N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tämähän on hauskaa!!:Ja vielä ihmetelen ketjun ap:ta, miksi tuollaiset tekee lisää lapsia, kun eivät sitä yhtäkään osaa ja jaksa hoitaa!!?
Alkuperäinen kirjoittaja Mämmäm:Alkuperäinen kirjoittaja NIIN METSÄ VASTAA KUIN SINNE HUUTAA; AAPEE!:Lapsi on koko päivän ikävöinyt äitiä ja hellyyttä ja läheisyyttä ja huomiota (jota hoidossa ei saa). Ja äiti ei korvaansa letkauta kun on niin väsynyt. Lapsi turhautuu ja pahoittaa mielensä ja ottaa käyttöön viimeisen oljenkorren. Keinon jolla tietää saavansa äidin huomion. Parempi kielteinen huomio kuin ei huomiota lainkaan? Ja äiti ei vieläkään osaa katsoa peiliin? Pyytäisit anteeksi ja huomioisit lapsesi. Vaikeeta tulee olemaan jos käperryt itsekkäästi vain itseesi ja omaan oloosi. HALOO. Lapsellasi se vasta huono olo on. Kun äiti ei jaksa välittää. Toisella olisi niin paljon kerrottavaa päivän tapahtumista ja halipula. Harmittaa että tuollaiset saa tehdä lapsia.
no miten ite oisit ekana reagoinut jos sua lyödään mahaan kun oot raskaana?en siis puolustele ap:n ajatuksia mutta kyllä mullakin tossa tilanteessa ois voinu tulla aika julkaisukelvotonta tekstiä :/
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:opetatteko lapsillennekin että jos joku lyö niin ei muuta kuin lyöt takasin?
ja tekö opetatte, että jos joku lyö niin käännä toinenkin poski. Minä en halua, että lapsestani tulee mikään nyrkkeilysäkki. Varmasti opetan, että jos pakoon ei pääse ja joku alkaa muksimaan niin lyö takaisin!
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:opetatteko lapsillennekin että jos joku lyö niin ei muuta kuin lyöt takasin?
Itseasissa noudatan itse sitä neuvoa myös; selkään ei tarvitse keneltäkään ottaa.
ITSE ei saa riitaa aloittaa tai mennä mäiskimään, mutta jos joku lyö ensin, saa sivaltaa takaisin.
Itseään saa puolustaa. Kääntäkää te toinenkin poski, mie en käännä
.
¤näpertää sateenvarjoaan¤
Alkuperäinen kirjoittaja oho:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Lastaan lyövä (nippaava, läpsäisevä jne) äiti on säälittävä tapaus.
Hävitä nyt LAPSELLE valtataistelussa! Noloa.
juuri näin!!!!
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Kiitos kehuistaEn minä ainakaan valtataistelun takia lastani nippaa vaan siksi että suojelen häntä hellalta tai pistorasioilta. Eli opetan että jos siihen koskee niin käy kipeää. Yksivuotiaalle kun on vaikea vielä selittää asioita. Hyvin on toiminut eikä ole tarvinnut sen jälkeen lapsia lyödä. Ja jos lapset todella ovat peilikuva minusta niin olen kyllä täydellinen äiti :saint:
en ole ikinä ymmärtänyt yhtälöä: 1 v on niin pieni, ettei ymmärrä EI sanaa tai puhetta tai kieltoa, ei osaa yhdistää siis : kuuma hella - EI!, mutta on niin iso, että ymmärtää, että luunappi, näppäsy tai lyöminen tarkoittaa, että tänne ei saa mennä eli: kuuma hella - lyönti - kipu - ei.
Miten lapsi voi ymmärtää, että häntä satutetaan hänen omaksi parhaakseen, jos hän ei ymmärrä EI sanaa???
Aika onnetonta.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Lastaan lyövä (nippaava, läpsäisevä jne) äiti on säälittävä tapaus.
juuri näin!!!!
Kiitos kehuistaEn minä ainakaan valtataistelun takia lastani nippaa vaan siksi että suojelen häntä hellalta tai pistorasioilta. Eli opetan että jos siihen koskee niin käy kipeää. Yksivuotiaalle kun on vaikea vielä selittää asioita. Hyvin on toiminut eikä ole tarvinnut sen jälkeen lapsia lyödä. Ja jos lapset todella ovat peilikuva minusta niin olen kyllä täydellinen äiti :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja juurikin:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:![]()
![]()
![]()
![]()
nyt mä tipahdin. ei juma että on hyvä komentti.
koita nyt hyvä ihminen ottaa selvää millasista lähtökohdista kiusaajat tulee.
ai että jotku on fiksuja![]()
Itseäni toistaen, kun joillekin ei näköjään mene ensilukemalta peille; Näistä lullatuista kakaroista, joita ei ole ikinä kielletty, eikä vanhemmat ole uskaltaneet laittaa heille hanttiin, löytyy ne vittumaisimmat ja kieroimmat kiusaajat. Että kivat sulle miss täydellinen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:No niin jeesustelijat, pistäkääpäs se sädekehä naulakkoon ja laskeutukaa alas pilven reunalta. Ap:lla paloi hihat ja purkaa sitä tänne, kiva että teillä muilla ei koskaan kärvähdä päre. Ja joskus muuten se hyvin ajoitettu vastapallo on äärettömän tehokas. Jotkut lapset vain yksinkertaisesti ajavat tilanteen siihen että luunappi on oikeasti paikallaan tai niska-perse otteella poistaminen tilanteesta. Mutta sen kanssa pitää muistaa että jos ei tehoa ekalla kerralla, ei tehoa tokallaan ja toiste on turha käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Lastaan lyövä (nippaava, läpsäisevä jne) äiti on säälittävä tapaus.
juuri näin!!!!
Osta liesisuojus ja tulppia pistorasioihin.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Alkuperäinen kirjoittaja juurikin:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:![]()
![]()
![]()
![]()
nyt mä tipahdin. ei juma että on hyvä komentti.
koita nyt hyvä ihminen ottaa selvää millasista lähtökohdista kiusaajat tulee.
ai että jotku on fiksuja![]()
Itseäni toistaen, kun joillekin ei näköjään mene ensilukemalta peille; Näistä lullatuista kakaroista, joita ei ole ikinä kielletty, eikä vanhemmat ole uskaltaneet laittaa heille hanttiin, löytyy ne vittumaisimmat ja kieroimmat kiusaajat. Että kivat sulle miss täydellinen![]()
"Ei ole ikinä kielletty eikä vanhemmat ole uskaltaneet laittaa heille hanttiin"
Kenellä tässä ketjussa muka oli tuo kasvatusperiaate?
Miksi te lastennippaajat ja tukistajat lähes aina kuvittelette, että jos perheessä ei käytetä fyysisiä kasvatuskeinoja niin se tarkoittaa sitä että lapsia ei kielletä eikä heille sanota vastaan? Ehei. Meillä ainakin kielletään, ja kielletään muuten moni sellainenkin asia joka nippaamiseen ja tukkapöllyyn uskovilla tuttavilla on sallittua...meillä on tiukka kuri mutta väkivaltaa ei käytetä, vaan muita kasvatuskeinoja. Niih.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Lastaan lyövä (nippaava, läpsäisevä jne) äiti on säälittävä tapaus.
juuri näin!!!!
Osta liesisuojus ja tulppia pistorasioihin.
Minusta tuo väkivallan vastustus menee joillakin niin älyttömyyksiin että he eivät käsitä kumpi oikeasti on sille yksivuotiaalle suurempi vääryys, että häntä nipataan sormille kerran vai se että sata kertaa juostaan hakemaan jostakin pois. Ja kun se menisikin niin hienosti että sen sadannenkin kerran äiti on rauhallinen ja se lapsi ei yhtään ärsytä. Mutta ei se vaan niin mene. Sitten sille lapselle huudetaan ja ollaan pahalla päällä loppupäivä ja tämähän on sitä hyvää äidinrakkautta. Eräskin ystäväni ei millään voinut käsittää että pystyn nippamaan lastani sormille, mutta en minäkään käsittänyt häntä kun hän löi avokämmenellään 7v. tytärtään poskelle kun se hyppi silmille. Jos niin pieniin synteihin äitinä pystytte kuin että nippaisitte lastanne pienenä sormille, niin hyvin on äitiys hallussa. Mutta vahvasti epäilen.
Luulen että meillä pienten lasten äidieillä ei ole vielä aavistustakaan mitä on tulossa ja kuinka pieniltä nämä synnit sitten tuntuvatkaan kun ensimmäisen kerran huudat teini-ikäiselle lapsellesi jotain anteeksiantamatonta.