Y
yyy
Vieras
Kirjoitit asiallisesti? Varmasti niin - pitäen töissä käyviä kovinki yksinkertaisena ajatuksella: Helpollahan te pääsette kun saatte valmiin ruuan kerran päivässäAlkuperäinen kirjoittaja hoitotäti-äiti;26244636:Kuule, hieman sisälukutaitoa voisi olla hyväksiMulla ei nyt ole rautalankaa, josta vääntää, joten jollet oikeasti ymmärtänyt viestini sisältöä, niin unohda sitten koko juttu, jooko. Missään kohdassa en väittänyt, etteikö työssäkäyvä tekisi noita asioita, vaan ainoastaan, että sen lisäksi joku muukin tekee nuo asiat silloin kun työäiti on siellä palkkatöissä. Eli ei voi sanoa, että "tekee saman verran vielä työpäivän lisäksi" Ja mitä sinä muuten hyökkäät mun kimppuun tuolla lailla? Kirjoitin aivan asiallisesti, en haukkunut tai arvostellut ketään. Jotain käytöstapoja!
Mutta pointiin, minä todellakin missaan pari ruuan esillelaittoa päivittäin, jälkien siivoaminen oli ihan samaa tasoa kun olin kotona lasten kanssa. Eihän ne vaatteetkaan puhtaana kotiin tule. Ja kummasti se koti ehtii sotkeentua muutamankin tunnin aikana. Kun olin kotiäitinä toisti oikeasti ihan samat rutiinit (lukuun ottamatta päiväruokaa, päiväunille laittoa ja välipalaa) kuin nyttenkin. Eli teette toki arvoasta työtä kun katsotte lasten perään kun olen töissä. Mutta ei se suuren suurta helpotusta noin muuten siihen elämään tuo.
Sinulla tilannett muuttaa se että teet ihan samaa hommaa kaiket päivät. Omien ja hoitolasten kanssa. Eli päivä on huushollausta ja lasten huolto =)