Jos olet nähnyt palstalaisten kuvia, niin kuka on oikeesti kaunis nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja HeiJeeJeeJee:
Hitto, en muista että vastasinko jo tähän kysymykseen :whistle:

Yleisesti ottaen, en ole elämäni aikana kovin montaa rumaa ihmistä nähnyt :|

Joo, en mäkään :D paitsi peilissä :snotty:

sun peili sitten kyllä vääristää :attn: :attn:

tai mun rilleissä on jotain vikaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja minime:
kielletty! Tosi tosi kaunis nuori nainen! Onnea muuten tulevasta perheenlisäyksestä!:)

Mitemittee? Kiitokset tästä, altavastaajalla tukka pystyssä, avomiehen verkkarit jalassa ja kainalokarvat rehottaa! Vallan piristävää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Pahasilmä ja Meah
Tosin siitä tulikin mieleeni, et minne he ovat kadonneet? Tai sitten vaihtaneet nikkiä....

Meah on kaunis! Ja ei hän mihinkään ole kadonnut, ei vaan varmaan ehdi palstailemaan kun juuri muuttivat. Enkä tiedä onko heillä vielä nettiyhteydet ok uudessa talossaan.

:ashamed: Kiitti kiitti.

En mä ole kadonnut, ja nettikin pelaa, mutta on vähän ollut kiirettä.

Tästä on nyt kyllä kauneuskin kaukana, painelen aamusta iltaan menemään reikäisissä trikoopöksyissä, kädet noessa ja maalissa.
Hiukset alkaa jo tottua lähdeveteen, iho ei vielä, mutta eiköhän se siitä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Yleensä meikillä saa ihmeitä aikaan kenen tahansa naamaan. Harva on luonnostaan erityisen kaunis..

Kyllä niitä luonnollisen kauniitakin on, jos on kauniit piirteet. Joskus voi pieleen mennyt meikki pilata hyvänkin "pohjan".. Mun tyttö joka on perinyt paljon isänsä piirteitä on kyllä sellanen klassisen kaunis, mallikouluunkin olis päässyt mut kurssi maksaa ihan liikaa..

Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Pahasilmä ja Meah
Tosin siitä tulikin mieleeni, et minne he ovat kadonneet? Tai sitten vaihtaneet nikkiä....

Meah on kaunis! Ja ei hän mihinkään ole kadonnut, ei vaan varmaan ehdi palstailemaan kun juuri muuttivat. Enkä tiedä onko heillä vielä nettiyhteydet ok uudessa talossaan.

:ashamed: Kiitti kiitti.

En mä ole kadonnut, ja nettikin pelaa, mutta on vähän ollut kiirettä.

Tästä on nyt kyllä kauneuskin kaukana, painelen aamusta iltaan menemään reikäisissä trikoopöksyissä, kädet noessa ja maalissa.
Hiukset alkaa jo tottua lähdeveteen, iho ei vielä, mutta eiköhän se siitä. :D

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä peikkiksen kuvan voi nähdä?

Ei nyt tähän hätään mistään. Olen vilauttanut naamavärkkiäni täällä muutamaan otteeseen profiilissa, viimeksi viime vuodne puolella. Mutta tänään en kyllä ala vilautteleen, odotan mielummin että paikalle tulee joku joka muistaa nähneensä sen jo aiemmin ja haukkuu mut pystyyn sillä perusteella. Paljon jännempää tällä tavalla. :D

Kaikkihan on omalla tavallaan kauniita,mutta mun silmään ja muistiin näistä monista on jääny olikse Rukoilijasirkka,tai joku sirkka kuitenki,ja yks jonka irc-nikis oli numeroita ja sit tää pohjalainen,Syrän jotaki. Kuten huomaatte mun nimimuisti on vähä kehno,ja oon aika uus seurailija täälä,että annettakoon se anteeksi...=)

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Pahasilmä ja Meah

pahasilmähän on rukoilijasirkka

Eihän? Ei kai tää ole totta?

Ärsyynnyin kerran niin kovasti pahansilmän ajattelmattomasta imetys/lypsämisaiheisesta kommentista mutta yleensä aina olen rukoilijasirkan kanssa samaa mieltä...

Eivät voi olla sama persoona... tai sitten on täytynyt tapahtua kehitystä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt kiinnostuin:
Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Pahasilmä ja Meah

pahasilmähän on rukoilijasirkka

Eihän? Ei kai tää ole totta?

Ärsyynnyin kerran niin kovasti pahansilmän ajattelmattomasta imetys/lypsämisaiheisesta kommentista mutta yleensä aina olen rukoilijasirkan kanssa samaa mieltä...

Eivät voi olla sama persoona... tai sitten on täytynyt tapahtua kehitystä :)

Onhan se. :) Mun mielestä aika samanlainen nykyään kuin vanhallakin nikillä, eli suora ja se on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja realisti:
Rukoilijasirkasta on näkynyt 1 ainoa kuva, jossa on hiirulainen sivulta päin ja permanentti. Miten helvetissä sen perusteella voi sanoa kauniix? :laugh:
Tiedä mikä vinonaama se on, eikä ne piirteetkään ole kuin ihan tavistylsät. Nimeksi sopisi Sari, kaikki Sarit on yhtä tylsän näkösiä kuin rukoilijasirkka.
Sori nyt vaan.

Olihan rukoilijasirkalla sellainen ihana kuva missä istui kasvot kameraan päin punaisessa hameessa ja oli tosi kaunis. :)

Yhteistyössä