Kaveri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salaisuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Salaisuus

Vieras
Mieltäni painaa kahden vuoden takainen juttu. Oli kaverini tuparit. Suuri osa oli jo lähtenyt baariin jatkoille, jäin nukkumaan kännejä kämpälle. Heräilin kuitenkin aika pian. Kämppä näytti tyhjältä, päätin mennä saunaan selvittämään päätäni. Istuskelin haaleissa löylyissä. Pesuhuoneeseen, jossa on myös wc tuli yhtäkkiä nainen tarpeilleen. Hetken perästä ovi aukesi taas. Tulija oli mies. Ei aavistustakaan mistä he ilmestyivät. Puheesta erotin pian että nainen oli hyvän ystäväni tyttökaveri (ei sen jonka tuparit olivat) ja mies toisen naisen poikakaveri (itseään täynnä oleva aggressiivinen pullistelija). Ei kestänyt kauaa kun he jo olivat naimassa pesukoneeseen nojaten. Yritin olla huomaamaton saunan kulmassa. Saunan ovi oli tummaa lasia joten siitä ei näe kunnolla läpi. Nainen nimitti miestä pettäväksi siaksi ja huorapukiksi (mikähän hän itse oli??). Ymmärsin että heillä ei ollut kortsua vaikka naisen poikakaveri käytti sitä. He eivät huomanneet minua koko aikana, naivat, suihkuttivat ja lähtivät. Pysyin saunassa pitkän aikaa etten paljastuisi. Kun tulin ulos oli kämppä taas tyhjä. En kertonut tästä kellekään, en halunnut satuttaa kaveriani ja pelkäsin kyllä myös tämän salihirviön reaktiota. Olisihan samalla hänen tyttöystävänsä saanut kuulla. Kaverini tyttöystävä tuli raskaaksi vähän tämän jälkeen. Kaverini mukaan he unohtivat kortsun kerran ja heti tärppäsi. Sain tietää että tämä tapahtui heti tupareiden jälkeen. Ovat nyt onnellisesti naimisissa ja 1v pojan isä ja äiti (ja minä kummisetä). Mitä enemmän tarkkailen pojan ulkonäköä, sitä selvempää on ettei kaverini ole isä vaan tämä saliääliö. Olen nähnyt saliääliön pari kertaa tämän jälkeen ja aina tuntuu olevan sähköä kaverini vaimon ja saliääliön välillä. En tiedä onko muuta tapahtunut tämän yhden kerran jälkeen vai ei. Ihmettelen ettei kukaan muu huomaa mitään, niin selviä katseet, hipaisut ja kikattelu ovat. Olen useasti pohtinut mitä minun pitäisi tehdä mutta aina rohkeuteni on loppunut. Ja toisaalta kaikki tuntuvat nyt onnellisilta onko oikein jos tuhoan niin monen ihmisen onnen paljastuksellani? Apua…..Olenko edes oikea kaveri kun pidän tämän sisälläni ja vielä osin saliääliötä kohtaan tuntemani pelon takia.

Voi olla, että jos olisin sinä, saattaisin mainita asiasta kaverisi tyttöystävälle. Hän päättäköön, miten toimii jatkossa. Muutenkin, jos isä on eri, niin ihan vaikka jotain onnettomuutta tmv. ajatellen täytyy tietää lapsen biologinen tausta.

Luultavasti kummipojastasi kasvaa potra atleetti, alfa-uros, joka pärjää elämässä ja saa naisen kuin naisen - vaikka varatunkin. Mutta muista ostaa kummipojallesi rippilahjaksi kortsuja....

Olet oikea kaveri, kun pidät asian sisälläsi. Jos he ovat onnellisesti naimisissa, anna heidän olla onnellisia.

Mies rakastaa lasta omanaan, väliäkö sillä, kumpi lopulta oli biologinen siittäjä? Jos tuon rakkauden rikot, se on hyvin pahasti tehty ja teet hyvän kaverisi ehkä väärien epäilyjesi vuoksi onnettomaksi. Lapsi rakastaa sitä, joka hänestä huolehtii.

Jos vastaisuudessa käy niin, että tuo saliääliö alkaa olla liian röyhkeä ja pyrkii vaimoa liian likelle, varoita vaimoa, ettet ole toista kertaa hiljaa. Se säikyttää hänen harkitsemaan tekojaan. Flirtti ja naureskelut eivät ole vaarallisia, jotkut harrastavat sitä huvikseen.

Asia on saanut suuret mittasuhteet mielessäsi, parasta olisi unohtaa tarkkaileminen. Lapsi on lapsi ja viaton. Tarkkailustasi huolimatta voi kuitenkin olla niin, että kaverisi on biologionenkin isä. Muista, että sinun mielesi hakee nimenomaan merkkejä toisesta mahdollisuudesta ja ne rekisteröit.

Musta rikosoikeudellisesti kysymyksessä on petos.

Siis jos isä on tuo salihirviö ja nainen vakuuttelee lapsen isäksi kaveriasi.

Isyystesti ja nainen ehkä syytteeseen petoksesta.

Pitäkäät elämästä tietämättömät mölyt mahoissanne. Mies on naimisissa rakastamansa naisen kanssa ja lapsi on hyväksytty ja rakastettu, todennäköisesti ihan ikioma. Muu on isolla asialla spekulointia.

Aikuisten ihmisten kosto ei saa olla motiivina elämän pilaamiseen ja sitä te tässä nyt mölyätte. Jos joku kasvattaa toisen lasta omanaan ja rakastaa lasta, kuka siinä kärsii!!??

Ruma esimerkki: Tiedätkö esimerkiksi sinä ""niin"", kuka on isäsi, uskallatko luottaa äitisi sanaan ilman testiä? Isäsi on rakastanut sinua lapsenaan, miten hän reagoisi, jos nyt sanottaisiin, että ""aisankannattaja""?

Isyystesti tulisi määrätä lailla pakollisiksi. Yhteiskunnan maksettavaksi. On selvä puute isiä kohtaan, että testiä ei heti lapsen syntymän jälkeen tehdä. Jokainen äiti voi olla varma, että lapsi on hänen. Mutta isät ovat täysin turvattomia.

Se että lapsen todellinen isä selvitetään on sekä isän että lapsen kannalta tarpeellista. Kenenkään ei tarvise kasvattaa ja rahoittaa, jonkun toisen lasta jollei sitä vartavasten tietoisesti halua. Lapsella on oikeus saada tietää todellinen isänsä.

Nämä petolliset naiset pitää saada esiin ja vastuuseen vastuuttomuudestaan.

Nämä petolliset naiset ovat ""syyttömiä"". He toimivat kuten luonto on opettanut; lapselle mahdollisimman hyvät geenit ja vastuullinen elättäjä. Valitettavasti näitä saa harvoin samassa paketissa. Ja määritelmän mukaan parhaita geenejä omaavia miehiä riittää puolisoiksi vain muutamalla naiselle. Loppujen naisten on oltava luovia. Kaikkein säälittävimpiä ovat naiset jotka on moraalikoodeilla peloteltu uskollisiksi, myöhemmin he, tietoisesti tai tiedostamatta, kostavat huonot geenit antaneelle miehelleen. Tästä pohjimmiltaan johtuvat todella monet erot. Luonto on halunnut toisin, käykää katsomassa vaikka korkeasaaren paviaaneja. Vain parhaat urokset saavat paritella ja heikommat urokset tyytyvät mukisematta osaansa. Näin myös ihmisten pitäisi toimia.....

Anonyymi sähköposti miehelle niin johan alkaa kotona selvitykset ja oikea mies maksamaan =)

Ainakin asiat selkeää, eikä kenenkään tarvitse elää valheessa, väitti täälä joku kynäniska mitä haluaa.

Kaikkein viisaimmin olisit tehnyt, jos olisit silloin, kun huomasit jotain alkavan tapahtua, antanut ymmärtää olevasi paikalla. Olisit vaikka ""herännyt"" yllättäen saunan lauteilta, ja tulla tupsahtanut siihen pesuhuoneeseen, että ""Häh, missä mä olen?"" jne.

Mutta nyt tilanne on tosiaan vaikea. Asiahan on kuitenkin niin, että ihan sataprosenttisen varma lapsen isästä et sinäkään voi olla.

Kun et tullut silloin aivan heti kertoneeksi näkemääsi kaverillesi, on parempi olla kertomatta enää nytkään. On tietysti huutavan suuri vääryys, jos kaverisi pitää toisen lasta omanaan. Totuushan saattaa kuitenkin tulla esille jossain tilanteessa, sairastumistapauksessa tms, jossa tutkitaan perinnöllisyyttä. Täytyy sanoa, että aika ""rohkea"" nainen tämä lapsen äiti. Itse en voisi millään tuollaista salaisuutta kantaa sisälläni, peläten koko ajan sen paljastumista. Enkä voisi millään tehdä sellaista temppua miehelle, että antaisin tämän luulla itseään isäksi, vaikkei olisikaan. Kyllä se on julma petos.

Melkein toivoisi, että totuus tulisi ilmi jotenkin, vaikka se aiheuttaisikin paljon tuskaa kaikille. Ei tähän voi oikein sanoa juuta eikä jaata, että miten pitäisi tehdä. Jotenkin tuo, että lapsen äiti edelleen flirttaa tämän toisen miehen kanssa, tuntuu inhottavalta. Kaikenlaisia naisia sitä onkin, täytyy kait vaan todeta, että jotkut naiset on parantumattomia.

Mutta kuten kirjoitin, koska et voi kuitenkaan väittää sadan prosentin varmuudella olevasi oikeassa, ehkä sittenkin on parempi, ettet laita lusikkaasi tähän soppaan. Voit saada itse sen verran paskaa silmillesi, että kadut pian sitäkin.

Niin, ja kaikki tämä vain, jos kyseessä ei ole ns. provo. Mikä tämä siis hyvinkin voi olla.

""Salaisuus""

Mikäli asia on niin kuin luulet, niin ratkaisevaa lienee se, kuinka hyvä kaveri tämä kaverisi on Sinulle.

Mikäli ole oikeassa tapahtumista, ja lapsen biologinen isä on tuo ""saliääliö"" eikä kaverisi siitä tiedä, vaikuttaa siltä, että hänen ja tuon naisen suhde rakentuu valheen pohjalle. Se on kaiken päälle aika iso valhe, ja aiheuttaa varmasti paljastuessaan kipua ja tuskaa kaikille osapuolille.

Mikäli tämä kaverisi on hyvä kaveri ja todella kannat huolta hänestä tuntuu minusta, että Sinun on parasta kertoa hänelle se mitä tiedät noista tapahtumista. Se tuskin sattuu häneen paljon vähempää kuin mikäli hän saa asian tietoonsa kahdenkymmenen vuoden kuluttua, mutta ainakin hänellä on nuo kaksikymmentä vuotta enemmän aikaa miettiä, mitä elämänsä tällä osalla haluaa tehdä.

-.-

Ihan sama kuinka laitat viestin menemään, mutta kylvä tuo homma niin ettei kukaan tiedä mistä ja keneltä se on tullut.

Varsinkin jos pelkäät tuon saliääliön kostoa niin, kuten tuossa yllä, anonyymisti hoidat tuon jollain sähköpostilla.

Etkä kerro kuinka sait asian tietoosi, kerrot vain että olisi viisasta teettää isyystesti, lapsesi ei ole sinun.

Täälä nämä jotkut puhuvat kuinka hienoa on että kasvattaa toisen lasta, mitähän sitten tapahtuu kun tämä 20 vuoden päästä paukahtaa silmille. Siinä pitää jo olla malttia ettei mitään hirveyksiä tapahdu.

""Kaikkein viisaimmin olisit tehnyt, jos olisit silloin, kun huomasit jotain alkavan tapahtua, antanut ymmärtää olevasi paikalla. Olisit vaikka ""herännyt"" yllättäen saunan lauteilta, ja tulla tupsahtanut siihen pesuhuoneeseen, että ""Häh, missä mä olen?"" jne. ""

Siinä tapauksessa tämä saliääliö saattaisi pitää huolen ettei asiasta varmasti puhuta ohi suun!
Eli turpaan olisi tullut ja lujaa

Isyystesti varmistaa asian =)

Väärä verta? Kyllä ne sairaalassa testaa AINA, että veriryhmä ja muut jutut täsmäävät ja kelpaa.

Itse haluasin tietää ja tehdä päätökseni omien arvojeni mukaan. Kuinka katkeralta tuntuis, jos vaikka vuosien kuluttua asia tulisi tietoon. Minkälainen nainen on muuten luonteeltaan kun pettää ja tekee lapsen toiselle ja uskottelee muuta.

""Salikaveri""

Tuhkamunaa tuhkaluukkuun?

Ehkäpä tämän tarinan ydin onkin toisenlainen, ehkäpä kaveri onkin oikeasti isä. Epäilevä silmä kun voi nähdä asiat niin monella tavoin.

-.-

tuo voi hyvinkin olla provo, mutta jos tuo olisi totta niin olen vähän besserwisserin kanssa samoilla linjoilla. ei tuo suhde ainakaan terveellä pohjalla ole ja ongelmia tulee aivan varmasti enemmin tai myöhemmin ja ongelmat eivät yleensä pitkittämällä parane vaan päinvastoin.

Mitä me nyt tässä tiedetään. Että on lapsi ja pariskunta jossa nainen petti miestään ennen raskauttaan. Ei herranjestas...pidä mies suusi ummessa sillä kerroit vain ""ymmärtäneesi heidän puheistaan ettei ollut kortsua"". Kai ne nyt aikuiset osaa sitten vetäytyä. Ei tuo punttaajakaan niin TYHMÄ ole ettei olisi tajunnut yhteyttä kumin puuttumisen ja raskauden välillä. Jos sinä suusi avaat, tuhoat yhden perheen elämän ja hajotat kaikkien välit ja voit olla varma että sinulla ei olisi enää mitään asiaa siihen kaveriporukkaan. Olen pahoillani puolestasi mutta yritä nyt päästä eteenpäin äläkä spekuloi muiden elämää. Kaikki asiat järjestyvät tavalla tai toisella ja totuuksilla on tapana paljastua ennemmin tai myöhemmin.

Yhteistyössä