Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:
ja mulla on paljon ystäviä, kolme heistä todella rakkaita ja ymmärtävät elämäntilanteeni. yhden heistä olen nähnyt viimeksi kesällä, yhden ennen joulua kun poikkesi meillä ja yhden herraties koska, mutta eivät he siitä suutu jos minä en jaksa. enkä minä suutu jos he eivät jaksa.
tosiystävyys kyllä kestää tällaiset elämäntilanteet...
no, ehkäpä nämä "rakkaammat" ystävät tuntevat sinut sen verran paremmin tai olet heille kertonut tilanteesta hiukan enemmän, etteivät he pelkää ystävyytesi menetystä.
voi elämänkevät. tää ystävä kestä puhun on tosiaan kuulunut mun elämään 10vuotta ja siksi odotin häneltä vähän enemmän. puhutaan paljon puhelimessa ja tasan on ajantasalla mun elämästä.
mä en käsitä mikä muhun meni kun tein tän alotuksen.
minä en teidän ystävyytenne kestosta tiedä, mutta kirjoitit "rakkaiden" ystävien ymmärtävän tilanteesi; joten tulkitsin, että tämä ko ystävä ei liene sinulle ihan yhtä rakas?
luulisi sinunkin käsittävän, että ihmisiä on erilaisia; toiset ovat epävarmempia, ja tulkitsevat tuollaisen toiminnan negatiivisesti itseään kohtaan.
EDELLEEN IHMETTELEN: mistä ihmisen pitäisi tietää, milloin on kyseessä "jakso, jota pitää ymmärtää", ja milloin tahallinen yhteydenpidon vähentäminen, kun kumpikin käytännössä näkyy samalla tavalla ulos päin.?? (ok, ei ehkä tässä ap.n tapauksessa, jos ap kuitenkin ystävälleen soittelee yms)