Jos olet nähnyt palstalaisten kuvia, niin kuka on oikeesti kaunis nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Rukoilijasirkasta on näkynyt 1 ainoa kuva, jossa on hiirulainen sivulta päin ja permanentti. Miten helvetissä sen perusteella voi sanoa kauniix? :laugh:
Tiedä mikä vinonaama se on, eikä ne piirteetkään ole kuin ihan tavistylsät. Nimeksi sopisi Sari, kaikki Sarit on yhtä tylsän näkösiä kuin rukoilijasirkka.
Sori nyt vaan.

vittu sentään, mie oon sari ja en todellakaan mikään tavis tai muutenkaan ruma. tai no joidenkin silmissä ehkä mutta en oli pp listoilla varmaan jos ihan kamala olisin...

Oletko kenties katkera jollekkin sari nimiselle naiselle? veikö hän miehesi vai onko hän sinua paaaljooon paaaljoon kauniimpi?? nimellä ja naamalla ei tietääkseni ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Mitäs jos sari niminen vaihtaa nimensä vaikka pirjoksi?tuleeko hänestä sitten kaunis taas?

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä en ymmärrä oikeesti näitä harmaita arvostelijoita. Mä sain eilen kuulla että kehun jatkuvasti itseäni. Tämä lähti tietty siitä että mä en murehdi enkä häpeile kilojani, vaan oon ihan vaan tyytyväinen läskeineni kaikkineni.

Jos tänne laittaa kuvan, niin kalastelee kehuja, jos taas ei laita kuvaa, niin taas kerran huono juttu.

Yms. yms. On selvää ettei kaikkia voi miellyttää, mutta välillä täällä touhu menee oikeesti ihan uskomattoman typeräksi :headwall: :headwall:

Näin on. Antaa kaikkien kukkien kukkia. On rumia ja kauniita ylipainoisia ja alipainoisia ja norm kokosia ja sporttisia :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
nämä on niitä' kysymyksiä joihin on parempi olla vastaamatta =)

Et uskalla vastata :kieh:

uskaltamisella ei ole tän kanssa mitään tekemistä, vaan halumisella...

Mitä pahaa kauniiden naisten kehumisessa on?

ei MITÄÄN

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
No se vaalee, tosi hot daami... :D :D :p :p MIkäs sen nikki nyt oli?? Joku kaksosainen se oli..

Tarkotat ihan varmana mua.1.Oon vaalee 2.Mulla on kaksiosainen nikki 3.Daamihan mä olen ja 4.Kyllä mä hotkin osaa olla jos tarvitaan :laugh:

Rukoilijasirkasta on näkynyt 1 ainoa kuva, jossa on hiirulainen sivulta päin ja permanentti. Miten helvetissä sen perusteella voi sanoa kauniix? :laugh:
Tiedä mikä vinonaama se on, eikä ne piirteetkään ole kuin ihan tavistylsät.

Mietippä vähän, että jos mun naama vaikka ois jotenkin vino, niin tää ehkä vois olla ainoo paikka jossa saan kuulla olevani siedettävän näköinen. Mietippä sitä, että jonkun pää saattaa oikeesti olla vino.

Ja mietippä vielä sitä, mikset kehtaa arvostella mustana, oma kuvasi näytillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Tiedä mikä vinonaama se on, eikä ne piirteetkään ole kuin ihan tavistylsät.

Mietippä vähän, että jos mun naama vaikka ois jotenkin vino, niin tää ehkä vois olla ainoo paikka jossa saan kuulla olevani siedettävän näköinen. Mietippä sitä, että jonkun pää saattaa oikeesti olla vino.

Ja mietippä vielä sitä, mikset kehtaa arvostella mustana, oma kuvasi näytillä.

:o Mä en nyt yhtään tajua näit juttuja..Siis onko sulla oma kuva profiilissa?Jos on niin sähän olet todella kaunis =) Ja vaikkei olis niin varmasti siltikin,kaikki on omalla tavallaan kauniita..Paitsi tommosista mulkeroista(heh)huokuu se läpimätäisyys ihan kasvoille asti.Tiedän monia ihmisiä jotka ois tosi kauniita,mut niiden ilkeän/itserakkaan tms.luonteen takia niitä ei osaa ajatella kauniina..

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Pahasilmä ja Meah
Tosin siitä tulikin mieleeni, et minne he ovat kadonneet? Tai sitten vaihtaneet nikkiä....

Meah on kaunis! Ja ei hän mihinkään ole kadonnut, ei vaan varmaan ehdi palstailemaan kun juuri muuttivat. Enkä tiedä onko heillä vielä nettiyhteydet ok uudessa talossaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Pahasilmä ja Meah
Tosin siitä tulikin mieleeni, et minne he ovat kadonneet? Tai sitten vaihtaneet nikkiä....

Meah on kaunis! Ja ei hän mihinkään ole kadonnut, ei vaan varmaan ehdi palstailemaan kun juuri muuttivat. Enkä tiedä onko heillä vielä nettiyhteydet ok uudessa talossaan.

pahasilmähän on rukoilijasirkka

Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä minä olen:
peikkis on mun mielestä kaunein.ja en voi ymmärtää miten niin moni voi sanoa että rukoilijasirkka ois kaunis,mun mielestä se on ihan tavalinen pulliainen ja jopa vähän ilkeän ja itserakkaan näköinen eli ei mikään kaunotar.....

Oho, kiitosta. Mä tuossa itse totesin aiemmassa viestissä että mä miellän useammin tummahiuksia kauniimmiksi, mutta kyllä mun mielestä myös Runoilijasirkka on kaunis, tai ainakin hän on siis hyvin kuvauksellinen ja siropiirteinen. Lieneekö tehnyt ihan mallin töitäkin? Ainakin pari näkeemäni kuvaa ovat kuin ammattilaisen ottamia.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Mä muistan joskus nähneeni Peikkiksen kuvan ja hänellä oli ihanan sydämenmuotoiset kasvot :flower:

Mä muuten keräilin jossain vaiheessa kaikenlaista sydämenmuotosta. Olis vissiin tarvinnu lisätä oma pääkin kokoelmiin. :laugh: Kiitoksia, piristi mukavasti iltaa mä kun kuulun kuitenkin palstan runsaskokoisimpiin naisiin enkä näihin upeakroppaisiin. :flower: :)

Yhteistyössä