Jos lapsi menee PERHEPÄIVÄHOITOON...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Innis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Innis

Vieras
...Elikkäs, jos teillä lapsi on mennyt perhepäivähoitoon, niin oletteko käyneet paljon tutustumassa hoitopaikkaan ennen hoidon aloittamista? Tykkääköhän perhepäivähoitajat, jos siellä useampana päivänä ollaan tutustumassa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Innis:
...Elikkäs, jos teillä lapsi on mennyt perhepäivähoitoon, niin oletteko käyneet paljon tutustumassa hoitopaikkaan ennen hoidon aloittamista? Tykkääköhän perhepäivähoitajat, jos siellä useampana päivänä ollaan tutustumassa?

Meillä ainakin saa käydä niin usein kun haluaa. Jotkut käyvät kerran jotkut pari tai kolmekin kertaa. Yleensä kuitenkin kerta tai kaksi on riittänyt.
 
Meillä sikäli vähän eri tilanne koska oltiin tämän pph.n kanssa oltu moet kerrat yhtä aikaa puistossa. mutta tehtiin niin että yhtennä aamuna oltiin yhtä aikaa puistossa leikkimässä, seuraavana päivänä oltiin aamupäivällä leikkimässä pph.n kotona. ja sit kaks seuraavaa päivää lapset oli hoidossa, vähän lyhyempiä kylläkin.
meillä on tämä koko elokuu muutenkin aika pehmeä lasku kun tälläkään viikolla ei ole kuin to hoitopäivä! ja lspet o 10kk ja 2,4kk
 
Meillä on menossa vasta, mutta meitä on pyydetty pari kuukautta käymään aina sillon tällön, ja lopussa sännöllisemmin juur puistossa samaan aikaa ja sitten siellä kotona, ja pph nukuttaa päikyillekin kai pari kertaa ennen varsinaisen hoidon alkamista.
 
Iso kiitos vastauksista! Ehkäpä mekin ainakin se pari kertaa käydään tutustumassa paikkaan:) Itselle vaan (ja tietty lapselle) tulee varmastikin helpompi hoidon aloitus, jos on saanut käydä hyvin tutustumassa:)
 

Yhteistyössä