Jotenkin ärsyttää, että tuotteet pilaavat kivat nimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
itekin oon aina tykänny Elisa-nimestä, vaan eipä enää kyllä oo harkinnassa tuo nimi meillä, ihan vaan tuon firman vuoks (on kuitenkin jo niin iso brändi).. :(

Alkuperäinen kirjoittaja ihan totta!:
itekin oon aina tykänny Elisa-nimestä, vaan eipä enää kyllä oo harkinnassa tuo nimi meillä, ihan vaan tuon firman vuoks (on kuitenkin jo niin iso brändi).. :(

Sama oli mulla :D tai oikeestaa miehellä joka on ollu joskus muinoin läheisessä yhteistyössä ko. firman kanssa... Kuulemma tuli mieleen koko ajan että mitä Elisa voi tarjota :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ei Elisan äiti :P:
Alkuperäinen kirjoittaja ihan totta!:

Sama oli mulla :D tai oikeestaa miehellä joka on ollu joskus muinoin läheisessä yhteistyössä ko. firman kanssa... Kuulemma tuli mieleen koko ajan että mitä Elisa voi tarjota :D :D

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en miellà yhtààn noista johonkin tuotteeseen

En minäkään. Ei taida olla yhtään nimeä jonka ensimmäisenä yhdistäisin johonkin tuotteeseen.

Minusta taas moni nimi on varsin leimautunut tuotteeseen tai yritykseen.

Siis onhan todella monella tuotteella/yrityksellä ihmisen nimi. Mutta jos joku sanoo vaikka Paulan nimen niin ei mulla ekana tule mieleen Paula vanukas tai Ahdista silli.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Siis onhan todella monella tuotteella/yrityksellä ihmisen nimi. Mutta jos joku sanoo vaikka Paulan nimen niin ei mulla ekana tule mieleen Paula vanukas tai Ahdista silli.

No toihan ihan kiva jos, nimet ei assosioidu tuotteisiin tai yrityksiin. Kuitenkin melko monella Violasta voi tulla mieleen juusto ja Sinistä mopit.

Musta tuntuu että se on vähä kuulijastakin kiinni... Siis esim niillä (esim meillä) joilla Paula-vanukkaita tuodaan jatkuvasti kotiin tulee nimestä nykyään mieleen vanukas... Siljasta mulla tulee aina auttamattomasti mieleen Silja Line mutta en mä esim ajattele ekana Jonnasta juuresharjaa tai Violasta juustoa.

Yhteistyössä