C cerato Vieras 05.09.2010 #2 Meillä on ollut Kia Cerato jo muutaman vuoden. Tyytyväisiä olemme olleet. Tuulilasin tiiviste vinksotti, mutta se korjattiin takuutyönä. Huollot, kuten öljynvaihdot, on tosin kalliita, mutta sitä se on ilmeisesti kaikilla merkkikorjaamoilla nykyään.
Meillä on ollut Kia Cerato jo muutaman vuoden. Tyytyväisiä olemme olleet. Tuulilasin tiiviste vinksotti, mutta se korjattiin takuutyönä. Huollot, kuten öljynvaihdot, on tosin kalliita, mutta sitä se on ilmeisesti kaikilla merkkikorjaamoilla nykyään.
Tallu - Aktiivinen jäsen 01.09.2004 31 123 2 36 05.09.2010 #4 Meillä Kia on asustellut nyt nelisen kuukautta, eikä juurikaan moittimista. Talvella sisäänmenevä antenni tökkii, mutta kesäaikaan pelaa oikein hyvin.
Meillä Kia on asustellut nyt nelisen kuukautta, eikä juurikaan moittimista. Talvella sisäänmenevä antenni tökkii, mutta kesäaikaan pelaa oikein hyvin.