V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:en miellà yhtààn noista johonkin tuotteeseen
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:en miellà yhtààn noista johonkin tuotteeseen
En minäkään. Ei taida olla yhtään nimeä jonka ensimmäisenä yhdistäisin johonkin tuotteeseen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Paula-vanukas, Lilli Lemmikki, Puuha-Pete, Tomi-traktori
Alkuperäinen kirjoittaja ihan totta!:itekin oon aina tykänny Elisa-nimestä, vaan eipä enää kyllä oo harkinnassa tuo nimi meillä, ihan vaan tuon firman vuoks (on kuitenkin jo niin iso brändi)..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ei Elisan äiti :P:Alkuperäinen kirjoittaja ihan totta!:itekin oon aina tykänny Elisa-nimestä, vaan eipä enää kyllä oo harkinnassa tuo nimi meillä, ihan vaan tuon firman vuoks (on kuitenkin jo niin iso brändi)..![]()
Sama oli mullatai oikeestaa miehellä joka on ollu joskus muinoin läheisessä yhteistyössä ko. firman kanssa... Kuulemma tuli mieleen koko ajan että mitä Elisa voi tarjota
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun nimellä löytyy muutes wc-harja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :D :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun nimellä löytyy muutes wc-harja![]()
Mie oon juuresharja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:en miellà yhtààn noista johonkin tuotteeseen
En minäkään. Ei taida olla yhtään nimeä jonka ensimmäisenä yhdistäisin johonkin tuotteeseen.
Minusta taas moni nimi on varsin leimautunut tuotteeseen tai yritykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja :D :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun nimellä löytyy muutes wc-harja![]()
Mie oon juuresharja![]()
No toi onkin vähän parempiAattele ny, "meenpäs vähän Jonnalla jynssään pönttöä"-
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Siis onhan todella monella tuotteella/yrityksellä ihmisen nimi. Mutta jos joku sanoo vaikka Paulan nimen niin ei mulla ekana tule mieleen Paula vanukas tai Ahdista silli.
Alkuperäinen kirjoittaja Tikru:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mun nimellä löytyy muutes wc-harja![]()
Aino?