V
vierailija
Vieras
Viime aikoina on valittanut meditaation aiheuttamasta sydänviasta ja kakeksiasta. Ja joku pahoinvointimigreeni ollut nyt 3 vuotta.Niin siis kärsiikö / valitteleeko edelleen CFS/ME:stä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Viime aikoina on valittanut meditaation aiheuttamasta sydänviasta ja kakeksiasta. Ja joku pahoinvointimigreeni ollut nyt 3 vuotta.Niin siis kärsiikö / valitteleeko edelleen CFS/ME:stä?
HahTuossa yksi.
![]()
Oliko tuo sydänvika se, kun joku oikea lääkäri tuli haastamaan väitteen, että meditaatio aiheuttaisi mitään tuollaista, hän perusti väitteensä 10 vuoden tarkkaan dataan itsestään ja ystävästäänViime aikoina on valittanut meditaation aiheuttamasta sydänviasta ja kakeksiasta. Ja joku pahoinvointimigreeni ollut nyt 3 vuotta.
Onpas. Mut et ookaan mies ja sun käsityksesi kuumuudesta on ei-pitkät-nenäsieraimet.Sitä se juurikin EI ole että.
Eikä??K on tykännyt Dzn Eiffelintornipostauksesta mutta ei Maxim’s kuvista![]()
Hiljattain kertoi Twitterissä että hänellä on 11 hengenvaarallista sairautta.Viime aikoina on valittanut meditaation aiheuttamasta sydänviasta ja kakeksiasta. Ja joku pahoinvointimigreeni ollut nyt 3 vuotta.
Elämä on tappavin sairausHiljattain kertoi Twitterissä että hänellä on 11 hengenvaarallista sairautta.
Onkohan itsediagnosoitujaHiljattain kertoi Twitterissä että hänellä on 11 hengenvaarallista sairautta.
Oliko se münchausenin oireyhtymä vai mikä se olikaan?Hiljattain kertoi Twitterissä että hänellä on 11 hengenvaarallista sairautta.
Joost leikin aloittaa ja Kärtsä lähtee mukaanTuossa yksi.
![]()
Siihen lopputulokseen ei ole tainnut vielä päätyäOliko se münchausenin oireyhtymä vai mikä se olikaan?
Se että keksii eri sairauksia vai mikä se olikaan nimeltään?Siihen lopputulokseen ei ole tainnut vielä päätyä![]()
Münchausen joo, mutta sitä ei ole diagnosoinut vielä itselleen.Se että keksii eri sairauksia vai mikä se olikaan nimeltään?
Hetero vai MM vai NN? P*rnhub onkin puuduttava ja keinotekoinen. Twittrissä on aistikasta menoa, kun löytää tilitYritin katsoa äsken p*rnoa. Miksi se on tehty niin kuvottaksi. Väkinäisiä huohotuksia ja jyskettä. Yök
Mitäs nyt tulilla?Kyllä noi fandomit kans aina draamailee. Liian syvällä parafaneilussa. Ja sit lähetään julkisesti ja ovet paukkuen jotta hyvästi.![]()
Samaa vanhaa superfanijuttua nää jaksaa draamailla vielä.Mitäs nyt tulilla?
Ihminen on sekasyöjä ihan biologialtaan myös nykypäivänä. Mammalla ei taida muutenkaan olla olla evoluutioteoria hallussa.Ihminen on lihansyöjä.
Ihminen on metsästäjä-keräilijä jonka luonnolliseen ruokavalioon ei kuulu vilja.Ihminen on sekasyöjä ihan biologialtaan myös nykypäivänä. Mammalla ei taida muutenkaan olla olla evoluutioteoria hallussa.
Ootko 12-vuotias?Jahhah! Mustasukkaisuuttako ilmassa!?![]()
On.Oliko se münchausenin oireyhtymä vai mikä se olikaan?
Enpä kiinnittänyt mitään huomiota mitä K oli päällä. Laitoin siis tuon linkin mutta piti palata katsomaan että mistä kritiikki.HahMiks K on pukeutunu vielä koululaiseksi
![]()