Jos mies olisi kertonut menevänsä työmatkalle mutta meneekin laivalle...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kukka"

Vieras
Eli mitä tekisitte jos mies kertoisi menevänsä pe-su työmatkalle, tai paremminkin messuille, mutta myöhemmin eri asioista paljastuisi että onkin ollut Tallinkilla...ette tiedä kenen kanssa ja missä yöt jne.
Mies ei myönnä mutta asia on 99% varmaa..
Lisäksi lapsi on ollut tuolloin todella kipeä, sairaala kontrolleja vaativa kun ei osastolle mahtunut. Mies tiesi tämän, itse olisitte ollut mm. palkattomalla sairaslomalla koska mies ei kyennyt kun oli nämä messut.
Ja asioiden puolesta puhuu passi, laivalippu ym. (lippu muka vanha, ei ollut)
Aluksi kertoi olleensa omenahotellissa yötä, myöhemmin kertoi olleensa heliassa yötä jne.
Eli ei pysy valheessaan mukana itse...

no mitäköhän tekisin?

Jos ei ukolta ala löytyä selitystä ja syöttää vaan valhetta valheen perään, vaikka on jo kiinni jäänyt, niin pihalle joutais.

Ihan tosissaanko sä annat kohdella sua tollee?

[QUOTE="vieras";23651400]Työmatka voi olla laivalla ja siihen voi liittyä messuille osallistuminen, mutta ehkä tässä tapauksessa ei ole siitä kyse.[/QUOTE]

Kun kertoi menosta niin ei laivalla pitänyt olla mitään, eikä myönnä olleensa laivalla.

ihan minun ex-ukoltani. Valehteli olevansa työreissulla, mutta löytyikin kuitti 2:n hengen mökistä Lapissa...Lopulta jäi kiinni pettämisestä. Avioerohan siitä seurasi. Ettei olisikin minun ex-ukkoni kyseessä...Vahinko kiertämään :(

Jotain salattavaa sillä ainakin on, pettämistä veikkaan itsekkin. Istuta mies pöydän ääreen, anna kakasi vaihtoehtoa joko tunnustaa tai lähtee ovesta samantien. Voimia!

Yhteistyössä