Alkuperäinen kirjoittaja harmis:Alkuperäinen kirjoittaja riouska:Onpa kurja tilanne sinulla.
Minusta kannattaa kuitenkin merkitä miehesi kolmannenkin lapsenne isäksi. Myöhemmin lapsi voi tuntea olonsa huonommaksi, jos hänen sisaruksillaan vain on isä.
Ei sinun tarvitse antaa alle 2-vuotiasta yön yli tapaamisiin ja vauvan tapaamiset saa hoidettua ihan vaan sinun kodissasi jo imetyksen yms. vuoksi.
Voit kysellä paikkakuntasi lastenvalvojalta noista tapaamisasioista. ja kannattaa varmaan ottaa yhteyttä sinne oikeusaputoimistoon.
Voimia. Syksyllä on varmaan jo helpompaa ja ensi vuonna olet vain tyytyväinen, että pääsit eroon moisesta lapsellisesta miehestä.
Just tuotakin olen miettinyt tuossa kolmannen lapsen isyysasiassa. Ei varmasti ole kovin kiva pienelle, kun ei muka ole isää ollenkaan vaikka taatusti onkin sama kuin sisaruksilla. Ja loppujen lopuksi haluaisin että lapsilla on sama sukunimi, niin ei kenellekään tule ulkopuolista oloa!
Olen jo NYT tyytyväinen, että pääsin tuosta lapsellista ukosta eroon, kun vain saisi kaikki käytännön asiat selviksi, raha-asiat erilleen ja tapaamiset rullaamaan, mutta sekään ei onnistu ennen kuin mies saa oman asunnon.
Vaikka jos ottaisi lapset nyt jo sinne tytön luokse, saisi tyttökin nähdä millaista se lapsiperhearki oikein on. Ei mitään ruusuillatanssimista aina =) Kiitos! Helpottaa kun saa täälläkin puhua!
exäsi vaikuttaa erittäin epäkypsältä ja yksinkertaselta juntilta, ei kukaan mies isolla M:LLÄ edes kehtais tuoda jotain 19v. tyttöystävää äitinsä ja omien lastensa äidin näytille, vaikuttaa vähän tyhmältä sun miehes,siinä mielessä olisin vaan iloinen että pääsisin mokomasta surkimuksesta eroon
:headwall:
vaikka alkuun tuntuu pahalta kaikki nii hetken päästä jo huomaat kuinka ihanaa elämä onkaan =) älä kuitenkaan vie lapselta isää, mikään ei ole lapsen vikaa ja siinä käyttäydyt itse tosi lapsellisesti. Ja jos miehesi haluaa niin hän voi kuitenkin vaatia isyyden tunnustamista joka tapauksessa ja luulen että niin tekeekin koska tietää että on lapsen isä hänellä oikeus lapseen. voimia ihana hirveesti :hug: olen itseki eronnut myös kun sain tietää 3vkoa ennen synnytystä että miehellä on toinen nainen :headwall:
mitä tuohon synnytysasiaan niin sulla on vielä vähän aikaa miettiä asiaa, kuitenkin jos ero on lopullinen niin ehkä sun ei kannata ottaa sitä exää mukaan synnytykseen,siellä pitää olla ihminen johon voi turvautua ja ketä voi halata ja kene kädestä pitää kiinni, ihminen keneen voit luottaa 100% minä en ainakaan pystyis ottamaan sun tilanteessa, synnytys on niin herkkä ja henkilökohtainen asia..