Kauhutarinoita pk:n "tädeistä"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";28601827]Ja siis ei todellakaan ole nyt kyse siitä että vain kerran pitäisi maistaa, ei yksi maistaminen riittänyt, sitten piti maistaa vielä lisää.

Huvittaa tämä inttäminen, kun hoitaja itse on myöntänyt että hänellä meni hermot, ja pyytänyt minulta anteeksi. On tämä vaan huvittava palsta kerrassaan. :-D[/QUOTE]

Nuo on niin tulkinnanvaraisia juttuja, jos ei muuta kamalaa ole tapahtunut kyseisessä pk:ssa niin en nyt tiiä vaihtaisinko itse pk:ta.

Kyllähän näitä löytyy. Eräässä päiväkodissa 1v sai ihan rauhassa olal keskellä ampiaisia, kun pitäähän sen oppia. Monessakaan pienten ryhmässä ei lohduteta sylissä, kun siihen ei saa totuttaa kun aikaa ei ole.

Nämä mammat vaan ei halua myöntää, että meidän pikku maijan 9kk hoidossa voisi olla jotain vikaa. Hoitopaikkahan on lapselle se paras paikka ;) saahan sieltä virikkeitäkin :D

Ja on toki paljon enemmän hyviä hoitajia kuin huonoja. Monet asiat vaan jäävät näkemättä, kun vanhemmat eivät halua avata silmiään.

[QUOTE="vieras";28601849]Nuo on niin tulkinnanvaraisia juttuja, jos ei muuta kamalaa ole tapahtunut kyseisessä pk:ssa niin en nyt tiiä vaihtaisinko itse pk:ta.[/QUOTE] No ei ole pelkästään tuo. Mutta tämän palstan tuntien, en kerro muita juttuja. Kaikki on kuitenkin todettu ylemmiltä tahoilta vääräksi toiminnaksi. Mm. paljon välinpitämättömyyttä lapsista, annetaan olla keskenään eikä vahdita, niin että pienemmille käy haavereita vain siksi koska ollaan juoruttu keskenään yms. laiminlyöntiä. Ja monen monta muuta juttua lisäksi.

[QUOTE="a p";28601827]Ja siis ei todellakaan ole nyt kyse siitä että vain kerran pitäisi maistaa, ei yksi maistaminen riittänyt, sitten piti maistaa vielä lisää.

Huvittaa tämä inttäminen, kun hoitaja itse on myöntänyt että hänellä meni hermot, ja pyytänyt minulta anteeksi. On tämä vaan huvittava palsta kerrassaan. :-D[/QUOTE]

No jos asia on selvitetty ja hoitaja pyytänyt anteeksi niin mikä sua vielä tässä häiritsee? Tuskinpa tekee samoin toisten.

Kun ap ei saanut haukkumaviestejä päiväkodeista se on palstan syy ja palsta on paska :D.

Mutta tosiassa siis MAISTAMINEN ja pakkosyöttäminen on 2 eri asiaa.
Mistä ap tietää, että pakkosyöttämistä on taphtunut monta kertaa jos lapsi ei ole ollut hoitopaikassa kuin hetken? :D
Hoitaja itse sanonut että maistattanut lasta useasti kunnes lapsi on oksentanut? Tuskin.
Lapsen sanomisille en kauheasti painoarvoa tässä tilanteessa laita. Totta helvetissä lapsi sanoo mitä äiti käskee.

Tosiasia on, että päväkotien ja koulujen ruokalistat on laadittu ravintoarvoltaan sellaisiksi, että kaikki mahdolliset suositukset tulisi täytettyä ja aika taiteilua se on, saada sillä minimaalisen pienellä summalla rakennettua sekä terveellistä että maistuvaa ruokaa.

Sitten on nämä NiilaMarjattojen äidit, jotka meuhkaavat miten meidän piltti ei ainakaan sitä syö ja tomaatillekin lapsi on allerginen. Kas kummaa, ketsuppi kyllä laskee makaroonilaatikon kanssa...:D

En kadehdi pätkääkään päiväkotitätetejä tai opettajia. Plus että lapset on nykypäivänä ihan karseita hemmoteltuja piltejä, sitten pitää kestää vielä sekopäävanhempiakin vaatimuksineen.

Vaitiolovelvollisuus estää puolustautumisen suhteellisen tehokkaasti ja sitten siinä hullunmyllyssä pitäisi vielä kasvattaa lapsista yhteiskuntakelvollisia aikuisia kun se kasvatusvastuun pitäisi läheä todellisuudessa sieltä kotoa ja päikyn plus koulun ainoastaan tukea sitä.

[QUOTE="vieras";28601874]Kun ap ei saanut haukkumaviestejä päiväkodeista se on palstan syy ja palsta on paska :D.

Mutta tosiassa siis MAISTAMINEN ja pakkosyöttäminen on 2 eri asiaa.
Mistä ap tietää, että pakkosyöttämistä on taphtunut monta kertaa jos lapsi ei ole ollut hoitopaikassa kuin hetken? :D
Hoitaja itse sanonut että maistattanut lasta useasti kunnes lapsi on oksentanut? Tuskin.
Lapsen sanomisille en kauheasti painoarvoa tässä tilanteessa laita. Totta helvetissä lapsi sanoo mitä äiti käskee.

Tosiasia on, että päväkotien ja koulujen ruokalistat on laadittu ravintoarvoltaan sellaisiksi, että kaikki mahdolliset suositukset tulisi täytettyä ja aika taiteilua se on, saada sillä minimaalisen pienellä summalla rakennettua sekä terveellistä että maistuvaa ruokaa.

Sitten on nämä NiilaMarjattojen äidit, jotka meuhkaavat miten meidän piltti ei ainakaan sitä syö ja tomaatillekin lapsi on allerginen. Kas kummaa, ketsuppi kyllä laskee makaroonilaatikon kanssa...:D

En kadehdi pätkääkään päiväkotitätetejä tai opettajia. Plus että lapset on nykypäivänä ihan karseita hemmoteltuja piltejä, sitten pitää kestää vielä sekopäävanhempiakin vaatimuksineen.

Vaitiolovelvollisuus estää puolustautumisen suhteellisen tehokkaasti ja sitten siinä hullunmyllyssä pitäisi vielä kasvattaa lapsista yhteiskuntakelvollisia aikuisia kun se kasvatusvastuun pitäisi läheä todellisuudessa sieltä kotoa ja päikyn plus koulun ainoastaan tukea sitä.[/QUOTE]

Tuossa oli kyse pakottamisesta, hoitaja itse myönsi että hermo meni. Ja lisäksi nämä kaikki muut, lasten laiminlyönti ja tapaturmat siitä johtuen, lasten haukkuminen, (olen kuullut vahingossa kuinka yhtä erityislasta haukuttiin tyhmäksi yms)

Lisäksi vieä paljon muuta, jota en viitsi tässä kertoa, kun täällä on pelkästään päiväkodin työntekijöitä linjoilla.

[QUOTE="a p";28601865]No ei ole pelkästään tuo. Mutta tämän palstan tuntien, en kerro muita juttuja. Kaikki on kuitenkin todettu ylemmiltä tahoilta vääräksi toiminnaksi. Mm. paljon välinpitämättömyyttä lapsista, annetaan olla keskenään eikä vahdita, niin että pienemmille käy haavereita vain siksi koska ollaan juoruttu keskenään yms. laiminlyöntiä. Ja monen monta muuta juttua lisäksi.[/QUOTE]

Okei, no siellä on sitten ongelmia todella ja hyvä, että veitte asian eteenpäin.
Etenkin yksityisiä pk:ta kannattaa pitää silmällä mahd. tarkasti, koska heidän toimintaa ei valvota samoin kuin kunnallista.

Yhteistyössä