Käly keksi "kivan" yllärin, vetäsin herneet nenukkiin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selma-rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Suuttuisin miehelle ihan helvetisti, jos menisi tuossa tilanteessa itsekään. harvinaisen tylyä toimimtaa! Tosin minun mieheni katkaisisi välit kokonaan tuollaiseen sukulaiseen, joka ei minua hyväksyisi. On sanonutkin, että vaikka äitinsä saisi siinä tapauksessa olla. Ja saman tekisin itsekin vastaavassa tilanteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Mulle ei olisi tullut mieleen edes kysellä että saakos tulla,jos alunperin kutsu olisi vain miehelle osoitettu.

Mies lähinnä varmisti, että ollaanko me toivottuja sinne vai ei. Mutta hei, enää tällä ei oo mitään väliä. Mies ei mee juhliin ja käly saa pitää keskenään kivaa. Ja maksaa enemmän cartingistaan.

Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Rehellisesti kirjotan hänestä. Kun ollaan kasvoikkain, ongelmaa ei ole. Selän takana hän sitten ehtii touhuta paljonkin.

No kuule sano sille päin naamaa, äläkä kirjoittele seläntakana näitä totuuksia. Yhtälailla käly voi pitää mielipiteitään susta oikeina. Vaikka todellisuudessa teillä molemmilla olis ihan vääristynyt kuva toisesta. Ja toiseksi, olisit nyt helkkari ite suoraan soittanut sille eikä välikäsien kautta.. siitähän syntyy kahta kauheempi soppa.

Mulle ei olisi tullut mieleen edes kysellä että saakos tulla,jos alunperin kutsu olisi vain miehelle osoitettu.

Mies lähinnä varmisti, että ollaanko me toivottuja sinne vai ei. Mutta hei, enää tällä ei oo mitään väliä. Mies ei mee juhliin ja käly saa pitää keskenään kivaa. Ja maksaa enemmän cartingistaan.

Niinpä,mutta minä en tuossa tilanteessa varmistelisi mitään.Kutsuhan oli vain miehelle osoitettu.

Teillä onkin varmaan paljon hauskempaa kun vietätte viikonlopun perheen kesken ettekä tollasen nirppanokan seurassa =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no apn kirjoitusten perusteella väitän että ihan itsessään on vika, ettei ole toivottu... ei vaan näe vikoja itsessään, aina vain muissa.

Jos ei mitään selkeää isoa riitaa ihmisten välillä ole, niin ei tuollaisessa tilanteessa ole mitään syytä jättää toista puolisoista kutsumatta. Vaikka ei toisesta hirveästi pitäisikään niin kyllä on molemmat kutsuttava. Törkeää, epäkohteliasta ja lapsellista jättää kutsumatta toinen puolisoista. Niin kuin lapsena "me leikitään nyt kahdestaan!".

no apn kirjoitusten perusteella väitän että ihan itsessään on vika, ettei ole toivottu... ei vaan näe vikoja itsessään, aina vain muissa.

Avoimesti veljensä puolisoa syrjivä on moukka. Tilanteesta riippumatta.

Rehellisesti kirjotan hänestä. Kun ollaan kasvoikkain, ongelmaa ei ole. Selän takana hän sitten ehtii touhuta paljonkin.

No kuule sano sille päin naamaa, äläkä kirjoittele seläntakana näitä totuuksia. Yhtälailla käly voi pitää mielipiteitään susta oikeina. Vaikka todellisuudessa teillä molemmilla olis ihan vääristynyt kuva toisesta. Ja toiseksi, olisit nyt helkkari ite suoraan soittanut sille eikä välikäsien kautta.. siitähän syntyy kahta kauheempi soppa.

Oon puhunut hänen kanssa suoraan hänen juoruiluistaan. Paha tapa kuulemma. Ja kun kerran miehelle on kutsun esittänyt ja sanonut myös, etten minä ole tervetullut, niin naurettavan tekisin itsestäni, jos nyt soittaisin ja kysyisin, että miks ette minua sinne tahdo. Saisin vielä jonkun säälikutsun tyyliin "voithan sinäkin tulla". Suoraan mies kysyi ja suoran vastauksen sai. Turha selvää asiaa vatkata. Ja onneks tää on jo selvää. Kai se kertoo jotain ihmisestä, jos ei oo ystäviä.

jos minun kälylläni olisi juhla tai hänen puolisollaan ja mun mies sinne kutsuttaisiin ni tottakait olettaisin kutsun koskevan myös minua!! ja jos saisin vastauksen että toki muiden kälyt on tervetulleita ni TYKKÄISIN HUONOA!!!

Yhteistyössä