Tervehdys kaikille kermittärille, ja erityisesti KATALLE ja LAURALLE jotka jo ehtivät minua huhuillakin! Kiva että vielä muistitte vanhan kehäraakin...
Tässä sitä mennä porskutetaan päivä kerrallaan eteenpäin, mieli taas vaihteeksi toivoa täynnä. Mulla on nyt menossa 5. km:n jälkeinen kierto ja nyt tässä kierrossa söin clomeja. Nyt on sitten menossa kp 10 ja torstaina menen seurantaultraan, jossa sitten toivon mukaan näkyy munasolu jolloin olisi vihdoin jotain toivoakin tärpin suhteen. Oikeastaan nyt on eka kierto jossa olen ottanut melko relax, johtuen siitä että uusi työ on vienyt ajatukset mukanaan eikä enää ehdi niin vatvoa näitä raskautumisjuttuja. Mutta kuten sanottu, alkaa taas ajatuksiin hiipimään toivo että josko nyt sitten.... Helmikuussahan tulin ekasta clomikierrosta raskaaksi, joten ainakin silloin homma pelasi. Ja nyt kun painoakin on pudonnut, luulisi elimistön pelaavan paremmin. By the way, 20kg lähtenyt jenkkakahvoista vapun jälkeen. Olen tosi tosi tyytyväinen itseeni että vihdoin sain sen tehtyä onnistuneesti!
Mutta eipä tätä omaa napaa tämän enempää. Kata, toivottavasti kroppasi löytää taas hormonibalanssin ja tärppi on taas lähempänä kuin arvaammekaan. Ja kiva kuulla, että minusta oli sinulle silloin km:si aikoihin jotain apua. Tulehan tänne huutelemaan kuulumisia, täällä käyn ahkerasti lueskelemassa vaikken enää ihan yhtä ahkerasti kirjoittelekaan.

Ja laura, mites olet saanut kierron nyt kuntoon niillä primoilla? Mulla nyt kun aloitin clomit niin jätettiin terot pois, koska joskus kuulemma terot saattavat estää munasolun irtoamisen. Joten katsotaan nyt sitten mitä tapahtuu pelkillä clomeilla. Toivottavasti kierto ei karkaisi käsittämättömän kauas, kuten entiseen yli 50päivään.
Superhauskaa ja plussarikasta syksyä kaikille kermittäreille, niin vanhoille kuin uusillekin!!!