KERMIT

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo... kaikilla palstoilla hiljaista... Wappilaiset jämähtäny eilen iltapäivällä jonnekkin ... oonkohan hehkuttanu matkaa liikaa ja odottavat että häivyn linjoilta ja saavat kaikki rauhassa haaveilla .?? :D

Omppukin taitaa meitä kiusata, kun ei ole mitään väliaikatietoja käyny heittämässä. Mahtokohan ne testit tulla postissa vai onko kipassu apteekin kautta??? :-)

Joo, on toi kyl aika ärsyttävää toi hehkutus. Vitsi vitsi ;-D
Olen kyllä hengessä mukana, mahtavaa kun joku saa vetästä shortsit jalkaan keskellä talvea. Mieli tekis tosiaan itsekin, mutta eipä ole nyt irtorahaa siihen hommaan. Isäntä alkaa aina luetella mitä ennen matkaa pitää investoida, kun rupeen haaveilemaan... No, anyway, keräilen nyt vaivihkaa matkakassaa :-) Mulla on vastuulla noi meidän perheen raha-asiat, niin voin vähän vetästä syrjään, hih. Shhhh, älkää kertoko isännälle!

Pikahuomenet ja tiedotus: ei raskaana. Aamulla tein apteekin testin, ihan valkosta. Ja itse asiassa tuntuu, että menkat alkaa näillä näppäimillä. Vituttaa tietysti, vaikka olikin alunperinkin odotettavissa. Mutta, toivotaan, että muilla haamuilijoilla olis SITÄ!! bd bdbdbdbdbd bd !!

Huomenta rakkaat nettikamut!

Voihan nenä Katzu, olen pahoillani! Onneksi saat varmistuksen vielä loppuviikosta, on se verikoe kuitenkin varmempi. Halauksia!

Ompulle pahoittelut negasta! Halauksia! Saattaa mennä pari päivää vikasta lugesta ennen kuin menkat alkavat. Mutta jos niitä ei vielä silloinkaan kuulu, on varmaan syytä uusia testi.

Senoralle oikein ihanaa ja rentouttavaa lomaa! Toivotaan ettei kone ole myöhässä ja säät suosii. Jos vaan pääset jonnekin nettikahvilaan, olisi kiva kuulla väliraportti. Peukkuja pidän että saisitte mukaanne ihanimman tuliaisen. =)

Koska Tehis the rautahermo meinaa päästää meidät hullut piinasta? Kääk, sanon minä. Voisitko lähettää edes hitusen sitä rautahermoisuutta tänne mulle? Mä takerrun jokaiseen pahan olon aaltoon ja tissin vihlontaan ja toivon parasta. Ei tässä oikein muu auta. Välillä meinaa epätoivoiset fiilikset vallata pään, mutta mä yritän parhaani mukaan torjua niitä...
Rautahermoisuutta tarvittaisiin myös etten vielä joku päivä tappaisi tota miestäni. Nää hormoonit on jotain kummallista. Mua ärsyttää suunnilleen sen pärstä ja sen ei tartte sanoa kuin yksi poikittainen sana ja mä jo huudan sille. Tyttökin säikähti eilen ja rupes ihan itkemään kun me huudettiin toisillemme. Nälkäinen ja työstä väsynyt mies ja raskaana oleva vaimo ei ole hyvä yhdistelmä. No, ehkä se tästä.

Mites meidän hiljaiseloa viettävät Kirppu, Miima, Anu ja muut? Onko kaikki ok? Toivottavasti.
Täällä on kyllä ollut hiljaista...

Mä olen tässä pitkään miettinyt, että pitäisi hyödyntää tämä viisaus ja kokemus mikä meidän ketjulaisilla on kirjoittamalla kirja tai opas keskenmenosta selviytymiseen. Mä luin ja keräsin kaiken tiedon mitä vaan sain sen ekan keskenmenon jälkeen ja olisin ollut ikionnellinen jos kaikki se tieto olisi ollut yhdestä ja samasta paikasta löydettävissä. Täälläkin pähkäillään usein koska km:n jälkeiset menkat alkaa ja paljon muita asioita, jotka pystyisi jostain vihkosesta lukemaan.

Täytynee tästä lähteä suuntaamaan kohti keskustaa ja koulutusta. Onneksi ei tarvitse nököttää toimistolla ja sai nukkua vähän pidempään. Ai niin, sain kuin sainkin puhelimitse sen lugereseptin lähiapteekkiin. Hyvää palvelua. Tein myös aamulla sen vikan testin mikä kaapissa oli. Nyt oli kyllä todella vahva viiva. Helpottaa suunnattomasti nähdä että arvot nousee sitä mukaan kun viiva vahvistuu. Ei kai sitä tästä neuroottisuudestaan pääse koskaan eroon kun on kokenut niin paljon menetyksiä.

Ihanan aurinkoista pakkaspäivää teille kaikille!

voi kökkö omppu ... ovet lukkoon, etkä päästä sitä täti-pirulaista sisälle...

Tehis .. hih ... ei sen kummempia tarvii investoida. No matkalaukut... Me pistetään pitkin vuotta syrjään pullonpalautusrahat... syksyllä poimitaan marjoja ja tatteja. Jos sattuu lotosta tai kenosta tulemaan, niin ne laitetaan syrjään. Omasta lompsista sitten uudet vedot vetämään... Kukkarosta 5-10 sentin lantit possuun pari kertaa kuukaudessa.. Ihmeesti kertyy. Mutta kuten oon joskus maininnu, niin kun kumpikin on töissä, niin ei niin hirveesti tarvii niukuutta jakaa. ja kun saa kaiket tulot käyttää vain itselle ... ainakin vielä...

Katzu ... labrassa sitten selviää ovatko hormoonit nousu- vai laskusuunnassa...

Hih, siis tarkotin, että mitä kaikkea on listalla ennen sitä matkaa. Autotalli ym. :-D
Matkalaukut meillä jo olis ;-) Nuorimmalta puuttuu oma...
No, minä vielä isännän yllätän.

Katzulle pidetään vielä peukkuja, jos kuitenkin olis arvot noussu verikokeessa!
Ompullekin vielä pidetään peukkuja. Niin kauan kun täti kurvaa pihaan, on kaikki mahdollista!
Voi Jazzin miesparka ;-)

Nyt kerään kampsut ja lähden kotikonttoriin...
Palataan!

Morjens,

katzu: Kuten tässä moni muukin jo kirjoitteli, niin onneksi saat lopullisen tiedon sitten tuosta verikokeesta. Pidän kovasti vielä peukkuja sulle : )

Jazzin kirjaidea on muhinut minunkin päässäni. Tiedon löytäminen on ollut aikamoisen työlästä. Pitäis tosiaan olla joku vihkonen minkä nuivaantunutkin neuvolan täti voisi asiakkaalleen antaa. Sitten mun mielestä pitäis ehdottomasti tarjota edes yksi keskustelutilaisuus km jälkeen. Se auttaisi varmasti toipumisessa. Raskaus kun ei pelkästään ole sitä hcg-hormonin nousua vaan siihen liittyy paljon muutakin psykiikkaa.

Viikonloppuna kuulin jälleen suorastaan kauhutarinan meidän sairaalan toiminnasta. Eräällä naisella synnytyskäynnistyi rv 29. lapsi oli tosin jo kuollut muutaman viikon aiemmin kohtuun. Koska tämä kaikki tapahtui viikonlopun aikana ei hänelle annettu sairaslomaa. En tosiaan ymmärrä tuota?!? Ihminen menettää lapsen ja hänelle ei automaattisesti kirjoiteta sairaslomaa. Aikamoista meininkiä...

Jazz. Vauvaliimaa...

Ruusa

jazzille vauvaliimaa täältäkin ... ja tarrasukkia ...

tuo tietopaketti olis muuten hurjan hyvä juttu... Toisaalta moni etsii tietoa netistä, joten se voisi olla netistä tulostettava kirjanen... Ja olisko sitä jaossa vaikka apteekissakin siellä r-testien vieressä ... Faktaa siinä tietenkin pitäisi olla ja näitä tarinoita tosielämästä... ja linkkejä... linkkejä ... Ruvetaanko suunnittelemaan täällä palstalla vai hommaudutaanko jollekkin suljetulle keskustelupalstalle...

Sitäkin olen miettinyt että olisko yksi ketju sellainen jossa olis kaikkia hyviä linkkejä... kuten tuo *lukekaa tää* vai mikä se oli, jossa oli kk-kierrosta. Tehikselläkö oli se limailu-sivu, jota oisin tässä jossain vaiheessa kaivannut, en viittiny sitä tähän työkoneelle suosikkeihin laittaa... :) Kun tässä kuitenkin käy muitakin silloin kun en itse ole paikalla... (Yrittäny pitää kirjanmerkit työasioissa ja Kanarialla ...) Sit on se uus terveyskirjasto, josta löytyy tosi hyviä artikkeleita asiasta kuin asiasta ja ehkä wikipediakin.

Sääliksi alkaa Tehiksen miestäkin käymään, emäntä suunnittelee kaikkee... hirveitä ylläreitä yms muuta ... ;D

Katzulle kuitenkin vielä bd bd, koskas saat ne uudet labratulokset, siis anteeksi, kävitkö jo uudessa kokeessa? (puupää minä)

Ompulle lohtuhalit!!

Ja Senoralle hedelmällistä aurinkolomaa!!

Täällä ei mitään uutta.

Ainiin, Jazz voisi äippälomalla rustata kirjan!?!

VOI HITSI Omppu ja Katzu!!
No, Katzun nega / ei-raskaus varmistuu vasta niissä uusintakokeissa, joten en taidakkaan vielä pahoitella.

Vedetään me Omppu tänne keski-uusimaalle helmikuussa plussat?! =))
Tulee kuuma-alueesta vieläkin kuumempi kun 2 kermittiä hehkuttelee.....

TI on ilmeisesti miehensä kanssa jo koneessa, mutta lähetän näin jälkikäteen vielä ihanat matkantoivotukset!!!

Ja Senoralle huippu-mega-giga-ihanaa matkaa myös! AI että, 2 viikkoa...
Meinaatteko tehdä reissuja las palmasiin, inglesiin yms?? Ehdotan, että markkinoilla käytte ainakin... on NIIN paljon ihanaa ostettavaa ja halpaa.. sekoaa pää!!!! :)))
nauti todella reissusta ja lepää, sillä sulla on kova urakka lueskella nämä viestiketjut läpi kun palaat... :)

Ja Tehis!! Nyt kyllä huomenna voisit testata. KYllä se vahva plussa jo huomenna tulee, kerta sen haamun/haamut sait viikonloppuna... HUI MITEN JÄNNÄÄ!!!
Ja Papu myös, hyvältä tosiaan näyttää niin kauan kuin täti ei yllätä.

Tuulin kanssa meillä siis lekuri torstaina. Mulla se on vasta illalla... jaksan odottaa.

SIIS MITÄ!!?? Miten ei olla annettu saikkua vaikka ollut ihan "oikea" synnytys?? Kyllähän se jo noin pitkällä on ihan työn ja tuskan takana synnyttää jos ihan pelkästään fyysistä puolta ajattelee ja siihen kaiken kukkuraksi vielä se henkinen suru ja kauheus... =((
VOI itkut, ei voi käsittää...

Kiva Sanna kun kävit moikkaamassa. Toivottavasti se täti tosiaan pakkais kimpsut ja kampsut pian jotta voitte aloittaa uuden yrityksen.

Eipä kummempaa, täällä kp 12 ja tänään varmaa aloitan tikutella noilla mun jäätyneillä ovistikuilla... saa nähä tapahtuuko mitään..

kapris

Pikapikaa "ruokatunnilla"...

Pahoittelut Omppu! Voi hitsiläinen :-(

Senora, älä turhia huolehdi. Tähän asti olen järjestellyt vain positiivisia ylläreitä... Vaikka eihän minusta koskaan tiedä, näin arvaamaton tapaus kun olen :-D

Ei yhtään raskas olo, enpä taida testailla. Ensi viikollahan ne menkat vasta pitikin tulla :-P

HYVIN pikainen käynti, tulin tankkaamaan tsempityksiä kohta alkavaan psykan kokeeseen...! Lukeminen jäi vähän vähiin joten toivokaa mun kanssa että tulee mulle sopivat kysymykset..! Apuva...! :S

antzi 20/28

*onnenpotku* lähtee täältäkin antzille!

Yllätyksistä: meillä skorppareilla taitaa olla taipumus tehdä yllätyksiä. Viime keväänä varasin meille viikonloppumatkan Köpikseen. Vasta matkalla mies sai tietää, että lentokentälle pitää suunnistaa. Luuli että olla menossa kylpyläreissulle : ). Hankalaahan se oli olla ihan hiljaa koko matkasuunnitelmista monta viikkoa, mutta ihan kiva oli mies yllättää : )

Ruusa

Tsemppiä Antzille psykan kokeeseen :) !!!

Ompulle lohturutistus ja onnea uuteen kiertoon! On tämä välillä niin syvältä...Olit sentäs käynyt päivittämässä itses jännäilylistalle; minä en ole edes sitä viitsinyt tehdä. Jos minulla on samanlainen kierto, kuin tämä 48 päivän pituinen, mitään jännättävää ei ole.

Katzu; odottele vielä se verikoe ennen kuin luovutat, joohan. Papullekin pidän vielä peikkuja ! Ja Tehikselle tietty, vaikket raskaalta tunnukaan...vai viikon aiot odotella?

Sannalle mukavia talvipäiviä ja käy täällä meitä moikkaamassa! Toivottavasti menkat loppuisivat pian ja pääsisitte uudelleen yrittämään. En osaa kuvitellakaan, kuinka vaikeita asioita olette joutuneet käymään läpi, mutta on ihanaa, jos jaksatte jo suunnitella tulevaa uutta yritystä.

Joo, illasta se minunkin lekuri on torstaina. Varmaan Kapriksen kanssa ollaan peräkkäin samalla lekurilla...:) Vai missäs sä Kapris nyt asuitkaan? Kiitos Jazz ja Senora taas tsempityksestä; on vaan aikas sitkeää tämä alakulo tällä kertaa:( Olen ihan tietoisesti yrittänyt ajatella kaikkea muuta kuin vauvoja ja uutta yritystä, sen verran olen tuntenut itseni epätoivoiseksi ja katkeraksi, enkä halua niitä tunteita kokea vielä tässä vaiheessa, kun ei yhtään tiedä, kuinka kauan tässä vielä tarvitsee tahkoa. Meiltä ei kukaan ole pitkään aikaan kysellyt vauvauutisia ja kuinka ollankaan juuri nyt eräs sukulainen totesi, että te ette varmaan olekaan sitten lapsia ajatelleet hankkia, olet meinaa jo aika vanha ensisynnyttäjäksi. Joo kiva, tosi paljon nosti fiilistä, vaikka oikeassahan hän on...kyllä minä itsekin olisin halunnut synnyttää ennen kuin täytän 35. Nyt se ei vain enää onnistu. Ja jopa kesäloma-ajankohdan päättäminen on jotenkin niin surullista, kun sitä oli jo asennoitunut, että kaipa minä syksyllä viimeistään olen äitiyslomalla. Nyt vaikuttaa vahvasti siltä, etten tänä vuonna pääse ollenkaan äitiyslomalle. Kyllä tämä tämmönen kuukaudesta toiseen odottaminen syö naista...Oikeasti en tiedä minkälaiselle psyykkauskurssille tässä tarvis mennä.

Mutta ihanaa, että Jazzilla arvot on nousseet ja viiva vahvistunut! Ja oikeasti, mielestäni tuo opuksen tekeminen on loisto idea. Olen Ruusan kanssa samaa mieltä, että alkuvaiheessa olisin tarvinnut paljon enemmän ihan faktaa keskenmenosta ja sen jälkimainingeista. Selailinpa muuten erästä vanhaa lehteä yhdellä vastaanotolla ja siinä oli juttu, kuinka netissä "tavanneet" rintasyövästä selviytyneet naiset olivat perustaneet rintasyöpäyhdistyksen (sellaista ei Suomessa aikaisemmin ole ollut).

Joo nyt minä menen ja tulen joskus takaisin...

Herran jestas melkein unohdin toivottaa Senoralle HEDELMÄLLISTÄ matkaa!!!

Mikä on Pikku2:n vointi? Miten punktio sujui?

Tuuli

ON: Tänään on välipäivä näissä piikityksissä.. viimenen "lepopäivä" ennen punktiota. Siis punktio tehdään huomenna 10.30. Eilen pistin munasolujen irroituspiikin ja viikon verran olen pistellyt munarakkuloita/munasoluja kasvattavaa Gonal-F piikkiä.. + Cetrotideä(munasolun irtoamista estävää). Masu on aika turvoksissa ja mustelmillä, mutta hengissä ollaan.. pissittää vähän väliä, mutta kyllä sen kestää.. Huominen jännittää ja ehkä hieman pelottaakin.. Pumppaavat minuun sen verran kipulääkettä, että isännän on toimittava kuskina.. ja sitten se kipu.. Toivotaan, että olis helpompi kuin viime kerralla..

Uunin pitäs pistää tulet ja ruveta paistamaan kakkupohjia urakalla.. isäntä täyttää huomenna 30v. Ei kuulemma meinaa juhlia, mutta töihin meinaa viedä kakun.. No, pientä juhlaa vietetään huomenna.. muutama kaveri tulee kakkukahville miehen tietämättä..

Ihana auringon paiste ja kirpsakka pakkaskeli.. Kun tuo pieni mies malttaisi ottaa pienet päikkärit niin kerettäis vielä nauttia ihanasta talvipäivästä..

Niinpä siis minä elin jo keskiviikkoa, kun niin kovin odotan sitä omaa lääkäriäni. Odottavan aika on pitkä...Mutta tsemppiä sulle Pikku2 huomiselle! Ja tule huomenna (tai sit kun jaksat) kertomaan miten punktio sujui.

Tuuli

Jos ei ole vielä tärpännyt (km muistaakseni joulukuussa) niin ei ole ollenkaan syytä hermostua. Nyt vaan uutta yritystä. Elimistösi vielä heräilee ja palautuu km:n jäljiltä.
Tsemppiä kaikille yrittäjille!

Antzille myöhästyneet (?) tsempit kokeeseen!!

Kiitos kaikille taasen lohdutuksen sanoista. Kyllä tää tästä pikku hiljaa helpottaa. Jospa osais ja jaksais taas antaa sille pikkumiehellekin vähitellen ansaitsemaansa huomiota.. Hävettää tunnustaa, että viime viikot mennyt taas vähän oman navan ympärillä pyöriessä :/.

Ihana kuulla, että Jazzilla viiva vahvistuu vahvistumistaan! Sinä jos kuka ansaitset onnistuneen raskauden (tällä ei ole tarkoitus vähätellä ketään tai kenenkään kokemuksia!)! Noin mahtava tsemppaaja omista menetyksistä huolimatta on valtava rikkaus tälle maailmalle!! Toivon sydämeni pohjasta, että kaikki sujuu tällä kertaa loisteliaasti!!

Pikku2:lle tsemppiä myös, toivotaan, että kaikki on vaivan arvoista, eli tuottaa toivotun lopputuloksen!

Vai ei Tehiksellä muka ole raskas olo vai?? No, ehkä ei sit tänään, mutta eiköhän huomenna taas.. ;) bd!

Varmaan unohdin jälleen jotain/jonkun, mutta tsempit ja halit kaikille!

Mitä mitä, täällä on plussattu ja haamuiltu. Eli onnittelut Jazzille ja sitä vauvaliimaa roppakaupalla. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Oliko niin, että Katzulla on nyt vähän epävarmaa vielä tuo plussaus. No ei onnitella vielä, mutta pidellään peukkuja ja toivotaan parasta. Ja Tehistäkö edelleenkin jännäillään?

Senoralle ja Tl:lle todella hyvää ja rentouttavaa matkaa.

Ompulle pahoittelut kp1:stä. Seuraavaan kiertoon sitten... Paljon plussatuulia kaikille puhaltelee sämpy

kiitoksia kaikille kannustavista viesteistä :)

Kävin äsken joukkotarkastuspapassa ja kysyin voisiko ottaa nyt samalla sen hcg verikokeen ja sehän onnistui. Kaipa se nytkin antaa riittävän vastauksen.

Huomenna soittelen siitä vastauksesta.

Nyt täytyypi tästä lopetella taas