G
Greippi
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:Alkuperäinen kirjoittaja Mary:Alkuperäinen kirjoittaja viima80:Alkuperäinen kirjoittaja Mary:siis että oonko mies liian vanha isäksi..miehellä ei ole lapsia ollenkaan..itse olen häntä paljon nuorempi ja olen hedelmällisessä iässä.![]()
millainen teidän suhde on? ja sen tulevaisuus. ei 45-vuotias ole vanha mutta jos itse olet 25 niin mieti tulevaisuutta. sinä 45 hän 65....
suhteemme on vakaalla pohjalla ja olemme naimisissa. olemme rakastuneita ja olemme toisillemme oikeita. itse olen 33-vuotias.
Ei ole sanottua että saatte lapsen,sullakin hedelmällisin ikä jo mennyttä...
Eli jos haaveissa niin pikaseen sitten vaan.
Onko sulla itelläsi jo lapsia ennestään??
Ei se 33-vuotiaalla ole vielä merkittävästi alentunut se hedelmällisyys. Todennäköisempää on, että lapsia tulee kuin että ei tule...
Nainen on 25 veenä hedelmällisyytensä huipussa.Siitä lähtee lasku.
Ja sitähän ei kukaan tiiä,onko kuinka hedelmällinen??
Toisilla riittää munasoluja vielä yli 40+ mutta toisilla ei enää juur 30 +
Ap,pullaa uuniin vaan,älä mieti sukulaisia!
Teidän kahden juttuhan se on.
Sanoinkin, että merkittävästi. Tottakai se on laskenut "huipusta", mutta 33-vuotiaana on silti vielä erinomaisen hyvät mahdollisuudet tulla raskaaksi. Ja näin tapahtuukin, koska suurin osa pariskunnista ei kärsi lapsettomuudesta.
On muuten sellaisiakin tapauksia, jotka eivät tule raskaaksi edes 20-vuotiaana, joten ihan turha todeta kenellekään, että 33-vuotiaana olisi jotenkin jo chanssit menneet...