Kärppis!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppuliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Vatkuli:
meikäläisellä väärät fiilarit mussuttamiseen eli jälleen todistettiin se, ettei kai se vanha kana käskemällä muni :ashamed: ...palajataan kuvioihin, kun tietää mitä piruetteja heittää pitääkseen kuviot selkeillä vesillä...uunita kania kaikille ihanaisille :heart: :hug: :wave:

öitä ja uunita kania.

Poistun itsekin kaikille Hyvää yötä :wave:

Öitä Ultris :heart: :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meidän kääpä on oppinut uuden sanan: TÄTÄ :kieh: ei muuten ärsytä mutta se jankkaa sitä kokoajan..osottaa haluamaansa ja alottaa tätätätätätätätätätätä |O ja se ei lopu ellei saa haluamaansa..jossain vaiheessa se muuttuu vähän pidemmäks tääätäääätääätääää :headwall:

siitä se lähtee :D :hug: ...sitten jossain vaiheessa on se ihana "miksi"-vaihe...ja kaiken huipentaa jossain vuosien saatossa opitut viiden sanan lause "sä oot maailman typerin äiti" :saint: ...onneksi tuota jälkimmäistä ei kuule niin usein kuin sitä tätää, miksiä yms. :D

tuohan on hyvää ä- harjoitusta. Mun keskimmäisen puheesta puuttuu ya y-,ä-ja ö-kirjain. Korvautuvat a, o ja u-kirjaimin.
Harjoittelulauseeksi olen antanut luvan kanssa sanoa "äiti on tyhmä ääliö" :p

Toistaiseksi olen silti vain aalio :xmas:

:D :xmas:

kyllä se sielät vielä tulee. :heart:

Mun kummipojalta puuttu ton ikäsenä vielä k, s ja t.. oli välillä hiukan vaikeaa saada selvää... :whistle: Mutta eskarin alkaessa ne tuli kun itestään..

Meille ei sit tuu onkelmaa ä:n ja s-kirjaimen kans..meinaan sen verrran hyvin suhisee kissa ja pissa :D kyllähän niillä pärjää jo :D

Mulle on muuten iskenyt kauhee ressi, et on pakko opettaa tuo muksu syömään ite kun on reilun viikon päästä on 1,5v nla :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:
No mulla on huomenna 1v neuvola pojalle ja pinsettiogtteessa on yhä puutteita. Poju vetää nyrkkiinsä kaiken. Ja neuvolantäti on heilunu niitten helmiensä kanssa jo 8kk neuvolasta asti

Meilläkin se tuli vasta 11kk ikäsenä..eikä sillonkaan ihan tyylipuhtaasti. Harmittaa oikein välillä se "syynäys"...mutta sehän on niiden työtä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Mulle on muuten iskenyt kauhee ressi, et on pakko opettaa tuo muksu syömään ite kun on reilun viikon päästä on 1,5v nla :snotty:

Eipä meiltä ees sellaista kysytty... :whistle:

Ei vai :o vitti sentään, mä olen niin paljon tuskaan tuntenut ja katellut sitä sottaamista että kerron vaikka väkisin :D

Alkuperäinen kirjoittaja peppuliini:
Meidän kääpä on oppinut uuden sanan: TÄTÄ :kieh: ei muuten ärsytä mutta se jankkaa sitä kokoajan..osottaa haluamaansa ja alottaa tätätätätätätätätätätä |O ja se ei lopu ellei saa haluamaansa..jossain vaiheessa se muuttuu vähän pidemmäks tääätäääätääätääää :headwall:

siitä se lähtee :D :hug: ...sitten jossain vaiheessa on se ihana "miksi"-vaihe...ja kaiken huipentaa jossain vuosien saatossa opitut viiden sanan lause "sä oot maailman typerin äiti" :saint: ...onneksi tuota jälkimmäistä ei kuule niin usein kuin sitä tätää, miksiä yms. :D

tuohan on hyvää ä- harjoitusta. Mun keskimmäisen puheesta puuttuu ya y-,ä-ja ö-kirjain. Korvautuvat a, o ja u-kirjaimin.
Harjoittelulauseeksi olen antanut luvan kanssa sanoa "äiti on tyhmä ääliö" :p

Toistaiseksi olen silti vain aalio :xmas:

:D :xmas:

kyllä se sielät vielä tulee. :heart:

Mun kummipojalta puuttu ton ikäsenä vielä k, s ja t.. oli välillä hiukan vaikeaa saada selvää... :whistle: Mutta eskarin alkaessa ne tuli kun itestään..

Meille ei sit tuu onkelmaa ä:n ja s-kirjaimen kans..meinaan sen verrran hyvin suhisee kissa ja pissa :D kyllähän niillä pärjää jo :D

No mulla on huomenna 1v neuvola pojalle ja pinsettiogtteessa on yhä puutteita. Poju vetää nyrkkiinsä kaiken. Ja neuvolantäti on heilunu niitten helmiensä kanssa jo 8kk neuvolasta asti

Eli ei oo edistytä sitten viikonlopun :D
Mut sai se pienen murun siihen nyrkkiin, vaikka menikin sit ohi suun :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Tääl on näemmä taas opiskeltu äidinkieltä.
Kyllä on kultivoitunutta porukkaa :D

Häpeän. Mä kirjotin abessiivin tilalle genetiivin taivutetun muodon enkä muistanu et komitatiiviin ei ole vaan yhtä oikeeta perusmuotoa :ashamed:

No kyl nyt Veke kääntyis haudassaan :D

Eipä meiltä ees sellaista kysytty... :whistle:

Ei vai :o vitti sentään, mä olen niin paljon tuskaan tuntenut ja katellut sitä sottaamista että kerron vaikka väkisin :D

:D

Meillä ei noissa lääkärineuvoloissa kovin kauan aikaa tuhraannu
:whistle: kyllä se tahti on niin toisenlaista...

Rokotuksesta tuli eilen komeet näppylät, jotta hyvin tehoaa :D

Meillä ei oo lääkäriä, vaan jos on tarvetta niin on tohtorin vastaanotto. Eipä oo tarvetta.
Mä oon ihan satavarma että meille tulee kaikki mahdolliset oireet siitä rokotuksesta |O

Meillä ei oo lääkäriä, vaan jos on tarvetta niin on tohtorin vastaanotto. Eipä oo tarvetta.
Mä oon ihan satavarma että meille tulee kaikki mahdolliset oireet siitä rokotuksesta |O

Tuohan on rokotuksista just se, mistä tulee eniten oireita. Meillä tosiaan nuo näppylät, pientä lämpöä ja erityisesti känkkistä :/ Tosin tuo monen päivän ripulikin varmaan vielä vaikuttaa. Kilo hävis painosta tuolta pieneltä kolmen päivän aikana...

Tuohan on rokotuksista just se, mistä tulee eniten oireita. Meillä tosiaan nuo näppylät, pientä lämpöä ja erityisesti känkkistä :/ Tosin tuo monen päivän ripulikin varmaan vielä vaikuttaa. Kilo hävis painosta tuolta pieneltä kolmen päivän aikana...

Voi pikkusta :/
Meillä poika sai niistä ekan vuoden rokotteistakin oireita, vaikka ovat hyvin siedettyjä :|
Mitkäs teillä muuten oli mitat :)

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Meidän ruohonleikkuria ei oo viellä edes kevätkunnostettu :snotty:

Mulla tuo jorma on äitienpäivälahja :D

Mites muuten meni lauantaina?? Olisin niin mielelläni tullut...

Siskokulta pääsi leipomaan ja siivooman tänne :D
Ja naapurin 85-vuotias --tässä välissä kävin nukuttamassa pikkuihmisen :saint: :D - sai uteliaisuutensa tyydytettyä, kun ei ole viimeaikoina ollu syytä kutsua sitä kahville =)
Valitettavan moni kyllä oli töissä :/

Yhteistyössä