hattua sulle, että jaksat ajatella lastesi parasta ja huolehtia, että isä tapaa lapsiaan, vaikka on toinen mukana kuvioissa.
Itse varmaan laittaisin vastaavassa tilanteessa ehdon, ettei toinen osapuoli saa olla paikalla, kun lapset tulee.. :ashamed:
Mutta :hug: sinulle. Tunnut ihanalta ihmiseltä, tuolla jossakin on varmasti joku, joka odottaa sinua ja on sinun arvoisesi =)

En nyt varsinaisesti hauku. Enkä minä tiedä pärjääkö lasten kanssa, mutta luulen ettei välttämättä ymmärrä mitä se arki on lasten kanssa. Ja teiniksi sanon siksi, koska mielestäni 19-vuotias on vielä teini. Joku, joka on itsekin 19-vuotias täällä palstallakin sanoi joskus, että elelee viimeisiä teinivuosia kun täyttää pian 20. Jotenkin ajattelen ite ihan samalla lailla, että 20-vuotias on jo "aikuinen" eikä teini-ikäinen. Ja se, että hän puuttui minun ja mieheni välisiin asioihin, kertoo mielestäni sen ettei ole kovin kypsä.
Lisäksi mies on kertonut tästä tytöstä sellaisia asioita, jotka eivät ole kypsän (lue:aikuisen) ihmisen tekosia.

Alkuperäinen kirjoittaja Fiona71:
Autoasiaa ensiksi, voihan sitä yrittää yksityisellekin myydä. Tälläinen tapaus, että on velkaa ja haluaa saada omansa pois ja velat maksuun, niin aina kannattais laittaa paikallisiin lehtiin ja keltaiseen pörssiin ilmoitus ensin.

Ja sitten muuten, en mäkään usko, että tämä tyttö pyörii mukana kuvioissa ilman syytä tai vaan kaverina ja se, että vastas sun tekstiviestiin, todistaa jo ihan muuta.

Jos olisin sun pöksyissäsi, en ikuna ottaisi miestä mukaan synnytykseen, oli kuinka isä tahansa. Synnytykseen kuuluu mukaan henkilö, joka nauttii luottamusta ja johon voi tukeutua. Itsepähän miehesi valitsi tiensä, kulkekoon nyt sitä sitten. Vauvaa ei tarvitse antaa tapaamisiin niin kauan kuin imettää ainakaan, näin mulla on käsitys.
Nostan kyllä hattua sulle, että jaksat ajatella lastesi parasta ja huolehtia, että isä tapaa lapsiaan, vaikka on toinen mukana kuvioissa.
Itse varmaan laittaisin vastaavassa tilanteessa ehdon, ettei toinen osapuoli saa olla paikalla, kun lapset tulee.. :ashamed:
Mutta :hug: sinulle. Tunnut ihanalta ihmiseltä, tuolla jossakin on varmasti joku, joka odottaa sinua ja on sinun arvoisesi =)

Kiitos, tuo oli ihanasti sanottu =)

Autosta sen verran, että luulen ettei yksityisesti myytäessä siitä saisi lähellekään niin paljon kuin tuolta autokaupasta josta se on ostettu. Olemmekin käyttäneet viime aikoina ainoastaan tätä yhtä kauppaa, koska sieltä saamme kohtuullisen hyvityksen autosta. Muissa autokaupoissa samasta autosta on saanut paljon vähemmän.

Sanoinkin tänään äidilleni, että varautuu siihen että saattaa joutua tulemaan synnytykseen mukaan. Sanoi vaan tähän että on jo varautunut =) Ja kysyi vaan että mihinkäs vanhemmat lapset menee (luultavasti menevät minun isovanhemmilleni, ellei sitten tilanne muutu niin hyväksi että isä ottaa heidät).
Tällä hetkellä on kuitenkin aika vaikea kuvitella, että mies tulisi synnytykseen mukaan. Saattaa kuitenkin olla minulle liian epämukavaa jos olisi mukana, enkä kuitenkaan haluaisi yksin mennä.
Jos imetys onnistuu yhtä hyvin kuin edellisten kohdalla (esikkoa imetin 10kk ja kuopusta 1v4kk) niin en voi pitkään aikaan antaa vauvaa moneksi tunniksi isälle. Koska kuitenkin jos imetän, niin en haluaisi pullosta antaa siinä sivulla, eikä vauva varmaan huolisikaan niin kuin eivät edellisetkään ole huolineet.

Olisi tehnytkin mieli laittaa ehto, että isä saa tavata lapsia vain jos tämä kolmas osapuoli ei ole mukana silloin. Sanoin kyllä tästä nätisti, etten pidä siitä että on mukana näin aikaisessa vaiheessa, mutta ei mies ottanut sitä kuuleviin korviinsa. Tai silloin kun sanoin tästä, oli kyllä hyvin ymmärtäväinen jne mutta heti seuraavalla kerralla oli kuitenkin tämä kolmas osapuoli mukana. Sitten tajusin sen, että minä en voi (lain mukaan) estää ketä miehellä on mukana kun tapaa lapsiaan, niin oman mielenrauhani kannalta yritin/yritän edelleen hyväksyä tilanteen. Vaikka pahaa se tekeekin. Nyt täytyy vain toivoa, ettei lapset näe tai kuule siellä ollessaan mitään sellaista mitä eivät ymmärrä.

Mies (miksihän mä kutsun sitä vaan mieheksi, kai se on jotenkin vaikea käyttää sanaa ex) haki lapset nyt tänään kolmen aikoihin niin kuin oltiin sovittukkin. Ja selvitettiin se hänen äiti-asiansa. Äitinsä oli kuulemma vain sanonut hälle, että oltiin käyty lasten kanssa sieltä ja juteltu erosta jotain. Eli ei ilmeisesti ollut "valittanut" miehelle mitään miehen käytöksestä tai minun puhumisistani. Oli vain miehelle kai todennut ettei ota tähän meidän eroon mitään kantaa, ja mies sanoi sitten että oli ymmärtänyt väärin ja luullut, että minä olen käynyt marisemassa ja yrittänyt saada äitinsä puolelleni. Ja lisäksi sanoi, ettei nyt tarvitse katkaista välejä äitiinsä vaan käydä siellä ihan normaalisti jne.

Sitten sanoin siitä, etten pidä siitä, että joku muu puuttuu meidän välisiin asioihin. Ja että pitää huolta ettei tämä tyttö enää laita minulle viestejä. Ensin mies vaikutti olevan hämmästynyt ja kysyi, että milloin on viestejä laitettu, eilenkö kun tuli riitaa laskuista. Sain selitettyä, että silloin edellisellä kerralla ja oli ihan, että ok. Kysyin sitten lopuksi, että tiesikö että tämä tyttö oli minulle laittanut viestiä, ja vastasi mieletäni vähän epäröiden että tiesi kyllä ja että on samaa mieltä ettei näihin asioihin tarvitse muiden puuttua.

Nyt olivat käyneet lasten kanssa mäkkärillä syömässä (tiedä sitten kuka ne ruoat maksoi kun mies sanoi eilen, että hänellä on 4 euroa tällä hetkellä rahaa), mies oli sitten mennyt käymään lääkärissä ja ilmeisesti tämä tyttönen oli ajellut lasten kanssa sillä aikaa autolla.. =/

No nyt on ainakin taas toistaiseksi minun ja miehen välit taas kunnossa, pystyttiin puhumaan suht koht normaalisti ja kysäisinkin mitä on miettinyt esikoisen syntymäpäivistä, jotka ovat jonkin ajan päästä. Luultavasti pidetään ne täällä minun luonani ja kutsutaan ne ketkä normaalistikin on ollut ja mies tulee myös mukaan.
Niin ja tosiaan, kavereita vaan ovat kun miehellä oli kauhea fritsu kaulassa =/

Voin vakuuttaa että jos on miehen mielestä ollut ruoho aidan toisella puolella vihreämpää niin ei mene kauaakaan, kun itse löydät uuden ja miestäsi alkaa kaduttamaan päätös! Nää tilanteet on niin nähty!

Mut se on jännä, että mä oon alusta tiennyt et ei ne mitään kavereita vaan ole, vaikka mies on sitä koko ajan väittänyt.. Eiköhän se arki sielläkin tule vastaan, jos se nyt ylipäätään niin pitkään kestää.. Tiedä sitten miten tämä kyseinen neitokainen suhtautuu tuohon äitipuolen rooliin, koska sehän se väkisinkin on vaikka kuinka yrittäisi ajatella että ei ole, että on vaan kivaa leikkiä lasten kanssa välillä ja käydä jätskillä jne...

Luin koko pitkän ketjun. Tosi asiallisesti tunnut asian ottavan ja jotenki reippaan oloinen olet! Itseni kuvittelin tuohon tilanteeseen niin olisin varmaan ihan kauhea, katkera ja sattuisi ihan hirveästi nähdä mies jonkun 19-vuotiaan kanssa. Enpä muuta osaa neuvoa kuin jaksamisia sulle ja kirjoittele ihmeessä tänne kuulumisia, varsinkin jos se helpottaa oloasi!! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:
En nyt varsinaisesti hauku. Enkä minä tiedä pärjääkö lasten kanssa, mutta luulen ettei välttämättä ymmärrä mitä se arki on lasten kanssa. Ja teiniksi sanon siksi, koska mielestäni 19-vuotias on vielä teini. Joku, joka on itsekin 19-vuotias täällä palstallakin sanoi joskus, että elelee viimeisiä teinivuosia kun täyttää pian 20. Jotenkin ajattelen ite ihan samalla lailla, että 20-vuotias on jo "aikuinen" eikä teini-ikäinen. Ja se, että hän puuttui minun ja mieheni välisiin asioihin, kertoo mielestäni sen ettei ole kovin kypsä.
Lisäksi mies on kertonut tästä tytöstä sellaisia asioita, jotka eivät ole kypsän (lue:aikuisen) ihmisen tekosia.

Niin ei välttämättä pärjää, mutta voi kyllä pärjätä. Itsellä oli 19-vuotiaana jo 2 lasta ja oli kyllä tiedossa minkälaista se arki on niiden lapsien kanssa. Se että onko ihminen 20 vai 19, ei siihen kypsyyteen sinänsä vaikuta yhtään mitenkään. Ihmisestä riippuvainen tekijä, miten asiat käsitellään.
Se että tämä neiti "vei" miehesi, kertoo tämän naisen kypsyydestä. Ei todellakaan mitenkään fiksua käytöstä, mutta ei se ole mieheltäsikään fiksua lähteä toisen naisen perään, kun teillä lapsia on 2 saatika että sinä olet vielä raskaana. Suhteeseen tarvitaan 2 ja miehesi on näköjään päättänyt toimia näinkin typerästi. Se kertonee jo miehestäsikin aika paljon.

Onko tämä neiti sinullekkin tuttu? Vai onko vain miehesi tuutja tai peräti uusi tuttavuus?

Yritän ainakin olla reipas ja ajatella elämää vaan eteenpäin. Tosinaan tulee ne hetken kun jää miettimään menneitä, ja ainakin näin raskaana ollessa tuntuu että silloin tulee itku pienemmästäkin ajatuksesta. Kyllä se sattuukin nähdä, mutta onneksi en ole kovin montaa kertaa nähnyt heitä yhdessä, auto kun ajaa pihaan en edes vilkaise etupenkille ettei tule turhaan paha mieli.

En tunne tätä tyttöä, mies ilmeisesti on tavannut hänet joskus huhtikuun aikana ensimmäisen kerran. Tämä tyttö on miehen pikkusiskon poikaystävän sisko, ja tätä kautta on alkanut pyöriä hänen kanssaan. Itse en ole häntä tavannut kertaakaan enkä puhunut hänen kanssaan (ainoastaan vastasin muutamaan hänen viestinsä kuten tuossa aiemmin jo kerroin) ainoastaan muutaman kerran nähnyt vilaukselta.
En tosiaan itse tunne häntä, joten en yhtään tiedä millainen hän on oikeasti. Olen vain tehnyt omat päätelmäni sen perusteella mitä olen hänestä kuullut (mieheltä ja yhdeltä ystävältäni) ja miten tiedän hänen käyttäytyneen. Myös nuo viestit, jotka hän lähetti minulle viikolla vaikuttavat paljon. Nimittäin ennen niitä viestejä olin jo miettinyt, että meidän täytyy varmaan tavata ja yrittää ystävystyä tai edes tulla toimeen jollain tavalla. Mutta nyt en edes halua kuulla koko ihmisestä mitään enkä nähdä edes vilausta! Että noin ne viestit minuun vaikuttivat =(
Ihmiset on erilaisia, toisilla on 19-vuotiaana useitakin lapsia mutta toiset ovat vielä niin lapsellisia ja vastuuttomia ettei heille voi edes kuvitella lapsia vuosikausiin..

Miestä nyt tietysti ainoastaan voi syyttää tuosta että lähtee tosta vaan toisen matkaan, mutta enpähän kovin lämpimästi ajattele tuollaisista naisistakaan jotka roikkuvat varatuissa ja perheellisissä miehissä.

sinun ei tuota naista tarvitse kotiisi päästää jos mies tapaa lapsia siellä.
nostan hattua että olet pystynyt olemaan asian kanssa todella tyyni.
ja elä ota tuota miestä laitokselle mukaan.
koska sinulla on laskettu aika?

14.8. on laskettu aika. Toisaalta ihan hyvä, että on senkin verran vielä aikaa niin näkee mitä tässä vielä eteen tulee. Tuskin otan miestä mukaan synnytykseen, ellei tässä sitten ihmeitä tapahdu =)

Yritän ainakin olla reipas ja ajatella elämää vaan eteenpäin. Tosinaan tulee ne hetken kun jää miettimään menneitä, ja ainakin näin raskaana ollessa tuntuu että silloin tulee itku pienemmästäkin ajatuksesta. Kyllä se sattuukin nähdä, mutta onneksi en ole kovin montaa kertaa nähnyt heitä yhdessä, auto kun ajaa pihaan en edes vilkaise etupenkille ettei tule turhaan paha mieli.

En tunne tätä tyttöä, mies ilmeisesti on tavannut hänet joskus huhtikuun aikana ensimmäisen kerran. Tämä tyttö on miehen pikkusiskon poikaystävän sisko, ja tätä kautta on alkanut pyöriä hänen kanssaan. Itse en ole häntä tavannut kertaakaan enkä puhunut hänen kanssaan (ainoastaan vastasin muutamaan hänen viestinsä kuten tuossa aiemmin jo kerroin) ainoastaan muutaman kerran nähnyt vilaukselta.
En tosiaan itse tunne häntä, joten en yhtään tiedä millainen hän on oikeasti. Olen vain tehnyt omat päätelmäni sen perusteella mitä olen hänestä kuullut (mieheltä ja yhdeltä ystävältäni) ja miten tiedän hänen käyttäytyneen. Myös nuo viestit, jotka hän lähetti minulle viikolla vaikuttavat paljon. Nimittäin ennen niitä viestejä olin jo miettinyt, että meidän täytyy varmaan tavata ja yrittää ystävystyä tai edes tulla toimeen jollain tavalla. Mutta nyt en edes halua kuulla koko ihmisestä mitään enkä nähdä edes vilausta! Että noin ne viestit minuun vaikuttivat =(
Ihmiset on erilaisia, toisilla on 19-vuotiaana useitakin lapsia mutta toiset ovat vielä niin lapsellisia ja vastuuttomia ettei heille voi edes kuvitella lapsia vuosikausiin..

Miestä nyt tietysti ainoastaan voi syyttää tuosta että lähtee tosta vaan toisen matkaan, mutta enpähän kovin lämpimästi ajattele tuollaisista naisistakaan jotka roikkuvat varatuissa ja perheellisissä miehissä.

Vaikeahan se on yrittää edes jutella, jos käytös on noinkin naurettavaa, tältä miehen "uudelta". Tuskin edes ketjua seuranneena tulisitte edes juttuun, vaikka sinä yrttäisitkin.
Itse en tiedä miten juttua on alkanut onko neiti roikkunut miehessäsi vai miehes tässä neidissä. Ja ymmärrän että tunteesieivät todellakaan ole edes lämpimään viittaavia naista kohtaan, mutta itse en voi ymmärtää miestä joka jättää perheensä ja raskaana olevan naisensa, kenenkään takia. Joten ei millään pahalla, mutta multa sympatiat heru yhtään ukollesi.
Sinulle kyllä annan ison voima rutistuksen :hug:

Paljon voimia sinulle ja niin kuin muutkin ovat sanoneet, niin vaikutat fiksulta ihmiseltä!
Mikä minulle pisti silmään, niin mielestäni on hienoa, että olet väleissä miehesi äidin kanssa, mutta ehkä tosiaan kannattaa olla hiljaa koko eroasiasta, kun näette toisianne... Annat vaikka "exanopin" itsensä aloittaa erokeskustelu jos siltä tuntuu ja pahat puheet miehestä tai hänen uudestaan kannattaa jättää väliin.
Niin ja jos se tyttönen ei tajua olla lähettelemättä jatkossa viestejä, niin älä vastaa mitään. Minä en ainakaan 19-vuotiaana olisi ollut kypsä saamaan valmista perhettä ja lisäksi olisin varmasti ollut vielä mustasukkainen lapsista ja ex:stä (eli sinusta). En olisi tajunnut mitä se vaatii eli ettei mies voikkaan elää miten sattuu, vaan perhe roikkuu kuitenkin mukana. Mutta tämä on ihan miten minä olisin ajatellut ja voi olla, että tämä "teini" on ihan kypsää kauraa.

Synnärille, jos tämä nainen tulisi niin varmaan itse alkaisin imettämään juuri silloin ja huutelisin niitä hoitajia samalla heittämään häirköt pihalle.

Kiitos! =) Eiköhän asianosaiset itse tiedä miten tuo juttu on alkanut, sen verran tiedän ainoastaan, että kun oltiin jo erottu ja mies kävi vielä nukkumassa täällä, tämä nainen lähetteli viestejä siihen aikaan kun miehen olisi pitänyt nukkua kun oli töihinlähtö edessä tunnin tai kahden päästä. Silloin mies vaan hymähteli viesteille, ja mumisi jotain että kun puhelimen pitää koko ajan huutaa. Ja joskus sanoi, että mikähän sillä kakaralla nyt taas on..
Taisi nuokin olla vaan pelkkää minun harhauttamistani, koska kuitenkin lähes joka kerta vastasi viesteihin.

Luulisi kyllä, että jos tämä toinen on vakavissaan miehen suhteen ja ajattelee suhteen kestävän, niin yrittäisi edes tulla toimeen kanssani (eikä lähettelisi tuollaisia viestejä), koska minä tulen kuitenkin kuulumaan pitkän aikaa miehen elämään lasten takia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Paljon voimia sinulle ja niin kuin muutkin ovat sanoneet, niin vaikutat fiksulta ihmiseltä!
Mikä minulle pisti silmään, niin mielestäni on hienoa, että olet väleissä miehesi äidin kanssa, mutta ehkä tosiaan kannattaa olla hiljaa koko eroasiasta, kun näette toisianne... Annat vaikka "exanopin" itsensä aloittaa erokeskustelu jos siltä tuntuu ja pahat puheet miehestä tai hänen uudestaan kannattaa jättää väliin.
Niin ja jos se tyttönen ei tajua olla lähettelemättä jatkossa viestejä, niin älä vastaa mitään. Minä en ainakaan 19-vuotiaana olisi ollut kypsä saamaan valmista perhettä ja lisäksi olisin varmasti ollut vielä mustasukkainen lapsista ja ex:stä (eli sinusta). En olisi tajunnut mitä se vaatii eli ettei mies voikkaan elää miten sattuu, vaan perhe roikkuu kuitenkin mukana. Mutta tämä on ihan miten minä olisin ajatellut ja voi olla, että tämä "teini" on ihan kypsää kauraa.

Synnärille, jos tämä nainen tulisi niin varmaan itse alkaisin imettämään juuri silloin ja huutelisin niitä hoitajia samalla heittämään häirköt pihalle.

Ajattelin vielä selvittää ex-anopin kanssa tämän jutun, ja kysäistä oliko kokenut puheeni niin, että yritin saada hänet puolelleni. Ja tosiaan kun jäin oikein miettimään mitä olen hänelle puhunut, niin en nyt kovin paljon erosta puhunut, enkä pahaa miehestä tai tästä toisesta. Kerroin vain miten asiat on (eli siis kuka autossa oli kyydissa ja että mies asuu hänen luonaan), kun hän ei niistä ollut tietoinen. Ja ainoa mitä sanoin miehestä negatiivisesti, oli se kun oli sanonut tulevansa hakemaan lapset klo 12 aikoihin, mutta loppujen lopuksi olisikin tullut 17.30 hakemaan heidät. Ja ex-anoppi tähänkin sanoi, että juu ei todellakaan tuollaista, selvästi sovitaan monelta lapset haetaan ja monelta tuodaan takaisin.

Juu en vastaakaan jos jotain lähettelee. Pari tuntia sitten hänen numerostaan tuli tyhjä viesti, mutta ilmeisesti se oli vahinko. Ehdin jo miettiä että nytkö se piinaaminen sitten alkaa, mutta ehkä ei kuitenkaan.

Mäkin olen miettinyt sitä millainen olin 19-vuotiaana, ja ajatukset taisi olla aika samanlaisia kuin sinulla silloin. Ja luultavasti olisin ollut mustasukkainen poikaystäväni lapsista ja lasten äidistäkin.

Toi imetys onkin hyvä keino, täytyy laittaase muistiin. Mutta toivon todellakin, että mies on sen verran järkevä ettei päästä naista mukaan (vaikka nainen itse haluaisikin). Ja mietin myös noita esikon synttäreitä, entäs jos se sinne änkee mukaan. Noh, suurin osa vieraista on minun sukulaisiani niin tuskin olisi tytöllä kovin mukavat oltavat =)

Tuosta tyhjästä viestistä... Voi toki olla vahinko, mutta mulle tuli joskus tuttavalta tyhjä viesti kännykkään kun yritti jotain kuvaa mulle laittaa ja mun puhelin ei näytä niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:

Ajattelin vielä selvittää ex-anopin kanssa tämän jutun, ja kysäistä oliko kokenut puheeni niin, että yritin saada hänet puolelleni. Ja tosiaan kun jäin oikein miettimään mitä olen hänelle puhunut, niin en nyt kovin paljon erosta puhunut, enkä pahaa miehestä tai tästä toisesta. Kerroin vain miten asiat on (eli siis kuka autossa oli kyydissa ja että mies asuu hänen luonaan), kun hän ei niistä ollut tietoinen. Ja ainoa mitä sanoin miehestä negatiivisesti, oli se kun oli sanonut tulevansa hakemaan lapset klo 12 aikoihin, mutta loppujen lopuksi olisikin tullut 17.30 hakemaan heidät. Ja ex-anoppi tähänkin sanoi, että juu ei todellakaan tuollaista, selvästi sovitaan monelta lapset haetaan ja monelta tuodaan takaisin.

Juu en vastaakaan jos jotain lähettelee. Pari tuntia sitten hänen numerostaan tuli tyhjä viesti, mutta ilmeisesti se oli vahinko. Ehdin jo miettiä että nytkö se piinaaminen sitten alkaa, mutta ehkä ei kuitenkaan.

Mäkin olen miettinyt sitä millainen olin 19-vuotiaana, ja ajatukset taisi olla aika samanlaisia kuin sinulla silloin. Ja luultavasti olisin ollut mustasukkainen poikaystäväni lapsista ja lasten äidistäkin.

Toi imetys onkin hyvä keino, täytyy laittaase muistiin. Mutta toivon todellakin, että mies on sen verran järkevä ettei päästä naista mukaan (vaikka nainen itse haluaisikin). Ja mietin myös noita esikon synttäreitä, entäs jos se sinne änkee mukaan. Noh, suurin osa vieraista on minun sukulaisiani niin tuskin olisi tytöllä kovin mukavat oltavat =)

tahallaan laittaa sulle tyhjää et vastaisit jotain..
anna paskan maatua siellä.et vastaa jos jotain laittaa.puhut vain miehesi kanssa.

Justiinsa.. =/ Se nyt puuttuisikin, että jotain kuvia laittaisi! No, jos jotain yrittää niin säästän joka tapauksessa kaikki viestit mitä sieltä tulee, ja ensin näytän ne miehelle (jos ei tiedä mitä selän takana touhutaan) ja tarpeen tullen menen poliisin puheille. Mulla on kamerapuhelin, ja en nyt ihan varma ole mutta luulisin, että kuvat tulevat perille asti. Toisaalta kyllä äitillänikin on kamerapuhelin, ja lähetin hänelle kerran kuvan puhelimesta niin joutui käydä sähköpostissa tai jossain katsomassa sen.
Ehkäpä on tallentanut mun numeron pelkästään puhelimeensa, ja se on ekana siinä ja on taskussa tai jossain vahingossa laittanut itsekseen viestin..

Justiinsa.. =/ Se nyt puuttuisikin, että jotain kuvia laittaisi! No, jos jotain yrittää niin säästän joka tapauksessa kaikki viestit mitä sieltä tulee, ja ensin näytän ne miehelle (jos ei tiedä mitä selän takana touhutaan) ja tarpeen tullen menen poliisin puheille. Mulla on kamerapuhelin, ja en nyt ihan varma ole mutta luulisin, että kuvat tulevat perille asti. Toisaalta kyllä äitillänikin on kamerapuhelin, ja lähetin hänelle kerran kuvan puhelimesta niin joutui käydä sähköpostissa tai jossain katsomassa sen.
Ehkäpä on tallentanut mun numeron pelkästään puhelimeensa, ja se on ekana siinä ja on taskussa tai jossain vahingossa laittanut itsekseen viestin..

anteeksi kun kysyn mutta minkäikänen miehesi on?