Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle ei olisi tullut mieleen edes kysellä että saakos tulla,jos alunperin kutsu olisi vain miehelle osoitettu.
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Rehellisesti kirjotan hänestä. Kun ollaan kasvoikkain, ongelmaa ei ole. Selän takana hän sitten ehtii touhuta paljonkin.
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle ei olisi tullut mieleen edes kysellä että saakos tulla,jos alunperin kutsu olisi vain miehelle osoitettu.
Mies lähinnä varmisti, että ollaanko me toivottuja sinne vai ei. Mutta hei, enää tällä ei oo mitään väliä. Mies ei mee juhliin ja käly saa pitää keskenään kivaa. Ja maksaa enemmän cartingistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Mulle ei olisi tullut mieleen edes kysellä että saakos tulla,jos alunperin kutsu olisi vain miehelle osoitettu.
Mies lähinnä varmisti, että ollaanko me toivottuja sinne vai ei. Mutta hei, enää tällä ei oo mitään väliä. Mies ei mee juhliin ja käly saa pitää keskenään kivaa. Ja maksaa enemmän cartingistaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no apn kirjoitusten perusteella väitän että ihan itsessään on vika, ettei ole toivottu... ei vaan näe vikoja itsessään, aina vain muissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no apn kirjoitusten perusteella väitän että ihan itsessään on vika, ettei ole toivottu... ei vaan näe vikoja itsessään, aina vain muissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:Rehellisesti kirjotan hänestä. Kun ollaan kasvoikkain, ongelmaa ei ole. Selän takana hän sitten ehtii touhuta paljonkin.
No kuule sano sille päin naamaa, äläkä kirjoittele seläntakana näitä totuuksia. Yhtälailla käly voi pitää mielipiteitään susta oikeina. Vaikka todellisuudessa teillä molemmilla olis ihan vääristynyt kuva toisesta. Ja toiseksi, olisit nyt helkkari ite suoraan soittanut sille eikä välikäsien kautta.. siitähän syntyy kahta kauheempi soppa.