Käly, käly, käly

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaida
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaida

Vieras
Mä repeän kohta sen itsekeskeisen typeryksen takia.
Hän on aina vain minä sitä, minä tätä. Koko miehen suku pyörii tämän akan oikkujen ympärillä. Ja kyse on sentään 30-kymppisestä naisesta. Nyt on omalta kohdaltani mitta täysi.

Minulla ja miehelläni on kaksi lasta 5- ja 3-vuotiaat. Siskolleni syntyi lapsi ja ristiäiset ovat parin viikon kuluttu. Kummatkin lapsemme sairastuivat pari päivää sitten flunssaan. Käly soitti miehelleni ja kauhuissaan vaati, että mieheni on äkkiä muutettava pariksi viikoksi vanhemmilleen, jotta hän ei saisi tartuntaa. Mieheni on pyydetty kummiksi. (Minua ei tietenkään ole pyydetty, vaikkä käly miehensä kanssa on toisen lapsemme kummi).

Viime viikolla sain anopilta kuulla, että käly ei tulla jouluksi vanhemmilleen, koska minä ja lapsemme ovat tulossa ja hän ei kestä meitä nyt kun vauvakin on syntynyt. Just.

[QUOTE="vieras";27674045]Miksi miehen on muutettava vanhemmilleen? Kysehän oli sinun siskon lapsesta ja siskon lapsen ristiäisistä (vai menikö provo metsään).[/QUOTE]

Siis kyse on miehen siskosta. Ja aivan totta on vaikkakin uskomatonta. Miehen sisko haluaa veljensä eli minun mieheni uuttavan pariksi viikoksi vanhemmillensa, jotta mieheni ei saisi lapsiltamme flunssaa ja voisi toimia kummina ristiäisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja öööh;27674073:
Provo meni hiukan metsään joo

No, en tiedä miten vaukuuttaa teitä, mutta totta tämä juttu on. Huoh.

Panenko tämän viimeisen vaatimuksen hormonien piikkiin. Vai mitä hemmettiä. Hän on aina vaatimassa, leikkimässä marttyyria, kaikki pyörii naisen ympärillä ja varoo sanojaa.

[QUOTE="vieras";27674045]Miksi miehen on muutettava vanhemmilleen? Kysehän oli sinun siskon lapsesta ja siskon lapsen ristiäisistä (vai menikö provo metsään).[/QUOTE]

Tarkoitus oli siis kirjoittaa, että kiehen siskolle syntyi lapsi.

Yhteistyössä