M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Mun mielestä on paljon. Itte en koskaan haluaisi olla sellainen jolla on ollut noin monta seksikumppania. Jokainen toki tekee tavallaan, mutta mä en voisi.
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
Näin juuri. 25 vuotiaalle tuo on paljon, 45 vuotiaalle sinkulle taas ei.
Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
No jos mulla olisi 45-vuotiaanakin ollut noin monta niin pitäisin sitä silti suurena määränä.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
No jos mulla olisi 45-vuotiaanakin ollut noin monta niin pitäisin sitä silti suurena määränä.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
oletetaan että 45-vuotiaana sulla on ollut 25 vuotta aktiivista seksielämää, tällöin 100 kumppania tarkoittaa 4 kumppania vuodessa.. onko se paljon?ei tod.
Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
oletetaan että 45-vuotiaana sulla on ollut 25 vuotta aktiivista seksielämää, tällöin 100 kumppania tarkoittaa 4 kumppania vuodessa.. onko se paljon?ei tod.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
Niin ja siihen ei sitten kuulu yhtäkään pidempää suhdetta? Kaikki vain panoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja mami:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:Riippuu iästä onko paljon vai ei.
ai ei vai? Minusta se on kuin sukkia vaihtaisi!![]()