käykö teidän miehet kakalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uskomatonta!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uskomatonta!

Vieras
minun mieheni käy ja se on kuvottavaa! hirveän paha haju tulee vessaan. ja minä olen sisustanut pikkulamme niin kauniisti...itkettää usein tämän vuoksi. ei paljon tee mieli halata. :(

Laita sille ulos oma ulkovessa ja sanot, että saa ulostella vaan siellä. Jos miehes käy töissä, niin kyllä sen verran pitäisi pystyä pidättelemään että hoitaisi noi asiat työpaikan vessassa.

Joo, jos tollain tekee niin miettisin suhteen jatkoa kyllä aika vakavasti.. Kyllä sen pitäis senverta kyetä pidätteleen että käy töissä asioillaan, kuten vieras tossa jo sanokin. Tai sitte tietty vois käskeä sen käymään mettässä asioillansa.

Ei käy kakalla,vaan paskalla ,ei meillä haise,meillä tuoksuu vaan kukat veskissä:D etkös itse käy paskalla? Samanlaiset hajut voi tulla siunkin jälkeen,mutta miehes ei kehtaa sanoo mitään.:D

Luojan kiitos miehelläni on sen verran käytöstapoja ettei ajattelekaan kakkaavansa.
Jos tuollaista yrittäisi niin löisin kyllä kepillä pyllylle välittömästi. Hyi helkkari, kaikkia bakteerejakin siellä peräpäässä, nehän leviää ilmassa sitten joka puolelle....

Yhteistyössä