Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja just:Mulle tulee paha mieli näitä lukiessa, yritän olla tyytyväinen itseeni... mutta ylipainoisia sitten ollaan (164cm ja 64kg)
Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:miten te voitte sanoa pelkkien lukemien perusteella kuka on läski ja kuka pullea vai normipainoinen?
Se on silkkaa matematiikkaa. Just noi painoindeksilaskurit perustuu siihen tiettyyn kaavaan, jota en nyt ulkoa muista tietenkään :/
Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:miten te voitte sanoa pelkkien lukemien perusteella kuka on läski ja kuka pullea vai normipainoinen?
Se on silkkaa matematiikkaa. Just noi painoindeksilaskurit perustuu siihen tiettyyn kaavaan, jota en nyt ulkoa muista tietenkään :/
Alkuperäinen kirjoittaja just:Mulle tulee paha mieli näitä lukiessa, yritän olla tyytyväinen itseeni... mutta ylipainoisia sitten ollaan (164cm ja 64kg)
Alkuperäinen kirjoittaja jos mä oon..:jos mä oon 162cm ja 59kg niin oonko mä sitten mikä? pullea?
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:miten te voitte sanoa pelkkien lukemien perusteella kuka on läski ja kuka pullea vai normipainoinen?
Mutta jos ihminen oikeasti on lihaksikas, kaavat eivät toimi. Esim. mun mieheni on painoindeksinsä mukaan ylipainoinen, koska bodaa ja on todella lihaksikas.
Alkuperäinen kirjoittaja jos mä oon:Alkuperäinen kirjoittaja jos mä oon..:jos mä oon 162cm ja 59kg niin oonko mä sitten mikä? pullea?
ja mikäs on un bmi näillä mitoilla.. en osaa laskea.
Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki selittelee:Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:Alkuperäinen kirjoittaja Kettukarkki:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:miten te voitte sanoa pelkkien lukemien perusteella kuka on läski ja kuka pullea vai normipainoinen?
Mutta jos ihminen oikeasti on lihaksikas, kaavat eivät toimi. Esim. mun mieheni on painoindeksinsä mukaan ylipainoinen, koska bodaa ja on todella lihaksikas.
Joo joo, mut AP kysyikin vaan pituus/painosuhdetta eikä kertonut enemmän lihaksikkuudestaan. Ja PLÄÄHille taas vastasin vaan, millä perusteella itse päättelin tän asian.
Olis tietenkin pitänyt tarkentaa, että lihakset painaa enenmmän kuin läski. Jääkiekkoilijoista(kin) sen muuten näkee, järjestään 180 - 190 senttisiä ja paino huitelee 100 kilossa - harva kuitenkaan vissiin "läski"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Riippuu vartalon mallista miltä näyttää, pelkistä mitoista ei voi tarkkaan päätellä.