kenellä Kia-merkkinen auto?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja car
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on ollut Kia Cerato jo muutaman vuoden. Tyytyväisiä olemme olleet. Tuulilasin tiiviste vinksotti, mutta se korjattiin takuutyönä. Huollot, kuten öljynvaihdot, on tosin kalliita, mutta sitä se on ilmeisesti kaikilla merkkikorjaamoilla nykyään.
 

Yhteistyössä