Jaaha, miehelle soitti sitten tuore naispuolinen työkaveri kivassa humalassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuinka moni voisi ajatella itsestään saman että vähän aikaa uudessa työpaikassaan oltuaan alkaisi soittelemaan humalassa viikonloppuisin vastakkaisen sukupuolen edustajalle ja pyydellä päästä mukaan mahdollisiin illanviettoihin?
Itselle vastaava ei tulisi mieleenkään. Jotenkin säälittävän oloista tuon soittelevan naisen toiminta, voisihan sitä ihan selvinpäin kysyä siellä työpaikalla vastaavaa asiaa eikä sitten iltaisin tuiterissa rimputtaa perään. Ja tuskin ap:n mies on ainoa kontakti mihinkään sosiaaliseen elämään tällä naisella.
Varmasti nainen on ihastunut mieheen, joka ei todellakaan ole mitenkään tavatonta. Mutta rajansa pitää olla työajan ulkopuolisella häiritsemiselläkin, jos se ap:tä tai hänen miestään häiritsee.

[QUOTE="kia";25150693]Kuinka moni voisi ajatella itsestään saman että vähän aikaa uudessa työpaikassaan oltuaan alkaisi soittelemaan humalassa viikonloppuisin vastakkaisen sukupuolen edustajalle ja pyydellä päästä mukaan mahdollisiin illanviettoihin?
Itselle vastaava ei tulisi mieleenkään. Jotenkin säälittävän oloista tuon soittelevan naisen toiminta, voisihan sitä ihan selvinpäin kysyä siellä työpaikalla vastaavaa asiaa eikä sitten iltaisin tuiterissa rimputtaa perään. Ja tuskin ap:n mies on ainoa kontakti mihinkään sosiaaliseen elämään tällä naisella.
Varmasti nainen on ihastunut mieheen, joka ei todellakaan ole mitenkään tavatonta. Mutta rajansa pitää olla työajan ulkopuolisella häiritsemiselläkin, jos se ap:tä tai hänen miestään häiritsee.[/QUOTE]

:flower:

tarkistitko kotiintulon jälkeen ettei miehen vehkeen ympärillä ollut punaista tai vaaleanpunaista raitaa (saattaa kimallellakin hieman), sellainen saattaa joskus noissa tilanteissa ilmaantua ihan yllättäen

• Tykkää
Reactions: emppu75
miten tässä kävi? Mihin aikaan mies tuli takaisin kotiin?

Onko teillä ap lapsia? Olisitko itse voinut mennä mukaan? Niin kauan asia mun mielestä ok, jos kaikille olisi ollut ok että sä olisit myös lähtenyt mukaan.

[QUOTE="minä";25150416]Ettekö te naispuoleiset työkaverit voi jättää ne varatut miehet rauhaan? Ärsyttää tollaset munahaukat, jotka muka viattomasti soittelee. Luulis että aikuisella ihmisellä olis naispuolisia/sinkkuja kavereita joita pyytää ulos kaljalle. Ja jos ei ole niin voi voi. Voin vaan kuvitella kuinka ne naikkoset hakee varattujen miesten huomiota ja pönkittää huonoa itsetuntoaan kun luulee että miehen oma vaimo jää toiseksi. Huohhh..[/QUOTE]

No huh huh. Mulla on aina ollut miespuoleisia ystäviä, ja samoin mun miehellä on naispuoleisia ystäviä. Ja ei, ei ole kertaakaan tullut mieleen vokotella näitä ystäviä, eivätkä ne ole vokotelleet mua. Jos olen jonkun ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, on aivan sama, mitä sukupuolta hän on. Miksi jotkut naiset ajattelevat automaattisesti toisesta naisesta pahaa? Mun mielestä teillä on puutteita itsetunnossa, ei toisin päin.

[QUOTE="-p-";25151738]No huh huh. Mulla on aina ollut miespuoleisia ystäviä, ja samoin mun miehellä on naispuoleisia ystäviä. Ja ei, ei ole kertaakaan tullut mieleen vokotella näitä ystäviä, eivätkä ne ole vokotelleet mua. Jos olen jonkun ihmisen kanssa samalla aaltopituudella, on aivan sama, mitä sukupuolta hän on. Miksi jotkut naiset ajattelevat automaattisesti toisesta naisesta pahaa? Mun mielestä teillä on puutteita itsetunnossa, ei toisin päin.[/QUOTE]

Johtuu se varmasti siitäkin, että tosi moni pettää, ja työpaikkaromansseja oikeasti syntyy. Ei sitä nyt ihan niin sinisilmäinen kannata olla.

Mutta itse en kyllä jaksaisi mihinkään kissa-hiiri leikkiin ryhtyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";25151761]Jos pettää niin pettää, ei se siitä miksikään muutu vaikka valvoisi miten.[/QUOTE]

Juu, juuri näin. Lähes samaa lausetta tuohon äsken olin kirjoittelemassakin.

Johtuu se varmasti siitäkin, että tosi moni pettää, ja työpaikkaromansseja oikeasti syntyy. Ei sitä nyt ihan niin sinisilmäinen kannata olla.

Syntyy juu, mutta minkä minä sille mahdan, jos näin on käydäkseen? Luuletteko te, että kyttääminen ja nalkuttaminen jotenkin vaikuttavat tuohon asiaan? Meillä on miehen kanssa se 100% luottamus, eikä kummallakaan ole tarvetta pönkittää itsetuntoaan ulkopuolisilla suhteilla. Näin ainakin tällä hetkellä, ja näin on ollut jo useamman vuoden ajan. Ja kyllä, olen käynyt baarissa miespuolisten kollegoiden kanssa. Voi kamala!

[QUOTE="-p-";25151767]Syntyy juu, mutta minkä minä sille mahdan, jos näin on käydäkseen? Luuletteko te, että kyttääminen ja nalkuttaminen jotenkin vaikuttavat tuohon asiaan? Meillä on miehen kanssa se 100% luottamus, eikä kummallakaan ole tarvetta pönkittää itsetuntoaan ulkopuolisilla suhteilla. Näin ainakin tällä hetkellä, ja näin on ollut jo useamman vuoden ajan. Ja kyllä, olen käynyt baarissa miespuolisten kollegoiden kanssa. Voi kamala![/QUOTE]

Juu, en jaksaisi itsekään kytätä tai nalkuttaa. Ja meillä on myös 100% luottamus siihen ettei petetä, johtuen mm. siitä, että meillä on 100% varmuus puolin ja toisin, että suhde loppuisi sitten siihen. Ja jos toiselle tulee halu lopettaa suhde, niin olemme siinä yhteisymmärryksessä, että se lopetetaan toisella tavalla.

Mutta kaikilla se ei ole näin helppoa ja yksinkertaista. Ymmärrän siis hyvin että moni hermostuu siitä että toinen viettää yllättäin aikaa vastakkaisen sukupuolen kanssa, jos tilanne tosiaan on rakentunut normaalista poikkeavasti. Onhan monilla syytäkin huoleen.

[QUOTE="-p-";25151767]Syntyy juu, mutta minkä minä sille mahdan, jos näin on käydäkseen? Luuletteko te, että kyttääminen ja nalkuttaminen jotenkin vaikuttavat tuohon asiaan? Meillä on miehen kanssa se 100% luottamus, eikä kummallakaan ole tarvetta pönkittää itsetuntoaan ulkopuolisilla suhteilla. Näin ainakin tällä hetkellä, ja näin on ollut jo useamman vuoden ajan. Ja kyllä, olen käynyt baarissa miespuolisten kollegoiden kanssa. Voi kamala![/QUOTE]

No jos itsetunnon pönkitykseen ei ole tarvetta, niin älä sitten pönkitä sitä täällä palstallakaan. Jooko.

[QUOTE="-p-";25151851]Anteeksi. Luulin, että tää on keskustelupalsta.[/QUOTE]

Ei, tämä on miestään kyttäävien heikkoitsetuntoisten pula-ajan Justiinoiden vertaistukiryhmä.

[QUOTE="vieras";25151858]Ei, tämä on miestään kyttäävien heikkoitsetuntoisten pula-ajan Justiinoiden vertaistukiryhmä.[/QUOTE]

Vaikea kuvitella, että kukaan puoliso (mies tai nainen) ilahtuu, kun viikonloppuna jatkuvasti kotiin soittelee humalassa oleva mies tai naistyö(kaveri)...

Hyväitsetuntoinen kykenee viettämään myös selvinpäin viikonloppua perheensä kanssa. =)

[QUOTE="vieras";25149729]Ja halusi tietää, voisiko hän lähteä viettämään iltaa mieheni kanssa, jos mies sattuisi olemaan liikenteessä.

No, mieheni oli juuri lähtemässä kaverinsa kanssa parille, joten ilmeisesti tämä nainen menee sinne nyt myös.[/QUOTE]

Jaahas, taidatte kuitenkin olla sopusuhtainen pari, kun ei tuon kovempaa reaktiota syntynyt. Onko miehesi taitava?

:O

Eikö teillä, jotka tilanteesta herneet vedätte nenään, ole vastakkaista sukupuolta olevia kavereita?

Telepatiallako ihmisten pitäisi saada yhteys toisiinsa jos ei saa soitella ja kysellä kuinka menee ja tavattaisko?

[QUOTE="sipsi";25149953]Jos rimputtelu jatkuu, kannattaa varmaan ottaa asia miehen kanssa puheeksi... niin tuo lähti toisen naisen luo meidänkin isäntä, työvuoroonsa kylläkin, eivätkä siellä kahdestaan ole :)[/QUOTE]

Olen itse nainen ja ollut työkaverin (miehen) kanssa kaksin työvuorossa. Ei tulisi mieleenkään , että joku ajattelisi siinä olevan jotain.. Miksei mies ja nainen voi olla ystäviä ?! Ja tavata kaverimerkeissä ..

:O

Eikö teillä, jotka tilanteesta herneet vedätte nenään, ole vastakkaista sukupuolta olevia kavereita?

Telepatiallako ihmisten pitäisi saada yhteys toisiinsa jos ei saa soitella ja kysellä kuinka menee ja tavattaisko?

Ei mulla ainakaan ole miespuolisia kavereita, joiden kanssa viettäisin aikaa ilman miestäni. Eikä mies sellaista edes hyväksyisi, kuten en minäkään. Miehelläkään ei ole naisia kavereina, siis niin että viettäisi iltaa heidän kanssa. Outo ajatuskin!

Mullekaan ei ole ikinä tullut mieleen alkaa soitella miespuolisille työkavereille kännipäissäni, etenkään varatuille. Silti olen ollut heidän kanssaan baarissa muutamalla, mutta juttuhan etenee siten, että kahvitunnilla on kyselty, keitä kaikkia kiinnostaisi lähteä illalla paikalliseen. Siellä on sitten tietysti sekä varattuja että sinkkuja, eikä siinä tilanteessa heitä mitenkään erotella, mutta tilanne eroaa olennaisesti siitä, että joku ykskaks pyytäisi yksittäistä henkilöä ulos.

Ap:n tapauksessa plussaa on se, että nainen lähti mukaan, vaikka seurueessa oli kolmaskin, se ap:n miehen kaveri. Jos pelkkää munaa ollaan vailla, yritettäneen ensisijaisesti järkätä kahdenkeskistä tapaamista.

Sanotaanko nyt näin, että itse vietän aikaa ja käyn kaljalla miespuolisten työkavereideni kanssa myös ilman oman mieheni seuraa. Olen monesti kavereille soittanutkin, myös humalassa ja ilta-aikaan.

Pienen pienen mustasukkaisuuden pistoksen tuntisin kuitenkin jos mieheni vastaaville soittotreffeille lähtisi.

Ei siis sillä, että siinä olisi mitään moitittavaa, mutta lienee osa ihan normaalia parisuhteen tunneskaalaa =)

Meillä sais kyl isäntä mennä parille seurassa kun seurassa. Luotan kyllä mieheeni, mutta en 100 prosenttisesti. Jos pettää, niin se on hänen päätöksensä, suhde loppuu sit siihen. En voi alkaa vahtimaan aikuista miestä ja hänen tekemisiään. Pahalta se tietysti tuntuu, mutta todistaa se ainakin sen, että ei ollu tämä mies mun arvonen.

[QUOTE="vieras";25152367]Ei mulla ainakaan ole miespuolisia kavereita, joiden kanssa viettäisin aikaa ilman miestäni. Eikä mies sellaista edes hyväksyisi, kuten en minäkään. Miehelläkään ei ole naisia kavereina, siis niin että viettäisi iltaa heidän kanssa. Outo ajatuskin![/QUOTE]

Eli jos olisitte sopineet lähtevänne esim. keikalle ja miehesi sairastuu, niin sitä et saisi lähteä kolmannen miespuolisen ystävänne kanssa keikalle ilman miestäsi?