V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Samalla lailla tuttu tulee tunnetusta, onko sekin aargh?Ei tietoo. Ja sitten tuo
(Joku sai) tuta. (= tuntea)
Aaarrrgghhh
Holja tarkoittaa omituistaJa Forssassa on holjat päivät...![]()
Ollaan kuules suomaata, ja sieltä rapakoista on kerätty talvellakin ahvenia ja paistettu niitä halstarissa saarten kallioilla/luodoillaJuuh eppu toppu kolkki ja kuukki ja oli linkki tiiättekö mitä linkki tarkoittaa tällä.murre alueella oon asunut muutaman vuoden. Jotenki itest tuntuu et uudella maalla puhutaan parhainta suomee mistä ei tuu epäselvyyksiä vaan kaikki ymmärtää sen suomen![]()
"...jäi verekseltään kiinni lauantaiaamulla. Hän oli siirtämässä paketoitua ruumista pulkalla autonsa takakonttiin. Hänen aikeenaan oli ajaa mereen ja hukuttautua.Sellaiset joista ei tiedä mitä tarkoittaa.
Olin kauan sitten diskossa joissain Mikkelissä tai LPR, siellä nätti tyttö sanoi tälle uusmaalaiselle kollille että ”kaikki haluaisi puhua noin”Juuh eppu toppu kolkki ja kuukki ja oli linkki tiiättekö mitä linkki tarkoittaa tällä.murre alueella oon asunut muutaman vuoden. Jotenki itest tuntuu et uudella maalla puhutaan parhainta suomee mistä ei tuu epäselvyyksiä vaan kaikki ymmärtää sen suomen