Käly keksi "kivan" yllärin, vetäsin herneet nenukkiin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja selma-rouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

 
Ei oo miesten juhlat. Ja minusta ei pitäs ajatella, että pääseekö joku tulee vai ei. Ne kutsutaan, keitä toivotaan. Ja jos jotakuta ei tahdota, niin sitä ei kutsuta. Nyt tosin ilmoitettiin suoraan, ettei mulla oo asiaa juhliin. Ja olishan ne voineet kutsua mut ja jättää miehen kutsumatta, jos kerran tyttöjä ajattelivat.
 
lapsettomat juhlat ymmärrän hyvin. Siis niin ettei lapset ole tervetulleita edes siihen cartingiin. Mutta sitä en käsitä että toinen puolisoista jätetään kutsumatta. Minun mielestäni se vauvan äitikin kutsutaan vaikka olisi syytä olettaa ettei hän lapsensa ääreltä lähde mihinkään.

Siis tuossa miehesi kysyessä kälyn olisi kuulunut vastata että lapsettomat juhlat on ettei tytöt ole kutsuttuja. Mutta vaimo luonnollisesti on tervetullut jos saatte lastenhoidon järjestymään.
 
Toisinaan noin miesten siskot on idiootteja ;) Monesti kuvitellaan omistavansa se veli hautaan asti eikä olla hyväksyvinään muita naisia rakkaan veljen elämään. Samaan aikaan nämä siskot kuitenkin osaavat ottaa hyödyn irti ja esittää ystävää, kun jotain tarvitaan. Se on se mustasukkaisuus ja kuvitelma siitä, että ollaan parempia, valitettavan yleistä...

Miehesi pitäisi kyllä osata sanoa siskolleen itse, että mikä tämä homman nimi oikein on ja näin yrittää saada sisko tajuamaan miten asiat on..
 
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Ja olishan ne voineet kutsua mut ja jättää miehen kutsumatta, jos kerran tyttöjä ajattelivat.


Ja kaveri järjestää aviomiehelleen juhlat, no eiks ne nyt koske sun miestä enemmän kun sua kuitenkin? Ja jos sä imetät vauvaas, niin en yhtää ihmettele että ei kutsuttu.

 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

Kuulin puhelun, olin vieressä, valitettavasti kyseessä ei oo väärinkäsitys. Siks kysymys onkin vaan siitä, että onko ok, jos mies menee? Hyväksyisitkö sinä sen vastaavassa tilanteessa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

Jos käly puhuu usein ap:sta pahaa selän takana jne. eikä vaikuta hänestä oikeasti pitävän, niin minusta tämä on aika selvä, että alkoholi ja lapset on vain tekosyy, jotta voidaan olla kutsumatta ap. Voi vedota siihen, että hänen pitää olla pienten lasten kanssa kotona, koska juhlat ei passaa niin pienille lapsille. Totta kai normaalisti, jos molemmat haluttaisiin mukaan kysyttäisiin, jos he saisivat lastenhoitajan lapsilleen ja pääsisivät molemmat mukaan, eikä suoraan sanottaisi ettei toinen puolisoista ja lapset ole tervetulleita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

Kuulin puhelun, olin vieressä, valitettavasti kyseessä ei oo väärinkäsitys. Siks kysymys onkin vaan siitä, että onko ok, jos mies menee? Hyväksyisitkö sinä sen vastaavassa tilanteessa?

Mä odottaisin, että mies ois mulle ehdottoman lojaali ja sanoisi siskolleen suorat sanat.
 
Etkö sä ole puhunut ollenkaan asiasta tämän kälyn kanssa? Ja oletteko muuten hyvissä väleissä? Jos teillä on huonot välit niin voin kuvitella ettei paikalle haluta ei kivoja ihmisiä edes kohteliaisuussyistä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

Kuulin puhelun, olin vieressä, valitettavasti kyseessä ei oo väärinkäsitys. Siks kysymys onkin vaan siitä, että onko ok, jos mies menee? Hyväksyisitkö sinä sen vastaavassa tilanteessa?

Mä odottaisin, että mies ois muolle ehdottoman lojaali ja sanoisi siskolleen suorat sanat.

näin mäkin odottaisin,sillä vetäisin herneet jos mies ei omaa puolisoaan tue vaan kävelee ylitse.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Ja olishan ne voineet kutsua mut ja jättää miehen kutsumatta, jos kerran tyttöjä ajattelivat.


Ja kaveri järjestää aviomiehelleen juhlat, no eiks ne nyt koske sun miestä enemmän kun sua kuitenkin? Ja jos sä imetät vauvaas, niin en yhtää ihmettele että ei kutsuttu.

Käly. Nyt on kyseessä suku. Ei kaverit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

Kuulin puhelun, olin vieressä, valitettavasti kyseessä ei oo väärinkäsitys. Siks kysymys onkin vaan siitä, että onko ok, jos mies menee? Hyväksyisitkö sinä sen vastaavassa tilanteessa?

Mä odottaisin, että mies ois muolle ehdottoman lojaali ja sanoisi siskolleen suorat sanat.

Siis tässä kohtaa on pakko olla samaa mieltä. Tuossa tilanteessa mies saisi ensin selvittää sen, että mistä ihmeestä koko jutussa on kyse eli miksi sinua ei hyväksytä mukaan. Sen jälkeen saisi sitten tehdä selväksi sen, ettei sinua saa kohdella tuolla tavalla. Vasta, kun nuo asiat olisi selvitetty, tekisin teinä lopullisen päätöksen siitä, osallistuuko mies pippaloihin vai ei.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

Kuulin puhelun, olin vieressä, valitettavasti kyseessä ei oo väärinkäsitys. Siks kysymys onkin vaan siitä, että onko ok, jos mies menee? Hyväksyisitkö sinä sen vastaavassa tilanteessa?

Hyväksyisin. En mä miestäni "rankaisisi" siitä, että joku muu on mun mielestä moukka.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ihan outoa, ei vois uskoa, että joku tekee tolleen!

Jos teidän välit on kälyn kanssa ainakin näennäisesti ok, niin sähän voit sille soittaa ja kysyä suoraan, että mitä tämä on ja vaadit kunnon perusteluja ja kerrot, miltä asia sinusta vaikuttaa.

Jotenkin, mun mielestä avoin riita kälyn kanssa ois kivempi, kuin semmonen, et se jauhaa kakkelia seläntakana ja sit soittaa, ku tarttee jotain.

Avoin riita tarkottais perättömiä juoruja musta. Ja jo mies nyt peruu osallistumisensa, juoruja lähtee taas musta... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ootko tiukkapipo alkoholin suhteen?

Itse en juo, eikä mieheni. Muut saa juoda, mitä juo. Kälykään ei juo, koska on raskaana.

Onko tuo miehesi juomattomuus sinun vai miehesi oma päätös? Jos kälysi pitää sinua "ilonpilaajana" koska et juo ja yrittää saada miehesi juomaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja j:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä luulen, että tässä on "pieni" väärinkäsitys. Joko on sanottu oudosti tai miehesi on kuullut oudosti.

Varmaan tarkoitti, että lapset ei ole tervetulleita. Muuten en ymmärrä miksi olisi sanottu, että siellä on alkoholia ja SINÄ et ole tervetullut.

Kuulin puhelun, olin vieressä, valitettavasti kyseessä ei oo väärinkäsitys. Siks kysymys onkin vaan siitä, että onko ok, jos mies menee? Hyväksyisitkö sinä sen vastaavassa tilanteessa?

Mä odottaisin, että mies ois muolle ehdottoman lojaali ja sanoisi siskolleen suorat sanat.

Siis tässä kohtaa on pakko olla samaa mieltä. Tuossa tilanteessa mies saisi ensin selvittää sen, että mistä ihmeestä koko jutussa on kyse eli miksi sinua ei hyväksytä mukaan. Sen jälkeen saisi sitten tehdä selväksi sen, ettei sinua saa kohdella tuolla tavalla. Vasta, kun nuo asiat olisi selvitetty, tekisin teinä lopullisen päätöksen siitä, osallistuuko mies pippaloihin vai ei.

Siis mitä? Eikö se aikuinen mies itse tee päätöksen osallistuuko vai ei? Ei kai vaimo sitä miehen puolesta tee.

Uskomatonta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Ihan outoa, ei vois uskoa, että joku tekee tolleen!

Jos teidän välit on kälyn kanssa ainakin näennäisesti ok, niin sähän voit sille soittaa ja kysyä suoraan, että mitä tämä on ja vaadit kunnon perusteluja ja kerrot, miltä asia sinusta vaikuttaa.

Jotenkin, mun mielestä avoin riita kälyn kanssa ois kivempi, kuin semmonen, et se jauhaa kakkelia seläntakana ja sit soittaa, ku tarttee jotain.

Avoin riita tarkottais perättömiä juoruja musta. Ja jo mies nyt peruu osallistumisensa, juoruja lähtee taas musta... :headwall:

Kauhea suku. Mun mielestä avoin riita olis vaan sille kälylle merkki siitä, että tiedät, mitä hän sinusta puhuu. Tosi inhottavaa, niiden kuuluis puhua susta vaan hyvää.
 

Yhteistyössä