Jos joku tarjoaisi miehellesi miljoonan että saa viettää yön sun kanssa niin suostuisiko miehesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Susanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Täähän tarkottas nyt sitä, et ku on tarpeeks rikas, niin saa mitä vaan.

Pyyteetöntä ihailua ja rakkautta ei rahallakaan voi ostaa. Musta olis aika säälittävää, jos joku joutuu toiselle miljoonan seksistä maksamaan. Enemmän musta se maksaja olisi säälittävä kun se joka suostuu rahasta... Tai ylipäänsäkin maksullisia käyttävät on musta aika no... säälittäviä tyyppejä. Ettei ilmaiseksi saa?

Mua kyllä säälittää sekin, et joku tekee aika pitkälti mitä vaan, kunhan joku maksaa tarpeeksi.

Pyyteetöntä ihailua ja rakkautta ei rahallakaan voi ostaa. Musta olis aika säälittävää, jos joku joutuu toiselle miljoonan seksistä maksamaan. Enemmän musta se maksaja olisi säälittävä kun se joka suostuu rahasta... Tai ylipäänsäkin maksullisia käyttävät on musta aika no... säälittäviä tyyppejä. Ettei ilmaiseksi saa?

Mua kyllä säälittää sekin, et joku tekee aika pitkälti mitä vaan, kunhan joku maksaa tarpeeksi.

Tyhmähän se ei ole joka pyytää vaan se joka maksaa... :whistle: Ja tosiaan: maksaa TARPEEKSI. Miljoona on kuitenkin niin iso raha että ei sitä voi oikein edes käsittää. Eri asia olisi jos tässä puhuttaisiin jostain 500 eurosta tai vaikka siitä 5000 eurostakin, sitten ymmärrän että periaatteet tai moraali sanelee enemmän, mutta miljoona... :whistle: On se ihan järkyttävän iso raha kun miettiin miten paljon se elämää helpottaisi..

Mutta jos tämä ajatusmaailma tekee musta säälittävän, niin olen sitten sitä.

Tyhmähän se ei ole joka pyytää vaan se joka maksaa... :whistle: Ja tosiaan: maksaa TARPEEKSI. Miljoona on kuitenkin niin iso raha että ei sitä voi oikein edes käsittää. Eri asia olisi jos tässä puhuttaisiin jostain 500 eurosta tai vaikka siitä 5000 eurostakin, sitten ymmärrän että periaatteet tai moraali sanelee enemmän, mutta miljoona... :whistle: On se ihan järkyttävän iso raha kun miettiin miten paljon se elämää helpottaisi..

Mutta jos tämä ajatusmaailma tekee musta säälittävän, niin olen sitten sitä.

No eihän siinä muuta, kuin että se on kai sit niin, että moraali on sittenkin myytävänä.

Mä kysyin mieheltä ja hän sanoi heti ettei suostuisi. Kun sitten painotin että siis MILJOONA euroa sais...hän mietti pitkään ja sanoi ettei silti kun se tuntuis niin oudolta.

Tuli aika yllätyksenä tuo vastaus, nimittäin mä itse vastasin siihen aiempaan että suostuisin että mies viettäisi toisen naisen kanssa yön samasta hinnasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
miksi se raha annettaisiin mun miehelle? Minua ei kukaan myy mistään hinnasta. Ja toisekseen mä en ole esine joten minua ei voi edes myydä.
No tää oli ihan teoreettinen kysymys. Ja tein aloituksen mielenkiinnosta, kun eilen oli samanlainen ketju toisinpäinkin; Jos joku tarjoaisi sulle miljoonan, että saisi viettää yön miehesi kanssa, suostuisitko....

Tuota... mie kysyin mun mieheltä ja se repes nauramaan :laugh:
Lopulta sai sanottua, että "Kuka hullu maksais miljoonan siitä, että sais puolen yötä kuunnella kauheeta näppiksennaputusta kun sie istut palstalla... ja sen jälkeen sie köllähdät viereen ja oot umpiunessa samassa sekunnissa?!" :o :ashamed:

Muuta ei suostu kommentoimaan...

Yhteistyössä