N
Non compos mentis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Yleensä meikillä saa ihmeitä aikaan kenen tahansa naamaan. Harva on luonnostaan erityisen kaunis..
Minusta taas meikillä usein peitetään se oma kauneus.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Yleensä meikillä saa ihmeitä aikaan kenen tahansa naamaan. Harva on luonnostaan erityisen kaunis..
Luojalle kiitos siis meikeistäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meikeillä korostetaan hyviä piirteitä ja peitetään virheitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meikeillä korostetaan hyviä piirteitä ja peitetään virheitä.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Fjonga livenä, kuvien perusteella Turkilmas :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Turkilmas on hot ja samoin Ravistettava![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Turkilmas on hot ja samoin Ravistettava![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sä sanot noin vaan siks että mä oon kuntavaaliehdokas :snotty: .
Nii ja mä toisaalla jo kirjoitinkin sulle että jos olisin lepso, niin sä olisit mun girlfriend jos vaan mut huolisitB)
Alkuperäinen kirjoittaja voi hehh:Ei noi mainitut ole naisia, vaan nuoria. Jokanen on nuorena kaunis, mutta onko enää yli 3 tai 4kymppisenä, se on eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja viini:Alkuperäinen kirjoittaja voi hehh:Ei noi mainitut ole naisia, vaan nuoria. Jokanen on nuorena kaunis, mutta onko enää yli 3 tai 4kymppisenä, se on eri asia.
Jokainen ei todellakaan ole nuorena kaunis.
Alkuperäinen kirjoittaja voi hehh:Ei noi mainitut ole naisia, vaan nuoria. Jokanen on nuorena kaunis, mutta onko enää yli 3 tai 4kymppisenä, se on eri asia.
Alkuperäinen kirjoittaja WcAnkka:Alkuperäinen kirjoittaja voi hehh:Ei noi mainitut ole naisia, vaan nuoria. Jokanen on nuorena kaunis, mutta onko enää yli 3 tai 4kymppisenä, se on eri asia.
Mä oon kohta 32 :/
Minervalle kiitokset - sanoit niin kauniisti jo siinä ketjussa :ashamed: :flower: