Jos joku tarjoaisi miehellesi miljoonan että saa viettää yön sun kanssa niin suostuisiko miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kysyin ja ei kuulemma suostuisi.

Sanoin että "ajattele miten suuri raha" niin tuumas että "oishan se iso raha, mutta en siltikään".

Niin ja jatkoperusteeksi sanoi että "kaikki vaan ei ole myytävänä mistään hinnasta"

Alkuperäinen kirjoittaja possu:
Ei mun mielestä oo tyhmää, jos sen miljoonan eteen pitäis pettää miestään. Mä en tekis sitä mistään hinnasta. Mä olisin sitäpaitsi itse onneton jos sellasen tempun menisin miehelleni (ja itselleni) tekemään. Ja mulle meidän onnellisuus on tärkempää kuin raha!

Niin no, tässä ihmiset ajattelee niin eri tavalla. Musta pettämistä on se, mitä pitää tehdä salassa toisen selän takana. Jos mies olisi tietoinen seksistä toisen kanssa ja antaisi siihen luvan, ei se olisi pettämistä. Enkä itsekään sitä pettämiseksi laskisi. Työsuoritus josta maksetaan julmetun hyvin! Onnellisuus ei välttämättä kärsisi moisesta. Voisi jopa lisääntyä kun ei tarviisi rahan kanssa kituuttaa ja miettiä. Meille kun seksi ei ole mitään niin pyhää, kummallakin on ollut useita kumppaneita ennen nykyistä suhdetta ja tämä olisi vaan yksi muiden joukossa, pelkkä pano. Mies sitäpaitsi tietää, että mä pystyn seksiin täysin ilman tunteitakin, joten sen ei kyllä tarviisi sen puoleen pelätä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Niin no, tässä ihmiset ajattelee niin eri tavalla. Musta pettämistä on se, mitä pitää tehdä salassa toisen selän takana. Jos mies olisi tietoinen seksistä toisen kanssa ja antaisi siihen luvan, ei se olisi pettämistä. Enkä itsekään sitä pettämiseksi laskisi. Työsuoritus josta maksetaan julmetun hyvin! Onnellisuus ei välttämättä kärsisi moisesta. Voisi jopa lisääntyä kun ei tarviisi rahan kanssa kituuttaa ja miettiä. Meille kun seksi ei ole mitään niin pyhää, kummallakin on ollut useita kumppaneita ennen nykyistä suhdetta ja tämä olisi vaan yksi muiden joukossa, pelkkä pano. Mies sitäpaitsi tietää, että mä pystyn seksiin täysin ilman tunteitakin, joten sen ei kyllä tarviisi sen puoleen pelätä.

Mutta onko tollasella tempauksella tienattuja rahoja sitten kiva käyttää?
Ostaa talo niillä euroilla mitkä ootte saanu noinkin likasella tavalla?
Meillä vaikuttais ainakin suhteeseen hyvinkin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Mutta onko tollasella tempauksella tienattuja rahoja sitten kiva käyttää?
Ostaa talo niillä euroilla mitkä ootte saanu noinkin likasella tavalla?
Meillä vaikuttais ainakin suhteeseen hyvinkin paljon.

Ei mulla tekis tippaakaan tiukkaa. Ennemin naurattaisi varmaan lopun ikää miten helpolla sitä tienasi nekin rahat.

Mutta kuten sanottu, ihmiset on niin erilaisia, kuten tässäkin ketjussa voi lukea.

:headwall: :headwall: Mä olisin luullu että tulis tiukka EI!
Mut tää vaan tokasee että kyllähän se miljoona houkuttais! :o

Mut ei se nyt kyllä ihan oikeesti antais periks sellaselle houkutukselle.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Kysyin mieheltä.

"Jos sitä ei näkis enää sen jälkeen, jos sillä ois pieni ettet tykkäis siitä ja jos saisin lyödä sitä sen jälkeen"

:D

:laugh:
luulen että mun mies sanoisi samaa. iso kynnys kyllä olisi molemmille, en tiedä olisiko pokkaa kuitenkaan. mutta olisihan se ihanaa että jalkoja levittämällä häviäisi kaikki rahaongelmat.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
En tiedä.

Minä en suostuisi. Kehoni käyttö ei ole myytävänä pienestä, eikä suuresta summasta.

Sama vastaus. Vaikka oisin ilmaiseksi antamassakin niin jos rahaa tarjoaisi niin kyllä mieli muuttuisi.

Ja miehellä nyt varsinkaan ei oo oikeutta mua myydä.

täähän on siitä elokuvasta.

olaan miehen kanssa puhuttukki kun sitä elokuvaa katseltu.

ei suostuis..mua itseä se houkuttelis enemmän.

mutta se mitä meillä on ei haluttais mistään hinnasta rikkoa ja varmaan tuollainen kokemus tekisi haavoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja possu:
Ei mun mielestä oo tyhmää, jos sen miljoonan eteen pitäis pettää miestään. Mä en tekis sitä mistään hinnasta. Mä olisin sitäpaitsi itse onneton jos sellasen tempun menisin miehelleni (ja itselleni) tekemään. Ja mulle meidän onnellisuus on tärkempää kuin raha!

Jos seksi on mielestäsi "työsuoritus", niin kyllähän siitä maksetaan, joten voithan mennä lisätienestiä tienaamaan. Mun mielestä seksi toisen kanssa on pettämistä vaikka toinen sen tietäisikin. Mut joo, ihmiset ja ihmisten arvomaalimat on erilaisia.

Yhteistyössä