V
vierailija
Vieras
Tiesin että tämä päivä tulee vielä joskus, työni puolesta tapaan vanhoja ihmisiä paljon ja arvelin että joku päivä voisi eteen sattua ehkä myös elvytystilanne. Se tuli sitten tänään. Nainen kerkesi tulla juuri ja juuri ovesta sisään sanoen että voi huonosti, lyyhistyi ja jäi lattialle makaamaan. Aloitin elvytyksen heti kun ei hengittänyt, kollegani soitti ambulanssin, elvytin kunnes nainen rupesi itse hengittämään ja ja pulssikin löytyi, melkein heti elvytyksen lopetuksen jälkeen tuli jo ambulanssi ja vei naisen mennessään. En tiedä miten hänelle kävi, enkä edes tiedä saanko koskaan tietääkään?
En tiedä oikein miten olisi, aviomies ei sanonut koko elvytyshommaan mitään kun kotona siitä kerroin, facebookiin en laita jo ihan työn puolesta, kavereillekaan en uskalla kertoa. Pomo onnitteli. Jäi hirveän tyhjä olo
olen ollut ea-koulutettu niin kauan kuin vaan muistan, kaikki toiminta tuli niin selkärangasta, musta tuntui että hommaan kerkesi kulua vain pari minuuttia ennen kuin ambulanssi tuli mutta kollegan mukaan siihen meni yli 10min. Lihaksia särkee, paita oli aivan hiestä märkä kun tilanteen jälkeen lähdin kahville, oon aika varma että mursin jotain luitakin elvyksen aikana kun kävi niin kova rutina. Nyt ei tuu uni vaikka kuinka väsyttää.
Avaudun tänne kun ei voi minnekään muuallekaan purkaa...
En tiedä oikein miten olisi, aviomies ei sanonut koko elvytyshommaan mitään kun kotona siitä kerroin, facebookiin en laita jo ihan työn puolesta, kavereillekaan en uskalla kertoa. Pomo onnitteli. Jäi hirveän tyhjä olo
Avaudun tänne kun ei voi minnekään muuallekaan purkaa...