Jos juuri nyt kuolisit.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaParkula:
Jos saisin valita, jäätymällä! Ehdottomasti. En haluaisi hukkua, en palaa, en tukehtua, en tulla syödyksi elävältä. Voisin ehkä ottaa skorpionin pistoksen myös vaikka kivulias kuolema olisikin. Hapon jätän suosiolla väliin :snotty:

Jos jollain tapaa tiedostaisi, että nyt se kuolema on tulossa ja tähän jään ja jäädyn, niin ennättäisiköhän sitä heittäytyä johonkin ihan täysin järjettömään asentoon? Ihan vain aiheuttaakseen pään vaivaa kalmoni löytäjille?

Todnäk olisit kita auki jäykistyneenä kun sut löydettäisiin. Jos siis kuolisit kauhuissasi.

Nimen omaa, jos tiedostaa että kuolee. Tarkoittaako se kauhistuneisuutta välttämättä. Entäs jos vain viimeinen ajatus onkin
"Tässäkö tämä oli. Höh, noh, jos viimeisen kerran"
Sitten heittäytyisi maahan toinen käsi housujen sisällä ja jättäisi virneen naamalle

:D

Mäkin varmaan jäätymällä, ja sit tosiaan voisi tehdä ylläreitä löytäjille...mennä asentoon, olla alasti :xmas: , työntää kynnen alle viestejä, pissata hankeen jonkun nimi jne

Jos saisin valita, jäätymällä! Ehdottomasti. En haluaisi hukkua, en palaa, en tukehtua, en tulla syödyksi elävältä. Voisin ehkä ottaa skorpionin pistoksen myös vaikka kivulias kuolema olisikin. Hapon jätän suosiolla väliin :snotty:

Jos jollain tapaa tiedostaisi, että nyt se kuolema on tulossa ja tähän jään ja jäädyn, niin ennättäisiköhän sitä heittäytyä johonkin ihan täysin järjettömään asentoon? Ihan vain aiheuttaakseen pään vaivaa kalmoni löytäjille?

Todnäk olisit kita auki jäykistyneenä kun sut löydettäisiin. Jos siis kuolisit kauhuissasi.

Nimen omaa, jos tiedostaa että kuolee. Tarkoittaako se kauhistuneisuutta välttämättä. Entäs jos vain viimeinen ajatus onkin
"Tässäkö tämä oli. Höh, noh, jos viimeisen kerran"
Sitten heittäytyisi maahan toinen käsi housujen sisällä ja jättäisi virneen naamalle

:D

Anteeksi nauran ääneen. :D Ehkä joskus tulevaisuudessa superrotu paljastaa meidän salaisuuksia ja toteaa sun kohdalla jossain museossa että Tämä yksilö näyttää kuolleen masturboidessa, aivan kuin hän olisi aavistanut tulevan.

Ja siellä sinä olisit lasien takana ihmeteltävänä, käsi housuissa.

Hei. älkää viittikö "leikkiä" aralla asialla. Itse kärsin masennuksesta jä kuolemaa ajattelen harva se päivä.lääkärin kans käyn juttusilla. kuolema ei ole leikin asia.

Ajatelkaapa asiaa niiden kannalta jotka todella "kärsii"....

Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Hei. älkää viittikö "leikkiä" aralla asialla. Itse kärsin masennuksesta jä kuolemaa ajattelen harva se päivä.lääkärin kans käyn juttusilla. kuolema ei ole leikin asia.

Ne jotka oikeasti kärsii ja ajattelee kuolemaa, eivät saa kimmokkeita palstoilta tms. :) He eivät oikeasti enää palstaile, tai eivät ainakaan viitsi enää syyttää jotain nettipalstaa.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja online:
Jäätyisin vuorilla, tulee kuulemma lämmin ja mukava olo ennen kuin paleltuu kuoliaaks..

Ja keneltäs olet kuullut? joltain asianomaiselta?

Tiedätkö, että nämä ovat sellaisia asioita, joita et voi tietää.

Hypotermiassa tulee lämmin ja unelias olo..

Niin kuulemma tulee miellyttävä olo. Samoinhan tänään HS:n kuukausiliitteessä oli, että kun iho palaa pintakerrosta syvemmältä, ei se tunnu enää, koska hermot ovat käristyneet ja voi olla ihan hyvä olo... Että näin on ihmisen mieli rakennettu. En osaa kyllä noista karmen kuuloisista vaihtoehtoista valita, ehkä se hypotermia kauniissa vuoristomaisemissa.

Ne jotka oikeasti kärsii ja ajattelee kuolemaa, eivät saa kimmokkeita palstoilta tms. :) He eivät oikeasti enää palstaile, tai eivät ainakaan viitsi enää syyttää jotain nettipalstaa.

Siis sun täytyy, anteeksi vain, mutta olla jotenkin tyhmä.!!! Ei palsta olekaan kimmoke tms. He yrittävät pitää sosiaalista toimintaa yllä, se on joillekin yks selviytymiskeino.. Jos ymmärrät yhtään mitä tarkoitan. Tuskinpa kukaan syyttää nettipalstaa.

Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Sairaita juttuja sanonminä.Vaikka mulla olis KUINKA TYLSÄÄ TAHANSA en koskaa mieti kuolemaa.Lapsellista leikkiä.

Et koskaan mieti että täältä joskus mennään? Etkö oikeasti tiedä että jokainen kuolee joskus? Mitä lapsellista tai sairasta siinä on?

Siis sun täytyy, anteeksi vain, mutta olla jotenkin tyhmä.!!! Ei palsta olekaan kimmoke tms. He yrittävät pitää sosiaalista toimintaa yllä, se on joillekin yks selviytymiskeino.. Jos ymmärrät yhtään mitä tarkoitan. Tuskinpa kukaan syyttää nettipalstaa.

Ai, mun pitäisi varmaan laittaa ainakin kolme huutomerkkiä että tajuaisit. :)

Sairaita juttuja sanonminä.Vaikka mulla olis KUINKA TYLSÄÄ TAHANSA en koskaa mieti kuolemaa.Lapsellista leikkiä.

Et koskaan mieti että täältä joskus mennään? Etkö oikeasti tiedä että jokainen kuolee joskus? Mitä lapsellista tai sairasta siinä on?

Ei mitään lapsellista tai sarasta kuolemassa ole. Mutta ninkuin minäkin, kärsin, asiasta päivittäin eikä siitä haluaisi kuulla tällasta "leikkiä". Kysy vaikka lääkäriltäs...

Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Oon kyllä pettynyt kun vaihtoehdoissa ei ollut hukkumista :snotty:

En suostu kuolemaan tällä hetkellä millään muulla tavalla.

Mä taas aina toivon mitä hyvänsä ikinä mutta ei hukkumista!!!

Mie olen kuullut kauniita (tai no kauniita ja kauniita, voiko tarina olla kaunis jos ihminen meinaa heittää siinä henkensä?) tarinoita tosielämästä missä ihminen on meinannut kuolla hukkumalla, miten hyvä olo on tullut, ei mitään tarvetta taistella vastaan ja näkee kauniita värejä ja kuvioita.
Eräs tällasen tarinan omasta elämästään kertonut nainen sanoi jopa olevansa hieman katkera pelastajalleen kun tempaisi sieltä hyvänolon keskuksesta hänet takaisin taistelemaan hengestään.

elokuu19 ei varmaan varsinkaan nyt halua miettiä tällaisia. Koitapa lukea ketju kadonneista ja poliisin tekemistä etsinnöistä

Ei mitään lapsellista tai sarasta kuolemassa ole. Mutta ninkuin minäkin, kärsin, asiasta päivittäin eikä siitä haluaisi kuulla tällasta "leikkiä". Kysy vaikka lääkäriltäs...

Minä olen kyllä ollut useammallakin psykologilla ja psykiatrilla itsetuhoisuuden, masennuksen, erinäisten pelkotilojen takia... Ja hei, olinpa osastollakin muutaman kuukauden. :) Mutta silti uskallan kirjoittaa asiasta.

Oon kyllä pettynyt kun vaihtoehdoissa ei ollut hukkumista :snotty:

En suostu kuolemaan tällä hetkellä millään muulla tavalla.

Mä taas aina toivon mitä hyvänsä ikinä mutta ei hukkumista!!!

Mie olen kuullut kauniita (tai no kauniita ja kauniita, voiko tarina olla kaunis jos ihminen meinaa heittää siinä henkensä?) tarinoita tosielämästä missä ihminen on meinannut kuolla hukkumalla, miten hyvä olo on tullut, ei mitään tarvetta taistella vastaan ja näkee kauniita värejä ja kuvioita.
Eräs tällasen tarinan omasta elämästään kertonut nainen sanoi jopa olevansa hieman katkera pelastajalleen kun tempaisi sieltä hyvänolon keskuksesta hänet takaisin taistelemaan hengestään.

Se on erinomainen asia, jos hukkumiskuolemassakin tulee tällainen hyvänolon tunne eikä valtava paniikki! On kyllä hyvä tietää, että näin vaikuttaa olevan monissa tilanteissa, jotka tuntuvat valtavan ahdistavilta. En ehkä pelkää niinkään omalta kohdaltani, mutta pelkään niin hirveästi, että jos lapsille ikinä sattuu mitään. Meillä esim. on talossa yläkerta, mutta emme ole voineet ottaa sitä käyttöön vaikka on ahdasta, koska pelkään niin kovasti, että jos tulee tulipalo ja lapset ovat siellä.

Minä olen kyllä ollut useammallakin psykologilla ja psykiatrilla itsetuhoisuuden, masennuksen, erinäisten pelkotilojen takia... Ja hei, olinpa osastollakin muutaman kuukauden. :) Mutta silti uskallan kirjoittaa asiasta.

No sun jos kuka pitäs tietää tän asian vakavuus....Kyllä asiasta voi kirjoittaa mutta tällänen jutustelu (niinkuin ketjun aloitus on) on mun mielestä väärin. Ja tää on vaan mun mielipide ja siihen on, niikuin aiemmin mainitsin, aika pätevä syy. Olen vielä alkutaipaleella toipumisen suhteen....

Uusimmat

Yhteistyössä