Tsemppiä Antzille psykan kokeeseen

!!!
Ompulle lohturutistus ja onnea uuteen kiertoon! On tämä välillä niin syvältä...Olit sentäs käynyt päivittämässä itses jännäilylistalle; minä en ole edes sitä viitsinyt tehdä. Jos minulla on samanlainen kierto, kuin tämä 48 päivän pituinen, mitään jännättävää ei ole.
Katzu; odottele vielä se verikoe ennen kuin luovutat, joohan. Papullekin pidän vielä peikkuja ! Ja Tehikselle tietty, vaikket raskaalta tunnukaan...vai viikon aiot odotella?
Sannalle mukavia talvipäiviä ja käy täällä meitä moikkaamassa! Toivottavasti menkat loppuisivat pian ja pääsisitte uudelleen yrittämään. En osaa kuvitellakaan, kuinka vaikeita asioita olette joutuneet käymään läpi, mutta on ihanaa, jos jaksatte jo suunnitella tulevaa uutta yritystä.
Joo, illasta se minunkin lekuri on torstaina. Varmaan Kapriksen kanssa ollaan peräkkäin samalla lekurilla...

Vai missäs sä Kapris nyt asuitkaan? Kiitos Jazz ja Senora taas tsempityksestä; on vaan aikas sitkeää tämä alakulo tällä kertaa

Olen ihan tietoisesti yrittänyt ajatella kaikkea muuta kuin vauvoja ja uutta yritystä, sen verran olen tuntenut itseni epätoivoiseksi ja katkeraksi, enkä halua niitä tunteita kokea vielä tässä vaiheessa, kun ei yhtään tiedä, kuinka kauan tässä vielä tarvitsee tahkoa. Meiltä ei kukaan ole pitkään aikaan kysellyt vauvauutisia ja kuinka ollankaan juuri nyt eräs sukulainen totesi, että te ette varmaan olekaan sitten lapsia ajatelleet hankkia, olet meinaa jo aika vanha ensisynnyttäjäksi. Joo kiva, tosi paljon nosti fiilistä, vaikka oikeassahan hän on...kyllä minä itsekin olisin halunnut synnyttää ennen kuin täytän 35. Nyt se ei vain enää onnistu. Ja jopa kesäloma-ajankohdan päättäminen on jotenkin niin surullista, kun sitä oli jo asennoitunut, että kaipa minä syksyllä viimeistään olen äitiyslomalla. Nyt vaikuttaa vahvasti siltä, etten tänä vuonna pääse ollenkaan äitiyslomalle. Kyllä tämä tämmönen kuukaudesta toiseen odottaminen syö naista...Oikeasti en tiedä minkälaiselle psyykkauskurssille tässä tarvis mennä.
Mutta ihanaa, että Jazzilla arvot on nousseet ja viiva vahvistunut! Ja oikeasti, mielestäni tuo opuksen tekeminen on loisto idea. Olen Ruusan kanssa samaa mieltä, että alkuvaiheessa olisin tarvinnut paljon enemmän ihan faktaa keskenmenosta ja sen jälkimainingeista. Selailinpa muuten erästä vanhaa lehteä yhdellä vastaanotolla ja siinä oli juttu, kuinka netissä "tavanneet" rintasyövästä selviytyneet naiset olivat perustaneet rintasyöpäyhdistyksen (sellaista ei Suomessa aikaisemmin ole ollut).
Joo nyt minä menen ja tulen joskus takaisin...
Herran jestas melkein unohdin toivottaa Senoralle HEDELMÄLLISTÄ matkaa!!!
Mikä on Pikku2:n vointi? Miten punktio sujui?
Tuuli