M
maaria
Vieras
Keskusteltiin ruokailusta (tyttö syöny nyt reilun kuukauden kiinteää). Sanoin et tytöllä kutisee ikeniä, ni oon antanu näkkärin käteen. Terkkari jäi tän näkösenä kattoon mua
"näkkäriä", mä niin näkkäriä ja laiton kuivumaan ruisleivän siivuja, et esikoinen ainaki tykkäs niistä. Kysy et oonko antanu porkkanan, ku se olis parempi. Joo oon antanu, mut ei se kiinnosta, ku siitä ei lähe mitään makua, eikä pysy niin hyvin kädessä. Ei puhunu enään mitään.. tais olla nuorelle th:lle uus juttu tai sit piti mua ihan edesvastuuttomana, muttei uskaltanu sanoa mitään 
Kysy et syökö tissiä. Mä et syö, mut oon lopettelmassa koska oon uudestaan raskaana. "minä kyllä viimeiseen asti sinua kannustaisin jatkamaan sitä tissin antamista". Mä et toki, mut ku meinaa maito hiipua ja ei oikein tunnu itestäkään hyvältä. "siitä huolimatta kyl kannattaisi vielä jatkaa" |O
Kysy et syökö tissiä. Mä et syö, mut oon lopettelmassa koska oon uudestaan raskaana. "minä kyllä viimeiseen asti sinua kannustaisin jatkamaan sitä tissin antamista". Mä et toki, mut ku meinaa maito hiipua ja ei oikein tunnu itestäkään hyvältä. "siitä huolimatta kyl kannattaisi vielä jatkaa" |O