S
Salaisuus
Vieras
Mieltäni painaa kahden vuoden takainen juttu. Oli kaverini tuparit. Suuri osa oli jo lähtenyt baariin jatkoille, jäin nukkumaan kännejä kämpälle. Heräilin kuitenkin aika pian. Kämppä näytti tyhjältä, päätin mennä saunaan selvittämään päätäni. Istuskelin haaleissa löylyissä. Pesuhuoneeseen, jossa on myös wc tuli yhtäkkiä nainen tarpeilleen. Hetken perästä ovi aukesi taas. Tulija oli mies. Ei aavistustakaan mistä he ilmestyivät. Puheesta erotin pian että nainen oli hyvän ystäväni tyttökaveri (ei sen jonka tuparit olivat) ja mies toisen naisen poikakaveri (itseään täynnä oleva aggressiivinen pullistelija). Ei kestänyt kauaa kun he jo olivat naimassa pesukoneeseen nojaten. Yritin olla huomaamaton saunan kulmassa. Saunan ovi oli tummaa lasia joten siitä ei näe kunnolla läpi. Nainen nimitti miestä pettäväksi siaksi ja huorapukiksi (mikähän hän itse oli??). Ymmärsin että heillä ei ollut kortsua vaikka naisen poikakaveri käytti sitä. He eivät huomanneet minua koko aikana, naivat, suihkuttivat ja lähtivät. Pysyin saunassa pitkän aikaa etten paljastuisi. Kun tulin ulos oli kämppä taas tyhjä. En kertonut tästä kellekään, en halunnut satuttaa kaveriani ja pelkäsin kyllä myös tämän salihirviön reaktiota. Olisihan samalla hänen tyttöystävänsä saanut kuulla. Kaverini tyttöystävä tuli raskaaksi vähän tämän jälkeen. Kaverini mukaan he unohtivat kortsun kerran ja heti tärppäsi. Sain tietää että tämä tapahtui heti tupareiden jälkeen. Ovat nyt onnellisesti naimisissa ja 1v pojan isä ja äiti (ja minä kummisetä). Mitä enemmän tarkkailen pojan ulkonäköä, sitä selvempää on ettei kaverini ole isä vaan tämä saliääliö. Olen nähnyt saliääliön pari kertaa tämän jälkeen ja aina tuntuu olevan sähköä kaverini vaimon ja saliääliön välillä. En tiedä onko muuta tapahtunut tämän yhden kerran jälkeen vai ei. Ihmettelen ettei kukaan muu huomaa mitään, niin selviä katseet, hipaisut ja kikattelu ovat. Olen useasti pohtinut mitä minun pitäisi tehdä mutta aina rohkeuteni on loppunut. Ja toisaalta kaikki tuntuvat nyt onnellisilta onko oikein jos tuhoan niin monen ihmisen onnen paljastuksellani? Apua
..Olenko edes oikea kaveri kun pidän tämän sisälläni ja vielä osin saliääliötä kohtaan tuntemani pelon takia.