Jos olet nähnyt palstalaisten kuvia, niin kuka on oikeesti kaunis nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Fjonga livenä, kuvien perusteella Turkilmas :flower:

Oho, jee, kiitos :D :D . Pakko vielä mainita että totta tosiaan kuvat ovat imartelevampia kuin totuus :snotty:

Ja mä muuten tykkään hirmuna sun kasvonpiirteistäs, eikä oo edes nuoleskelua =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Turkilmas on hot ja samoin Ravistettava :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Sä sanot noin vaan siks että mä oon kuntavaaliehdokas :snotty: .

Nii ja mä toisaalla jo kirjoitinkin sulle että jos olisin lepso, niin sä olisit mun girlfriend jos vaan mut huolisit :p B)

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Turkilmas on hot ja samoin Ravistettava :p :p :p :p :p :p :p :p :p

Sä sanot noin vaan siks että mä oon kuntavaaliehdokas :snotty: .

Nii ja mä toisaalla jo kirjoitinkin sulle että jos olisin lepso, niin sä olisit mun girlfriend jos vaan mut huolisit :p B)

En sano, vaikka kunnanvaltuutetun bitch olis ihan huippua olla :D Kyllä mä sut huolisin... :D :D :p :p :p

Typerä listata aina samoja tyrkkyjä
fjonga > senverran eksoottisen näkönen suomalaisten rupikonnien mielestä, että pidetään siksi kauniina, ihan tavallinen kuitenkin minusta.
Rukoilijasirkka, kaksi kuvaa nähnyt enkä niiden perusteella tekisi johtopäätöksiä. Kyllä miustakin voi 2 kuvaa onnistua, mut mitä on ne loput sitten saati todellisuus.
Kannattaa myös selvittää onko sil kuvanmuokkaus ohjelma enne ku alkaa turhaan ylistää.

Alkuperäinen kirjoittaja voi hehh:
Ei noi mainitut ole naisia, vaan nuoria. Jokanen on nuorena kaunis, mutta onko enää yli 3 tai 4kymppisenä, se on eri asia.

Mä oon kohta 32 :/

Minervalle kiitokset - sanoit niin kauniisti jo siinä ketjussa :ashamed: :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:
Alkuperäinen kirjoittaja voi hehh:
Ei noi mainitut ole naisia, vaan nuoria. Jokanen on nuorena kaunis, mutta onko enää yli 3 tai 4kymppisenä, se on eri asia.

Mä oon kohta 32 :/

Minervalle kiitokset - sanoit niin kauniisti jo siinä ketjussa :ashamed: :flower:

Musta sä oot kaunis ja sitähän tääl kysyttiin mitäs sitä mielipiteitä peittelemään :D

Yhteistyössä