"Jos äiti ei olisi kotona, saisit selkäsaunan"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaatakin harmaampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nimim. joo-o, olen todella pahoillani, että olet joutunut kokemaan tuollaista lapsuudessasi :( Itse koin henkistä väkivaltaa edellisessä suhteessani ja ehkä sen takia olen tuntosarvet hyvinkin valppaina tämän asian suhteen.
Kiitos kaikille teille, jotka olette antaneet erilaisia katsontakantoja asiaan. Me keskustelemme mieheni kanssa asiasta vielä tänään, kunhan lapsi menee nukkumaan. Joidenkin mielestä olen ehkä tiukkapipoinen, mutta minä haluan mieheni tietävän, kuinka pahalta tuollainen minusta kuulostaa ja haluan hänen ajattelevan, mitä tuo mahdollisesti aiheuttaa nyt ja tulevaisuudessa lapselle.

No et kyllä mielestäni hermostunut turhaan, olisin itsekin ollut varsin järkyttynyt, jos meillä tuollaista olisi sanottu.
Todennäköisesti ja toivottavasti miehesi vain uhkaili, ilman että koskaan hermot menee niin, että toteuttaa uhkauksen, mutta joka tapauksessa kannattaa kyllä asia keskustella puhki miehen kanassa.

Voi jeesikristus!
20v sitten mulat oppi kun niitä koulutettiin, nykyään 8v tytöt käyttää strigejä ja 2veet pahoinpitelee tarhassa..kiitos avoimen kasvatuksen.
Se joka nyrkkiä säästää, se lastaan vihaa

Minunkin "korvaani" karahti tuo: jos äiti ei olisi kotona- kohta.. Miltä lapsesi vaikutti isän sanojen jälkeen, pelkäsikö oikeasti vai oli ihan ok? Itseänikin pelottaisi oikeasti tuollaisen jälkeen, että mitä tapahtuu kun en ole kotona :(
Toisaalta taas meilläpäin saatetaan sanoa lapselle että tulee tupenrapinat jos ei tottele, mutta edelleenkään en ymmärrä tuota jos äiti ei olisi kotona.. Minun ex-mieheni oli kovakourainen lapsille kiukuisena, se oli yksi syy erooni, vaikuttaa varmaan fiiliksiini tässä asiassa. Surullisinta on että eron jälkeen voin vielä vähemmän vaikuttaa siihen miten käyttäytyy lasten kanssa, koska en ole paikalla...

Yhteistyössä