Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:eiköhan sitä silti joudu tv luvan maksaa vaikka katsois vaan videoita tai pelais pelikonsolilla. televisio kun televisio.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:eiköhan sitä silti joudu tv luvan maksaa vaikka katsois vaan videoita tai pelais pelikonsolilla. televisio kun televisio.
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:eiköhan sitä silti joudu tv luvan maksaa vaikka katsois vaan videoita tai pelais pelikonsolilla. televisio kun televisio.
huom!! onko jollain tarkempaa tietoa....?
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja Just:Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Joo kyllä näin on että vaikka kuinka näkyis telkkarin loiste ja äänet kuuluis niin ovi vaan lupaukkelin nokan edestä kiinni!!! :attn:
Mahtava asenne ap:llä ja tällä Karussalla =/
Olen todella pettynyt =(
:wave: Myös täällä saman asenteen omaava!
Alkuperäinen kirjoittaja Miilukka:hienoa että täällä on päästy asiasta kukkaruukkuun![]()
Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Niin, ja mitä pienempi talous, sen pienempi lupamaksu saisi olla. Ei oo reilua että yksin asuva opiskelija maksaa saman kuin viishenkinen perhe.
Tää on ihan totta, mutta sitten voisi olla myös, että joka töllöstä olisi oma maksunsa. Ei me 6 henkeä kuitenkaan voida jokainen katsoa mitä halutaan, kun voidaan katsoa ohjelmia vain yksi kerralaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei niin yksinkertainen:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua sapettaa tollaset jotka elää toisten siivellä.
Tosin ei meilläkään tv lupaa, ei tosin telkkariakaan.
Ja kun telkka hommataan tulee myös lupa
se ei ole teiltä pois mitenkään jos muilla ei oo tv lupaa, se ei vaikuta teidän maksuihin mitenkään. se ei ole mitenkään siivellä elämistä..
Taidat olla aika yksinkertainen. Mitä harvempi maksaa lupia, sitä vähemmän Yle saa rahaa ja sitä enemmän niiden vähien on maksettava. Missä kohtaa sinulla on ongelma tajuta tämä?
Alkuperäinen kirjoittaja apuja:Alkuperäinen kirjoittaja hei muuten:eiköhan sitä silti joudu tv luvan maksaa vaikka katsois vaan videoita tai pelais pelikonsolilla. televisio kun televisio.
huom!! onko jollain tarkempaa tietoa....?
Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Niin, ja mitä pienempi talous, sen pienempi lupamaksu saisi olla. Ei oo reilua että yksin asuva opiskelija maksaa saman kuin viishenkinen perhe.
tää on totta
Alkuperäinen kirjoittaja matami78:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Niin, ja mitä pienempi talous, sen pienempi lupamaksu saisi olla. Ei oo reilua että yksin asuva opiskelija maksaa saman kuin viishenkinen perhe.
tää on totta
En minä vaan löytäny moista erittelyä![]()
http://www.tv-maksu.fi/navi2_1.html
Ylellä - päinvastoin kuin muilla tv-kanavilla - on velvoitteenaan valtakunnallinen tiedotus. Jos esim tapahtuu jotain poikkeuksellista, pitää evakuoida kansalaisia, antaa ohjeita radioaktiiviselta säteilyltä suojautumiseen tms, Ylen tehtävä on tiedottaa siitä. Kyse ei siis ole pelkästä liiketoiminnasta eli myydään kansalaisille tv-sarjoja ja leffoja. Ja koska Ylellä on tuo velvoite, minusta se velvoite pitäisi hoitaa verovaroista.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie kannatan pay per view - televisiota suomeenki. mie en vaan tajua miten helvetin vaikeeta semmosen rakentaminen suomeen muka voi olla! :headwall: :kieh:
Amen, olen puhunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja matami78:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Niin, ja mitä pienempi talous, sen pienempi lupamaksu saisi olla. Ei oo reilua että yksin asuva opiskelija maksaa saman kuin viishenkinen perhe.
tää on totta
En minä vaan löytäny moista erittelyä![]()
http://www.tv-maksu.fi/navi2_1.html
siis niinku mitä erittelyä???
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ylellä - päinvastoin kuin muilla tv-kanavilla - on velvoitteenaan valtakunnallinen tiedotus. Jos esim tapahtuu jotain poikkeuksellista, pitää evakuoida kansalaisia, antaa ohjeita radioaktiiviselta säteilyltä suojautumiseen tms, Ylen tehtävä on tiedottaa siitä. Kyse ei siis ole pelkästä liiketoiminnasta eli myydään kansalaisille tv-sarjoja ja leffoja. Ja koska Ylellä on tuo velvoite, minusta se velvoite pitäisi hoitaa verovaroista.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie kannatan pay per view - televisiota suomeenki. mie en vaan tajua miten helvetin vaikeeta semmosen rakentaminen suomeen muka voi olla! :headwall: :kieh:
Amen, olen puhunut.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ylellä - päinvastoin kuin muilla tv-kanavilla - on velvoitteenaan valtakunnallinen tiedotus. Jos esim tapahtuu jotain poikkeuksellista, pitää evakuoida kansalaisia, antaa ohjeita radioaktiiviselta säteilyltä suojautumiseen tms, Ylen tehtävä on tiedottaa siitä. Kyse ei siis ole pelkästä liiketoiminnasta eli myydään kansalaisille tv-sarjoja ja leffoja. Ja koska Ylellä on tuo velvoite, minusta se velvoite pitäisi hoitaa verovaroista.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie kannatan pay per view - televisiota suomeenki. mie en vaan tajua miten helvetin vaikeeta semmosen rakentaminen suomeen muka voi olla! :headwall: :kieh:
Amen, olen puhunut.
Alkuperäinen kirjoittaja matami78:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja matami78:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Niin, ja mitä pienempi talous, sen pienempi lupamaksu saisi olla. Ei oo reilua että yksin asuva opiskelija maksaa saman kuin viishenkinen perhe.
tää on totta
En minä vaan löytäny moista erittelyä![]()
http://www.tv-maksu.fi/navi2_1.html
siis niinku mitä erittelyä???
Nii että muka eri kokoisilla perheillä erilaiset maksut
Oikeasti meillä pitäisi olla valtakunnallinen kanava, jonka rahoitus otetaan verotuloista ja jolla näytettäisiin ainoastaan näitä tiedotteita. Se siis näkyisi jokaisesta tv:stä ilman mitään erillisiä lupamaksuja. Ylen nykyinen muu tarjonta taas voisi siirtyä eri kanavalla, olkoon sitten kanava vaikka "Yle jep jep" ja se taas olisi maksullinen. Ja maksu nimenomaan käytön mukaan.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie tarkotinki sitä jotta ylen kanavat vois näkyä ja se joka niitä haluaa kattoa, maksaa niistä. viranomaistiedotteet voitaisiin hoitaa jokaisella valtakunnallisella kanavalla.
tosin mie en narise ylen kanavista, mie katon niitä paljonki, niiltä tulee joulunaikaan kivaa ohjelmaa, lastenohjelmat katotaan ja monet sarjatki. ja me maksetaan se tv-lupaki![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja matami78:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:Alkuperäinen kirjoittaja matami78:Alkuperäinen kirjoittaja auts:Alkuperäinen kirjoittaja Schmetterling82:Niin, ja mitä pienempi talous, sen pienempi lupamaksu saisi olla. Ei oo reilua että yksin asuva opiskelija maksaa saman kuin viishenkinen perhe.
tää on totta
En minä vaan löytäny moista erittelyä![]()
http://www.tv-maksu.fi/navi2_1.html
siis niinku mitä erittelyä???
Nii että muka eri kokoisilla perheillä erilaiset maksut
luetko boldatun uudestaan? eli SAISI olla, ei suinkaan että on.![]()